Interflora Australia Reviews 

210
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am not really computer literate so the only way to make an order is through a phone call I have been a regular customer for some time now and each and every time I called the staff was always ver... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered some flowers to be sent to a friend in India. I have never sent flowers overseas before so was a bit nervous because the address systems are different and a little confusing. They arrived... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Firstly I the online option allowed me to pick Saturday for my receiver address but then I was told that they could not deliver on this day. I stated that it would be nice to have them delivered afte... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Flowers were delivered on correct date, my partner was over the moon with the floral choice, teddy bear and chocolates. All items were excellent quality

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Verified business

Trustpilot has verified this business is registered with its local government. We’ve confirmed it maintains an online presence and shows no matches on warning or sanction lists.

Government registration: 33004328974

  1. Bloemenmarkt
  2. ook in
  3. Bloemenbezorging
  4. Bloemist

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Order flower delivery for all occasions from Australia's most trusted florist for local and international flower delivery. Get same day flower delivery in Australia on our range of bouquets, arrangements & hampers from only $44.50. Afterpay & zipPay av...


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

210 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(210)

165 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lovely flowers, terrible service

While the flowers were a lovely comfort to the recipient after her husband's deathh, a second set were then delivered by the same florist. The next day, they then called the recipient (grieving widow) and demanded the second set back. This was their error, and troubling a grieving family for their mistake was not classy and really detracted from the comfort this was meant to offer. (Order number #26-0057946)

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your feedback. We are pleased to hear that the flowers brought some comfort to the recipient during such a difficult time.

However, we are very sorry to learn about the subsequent experience. We understand how upsetting and inappropriate this would have felt, particularly given the circumstances. Providing compassionate service is extremely important to us, and we regret that this situation detracted from the sentiment behind your gift.

Thank you for providing your order number and allowing us to investigate this further.

After speaking with the florist, we understand that a duplicate arrangement was accidentally delivered due to a printing error. We were advised that the recipient kindly contacted the florist to let them know about the duplicate delivery and agreed for the additional arrangement to be collected from her property, as she did not want the florist to incur the cost of the error.

While we appreciate that any contact regarding this situation may have felt upsetting given the circumstances, we are pleased to hear that the florist was apologetic and worked to resolve the mistake as sensitively as possible.

We sincerely apologise for the duplicate delivery error and thank you for bringing your concerns to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They supplied great flowers and also…

They supplied great flowers and also went out of their way to deliver them for me. Considering I gave them the wrong address it didn't help. This was unknown to me as it was given to me from another person. Anyway the person received the flowers and was very happy.

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your kind feedback. We're delighted to hear that the flowers were well received and that the recipient was so happy with them.

We're especially pleased that our florist was able to assist with the delivery despite the address mix-up. We understand that these things can happen, and it's wonderful to know that everything worked out in the end.

Thank you for choosing Interflora, and we look forward to helping you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended 100%

Highly recommended 100%
Tim is amazing

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your wonderful feedback. We're delighted to hear that you had such a positive experience. Tim will be thrilled to know that his service made such an impression.

We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you again in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The flowers i ordered are nothing like…

The flowers i ordered are nothing like i thought they would be. Much smaller than the picture and missing some of the lighter green flowers. Even if those were out of stock they could have filled with more white ones. Very disappointing.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that the arrangement you received did not meet your expectations. We understand how disappointing it can be when the flowers differ from the pictured design, particularly when key elements appear to be missing and the overall size is not what you anticipated.

We would appreciate the opportunity to investigate this further. Please email photos of the arrangement, along with your order number, to quality@interflora.com.au so our Quality Team can assess the flowers and review the matter with the fulfilling florist.

Thank you for bringing this to our attention. We value your feedback and would welcome the opportunity to look into this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Congratulatory flowers

The congratulatory flowers I ordered for my daughter in law were delivered same day. They were bright and cheerful and I liked the typed card.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your lovely feedback. We're delighted to hear that your congratulatory flowers were delivered the same day and arrived looking bright and cheerful. It's also wonderful to know that you appreciated the typed card, which helped make your gift even more special.

Thank you for choosing Interflora. We hope to help you celebrate many more special occasions in the future.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Nothing like the pictures- dreadful

The flowers received were nothing like those I’d ordered. I realise I wanted them delivered quickly, but there is no point in you having sample arrangements if the florists then put together any old thing. The flowers were not very fresh- all too far opened- and a mess. Not professional and I was not impressed- in fact I was embarrassed. Will not use you again.

19 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that the flowers received did not meet your expectations and that the arrangement was so different from what you had ordered. We understand how disappointing and embarrassing this must have been, particularly when sending flowers as a gift.

We take concerns about flower quality and presentation very seriously. If possible, we would appreciate the opportunity to investigate this further. Please email photos of the arrangement to quality@interflora.com.au, along with your order number, so our Quality Team can assess the flowers and review the matter with the fulfilling florist.

Thank you for bringing this to our attention. We value your feedback and would welcome the opportunity to look into this for you.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

We received no feedback about whether…

We received no feedback about whether the flowers were received or not.

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your feedback. We understand how important it is to know when flowers have been safely received, and we're sorry you did not receive an update on this occasion.

Delivery confirmation is available for many orders, although the process can vary depending on the local florist completing the delivery. We are continuing to work with our florist network as a priority to improve the consistency of these updates. We really appreciate you taking the time to share this with us.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Dissatisfied

While the payment side went well, I was not informed whether the flowers were ever delivered. There should be q quick email to confirm this.

31 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your feedback. We're pleased to hear that the ordering and payment process went smoothly. We understand how important it is to know when a gift has been delivered, and we're sorry that you didn't receive a delivery confirmation on this occasion.

Delivery confirmations are available for many of our orders, although the process can vary depending on the local florist fulfilling the delivery. We are continually working to improve the consistency of these updates across our floral network. We appreciate you taking the time to share your experience, and your comments will help us as we continue to enhance our service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy peasy transaction.

Easy peasy transaction.
Made to order as described and delivered on time.
Will use again and again.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your lovely review. We're so pleased to hear that your ordering experience was easy and hassle-free. It's wonderful to know your flowers were made exactly as described and delivered on time. We truly appreciate your support and look forward to helping you again and again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service & Delivery

Excellent service & Delivery
Flowers were identical to the picture.
Beautiful.
Would certainly use Interflora again.

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your wonderful feedback. We’re delighted to hear that the flowers were identical to the picture and arrived looking beautiful. It's great to know you were happy with both the service and delivery. We truly appreciate your support and look forward to helping you celebrate many more special occasions with Interflora.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The flowers delivered matched their…

The flowers delivered matched their description and arrived on time.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Thank you for your feedback. We're delighted to hear that your flowers arrived on time and matched the description provided. We take great pride in ensuring our customers receive exactly what they expect, and we appreciate you taking the time to share your experience. We look forward to helping you celebrate life's special moments again soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivered 2 days early than specified

Paid for delivery on Mother's day but they delivered 2 days earlier than Mother's Day without any warning or advice this would happen. Then they give guff that they make every effort to deliver on correct time. Rubbish! no apology, no customer service, bad luck! Will never use them again.

10 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

We are very sorry to hear you were disappointed with the delivery timing of your Mother’s Day order.

For the Mother’s Day period, flexible delivery arrangements were clearly advised during the ordering process, on our website and within the order confirmation provided at the time of purchase. These terms outlined that, due to extremely high demand and limited courier availability in some areas, orders requested for Mother’s Day could be delivered between Friday and Sunday of the Mother’s Day weekend.

While we certainly understand that delivery on Friday may not have been your preferred outcome, the order was delivered within the advised delivery window communicated prior to purchase.

We do appreciate your feedback and are sorry to hear the experience left you dissatisfied.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely Appalling

I ordered flowers to be delivered 6 days in advance of placing the order. I placed the order over the phone so they have no excuse. The morning of the supposed delivery I received an email stating that unfortunately they have no local florists in that area and therefore cannot make the delivery and my money will be refunded within 1-2 days. They had virtually a weeks' notice of the delivery date and yet they notified me that morning with no time to arrange anything else. Absolutely disgusting, will NEVER deal with them again
In reply to Interflora’s response ..
Let me stress, this was NOT a Mother’s Day order. It was scheduled for 3 days after Mothers day. Nothing to do with Mother’s Day
Your email to me stated that the delivery address was outside of city limits and you do not have a florist that services this area. Surely you have some kind of data base that allows you to know your service areas. I placed the order by phone to a real person. This is just not good enough. And to think that everything is fine because you said sorry for the inconvenience, here’s your money back, is absolutely disgusting and shows a definite lack of any care factor what so ever.
You need to look into the systems you have in place so things like this don’t happen.
Not sure what you specifically want to speak about, you cannot change the outcome of your poor service or attitude but the order number attached to the email is 26-0044722#589395340

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

We appreciate your clarification and sincerely apologise for the disappointment caused by the cancellation of your overseas order.

You are correct that this was not a Mother’s Day delivery order. However, the period immediately following Mother’s Day still places significant operational pressure on many florists even those overseas due to backlog volumes, reduced stock availability and delivery capacity constraints flowing on from the peak trading period.

Our overseas affiliates in the US contacted us on the 14th May to advise that unfortunately our partner florist had did not reopen after the busy Mother's Day trading period despite being scheduled to re-open on your delivery date, Wednesday 13th May. Upon receiving your order, our florist unfortunately advised that the address location was outside city limits and they did not currently have a courier who serviced that area.

Orders are accepted in good faith based on the servicing availability known at the time of booking.

We completely understand your frustration that this advice was not provided until the scheduled delivery day by our US partner and sincerely apologise for the inconvenience and lack of opportunity this gave you to arrange an alternative.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't hold your breath for delivery!!!

Ordered before same day delivery cutoff time. Charged almost as much for the delivery as the flowers cost and still waiting for them to be delivered 4 days later. That gave AMPLE time for Interflora to contact us and let us know that it would be 4 days late. Which they did not do. Or it would have been more credible for them to refund our money and allow us to contact another business for an earlier delivery. It's just not acceptable. Also, upon seeing a photograph of the arrangement it wasn't what we had ordered either. We ordered orange tones and what was supplied was nearly all bright yellow! Pathetic - will never use this incompetent company again!

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

We’re very sorry to hear of your experience and completely understand your frustration regarding the delay to your order.

Orders placed within same day delivery cut-off times are accepted based on delivery capacity available at the time the order is placed. However, there are unfortunately occasions where unforeseen operational or courier issues can impact delivery timeframes after orders have already been accepted.

That said, we fully acknowledge that waiting several days for delivery is not the experience you were expecting, particularly after paying for same day service and delivery charges.

We sincerely apologise for the inconvenience and disappointment caused and appreciate you taking the time to provide your feedback.

With regard to the disappointment in colour please email the photo to quality@interflora.com.au and we are happy to review your concerns. Please ensure you include the order number.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So disgusted

So disgusted. They delivered my elderly mother’s flowers for mothers day 2 days earlier and have the hide the say due to terms and conditions. The lowest of the lowest 😡😡😡😡😡

9 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

We’re sorry to hear you were disappointed with the delivery timing of your Mother’s Day order.

We completely understand that for occasions like Mother’s Day, the delivery date is an important part of the gift experience, particularly when sending flowers to a loved one.

As outlined at the time of purchase and within our Mother’s Day delivery information, for orders requested to be delivered on Mother’s Day Sunday 10th May, we make every effort to deliver on that Sunday. However, due to the extremely high volume of orders handled during this peak period, we reserve the right to deliver orders between Friday and Sunday of the Mother’s Day weekend to help ensure gifts arrive in time for the occasion. Weekend delivery services are also not available in all locations.

While your order was delivered within the stated delivery window, we do appreciate that an earlier delivery may not have aligned with your expectations, and we understand your frustration.

We appreciate your feedback and are sorry the experience left you feeling disappointed.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unreliable

I ordered flowers online for a funeral.Got a call saying flowers cannot be delivered till Friday 10/4. This morning i called to follow up an email and i was told that flowers cannot be sent till Monday 13th. If i wouldnt have called i would have never known. I got a lousy excuse that the delivery person left. I called the Florist overseas only to find out that the delivery person did not quit. This is not the first time Interflora has stuffed up and i am sure it wont be the last.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

We’re truly sorry to hear about your experience, especially given the sensitive nature of ordering flowers for a funeral. This is not the level of service we aim to provide, and we understand how important timely communication and delivery are in moments like these.

We sincerely apologise for the conflicting information you received and for not proactively updating you. We can appreciate how frustrating and disappointing this must have been, particularly when you had to follow up yourself.

Your feedback is being taken seriously, and we are reviewing what happened with the relevant teams to ensure better communication and accountability moving forward.

We would really like the opportunity to look into your order further and make things right. If you’re open to it, please reach out to us directly with your order details so we can assist you personally.

Again, we’re very sorry for the distress caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

absolutely awful

absolutely awful
order flowers for friends Funeral, only to find some hours before the event via email they couldn't complete order. Why not phone me and have an alternative??? Left without being represented. Will never use this company again,NEVER.

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

We’re truly sorry for the distress this caused—especially given the circumstances of your order. We understand how important it was for you to be represented at your friend’s funeral, and we regret that we let you down at such a sensitive time.

You’re absolutely right to expect more proactive communication. We should have contacted you directly by phone and offered alternative options, rather than relying solely on email. That’s not the level of care we aim to provide.

We would really appreciate the opportunity to make this right, if you’re open to it. Please reach out to us at customerservice@interflora.com.au so we can personally follow this up and address your experience.

Again, we’re very sorry for the disappointment and inconvenience caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still no flowers for grieving family

Still no flowers for grieving family been 6 days waiting

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

Hi Kevin, we’re very sorry to hear about your experience and the delay you encountered with your order, especially given the circumstances at the time.

We sincerely apologise that we did not meet expectations on this occasion. This is not the level of service we aim to provide.

We would still like the opportunity to look into what happened and follow this up for you. If you’re willing, please contact us at customerservice@interflora.com.au with your order details so we can investigate further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Basically a scam

Ordered flowers for my partner for valentines, never arrived. Tried calling but they are too busy and have closed their phones for a fortnight.

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

We’re very sorry to hear that your Valentine’s Day order didn’t arrive and that you had difficulty reaching us. We understand how disappointing this would have been.

This is certainly not the level of service we aim to provide, particularly during such an important occasion. We would like to investigate what happened and ensure this is followed up properly.

Please contact us at customerservice@interflora.com.au with your order details, if you haven't already so we can look into this for you as a priority.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful

Awful - I ordered flowers for my friend with a bottle of champagne spending over $300aud. The flowers that showed up looked cheap and nothing like what I selected, the champagne did not arrive and to top it off the message in the card was wrong and my name was spelled incorrectly. Really not happy. I wish I used a different company - it seems easier as I lived overseas but never again I will only use a local place from now on.

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Interflora Australia

Antwoord van Interflora Australia

We’re very sorry to hear about your experience and that your order did not meet expectations, particularly given the value and importance of the occasion.

We sincerely apologise for the issues you’ve described, including the product received, the missing item, and the error with the card message. This is not the level of quality or service we aim to provide.

We would really like the opportunity to investigate what happened and follow this up properly with you. Please contact us at customerservice@interflora.com.au with your order details so we can look into this further.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer