Glyn Hopkin Group Reviews 

1.183
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Standard of repair request enquiries to head office and customer care completely ignored on multiple ocassions, after minimum service standards had been met. We abandoned buying a new car from them. W... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As always, the Team at Glynn Hopkins surpassed themselves with the service and knowledge of the vehicles. Every question was answered every detail resolved. Courtney was fantastic and a great Help tha... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Visited Romford Essex decided after looking at the Geely we would like a test drive The whole experience of trying to book was ridiculous nobody picked the phone up messages were left with a chat... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Without doubt the worst after sales service I have ever encountered. Apart from other issues the main and very worrying one is the balance due to me following a trade in. As part of a trade in over... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Voertuigen en transport

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Glyn Hopkin in South East England offer New and Used Cars and Vans, deliver extensive Aftersales Support and champion the Motability Scheme.


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 71% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(1.183)

194 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought an MG HS from the Watford…

I bought an MG HS from the Watford branch. Everything was fine until I went to pick the car up and there was two chips on the front bonnet. After weeks of calls not being returned and broken promises to fix the problem, I eventually managed to get them to take the car. Honestly, it looked as though someone had just blobbed two bits of paint right over the damage. Absolutely disgusting customer service and I would urge anyone to buy their MG from anywhere but this dealership. The irony is when you call customer service, they leave you waiting on the line for 10 minutes whilst listening to a message on repeat which says 'customer service is very important to us'. IT ISN'T!!!!

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your feedback, we are saddened to learn that you have had cause to give a 1* review. Please accept our sincere apologies for the situation you've encountered and the frustration it has understandably caused.

We value all of our customers' time and strive to provide the highest level of service. your feedback has been noted and passed to the relevant department.

Kind regards

Good Afternoon, we are unable to find your details to address this matter please forward your registration to customer.care@glynhopkin.com many thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst car dealers and service centre

The worst car dealers and service centre I have found in the last 25 years. Bought a brand new MG4EV Trophy long range. The car started making rattling noises that others and I could hear clearly, but the technician denied it. Glyn Hopkins Mill Hill suggested I report it to MG UK, so it's a nexus of two, and I wouldn't recommend anyone buy MGs, especially through Glyn Hopkins. I lost money and returned the car.

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your feedback, we are saddened to learn that you have had cause to give a 1* review. Please accept our sincere apologies for the situation you've encountered and the frustration it has understandably caused.

your feedback has been noted and passed to the relevant department.

Kind regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Simply terrible.

Simply terrible.

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your review.
At Glyn Hopkin Ltd, we aim to offer the highest level of customer care to all of our customers ,so we are saddened to learn that you have cause to give a 1* review. If we can assist your further please contact customer.care@glynhopkin.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing Motability Experience — Lack of Clarity and Poor Communication

I ordered a BYD vehicle from Glyn Hopkin Chelmsford on 28 December 2025 as a Motability customer. When I visited the dealership again in January 2026, I left feeling very disappointed. Communication was unclear, and important information about the car, the order, and the Motability process was not explained properly. This caused unnecessary stress and confusion.
I expected a professional and accessible experience, but instead I felt rushed and not listened to. After comparing with other dealerships, it became clear that the service here did not meet the standard I need as a disabled customer.
I have now cancelled my BYD order and chosen a different brand where the staff were respectful, clear, and supportive. I hope this dealership improves its communication and accessibility for future Motability customers.
Date of experience: December 2025 – January 2026

28 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your review. At Glyn Hopkin Ltd, we aim to offer the highest level of customer care to all of our customers ,so we are saddened to learn that you have had cause to give a 1* review.
Unfortunately, the offer for the reduced rate deposit was only available if the vehicle was physically registered and delivered before the 31st December 2025. You were made aware of this in an email from our sales advisor on 23rd December.

We regret we are unable to offer the reduce advance payment on this occasion and apologise for any inconvenience caused.

Kind regards

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Picked up my new mg hs today

Picked up my new mg hs today, I bought online as I wanted a specific car .
I live near Manchester and bought at Brockhurst Hill, Essex.
I was only in there for 5 mins to collect but really caused me a lot of problems to collect as I didn't have a part ex so needed to find my own way there.

I asked if delivery could be arranged but they said no.

If your advertising cars nationally online, then you should really have the facility to deliver them .

I would have been happy to pay for it

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your review. At Glyn Hopkin Ltd, we aim to offer the highest level of customer care to all of our customers ,so we are saddened to learn that you have had cause to give a 2* review your feedback has been noted and passed to the relevant department.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought my BYD SEAL UDMI from Glynn…

I bought my BYD SEAL UDMI from Glynn Hopkin ST Albans and would like to thank the team for there 1ST class service of my purchase,i dealt with AHMED,ELEANOR,and MADHI and would highly recommend to pop in and see there for a BYD car. I am also extremely happy with my new car.Everything was perfect from start to finish.Thank you Glynn Hopkins and your fantastic team

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your review.
At Glyn Hopkin Ltd, we aim to offer the highest level of customer care to all of our customers , So we are very happy to learn that you have had a positive experience when purchasing your vehicle and awarded us with 5*. we really appreciate your feedback and wish you happy motoring.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vehicle immobilised, no evidence shared, no courtesy car, no clear timeline

My MG ZS EV has been with Glyn Hopkin, Millhill for over two weeks due to a charging failure and is currently completely unusable. I was advised that the EVCC is not covered under warranty due to a VIN mismatch; however, the VIN provided by the dealership is only 15 characters long (the standard VIN length is 17) and appears to be a dummy or placeholder value.
I was also informed that the replacement part would take 6–8 weeks to arrive, with no concrete or confirmed timeline for repair.

Despite this, no diagnostic evidence has been shared to support the claim that the EVCC is out of warranty. I have not been provided with DTC (diagnostic trouble code) results, photos of the component, VIN verification evidence, or any MG warranty or TAC case reference. MG Motor UK has confirmed to me that they have not independently verified the dealership’s claim and are still waiting for information from Glyn Hopkin.

Although the vehicle is immobilised, I have not been provided with a courtesy car and have been told the next possible availability is months away.

Communication has been slow and unclear, leaving me without transport for an extended period.

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your review. At Glyn Hopkin Ltd, we aim to offer the highest level of customer care to all of our customers ,so we are saddened to learn that you have had cause to give a 1* review your feedback has been noted and passed to the relevant department.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Completely untrustworthy

They accepted an order from me at a fixed price, and took a deposit, but they are now saying that I will have to pay £10k more.

This is what they previously wrote:
"Price increases only apply to factory-ordered vehicles where there is a significant manufacturer price change. As the vehicle you’re purchasing is physical stock already in the country, this won’t be an issue."

And, despite that, they are saying they will cancel the order unless I am willing to pay £10k more. You couldn't make it up really.

28 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your review. At Glyn Hopkin Ltd, we aim to offer the highest level of customer care to all of our customers ,so we are saddened to learn that you have had cause to give a 1* review your feedback has been noted and passed to the relevant department.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor after sales

Having recommended my daughter buy a used car from an alleged reputable dealer I have regretted this decision. They are refusing to honour the remaining warranty without even checking with the manufacturer. The after sales service is not to be trusted in my opinion. The amount of time in the service department for an issue is unacceptable.

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your review. At Glyn Hopkin Ltd, we aim to offer the highest level of customer care to all of our customers ,so we are saddened to learn that you have had cause to give a 1* review your feedback has been noted and passed to the relevant department.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful experIence

My husband and I have bought a new car from GH Colchester. The salesman was nothing short of outstanding. His knowledge, professionalism & warmth made the whole experience an absolute pleasure. The quality of service we’ve experienced in other dealerships in the past was not a patch on this. Thank you Ewan.

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID THESE SCAMMERS AT ALL COSTS (-5…

AVOID THESE SCAMMERS AT ALL COSTS (-5 Stars for them)!!

GLYN HOPKIN EAST LONDON, ROMFORD ROAD

Be careful , everyone —I believe most of the positive reviews are either from friends or fake.

In August last year, I purchased a car from this dealer which already had damage to the front bumper. Initially, I was pleased with the vehicle, but before the sale was completed I twice asked the saleswoman, Meghan, to arrange repairs. She assured me she would speak to her manager, and on the second occasion even took photographs.

Less than an hour after collecting the car, I discovered a broken mirror that had not been declared. I immediately tried to contact them, but after my calls and emails went unanswered, I visited in person. The assistant manager told me once again that he would speak to his manager.

I trusted that a Kia dealer would be reliable and honourable, and assumed this would be a straightforward matter.
However, around three weeks later, on 19/09/2024, I phoned them and was told by the assistant manager that repairs would not be carried out after collection. This should have been made clear before I bought and collected the car, but it was not.
It became obvious they never intended to fix the vehicle and simply delayed matters to run down the cooling‑off period, preventing me from returning the car and ensuring the sale went ahead.

I remain in shock and disbelief, holding back my anger at the dishonesty and cheap tactics they employed. I never expected such desperation to cheat customers.

Before posting this review, I contacted their customer service and Kia head office. Although Kia apologised, they did nothing to help me secure a refund. Before the sale, the dealer chased me persistently with persuasive language, yet afterwards they ignored me completely.

I do not want anyone else to go through this experience. Please avoid this dealer at all costs.

Finally, I strongly advise anyone who has been misled by these scammers to report them to the Motor Ombudsman, as I intend to do.

18 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Want unprofessional remarks and zero…

Want unprofessional remarks and zero communication when a official complaint has been made from all levels of management, then take your self down to Nissan Bedford for a brand new car to have 5 separate issues but the branch and Nissan head office just say you have been unlucky with you vehicle.

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your review.
At Glyn Hopkin Ltd, we aim to offer the highest level of customer care to all of our customers ,so we are saddened to learn that you have cause to give a 1* review. If we can assist your further please contact customer.care@glynhopkin.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

St Albans branch

I took help from Matthew and Theo at St Albans. They both were amazing and were very patient. Their had good knowledge of the car and features. Made the entire purchase go very smoothly.

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Car turned off at 70mph- and this is when you learn the truth

Update; so this is a known fault- not checked by Glyn Hopkin at point if sale- happy to take your money and hand over keys to a death trap. But finally admitted in writing but threatened with ‘theft’ my not returning a curtosy car within their required mandate whilst hiding the truth. Got to hand it to management here for 1) not checking their Trustpilot scores and 2) not seeming to car. I wonder what the MD thinks of all this- paying salaries when customer service would be better delivered by AI. AVOID

Bought a Renault from GH Colchester in June. 2 nights ago doing 70mph on motorway the car shut down and turned itself off. Multiple engine faults at initial diagnostic but oddly they told me to collect the car today when I asked what faults had been fixed the email I got evidenced they had completed the 1. So the car remains a death trap and then want to hand it back. This is a company that simply does not care

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your feedback, we are saddened to learn that you have had cause to give a 1* review. Please accept our sincere apologies for the situation you've encountered and the frustration it has understandably caused.

We value all of our customers' time and strive to provide the highest level of service. your feedback has been noted and passed to the relevant department.

Kind regards

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good experience

We Went to Nissan Manor Park east London. Managed to get a very quick appt same day. Got there Syed was very polite and helpful and welcoming. We also got to pick a car which was available to us within weeks which was also good. After appt he took us outside to show us the car model we had chosen. Got into the car and he explained all the dashboard features to us. Very good experience would highly recommend Nissan Manor Park and Syed as very good experience

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My 1 year old car is now outside my…

My 1 year old car is now outside my house unlocked as the central locking has failed after telling me they can take in the next day which I thought was great except there’s no courtesy car so I can’t get home Or get to work so would have to stay there all day and hope they can fix. It in a day or wait 7 days until they get a courtesy car so that’s what I’ve had to do so I’m able to visit my dying mum but St Albans branch seem to think it’s ok to leave me with a one year old car that I can’t lock for a week and to top it all they want to charge me £37 for a courtesy car , not much courtesy there please do your self a favour and avoid they are great when they want to sell you a car but then they are not interested

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your feedback, we are saddened to learn that you have had cause to give a 1* review. Please accept our sincere apologies for the situation you've encountered and the frustration it has understandably caused.

We are sure you can appreciate we only have a certain number of diagnostic slots per day, and they can often get booked months in advance. We understand this is not ideal when you are experiencing issues.
your feedback has been noted and passed to the relevant department.

Kind regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have had a terrible customer service…

I have had a terrible customer service from Glyn Hopkins. Please do not buy your cars from them . They are insensitive and downright incompetent. They will treat you like a president when they want you to buy a car from them but after that they don’t care. Terrible horrible place to buy a car. I feel so sad and broken . I

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your review.
At Glyn Hopkin Ltd, we aim to offer the highest level of customer care to all of our customers ,so we are saddened to learn that you have cause to give a 1* review. If we can assist your further please contact customer.care@glynhopkin.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers as a servicing department

Seriously Bad experience with this…
Seriously Bad experience with this company and the other sub-companies which they work with and sell their products to call third party companies. I bought a service plan from the third party company Glyn Hopkins with
Service Plan Agreement Reference: XN27C, so you know am not an AI. The car had a major fault after serving it with Gyln Hopkins Manor Park and I had to let it go and get a new car. Which with the plan I had finished payment for which was £700 if am not mistaken
I informed Glyn Hopkin of this new development and request for the plan to be transferred to my new car. Glyn Hopkins told me the service plan wasn't theirs I would have to get in contact with EmaC as they are the owners of the service plan, this was after they have transferred me speaking from one person to the other repeating the same story.
I finally got to EmaC, which they later got to me they will inform the service department who sold me the service to refund me back my money.
Till date I have held nothing or gotten nothing back from these companies.
All I can say is for person to be aware when you buy this plans from this companies you will be at lost as this was my first time to try them and this happened to me as I had a Kia picanto and I have always bought my service plac directly from Kia themselves and had no issues.
These are just Bad companies to deal with and this has been from 2024 awaiting refund, reference number for payment plan with Bumper 1230114

This was the reply I got from EMac as they were unaware of this as the refund as been processed back to Glyn Hopkins to refund me back since July 2025

I am writing in response to your Trustpilot review regarding the cancellation of your KIA Service Plan.

By way of introduction, I am___ Senior Support Team member at EMaC. My role is to ensure our processes are followed correctly and that customer concerns are resolved promptly.

To clarify EMaC’s position: we act as third-party administrators of the Service Plan on behalf of KIA. Our responsibilities include maintaining account details such as bank information, addresses, and general policy/payment records.

We can confirm that your policy was cancelled on 11 July 2025, following your request to cancel on 25 June 2025.

Please note that EMaC does not issue refunds for KIA Service Plans. Refunds are processed by KIA and sent to the selling dealership, who should then refund you directly.

We have attempted to contact you using the phone number we hold on file, but unfortunately have not been able to reach you.

Could you confirm whether you have contacted Glyn Hopkins East London regarding your refund? I am happy to reach out to them on your behalf, but I would first like to understand whether they are aware you are still awaiting repayment.

Kind regards

EMaC Customer Service Team Senior

This Glyn Hopkins bloody thief up till now have not paid me back my money, they kept me for more than 10 working days today is the 12th working telling me they are processing my refund.

The owner of Glyn Hopkins please pay me back my money, tell your worker who ever has taken the money Kia refuned to pay the money back to me

I have given keeley gilder and hassan shah who work as customer care sent me email to provide my bank account details for the money to be paid back to me. As a single money with no help I worked very very hard for my money

Don't even go there with your stupid reply, I paid more than £700 you guys have only just paid £397.40 on the 3rd of December 2025 can you pay me back me remained refunds that was paid to you guys since July 2025.
So don't come out here to put a reply like your company has paid all the money back piss of shit. Scammers pay me my money in full Back

14 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you so much for taking the time to share your feedback — we truly appreciate it. Your comments help us continue to provide the best possible service. We understand you have now received your refund and apologise for the delay.

Kind regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buckhurst Hill glyn hopkin do not buy a used car from them

Purchased a used Nissan qashqai from MG Buckhurst Hill & I’ve had nothing but problems. 2019 cost me &10,000. Purchased dec 2024 by April 25 dfp filters needed doing they did cover this by warranty. Then by August the car wouldn’t go into gear again had to go back into the garage & the only thing they could find was installation under bonnet was damaged & some had fallen out near the gear cables. They also done a health check & said I needed new tyres timing belt needs replacing, installation needs replacing back breaks need replacing & my clutch is heavy needs looking at. Paid for brakes & tyres to be done & now the cylinder slave & clutch needs replacing all jobs are not covered by warranty so within a year a year about £1800 worth of worth has had to be done. I purchased the car threw a main dealership as I wanted have a good car but have nothing but problems

19 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Glyn Hopkin Group

Antwoord van Glyn Hopkin Group

Thank you for your review. At Glyn Hopkin Ltd, we aim to offer the highest level of customer care to all of our customers ,so we are saddened to learn that you have had cause to give a 1* review your feedback has been noted and passed to the relevant department.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer