We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Achtung! Die Ware steht lt. Onlineshop auf "lagernd" und lieferbar. Nachdem ich mich 4 Tage später nach der Lieferzeit erkundigte, kam keine Antwort. Erst nachdem ich Paypal eingeschaltet hatte, kam... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I had an issue with a Monorim kit fitting. When I searched up a customer help number it came up with the number for Kronxe, and even the official Monorim Website lists the spanish number for Kronxe. I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic shop. The delivery was extremely fast, the support is available around the clock and very very helpful. I got let down by other scooter shops, and kroxne went out of their way to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

J'ai commandé un chargeur pour ma trottinette Xiaomi 4 ultra.. je n'ai trouvé le chargeur nul part même chez les professionnels impossible de l'avoir ... Xiaomi était dans l'incapacité de me le fourni... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Elektrogroothandelaar

Geschreven door het bedrijf

Repuestos y piezas para patín eléctrico Xiaomi M365, Essential, 1S, Pro2, M365 Pro, Ninebot Max G30, G30D or G30LP - Whatsapp +34 696.403.761 //// Spare parts and parts for Xiaomi M365, Essential, 1S, Pro2, M365 Pro, Ninebot Max G30, G30D or G30LP electric scooters - Whatsapp +34 696.403.761


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

99 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 55% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(99)

23 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Der Support reagiert nur Freundlich

Der Support reagiert nur Freundlich
Wenn mann was gekauft hat
Auf Fragen nach dem Produkt
Reagiert sie meist sehr problematisch (abweisend)
Auf die Info das die Dämpfer vom zt3 pro
Nicht passt wurden sie gleich abweisend
Ich werden nie wieder hier kaufen
Preis zu hoch
Qualität einfach unterirdisch
Support .... naja
PS und auf der Webseite stand
Verfügbar nach 3 Wochen fragte ich ob sie es versendet hatten
Es kamm nur die Antwort es ist noch im Werk wird hergestellt weil sie neu sind
In der Beschreibung ist nix zu lesen von vorbestellen !!!!

21 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo kroxne

Antwoord van kroxne

OLIVER MULLER

This is how AFTER-SALES support works. You can only receive after-sales support information after purchasing a product, never before. We're sorry if you don't understand this and are using TRUSTPilot to vent your anger by not tricking the store into giving you the information and purchasing the product elsewhere.

On the other hand, you could always cancel your suspension reservation, there were hundreds of people in line waiting for the product, if you decided to wait for the product it was of your own free will, I don't understand why you come here pretending that someone has put a gun to your head to wait for the product... It's regrettable that TRUSTPilot is used fraudulently by dissatisfied customers who, in order to save a couple of euros, want to deceive the store by requesting privileged information on how to install an EXA shock absorber that they bought elsewhere, I'm sorry that you're angry that we're not stupid enough to answer your questions... and if you want to continue talking on WhatsApp about your complaints, have the courage to send your complaints via WhatsApp and don't be so cowardly as to open a FAKE profile with the title name "G" to spread your lies about our store on TRUSTPilot... luckily lies and defamation about an online store have legal consequences, greetings.

*****

This customer was requesting information about a product they had purchased. They're literally angry because they didn't receive free support for a product they didn't buy or wanted to buy elsewhere. We apologize if we don't provide after-sales support for a product they didn't buy.

You make claims about the product and want us to give you insider information without paying for it. I'm sorry if we're not stupid enough to succumb to your questions. If you want after-sales support for a product, you have to pay for it first.

We don't care if you don't buy from our store again, we don't want to sell products to customers who want to be clever and then come to Trustpilot to leave negative reviews... I hope you don't have to come back to us asking for help with any other issue regarding your vehicle, because with your review, you have definitely closed the doors to our store, you will never be able to enjoy the free support you get in our store when you buy a product, we regret that TRUSTPilot is used by customers to vent their anger when they can't get free information from the store about a product they haven't bought. I am under no obligation to provide you with information on how to install or what elements are necessary to install a product that you have not bought.

***

If you reply from a hidden account without providing your order information, it's impossible to respond to your review.

There are dissatisfied customers who have canceled their reservations and are requesting discounts they don't deserve, and who are using this page to damage the company.

If you don't want to wait for an order that hasn't shipped, just cancel your order and we'll refund your money immediately.

Obviously, there are immature customers who, when they see that other customers' orders have been delivered, come running to us asking to please buy a unit. Unfortunately, it's too late. If you cancel your order, we can't give you priority over others who have already placed their reservation for a new product that's still in the factory...

It's pretty clear: you buy the product, it's not ready because it's being manufactured, we'll refund your money... but then don't come here crying because we don't want to sell you the product later or because you want to be served before others when you've already canceled your order.


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excelent service!

This man is a fantastic salesperson—very helpful and incredibly fast in his responses. I had to travel to India the next day, and thanks to him, I was able to take my laptop with a new battery. He managed to stop Correos Express so I could receive the new charger the next day.

He even sent me a video to show that the product was working and a photo of it prepared for shipping. I highly recommend him!

Thank you very much!

20 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nagyon szépen köszönöm a segítségüket

Nagyon szépen köszönöm a segítségüket. Kicsit késve jelzek vissza önöknek. Meg kaptam a megrendelt terméket. Tökéletes. Már körülbelül 100 kilóméter használtam. Remélem még fogok önöknél vásárolni. Minden jót. 👍

29 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo kroxne

Antwoord van kroxne

We just wanted to thank you for taking the time to write this review on KROXNE.com. We are grateful for your comment.

Thank you for your kind words, we look forward to helping you again soon!

We are so grateful for customers like you and look forward to having you with us for many years to come!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent conseil

Excellent conseil, envoi rapide . Merci beaucoup de votre gentillesse en plus.

5 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo kroxne

Antwoord van kroxne

Merci de valoriser notre travail et de nous faire confiance. Salutations

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible company, insane owner

A lot of the products on the website are sloppy chinese mass produced trash. The product I got was not up to standard at all.

As you can see on this site here, the owner is a complete nutjob threatening people with legal action and calling them liars! Trying to scare people into removing their reviews obviously!

Calling you clients liars is no way to do business, not at all! Stay away from this establishment!

7 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo kroxne

Antwoord van kroxne

We have several reviews on file from this user posing as a customer and trying to damage the company's reputation because he didn't get a discount or got angry because he couldn't buy an item. Trustpilot is already collecting and providing all the information about this case in order to take legal action against this individual.

It doesn't matter if you have deleted your previous review, we have already identified you thanks to the first review you posted previously, enjoy your moment, but the full weight of the law will fall on you and you will have to pay dearly for the damage you are causing to our company's reputation with your false comments. Good night.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super 👍

Super customer service (fast reply on whatsapp) and a really good quality product 👍 will definitely shop again🙏

8 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolut unseriöser Verkäufer der sich…

Absolut unseriöser Verkäufer der sich nicht an geltendes EU Recht hält.
Nur auf Profit aus, belügt Kunden.
Auf explizierter Nachfrage ob man das Monorim MX2 mit dem Bremscheibenupgrade in Deutschland fahren dürfe: Ja das kein Problem, da es ja die Sicherheit verbessert.(Keine Rede das man es beim TÜV vorführen muss was ohne ABE schlicht unmöglich ist). Was natürlich verschwiegen worden ist. Dazu kommt das der Schriftverkehr über whatsapp ablaufen sollte was ich nicht nutze.
Die gelieferten Teile, waren alle ohne Originalverpackung. Waren in einem anderen Karton einzeln rumliegend im Karton. Nichts versiegelt, was bei Monorim eigentlich ist.
Keinerlei Montageanleitung beiliegend, auch auf Anfrage keine Antwort! Absolut unseriöser Verkäufer!

11 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing store!

I ordered some upgrade parts for my scooter, sadly the delivery time was quite long due to customs control.
They were very helpful and quick to respond the entire time and also very friendly.

While my order was being processed in customs control my old batteries sadly died, luckily the nice staff at Kroxne offered me a discount on a new battery, and shipped it along with everything else.

When I received the package, everything was in good condition, and they even sent me a couple extra gifts to make up for the long wait time, which I appreciate so much.

Absolutely amazing store with some of the best customer service out there, I will definitely be buying from them again in the near future! :)

28 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Navee s65 40kmh motherboard JH

Just wanna say this seller is fully legitimate. Very supportive through whatsapp if you have any questions or trying to look out for a pacific part they will help you get the right one! I agree with some that some parts I found out can be overpriced depending what country you live in I guess. I ordered a new mother board for my scooter and the seller may test product to see if it works before shipment so there's no mess up. It came to the United Kingdom about a week later. Everything worked great how it should. I recommend this shop alot! I will be buying more parts of here in the future :)

19 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

chargeur trottinette TOP

J'ai commandé un chargeur pour ma trottinette Xiaomi 4 ultra.. je n'ai trouvé le chargeur nul part même chez les professionnels impossible de l'avoir ... Xiaomi était dans l'incapacité de me le fournir .. Même si le chageur était un peu cher au moins je peu me resservir de ma trottinette.. Site sérieux qui envoi dans les délais très raisonnable.. les réponses sur WhatsApp sont très rapide.

13 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Versteht nur seine eigene Sprache Betrüger

Update 26.07.2024
Wir sehen uns Real vor Gericht anwalt ist eingeschalten die Justiz wird sich nun drum Kümmern sie brauchen nichts mehr macheen

Außer Schadenersatz und die kosten von Gericht die sie Tragen sie benutzen nicht mal EU Richtlinien das hat Konsequensen !

Update 10.07.24

Bis heute kein Versand
Beleidigen sie mich ruhig Herr Kronxe ich warte !

Auf anfrage warum ein Artikel für denn halben Preis nach 3 4 Tagen nicht zum versandt geht.
Antworten sind sehr aggressiv.
Whatsapp benutze ich leider nicht und lasse mich dazu auch nicht zwingen.
Die antworten dieses Verkäufer zeigen eindeutig was für Psychopath er ist bzw verdreht seine eigenen Lügen.

4 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo kroxne

Antwoord van kroxne

Good afternoon, as we have indicated by email about 7 times and this is the eighth time we have communicated it to you.

You must contact us via WhatsApp to process the cancellation of your order.

All the best

Att.
KROXNE TEAM


***

Guten Tag, wir haben es Ihnen bereits sieben Mal per E-Mail mitgeteilt und dies ist das achte Mal, dass wir es Ihnen mitgeteilt haben.

Sie müssen uns über WhatsApp kontaktieren, um die Stornierung Ihrer Bestellung zu bearbeiten.

Alles Gute

Att.
KROXNE-TEAM


****

UPDATE!!

Update, this customer is losing his mind and doesn't realize he's committing several crimes with his review.

First: you are publishing private conversations out of context and misrepresenting what we have responded to you after your meaningless threats by email.

Second: you signed a sales contract and have been informed on 8 occasions of the appropriate means to process the cancellation of the order and the after-sales service.

Third: You have threatened to take us to court and I have told you to remember this day, because you were going to regret what you were saying since it made no sense, you will end up harmed and it will be fun to see you begging us to cancel the process judicial...

Fourth: yes, I repeat, it will be fun and also very profitable after reading the lies and private information that you have published here and of which we have printed a legally certified document that can serve as evidence in the trial.

Fifth: you have already wasted more than 48 hours with your power play, I hope you can explain this at trial and justify everything you are doing and all the lies you have told.

Sixth: yes, it will be fun to see how this turns out both for us and for the judge when I say to your face: "you must obey the conditions of the contract that I accept at the time of making the payment" - we have 7 years of evidence that We have always managed cancellations by WhatsApp. You have nothing, you only have stubbornness and stupidity and none of those arguments are useful to win a trial.

Good night. See you in court.

****

Update, dieser Kunde verliert den Verstand und erkennt nicht, dass er mit seiner Bewertung mehrere Straftaten begeht.

Erstens: Sie veröffentlichen private Gespräche aus dem Kontext und stellen falsch dar, was wir Ihnen nach Ihren bedeutungslosen Drohungen per E-Mail geantwortet haben.

Zweitens: Sie haben einen Kaufvertrag unterzeichnet und wurden acht Mal über die geeigneten Mittel zur Abwicklung der Stornierung der Bestellung und des Kundendienstes informiert.

Drittens: Sie haben damit gedroht, uns vor Gericht zu bringen, und ich habe Ihnen gesagt, dass Sie sich an diesen Tag erinnern sollen, denn Sie würden bereuen, was Sie gesagt haben, weil es keinen Sinn ergibt, Sie werden am Ende Schaden nehmen und es wird Spaß machen, Sie betteln zu sehen uns, den Prozess gerichtlich abzubrechen...

Viertens: Ja, ich wiederhole, es wird Spaß machen und auch sehr gewinnbringend sein, nachdem ich die Lügen und privaten Informationen gelesen habe, die Sie hier veröffentlicht haben und von denen wir ein rechtsgültig beglaubigtes Dokument gedruckt haben, das im Prozess als Beweismittel dienen kann.

Fünftens: Sie haben mit Ihrem Machtspiel bereits mehr als 48 Stunden verschwendet. Ich hoffe, Sie können dies vor Gericht erklären und alles, was Sie tun, und alle Lügen, die Sie erzählt haben, rechtfertigen.

Sechstens: Ja, es wird Spaß machen zu sehen, wie sich das sowohl für uns als auch für den Richter entwickelt, wenn ich Ihnen ins Gesicht sage: „Sie müssen sich an die Vertragsbedingungen halten, die ich zum Zeitpunkt der Zahlung akzeptiere“ – wir Wir haben seit 7 Jahren den Beweis, dass wir Stornierungen von WhatsApp immer verwaltet haben. Sie haben nichts, Sie haben nur Sturheit und Dummheit und keines dieser Argumente ist nützlich, um einen Prozess zu gewinnen.

Gute Nacht. Wir sehen uns vor Gericht.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super nice and helpful

I bought a package of blue rubber bands to rainproof the wires at the stem of my kickscooter. The rubber bands were meant for the outsider Bongo model but they had the perfect color for my Ninebot G30D. Kroxne contacted me to doublecheck if I had ordered correctly and that these might not fit my scooter model - then went ahead and added an extra package of rubber bands (of a different shade of blue) that would fit the G30D for sure.
This made me so happy, thank you so much!!

15 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Imnovadora

Porque como vemos es una empresa complementada con altos estándares de calidad brindan al público una excelente atención y tienen varie
dad de productos una empresa de personas muy capaces e inteligentes agradable y segura

11 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Seducing at first deceptive in the end

I placed two orders on Kroxne.

At first, when you discover the website and the ability to get the informations you need via WhatsApp, the person who responded was very kind, helpful and professional and gives you all the informations you need and the confidence to place your order.

The website indicates that orders placed before the afternoon will be sent the same day (same day shipping). That was the first deception, orders take 5 days to be processed and sent (in their defense including the weekend).

I receive my orders, the product came dusty and in an open box and the product that was sent was not the product that was pictured on the website. And that is the second deception ! At the moment you encounter a problem the kind and helpful person that responds on WhatsApp changes personality and you discover really where you ended !

Immediately, you (the customer) is surely the problem ! « it seem you don’t know how to proceed with our product » / « you make assumptions without knowing » because in the end YOU are the problem.

Via WhatsApp responds to everything except the concern you expressed and pretend to not see where the problem is. Send you screen captures from a discussion with the manufacturer to cover itself that you received a good working and adapted product.

At this point that is where I stop arguing via WhatsApp and let it go !

In their defense again, they try to call me on the phone via WhatsApp, but I had no urge to argue with this person !

In the end, I figured myself how to make things work and had to buy additional hardware to mount the thing.

Don’t be fooled guys ! You will surely see the real personality of the owner in the response behind this advice.

If I can give you an advice, buy elsewhere !

8 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo kroxne

Antwoord van kroxne

Thank you for leaving your comment. We work very hard to make every customer experience a pleasant one and we are truly sorry that we were unable to meet your expectations on this occasion.

Our sales policy is public and you can read it before paying for your order. Only shipments within Spain are sent the same, we regret that you have understood what you wanted, but the website clearly indicates that you must contact via WhatsApp, as you have misunderstood our shipping policies, as we communicated to you by whatsapp, we indicated that we were going to modify this to make it clear that you should contact via whatsapp to confirm the delivery time.

Regarding the installation, I am not responsible for carrying out the installation, you are responsible for the installation... if you have not planned the installation and verified the list of elements that you need to carry out the installation, you will understand that you should not hold us responsible for this... we understand your frustration and I also understand that you want to blame us for your frustration, but if you want to be a mechanic or do the work of a mechanic... behave like a mechanic: if you don't know how to do something, ask before you do... if you don't know the list of items you'll need for the installation, ask for that list before you start the installation. This recommendation is not personal, it is directed at anyone reading this review: don't blame the shop for their lack of ability to plan and execute an installation, unfortunately there are many professional fitters out there today who think they can do the job. from other people... if you, the reader... are not able to execute or plan an installation correctly...consult a capable person before starting this process... This way you won't end up on social media trying to blame you blames other people for their incompetence to plan and execute an installation correctly.

By the way, thanks for coming to this social network to indicate that we lie... the question now is: have you lied? Did you make a list of items needed to complete the installation before making your purchase? Why did you have to buy additional hardware later? Are you a professional in the sector with the technical knowledge to carry out scooter installations? If you are a professional in the sector... why did you finally realize that you were missing elements to carry out the installation? Reflect carefully on your inability to efficiently execute and plan the changes you wanted to make so that what just happened to you will not happen again.

We are sorry that we did not live up to your expectations, in the future, please read the conditions of the store before making the payment for your order.

Any detail or disagreement can be dealt with via whatsapp +34 696403761 or email hola@kroxne.com with the information of your order and we will be happy to help you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great place for geeks

If you need something for your electric kickscooter just go there! This place is full of cool things! Also very professional and helpful staff!

14 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo kroxne

Antwoord van kroxne

We just wanted to thank you for taking the time to write this review on KROXNE.com. We are grateful for your comment.

Thank you for your kind words, we look forward to helping you again soon!

We are so grateful for customers like you and look forward to having you with us for many years to come!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolut unseriöser Händler!

Absolut unseriöser Händler!
Dieser Händler verkauft die monorim MR1 Hinterradfederung für den xiaomi Scooter. Sie wird in verschiedensten Varianten angeboten. Die Standard Variante beinhaltet einen Dämpfer mit 125 mm Länge. Dieser Händler bietet jedoch mehrere Varianten mit bis zu 190 mm dämpferlänge an. Dazu muss gesagt werden, dass ein Dämpfer von mehr als 125 mm nicht kompatibel mit dieser Federung ist. Aber das scheint diesem Händler egal zu sein. Der Kunde, der meint sich etwas gönnen zu können indem er mehr Geld für einen längeren Dämpfer ausgibt, steht am Ende mit zwei Teilen da die absolut nicht miteinander kompatibel sind. Das Standard-Set kostet ungefähr 150 €. Entscheidet man sich für das teuerste Set kann man weit über 300 € ausgeben. Über 300 € für die Tonne!!!

13 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo kroxne

Antwoord van kroxne

Vielen Dank für Ihren Kommentar. Wir arbeiten sehr hart daran, jedem Kunden ein angenehmes Erlebnis zu bieten, und es tut uns wirklich leid, dass wir Ihre Erwartungen bei dieser Gelegenheit nicht erfüllen konnten.

Die Aufhängung ist mit folgenden Stoßdämpfern kompatibel.

Mittel:
- 125 mm Originalstandard (zu kurz und wenig Dämpfungsraum)
- 150mm (Dehnung 10mm mehr Länge plus Dämpfung)
- 165mm (Verlängerung 20mm länger plus Dämpfung)
- 190 mm - dieses Modell erfordert bei einigen Modellen Modifikationen, Sie müssen die Mechanik verstehen, um diese Modifikationen vorzunehmen, oder Hilfe von WhatsApp in unserem Geschäft anfordern (Verlängerung 30 mm mehr Länge plus Absorption)

Sicherlich wenden sich viele Laien an uns und wenn sie die Aufhängung nicht einbauen können, entscheiden sie letztendlich, dass es unsere Schuld ist.Wir verkaufen Produkte, wir bauen sie nicht ein, sie verstehen nicht, was sie kaufen oder welche Funktion sie haben des Produkts selbst. Sie warten das Produkt nicht richtig ... und wenn sie es nicht ihren Erwartungen entsprechend arbeiten lassen, wenden sie sich nicht an einen Spezialisten oder wenden sich nicht an das Geschäft, um Unterstützung zu erhalten.

Letztendlich besteht aus ihrer Sicht die Lösung darin, hierher zu kommen und einen negativen Stern zu hinterlassen ... denn aus Kundensicht ist es unsere Schuld, dass sie ihr Fahrzeug mit unserem Stoßdämpfersystem nicht richtig konfigurieren konnten.

Wenn Sie für die Installation nicht qualifiziert sind, beauftragen Sie bitte einen Fachmann oder bitten Sie das Geschäft um Hilfe.

Jedes Detail oder jede Meinungsverschiedenheit kann über WhatsApp auf dem Webtelefon +34 696403761 behandelt werden

Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an hola[@]kroxne.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a Sharkset rear suspension…

I purchased a Sharkset rear suspension for my Ninebot Max G30 recently. The staff at Kroxne kept me updated throughout the entire process.

I am very happy with the delivery time and the follow up after delivery. The staff are readily available to speak with you.

I would recommend this store, top notch service!

26 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo kroxne

Antwoord van kroxne

We just wanted to thank you for taking the time to write this review on KROXNE.com. We are grateful for your comment.

Thank you for your kind words, we look forward to helping you again soon!

We are so grateful for customers like you and look forward to having you with us for many years to come!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reliable retailer

Reliable retailer, the support which I has been benefited in understanding of my needs was, out of the question, the best.

24 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo kroxne

Antwoord van kroxne

We just wanted to thank you for taking the time to write this review on KROXNE.com. We are grateful for your comment.

Thank you for your kind words, we look forward to helping you again soon!

We are so grateful for customers like you and look forward to having you with us for many years to come!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer