MAMEDICA Reviews 

1.878
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I’ve been with Mamedica now for almost two years. My onboard experience was difficult because of poor communication between them and my GP. Once sorted I’ve had a pretty good customer and patien... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been with mamedica for a year now, I’ve just had my 3rd appointment with dr Thomas Bourinaris and I’d just like to say how pleased I am with my treatment plan and how much information and help I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spoke to Yousef today he was so helpful after many weeks of resolving my medical paperwork he onboarded me, I have my appointment on Monday, so happy for this, Mamedica are so helpful and make the pro... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I spoke with Adam today over multiple issues I needed to resolve I fired them all at poor Adam in close succession, its a crohn's thing brain fog ,but Adam dealt with every issue and gave me some ver... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Medische kliniek
  2. ook in
  3. Apotheek
  4. Coffeeshop
  5. Kliniek voor pijnbestrijding
  6. Medisch centrum

Geschreven door het bedrijf

Mamedica is a private clinic with a linked pharmacy offering the biggest range of cannabis-based prescriptions for patients. To become a patient, check your eligibility here: https://www.mamedica.co.uk/check-your-eligibility/


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(1.878)

537 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

mamedica back to being utterly useless

mamedica back to being utterly useless. now three months waiting to book in a person i care for.
lost our medical records 5 TIMES,
then cancelled appointment withput telling us....half an hour on the phone and still not even read the medical records ...despite my asking them to check when i emailed them 3 more times and they didnt even bother to reply. the worst service i have experienced from a doctors in my life...should lose licence for this kind of mess.
ADDING TO THIS AFTER THE REPLY....this was the only contact the mamedica clinic bothered to make.
to be clear the pharmacy is nothing to do with the clinic and gets a 5/5 mark.
the clinic is hopeless and gets a 1/5.
still no reply still not contacted us re the cancelled appointment and the 6 uploads of medical records.
mamedica clinic posting on here and not actioning any actual help is why they always get a 1/5 rating.
they should close the clinic, fire all the staff and reopen the whole operation in essex where the pharmacy team are always great and helpful.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your concerns with us.

We are very sorry to hear about the experience you and the person you are supporting have had. We appreciate how frustrating and upsetting it must be to feel that there have been difficulties with appointment arrangements, communication, and access to medical records. We would like the opportunity to review your concerns fully and ensure they are investigated appropriately.

To allow us to locate the relevant records and carry out a thorough review, please could you provide the information requested via this website, as we have been unable to identify the patient details from the information currently available to us.

Once we have received the required information, we will review the matter with the relevant teams and provide a more detailed response.

Thank you for bringing your concerns to our attention. We appreciate your patience while we follow the appropriate process to ensure your concerns are investigated thoroughly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The team have been more than great

The team have been more than great! I’m really glad I chose to join with MaMedica, it’s only been my first month but so far so good & I couldn’t recommend MaMedica more🥰

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are really pleased to hear that your first month with Mamedica has been such a positive experience. It is great to know that our team has been able to provide the support, care, and service you were looking for.

Your kind words and recommendation mean a lot to us.

Thank you again for choosing Mamedica. We look forward to continuing to support you throughout your treatment journey.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Support a Plenty

My first time entering the world of medical cannabis and at 53 I felt somewhat out of my depth. Following the psych appointment I was cleared to continue and it was here it all broke down a bit. I needn’t have worried as a call to the number, #3 and I speak to a great chap called Callum Dublin. Suddenly it all made sense and he assisted me when I explained what I was wanting to achieve. Couldn’t have asked for more. Legend.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your experience.

We are pleased to hear that, despite feeling unsure at the beginning of your medical cannabis journey, you received the support and guidance you needed. It’s great to know that Callum was able to provide reassurance, explain the process clearly, and help you feel more confident moving forward.

Feedback like yours means a lot to us.

Thank you again, and we look forward to continuing to support you throughout your treatment journey.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently transferred to this clinic…

I recently transferred to this clinic and they made the transition very easy and straightforward. All of the staff I have dealt with have been friendly and professional and have made sure any issues or worries have been dealt with very promptly. I highly recommend this clinic as the staff are fantastic and the choice of medical cannabis is vast, not to mention the great quality. The turn around time on prescriptions are fast so you’re not sat waiting wondering if anything is happening. Many thanks

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your experience.

We are so pleased to hear that your transfer to our clinic was easy and that our team has been friendly, professional, and helpful throughout the process.

It is great to know you are happy with the quality and range of our medication, as well as the quick turnaround on prescriptions.

Thank you for your recommendation and kind words. We look forward to continuing to support you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always there and very helpful the've…

Always there and very helpful the've changed my life

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you so much for your wonderful feedback. We are truly delighted to hear that you have found our team helpful and that we have been able to make such a positive difference in your life.

Your kind words mean a great deal to us, and we are grateful that you took the time to share your experience. We look forward to continuing to support you on your journey.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service from Nicola Wiseman

Amazing service from Nicola Wiseman.

Great help and support, also went the extra mile to insure what I needed was sorted in time.

Great customer service

Thanks again

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you so much for your kind feedback. We are delighted to hear that Nicola was able to provide you with such great support and went the extra mile to ensure everything was sorted for you in time.

Nicola will really appreciate your recognition.

Thank you again for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would strongly avoid !!!

Would strongly avoid !!!

I experienced a serious dispensing error in which I was supplied with cannabis oil intended for oral use but was given instructions to vape it. Acting on those instructions, I used the oil in this way for approximately two months and had a very unpleasant experience. I later discovered that the product was formulated for oral use only and was not intended for inhalation. I am deeply concerned that I was given incorrect clinical advice and that this error may have placed my health at risk.

As a cancer patient, this error had a significant impact on both my physical and mental wellbeing. The experience caused me considerable distress and anxiety.

It has also affected my confidence in the care and advice I received, leaving me concerned about the potential consequences of following incorrect clinical instructions for such an extended period.

Following my initial report of the incident, I was advised that a senior pharmacist would contact me to discuss what had happened. However, I never received that call. I was left with the impression that my concerns were not being taken seriously and that there was little interest in investigating the matter until I submitted a formal complaint. Passed my details to mamedica but no response . Joke company All they want is your MONEY

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for your email.

We are sorry to hear that you have had this experience.

We have requested contact information here as we were unable to locate your patient record matching the details provided. Before we are able to investigate the concerns you have raised, we first need to identify your account.

If you could please provide the information requested we will be happy to investigate your concerns thoroughly. This will enable us to review the interaction you have described and respond appropriately.

We appreciate you taking the time to raise your concerns and look forward to receiving the requested information so that we can progress our investigation.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All good so far

All good so far! Lily kept in contact throughout the process and I’m now booked for my initial appointment which is this Sunday! ☺️

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you so much for your kind feedback. We are delighted to hear that everything has gone well so far and that Lily kept you informed throughout the process.

We are pleased to hear you are now booked in for your initial appointment this Sunday. We hope it goes well, and if you have any questions beforehand, please don't hesitate to get in touch.

We wish you all the best for your appointment.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I can’t believe how rude these staff…

I can’t believe how rude these staff are. I asked to see a face-to-face consultant and he said am I making threats? What kind of people are working in such a place? It’s disgusting. I would much rather go to a dealer in the street for my medication.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for your email.

We are sorry to hear that you have had this experience and that you feel unhappy with your interaction with our team.

We have requested contact information here as we were unable to locate your patient record matching the details provided. Before we are able to investigate the concerns you have raised, we first need to identify your account.

If you could please provide the information requested we will be happy to investigate your concerns thoroughly. This will enable us to review the interaction you have described and respond appropriately.

We appreciate you taking the time to raise your concerns and look forward to receiving the requested information so that we can progress our investigation.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just had my phone call with yusif at…

Just had my phone call with yusif at mamedica really helpful and very polite, he had a chat with me and helped me get everything I needed doing done

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are delighted to hear about your positive experience with Yusuf. It's wonderful to know that he was helpful, polite, and took the time to talk through everything with you and assist you with what you needed.

Your kind comments will be shared with Yusuf and the team, as we know they will be greatly appreciated. We always strive to provide a high standard of care and support, and it's encouraging to hear when we have made a positive difference.

Thank you again for your feedback, and we look forward to continuing to support you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY AWAY !!!!

The staff can be quite rude
The service isn’t the best
Also they tend to ring once/drop call you on consultations and charge you for missing BEWARE

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

We are sorry to hear that your experience has left you feeling disappointed. This is not the level of service we aim to provide, and we sincerely apologise if any interactions with our team came across as rude or unhelpful.

We also take your comments regarding missed consultation calls seriously. Our standard process is for clinicians to make attempts to contact patients at their scheduled appointment time, and we would like the opportunity to review what happened in your case.

We appreciate your feedback, as it helps us identify areas where we can improve our service, and we hope to have the opportunity to address your concerns.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Over 6 Months Later… Still Waiting to Be Onboarded

I applied to Mamedica on 2 February 2026, and over five months later I’m still no further forward.

Initially there was an issue accessing my NHS records because of a restriction on my GP’s ORB access. I contacted my GP and got this resolved as requested, but after that the process simply seemed to stall.

Since then I’ve had to repeatedly chase for updates myself from Tom Walker, Communication has been poor, with long periods of silence, and every update has only come after I’ve emailed them first. The last explanation was that they were waiting for further information from my GP, but months have now passed with no meaningful progress.

I understand that some delays can be outside Mamedica’s control, but keeping patients informed shouldn’t be. Waiting this long just to complete onboarding, with very little proactive communication, has been frustrating and disappointing.

Based on my experience, I can’t recommend Mamedica’s onboarding process.

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that the process has been frustrating.

We have asked you for some additional information through this platform because we have been unable to locate your details. Once we receive this information, we will investigate your concerns and look into the reason for the delay with your onboarding.

We understand that waiting for updates has been disappointing, and we appreciate your patience. We look forward to hearing from you so we can investigate this further and provide you with an update.

Trustpilot beoordeelt deze review in overeenstemming met ons rapportageproces.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lily was great

Lily was great. Process is quick and easy so far just wish I did it sooner

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are delighted to hear that Lily made the process quick and easy for you.

It's wonderful to know you are happy with your experience so far, and we are glad you chose to start your journey with us. We look forward to continuing to support you.

Thank you for choosing Mamedica.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They are very helpful and…

They are very helpful and understanding,thanks

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to leave us your feedback.

We are delighted to hear that you found our team helpful and understanding. Your kind words mean a lot to us and are greatly appreciated.

Thank you for choosing Mamedica. We look forward to continuing to support you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Think carefully before signing up. My experience with Mamedica’s complaint handling was exhausting.

I am writing this review because my experience with Mamedica Dispensary has left me with a complete loss of confidence, not only because of the product issue itself, but because of how the issue was handled afterwards.

In my opinion, the biggest concern is not what happens when everything goes smoothly. It is what happens when something goes wrong.

In my case, I raised concerns about Clearleaf vape cartridges being shown online in boxed packaging with coloured mouthpieces, but being supplied to me in a bagged format with a different physical feel and mouthpiece. This was not just about a box. In my experience, the physical format felt different, affected taste, affected use and damaged my confidence in the product.

I had already raised concerns about this format before. Despite that, my later order arrived with over £200 of Clearleaf products supplied again in the same format I had already disputed.

What followed is the reason I would warn people to think carefully before signing up.

I spent a significant amount of time chasing, emailing, explaining, sending images, repeating the same points and trying to get a clear answer. In my experience, the responses were not just unhelpful. They felt dismissive, cold, repetitive and process-led, with very little genuine care shown for the fact that I was a patient trying to resolve a real issue with medication I had paid for. Rather than feeling supported, I felt like I was being managed, brushed off and pushed towards accepting no remedy.

At one point I was on hold for around two hours, including past closing time. For a private medical service, I found that completely unacceptable.

Mamedica eventually escalated the issue to the supplier. The response I received confirmed that Clearleaf presentation stock had varied between boxed and bagged formats. It also confirmed that future batches would be released in boxed format to prevent further inconsistency, and that barrel mouthpieces had been reintroduced across production runs to resolve the mouthpiece variation issue.

That is the part I cannot get past.

The issue was serious enough to correct going forward, but not serious enough for Mamedica to remedy for the patient who had already raised it, paid for it and received the disputed format.

Mamedica also acknowledged that Clearleaf products may be displayed online with boxed packaging and coloured mouthpieces. They also acknowledged that I had previously raised concerns about receiving the bagged format and understood my frustration at receiving it again.

Yet they still refused to refund, replace or provide a cash remedy.

That tells me everything I need to know about the service.

In my opinion, if a patient raises a concern, is supplied the same disputed format again, and the supplier then confirms future batches will be changed to prevent the same inconsistency, the patient should not be left to absorb the loss.

This has made me feel that Mamedica’s complaint process is more about closing the issue down than putting the patient right. I felt heard in wording, but not helped in outcome.

The practical result was the same: no refund, no replacement, no meaningful accountability and no real resolution.

I am now leaving Mamedica because I do not trust how my concerns are handled. Account credit is not an acceptable remedy for me because I do not want to continue using the service.

My honest warning to anyone considering signing up is this: do not only look at the formulary or the prices. Think carefully about how you may be treated if something goes wrong, because my experience of trying to get a fair resolution was stressful, time-consuming and deeply disappointing.

I cannot recommend Mamedica Dispensary.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your concerns and provide detailed feedback regarding your experience.

We are sorry to hear that you have been disappointed with the way your concerns were handled and understand that this has been a frustrating experience for you. We appreciate you explaining the impact this has had and the time you have taken to raise your concerns.

We would like to reassure you that your feedback has been received and is currently being investigated. We are reviewing the points you have raised, including the concerns regarding the product format, your previous communications, and the handling of your complaint.

Once we have completed our review and gathered all relevant information, we will provide you with a further update.

Thank you for your patience while we investigate this matter.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was speaking to Kay Smith today and…

I was speaking to Kay Smith today and she educated me on the cycle in a way that I totally understood because I was a bit a little bit confused very very professional in her manner all I can say is very professional.

Thank you, Kay

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are so pleased to hear that Kay was able to explain the treatment cycle in a clear and easy-to-understand way. It is wonderful to know that her professionalism and support helped clear up any confusion you had.

Thank you again for your feedback, and we look forward to continuing to support you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super friendly and helpful team

Super friendly and helpful team. Lily was great and got me booked in super quick and answered all of my questions :)

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are delighted to hear that you had such a positive experience with our team. It is great to know that Lily was friendly, helpful, and able to get you booked in quickly while answering all of your questions.

Thank you again for your support, and we look forward to continuing to assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐⭐⭐⭐⭐

I had an excellent experience from start to finish. The entire process was smooth, professional, and well organised. A special thank you to Sunny, who provided outstanding customer service throughout. Sunny was always friendly, responsive, and took the time to answer all of my questions, making the whole experience stress-free.

I really appreciated the clear communication and professionalism, and I always felt supported every step of the way. It’s rare to receive such a high level of customer care, and it made a real difference.

I wouldn’t hesitate to recommend this company to anyone looking for a reliable and professional service. Thank you again to Sunny and the team for all your help!

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback.

We are delighted to hear that you had such a positive experience from start to finish. We truly appreciate your kind words about Sunny. It is fantastic to know that Sunny’s friendly approach, responsiveness, and support helped make your journey smooth and stress-free.

Providing clear communication and a high standard of care is extremely important to us, so we are pleased to hear that you felt supported throughout the process.

Thank you again for your recommendation and for choosing us. We really appreciate your trust and look forward to continuing to support you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful

Good afternoon
So far Mamedica has been fantastic explaining everything along the way.
Jodie has been just brilliant in keeping me informed and updated with the whole process. Made the process very easy for me.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MAMEDICA

Antwoord van MAMEDICA

Thank you for your lovely feedback.

We are pleased to hear that you have had a positive experience with Mamedica. We really appreciate your kind words about Jodie and will share your feedback with her. It is great to know that her support and regular updates helped make the process easy for you.

Thank you again for taking the time to share your experience. We look forward to continuing to support you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer