browcharm.co Reviews 

61
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Had a great customer service experience. My first order didn’t come with the stencils so they promptly sent me a replacement!! Only lost a star because the stencils ended up not actually fitting. Th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I accidently ordered extra items I didn't want. I contacted browcharm and let them know my issue and asked if they could cancel and refund those extra items. They did so very promptly. I couldn't tha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely avoid this scam at all costs - they will rebill your account every month after your purchase for an unwanted subscription. Do not think PayPal will protect you either - their protection lie... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a scam. Ordered one item, 3 items added, 7 charges on my credit card. Offered a 50% refund. Clearly their way of operating. Order confirmation email contains no details - no order number, no item... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

61 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(61)

30 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TERRIBLE COMPANY

TERRIBLE COMPANY, AVOID AT ALL COSTS. MAJE MULIPLE FRAUDULENT CHARGES THEN TRY TO BULLY YOU INTO RETURNING A PRODUCT. REED FURTHER REVIEWS BELOW

26 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We’re very sorry to hear about your experience and take allegations of unauthorized charges seriously. We’d like to resolve this matter for you as quickly as possible. To further assist you, please email us directly at support@browcharm.co with your order number, shipping address or any other identifiable information to locate your account. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unauthorised payment taken

Taken money out my account without authorisation signing me up for VIP benefits I didnt ask for and the product I did purchase is not fit for purpose and nothing like the colour advertised. I want my money refunded within 24 hours or I am reporting to the bank as fraudulent.

20 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We're sorry for the frustration this caused. We've confirmed that your VIP membership has already been canceled and a full refund has been processed. If you have any other concerns or need further assistance, feel free to reach out to us at support@browcharm.co — we're here to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered one $20 product

Ordered one $20 product. They sent 3 sets of multiple products and billed over $100. They did refund the full amount. Had to pay shipping to return. In addition they enrolled me in the VIP club and started me for that. Currently under review at PayPal.
The one product I ordered was totally unusable.

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We're very sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We understand how frustrating unexpected charges and product issues can be.

To fully review your account and address any remaining concerns — especially regarding the VIP subscription and PayPal dispute — we kindly ask that you email us at support@browcharm.co with your order number or the email address used at checkout.

Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Charged extra money

I ordered 1 product (eye brow stencil kit in Brown) It was meant to be 8 GBP and they charged 11.45, then a day later 12.95 for expedited delivery. I have blocked this and opened a claim
on Paypal. I want my money back!!! You charged me for something without my knowledge or authorisation!!

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

To help us locate your order and resolve this matter as quickly as possible, could you please provide your order number or the email address used to place the order? Once we have this information, we’ll be able to review your transaction and assist you with the next steps regarding your concern.

Warm regards,
Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would! I placed my first and only order in September 2024. I contacted them by email, to check on the status of my order and I was originally told that they were behind on orders and they apologized and said that it was being shipped out by the end of the week, this was months after my order was placed and paid for. To date (March 26th, 2025) I still have not received anything and when I contact their customer service they only send me a tracking number. I have requested a refund and now have not received any response back at all. Please don't waste your money, order from a diffrent company!!!

26 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We're truly sorry to hear about your experience and the delay in communication. We understand how frustrating it can be when an order takes longer than expected to arrive.

After reviewing your account, we can confirm that your order was delivered on April 22, 2025, and tracking details were provided via email.

If you still have not received the package or believe there’s an issue with the delivery, please reach out to us at support@browcharm.co with your order number so we can investigate further and resolve this for you as quickly as possible.

We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be aware of confusing checkout…

Be aware of confusing checkout processes I was charged almost 89.00 for a worst quality eye brow stencil kit when it was supposed to be 20.00, plus 35.00 a month for a VIP subscription I never agreed to! Scammers !! And the product is horrible!

23 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We're very sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We understand how frustrating unexpected charges and product issues can be.

After reviewing your account, we can confirm that the VIP subscription has been fully cancelled and refunded.

We’re also taking your feedback seriously regarding the product and checkout process — we are actively working on improvements to make everything clearer and more user-friendly.

If there’s anything else we can assist with, please feel free to reach out to us at support@browcharm.co. We’re here to help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I guess I am the latest victim of this…

I guess I am the latest victim of this SCAM!!!! They debit my account 3 times in a row until my bank noticed something fishy and the fraud department called me. First they debited me $13 and some change, 2 mins later they debited $15, and the last transaction a few mins later was $58!!!! Navy Federal blocked the last transaction and failed a fraud claim for the first two transactions. Who scams Navy Federal customers, we are freakin active duty military!!!! I’m glad my bank jumped on this so fast and I’m looking into how to go after this company legally.

19 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We understand your concerns and appreciate you reaching out. Based on our records, you previously accessed our self-service option and accepted a partial refund, so this issue should already be resolved.

Regarding the $58 attempted transaction, this was for a promotional item offered at checkout. It appears it was selected during the purchase process; however, the transaction was declined, so no charges were made.

Please let us know if you have any further questions or need additional assistance. We’re happy to help! You may contact us directly at support@browcharm.co

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer Beware!

Buyer Beware!

I am having the same issue!
The check out process is confusing and frankly deceptive as I never agreed to a subscription tho they asserted I did. I received a response and was told my subscription would be canceled but I am now being ghosted.
Shady business indeed.
Any idea how to get a resolution?

18 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We're very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. After checking your account, we can confirm that the VIP subscription was fully cancelled, and you have not been charged for it.

Please note that the refund was not processed for the order on our end because a chargeback was filed with your payment provider, which automatically pauses our ability to issue refunds directly.

If you have any additional questions or would like help confirming the outcome of the chargeback, feel free to email us at support@browcharm.co. We're here to assist and ensure everything is fully resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TOTAL SCAM

TOTAL SCAM

I made a purchase and they have tried to continue to debit my account monthly without my authorization. Upon research, I have found that multiple people have had the same issues, don't buy through their website, find a different brand.

14 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

Thank you for bringing this matter to our attention. To pull up your account, please provide the email or shipping address linked to your account. You can reach us directly at support@browcharm.co.

Thank you for your cooperation.
Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I thought my order came to 25$

I thought my order came to 25$, and instead was signed up for a subscription, which I never even knew about, and was sent 4 of the product I ordered and I was charged 95$. My bank noticed and put a hold on my debit card in the case of possible fraud and I had to call them and tell them I did recognize the transaction but not the amount. That was on a Saturday, So on Monday, I had to go into my bank and get a new debit card so browcharm wouldn't be able to take anymore money out of my account. Then I contacted browcharm to return the product I did not want and did not order. Their return process is a big hassle, and they kept offering me 20%, then 30%, and finally even 50% the product to keep the product I didn’t want! I kept the product I originally ordered,because I wanted to honour my order, and keep what I ordered, but I wish I had of sent it back too. It’s much too dark for me, it makes me look hilarious! Doesn’t suit me at all…. Between the time I’ve spent emailing back and forth and going to the post office to return the product I didn’t want, to having to go to the bank to get a new debit card, this was quite a fiasco!! Overall this whole experience with browcharm has been a very negative one, and I will never deal with this business again

15 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

Thank you for sharing your experience with us and we’re sorry to hear about the inconvenience you faced.
We always strive for transparency and we'll review our process to ensure that such situations can be avoided in the future.

As for the return process, we regret that it felt like a hassle and that our initial offers for partial refunds didn’t meet your expectations. We intend to make things easier for our customers, and we appreciate your feedback as it helps us improve.

We hope you might give us another chance in the future, but we completely understand if you prefer not to. Should you have any further questions or if there’s anything else we can do, please don't hesitate to reach out to us directly

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be very careful when dealing with this company

Be very careful when purchasing from this company. Had ordered 1 product but was charged for additional items. Two additional payments were taken out from my credit card which were not authorized by me
When I emailed regarding the additional transactions, they said that I had made accidental purchases. I didn't even know what these products were. I asked for the matter to be rectified and requested a refund for the unauthorized payments. They subsequently offered me a 25% discount for these, when I again requested a full refund they emailed back with a 50% discount for the products that they charged me for which I hadn't ordered!
Still waiting for a full refund and resolution

29 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We sincerely apologize for the frustration you’ve experienced with your order and the additional charges. We understand how concerning this must have been.

After reviewing your case and email correspondence, we’ve processed a full refund for the accidental order. You should see the refunded amount on your original payment method within 3-5 business days.

We strive to provide a transparent and hassle-free experience, and we're sorry that this situation caused you to feel otherwise.

Feel free to contact us directly, should you have any other concerns.
Thank you and have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Satisfactorily resolved; Thank you for reviewing my order and refunding my money. The price was actually quoted in AUS dollars, I checked before making my order, maybe this needs tweaking on the site

These people are not brow artists, they are SCAM artists (supported by Facebook and wherever else they spend big $ on advertising!) my credit card was charged almost $300 for a product I was under the impression would cost me less than $30. When contacted, they said it was MY mistake, but would generously discount 25%, very magnanimous, eh? I will NEVER buy anything off these sites again, so, genuine traders take note and lobby the advertising hosts to do the right thing by would be customers. NOT happy!

20 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

Thank you for sharing your feedback, and I sincerely apologize for any confusion or frustration you experienced. I want to clarify that our prices are listed in USD, which may have caused the discrepancy in the amount you saw on your credit card statement if you were expecting AUD. We take full responsibility for ensuring our customers are informed and satisfied with their purchases.

Regarding your order, I’m happy to confirm that we have refunded the entire amount, as the order was on hold while we awaited your confirmation of our partial refund offer. We genuinely regret any inconvenience this may have caused and appreciate your patience as we worked to resolve it. The refund should hit your original payment method in 3-5 business days.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us directly,

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Rubbish product

The product is awful. Loads of fallout from the powder after application. Ordered two different colours and got sent two of the same.

Wish I hadn’t wasted my money.

12 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We're very sorry to hear that you received duplicate items and were disappointed with the product quality. That’s certainly not the experience we want for our customers.

Please email us at support@browcharm.co with your order number so we can look into this and arrange a replacement or refund for the incorrect items.

We appreciate your feedback and the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

An absolute scam. Do not give your credit card

What a scam. Ordered one item, 3 items added, 7 charges on my credit card. Offered a 50% refund. Clearly their way of operating. Order confirmation email contains no details - no order number, no itemized list of items, no order detail. I'd like the contact information for someone behind the actual company - not a 3rd party customer support.

11 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We’re truly sorry to hear about your experience. We understand how concerning unexpected charges and lack of order details can be.

Please be assured that our support team can fully assist you — including reviewing your full order history, issuing refunds, and escalating concerns as needed. While we currently operate customer service through our support team, all issues are handled directly and thoroughly.

To help resolve this as quickly as possible, please email us at support@browcharm.co with the email used at checkout or any screenshot you may have. We’ll investigate the charges and make sure you're taken care of.

We take your feedback seriously and are here to help make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Browcharm Tried to charge me twice

Browcharm Tried to charge me twice, however credit card company flagged me as fraud! They had to send me a new card. Also the payment that was made I never received any product from them. Beware!

10 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We're sorry to hear about the trouble you experienced. We completely understand how alarming it can be when a payment is flagged unexpectedly.

After reviewing your account, we can confirm that your order was delivered on September 4, 2024. If you did not receive it or believe there was an issue with the delivery, please reach out to us at support@browcharm.co with your order details so we can investigate and resolve this for you.

We’re here to help and appreciate the opportunity to make things right.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Brow Charm has taken 3 payments from my…

Brow Charm has taken 3 payments from my credit card. I have only ordered once. How do I get my money back??

30 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

I am sorry to hear that you incurred additional charges, however, to assist you further and look into this can you please provide additional information so we can check the status of your order?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was charged twice

Was charged twice. It wasn’t even the same amount so it makes me think that they’re trying to get away with it and you won’t notice because the amounts are slightly different. I’m not impressed.

1 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

I am sorry to hear that you incurred additional charges, however, to assist you further and look into this can you please provide additional information so we can check the status of your order?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

order for $19.00 was billed

order for $19.00 was billed! $174 for things I didn't order then wants to give me. 50% back DON"T ORDER

28 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

I am sorry to hear that you incurred additional charges, however, to assist you further and look into this can you please provide additional information so we can check the status of your order? Please provide us your name, shipping address and email address used to place the order

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product was completely dry and…

The product was completely dry and unusable. I definitely cannot recommend it. When I inquired about the delivery of my kit, the support team was quick to answer and offer help. That was the only good thing about this purchase.

5 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

We regret to hear that our product did not meet your expectations. However, to assist you further and look into this can you please provide additional information so we can check the status of your order? Please provide us with your name, shipping address, and email address used to place the order.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Templates don't match

The actual brow templates do not match a normal person's eye brows. I'm left with a product I'm unable to use
Advertising is all false .would not recommend this product

23 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo browcharm.co

Antwoord van browcharm.co

Upon reading your message, I genuinely felt your frustration and disappointment, and for that, I am truly sorry. We pride ourselves on ensuring our customers have positive experiences, and it saddens me to know that we fell short with you. Rest assured that your feedback will be reviewed by our team to further improve our product and service as soon as possible.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer