We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything regarding the site and purchasing process was easy. I did have an issue with getting the email address changed. My address was initially entered as .com, not the correct .NET. There... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered almost $3,000 worth of parts from you on September 11th. Received the part I ordered last have yet to receive anything else. After 4 days of no communication with your company due to technical... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It was great once I called to place an order. The only reason for 4 stars rather than 5 was because I tried to place an order from the web site, got all the way through placing an order credit card ac... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After leaving your online chat, I received a call back from Steve. He was awesome, super friendly, excited and personable. A real pleasure to talk with. He found me the discounts that your website wo... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Voertuigen en transport

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Shop our 1997-2018 Ford F-150, 2002-2018 Dodge Ram, 2007-2018 GMC Sierra Chevrolet Silverado parts accessories for your truck. Orders over $75 ship free!


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(5.171)

759 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered wheel spacers for my truck…

I ordered wheel spacers for my truck and the first order I only ordered two because I thought they were a set of 4.. after they came and I only ordered 2 but I need 4, I go back on the website and I picked the same item again at the same price and placed the order and then when it arrived I only receive 1 so I call customer service and they said it was my fault because I only ordered one instead of two but why the heck would I pay the same price for one as I did for two. So now I’m going to have to order another one at the same price… I was planning on buying everything from this site but not now my friends.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Turn5

Antwoord van Turn5

Hello Robbie,

Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent purchases. We are sorry to hear of the issues that you experienced with your recent orders. Thank you also for being a member of our Military, Medical and First Responders Cashback program. We are honored to offer this program to thank our customers, like you, for the service your provide to our country and our communities.

We show that on 6/11 you placed an Open Box order for 1.75-Inch Billet Aluminum Hubcentric 6-Lug Wheel Spacers. We show in the photos that there were two Wheel Spacers in this kit. they shipped out and we show they were delivered on 6/16.

On 6/16, we show that you placed another order for the same wheel spacers, but in error we did not note that there was only one spacer in this kit. If you would like to set up a return for this item, please contact us and we can initiate this return.

We do apologize for this oversite and error on our website. Due to this situation and the frustration you experienced, we issued a credit to your AmericanTrucks account. This credit can be used on a future order and is valid until 9/30/2026.

If you have any questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My CSR was unstoppable in doing her…

My CSR was unstoppable in doing her best to remedy my problem. After several bouts of being on hold she was able to a time sensitive order issue with diligence and kindness and I was moved by her efforts. Lisa is someone I’d want on any team as she has exceptional skills in dealing with others in a bind.

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I will never ever order a single part…

I will never ever order a single part from here. I order a rousch cold air intake and borla exhaust. I was sent the wrong cold air intake and the return process is ridiculous. AT makes this process painful. At first the customer service for this process was subpar to start with. When I received the link I was asked to enter my order number. Site kept telling my my order number was wrong. Had to call back again and start the process over. At this point AT asks you to take multiple pictures just so they can send you a return label. Again this their mistake not mine. After you jump through their hoops and waste time taking pictures you get the return label for fedex. Then you have to wait 7-10 days to get a refund. Again called service and seems like I get rides reps each time I called. I was told they have to receive the package and verify what’s in the box. Well did have to take pictures. I understand verification of what was sent back but there was no reason for all the other hoops to jump through. I will never order from here again. I will stick with summit or jegs before I order from here again. Absolutely terrible customer service. Especially when the mistake was theirs from The start. And they give a measly 10% off for all the aggravation and wasted time they caused.

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Turn5

Antwoord van Turn5

Hello Pete,

Thank you for taking the time to share your feedback with AmericanTrucks regarding our return process. We are sorry to hear that you experienced multiple issues when setting up a return for the incorrect item that was shipped to you. We work hard on getting orders shipped quickly and correctly to our customers. We fell short of our goal with your order, and more importantly we fell short of your expectations.

We apologize that when you ordered the Roush Cold Air Intake, and you received an incorrect item. We do understand that this can be a frustrating experience and this caused delays in installing the the intake on your F-150.

We do show that you set up a return/refund for the item. We ask for photos for returns because in some cases, we may be able to resolve the issue with for the customer without the need to return the item to us.

Once the return was set up and the return tags are sent to you, we ask for 7-10 days after the item shows movement on the way back to us, for your refund to be completed. We do show you were fully refunded on 6/23/2026. This refund was issued back to your original payment method.

If you have any additional questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Product was delivered on time

Product was delivered on time. Only issue I have is support for installing tunes is not great. Have had tuner for a week and still unable to install
Support finally got the tuner right. Put about 800 miles and tune is amazing

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Turn5

Antwoord van Turn5

Hello Rob,

Thank you for your order and for taking a moment to share your feedback with AmericanTrucks. We are sorry to hear you are experiencing issues installing the item.

We tried to review your order, but we were unable to with the information shared in your review.

If you could send your order information to Satisfaction@AmericanTrucks.com and kindly add a copy of your review in the email. Once we receive the email, we will see if we can assist with the installation.

If you have any questions or concerns, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

AT returning customer!!

Customer service chat was quick and helpful and also gave me a discount. Thanks AT looking forward to posting pics of my truck after lift and new tires!

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

American Trucks Robbed me of my money…

American Trucks Robbed me of my money and i am going to take action over it. I HIGHLY URGE ALL OF YOU TO BEWARE!!!! My order number was 30-37000800 which was placed in December for headers. After paying someone hundreds of dollars to put them on it turned out they were WARPED from BBK. I paid for the extended warranty as well. Of course they wouldnt cover any of the added labor costs as it's in their fine print and i didn't have to money immediately to get them removed to send back and get new ones. At that point i asked them to REFUND me atleast for the warranty portion as i had just bought and they did nothing. Six Months later i still wasnt refunded for the extended warranty money i was promised to get back and in my opinion it was THEFT and deception by them! I will forever leave this review and use multiple accounts to continue leaving reviews, unless they send me the money back i was told i would recieve! Absolutely disgusting for a company to do this to a consumer so BUYER BEWARE! Take your business elsewhere before they screw you over as they have done me. Let this be the warning you all need and deserve. If American Trucks want to refund me the extended warranty money like i was told they can email me at the address on file for that order number because as of right now i am sick to my stomach over the scams companies get away with and pass on to the consumer for their negligence!!!!!

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Turn5

Antwoord van Turn5

Hello Kenneth and Jessica,

Thank you for taking the time to share your feedback with AmericanTrucks regarding your request to be refunded for mechanic bills and the 3 year protection plan you purchased for the BBK 1 3/4 Inch Shorty Headers that you purchased in December 2025.

We are sorry to hear that the item you received was defective. This item is covered by a one year manufacturer warranty and that would cover any material or manufacturing defects in the item. We do also show that you purchased a 3 year Protection Plan for this item. We reached out to the warranty company and they shared that they did not receive a claim to be processed for this order. When you contacted us initially you shared that you did not want to set up a return/replacement due to the additional labor it would cost to have them removed from your vehicle. We would have set up a return and replacement for you, since they were defective and they do have a one year warranty.

In reviewing your order, we do show that one of our supervisors did reach out to you and they left a voicemail confirming that we do not reimburse customers for labor fees. They noted in the message that they left their telephone number if you could like to discuss this situation further but they did not receive a call back.

We submitted a request to reimburse you for the Protection Plan on this item. This refund will be issued back to your original payment method.

If you have any additional questions or concerns, please contact our Customer Service and they will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sent me two damaged rear shocks both leaking oil. Paid for new item received open box

Purchased front and rear shocks from americantrucks.com the first shipment the rear shock was leaking oil all over the place they replaced. It sent another one. It was leaking. Oil package was damaged like an open box. Will never buy from this company ever again

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Turn5

Antwoord van Turn5

Hello NIck,

Thank you for taking the time to share your feedback with AmericanTrucks regarding your order for Bilstein Shocks. We are disappointed to hear that you received shocks that were leaking.

We show that you have set up returns and we are in the process of having the replacements shipped to you. We do apologize for this situation and the inconvenience this situation has caused you. Once the replacements ship out, you will receive an email with the tracking information. You will also be able to view the tracking using our customer portal.

I can understand your hesitation in placing another order with AmericanTrucks, but we due to this situation and the inconvenience this situation has caused you, we issued a credit to your AmericanTrucks account. This credit can be used on a future order and is valid until 9/30/2026.

If you have any questions please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a set of step rails for my…

I ordered a set of step rails for my truck. I checked all the right boxes and when the step rails came in and they were too short. Customer service said that those rails should’ve never been sold to me due to them being open boxed already and the previous purchaser had the same issue as me. Now I have to Reebok the step rails send them in and then wait for a refund. Meanwhile, I’ve already purchased another set.

Updated Response: your website is the one that listed the item as “open box”. Not a representative.

Your listing is wrong for the steps. Both times the boxes on the label itself specified double cab. I ordered crew cab twice and got the same item number twice.

For the time it took to repackage steps, print off labels, retape package, wait on FedEx to pick them up and the only compensation I see was a $20 voucher…. Get real.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Turn5

Antwoord van Turn5

Hello Andrew,

Thank you for taking the time to share your feedback with AmericanTrucks. We are sorry to hear that the N-Fab ProNerf Side Step Bars did not fit on your vehicle. We do show that these should fit a 2026 Sierra 2500 with CrewCab.

I am usure why a representative shared that this was an open box item, as these shipped to you from one of our partners and did not ship from our warehouse. I do apologize if you were incorrectly informed that this was an open box item that we sent out to you.

We do see that you were successful in setting up a return and they were scheduled to be picked up yesterday 6/22/2026.

If you have any questions or concerns, or if you would like to speak with a member of our Sales Team to see if they can assist in selecting a set of side step bars that will work on your vehicle, please contact us and we will be happy to assist you.

Thank you,
Amy

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer