Cateringcentre Reviews 

273
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased table lights. Price, communication and delivery were all spot on. But, when 2 of the lights failed several months later (due to a manufacturing fault, beyond Catering Centre's contro... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m very disappointed with my experience. I received my order damaged twice, and unfortunately I did not receive any compensation for either issue. Please take more care with the packaging for fu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great range of products at competative prices. My order was placed and processed in minutes with delivery received the following day - that's what you call service, this family run business beats the... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The 5L Buffalo Sauce Dispenser is a great addition to any busy kitchen. The large capacity means fewer refills, which really helps during peak times. It’s easy to use and dispenses sauce smoothly, all... Toon meer


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

273 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 5% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(273)

52 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good prices, service and communication

Spare parts and accessories for a Buffalo CD400 mincer, 2 items out of the 4 were out of stock. I was contacted and asked whether to proceed with the order, I was quite happy to get the other items. Good communication between seller and myself and prompt delivery.

23 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

Thank you Sandy for your review - we really do appreciate it. As a small family business your review goes a long way! thank you once again have a lovely day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Short stemmed wine glass.

Short stemmed wine glass.
Although a couple were damaged on delivery, your after sales service team Carson and Emily were excellent, sending replacements by return and responding very quickly to my emails. Very good service and the sign of a top quality company. Highly recommended.

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

Thank you Peter for your review - we really do appreciate it. As a small family business your review goes a long way! thank you once again have a lovely day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery & excellent customer service

Placed an order for some chafing dishes needed for a wedding. Called up first to check they would be delivered next day. They said they will do the best they can to get these to be since it was after the cut off. Delivery arrived 10am the next day! Couldn’t be happier with my purchase !!

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

Thank you Nikki for your review - we really do appreciate it. As a small family business your review goes a long way! thank you once again have a lovely day.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am waiting 45 days for my delivery

I ordered some items from here 22nd of june. some of them I get quickly but some of them still I am wating (05.08.2025) I called maybe 10 times maybe more anyway finally I decided to cancell my order as they said I send email but i did not get any aswer again like phone calls they always said we will call you... ofcourse they did not. when I order this items it was seem on stock but more then 1 month I am waiting because they di not have this item. terrible customer services and terrible general experience with this company. I do not recomend this company, i could not get my items I could not get my money back and when I speak with someone on customer line nothing change. stay away...

22 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

Hi Ferhat - I am sorry about your experience - we have quite a few orders for from you all completed without an issue - we have just sent a request to Trustpilot for you to inform is which order you are talking about.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid

Avoid – Nearly £4,000 Held, No Refund After Weeks of Chasing

My wife placed two large orders with The Catering Centre on 15 July 2025, using her credit card and my debit card:
• Order #253488 – £3,190.18 (8 x Polar G Air Conditioners – paid on her credit card)
• Order #253489 – £797.54 (2 x Polar G Air Conditioners – paid on my debit card)
Total: £3,987.72

The website showed the items as in stock, but the following day we were told they were actually out of stock until 26 July. We replied immediately to ask if they could guarantee delivery by that date. They couldn’t, so we requested a full refund on 16 July.

Since then, we have had to chase this multiple times — emails sent on 17th, 21st, and 31st July. I was told on 21 July that the refund was being processed and would take 10–14 working days, which is unusually long. As of now:
• No refund confirmation has been provided
• No money has been received back on either card
• Communication has been vague and delayed

This has caused a serious disruption — especially with nearly £4,000 held up — and I’ve seen multiple other reviews describing the same issues: misleading stock availability, slow responses, and long refund delays.

I will be taking this up with my bank and credit card provider if the funds are not returned by Thursday, 7th August 2025 (tomorrow), and will update this review accordingly.

Really disappointed with the service and would not recommend using The Catering Centre based on this experience.

Edit
The Catering Centre has responded that someone would be in touch — this has not happened.

This reply appears to be more about managing public perception than resolving the issue. I have received no refund, no communication, and no follow-up despite their claims.

We have raised disputes with our respective card suppliers.

No refund from the company. Our respective banks recovered the funds.

15 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

Hi Daniel

First and foremost we do apologise for the stock issue.

This item is a direct item from Polar, like many of us distributors, the stock is linked to them, when they sold at the time you purchased it showed 12 in stock. Unfortunately, like all distributors, the stock update can be slow, this is a common issue across the board and can see this from other competitors of ours. What has happened, is when you have purchased these, it was in the height of the heat wave, therefore, being advertised as the cheapest on the internet, we sold hundreds, and so must of our competitors as the same time, by the time the order came to process the stock had depleted, we can only apologise for this. We can see that the refund was actioned on the 21st July and yes should have been with you by now, We will look into this immediately and I will make some someone from our team corresponds with you as soon as possible.

Once again our sincere apologises for the stock issue and late correspondence, we will update via email shortly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers

Scammers.
I placed order at the neighing on June.
This was being delayed, they didn’t notify me about any delays only when I emailed asking about order they would say that sorry there is delay on stock.
Finally after over month of wait I have requested refund. When chased after 10days they said that it was done and to check with my bank. This was checked and transaction screen shot send to Emma from customer service, but no reply.

I can see that they are very fast with replay to negative reviews here but not to emails directly send to them.
Please avoid at all cost!
To replay to below from you:
No order was never cancelled and refund was only requested on the 9th of July after you delayed my order three times.

I have spoken with my bank and emailed you screen shot of transaction, refund was never done by your company.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

Good Evening Gabriela - Thank you for your feedback, just to confirm, order was placed .3rd June. On the very same day, our customer support messaged you informing you that the item is out of stock but will come into stock on the 10th June. The order was then finalised on the 9th June - was prepared to be sent, you then cancelled the order and a refund was automatically initiated with SuperPayments the vey same day. This refund has been automatically done via the card provider. It goes back to the usual card. Please speak with your card provider. Hope you have a lovely evening.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

Terrible customer service. Waited 3 weeks for a refund for an item that was out of stock. Agreed to receive the item as it was now back in stock. Wrong item was sent so correct item arrived too late. And I now have to pay to return the item. Zero accountability, zero customer service. Would never use them again.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

We're genuinely sorry to hear about your experience and appreciate the opportunity to clarify the situation.

Due to a system error, your original refund was unfortunately delayed. Once you confirmed that you'd prefer to receive the item instead, we arranged a replacement. Regrettably, the incorrect item was initially sent in error. As soon as this was brought to our attention, we arranged a prompt collection and ensured the correct item was delivered within 1–2 working days.

You then later let us know that the item was no longer needed. At that point, we provided clear return instructions. As stated in our returns policy, we are unable to cover the cost of returns for unwanted items which is what you wanted us to do, and we also advised that if the item was no longer required, you could have refused the delivery.

We’re sorry this has caused frustration and are always working to improve. If there’s anything more we can do to assist, please don’t hesitate to reach out directly. Hope you have a lovely day.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered over a £1000 worth of plates

Ordered over a £1000 worth of plates, 4 months ago. They canceled the order 2 months after. Still waiting for a refund.

No one ever answers phone, I have tried 3 times per day just to get a voice mail

This has to be the worst catering company out there, terrible service

16 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best price on wine glasses

Best price on wine glasses, easy to find item, place order, and ask any questions. Speedy delivery with no breakages, would definitely recommend.

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong item delivered.

Ordered my item which was delivered after 2 weeks. For such a seemingly big company, they do not answer their phones. No udates on delivery ( promised to 2/3 days on their website) Wrong item was delivered. For returns they charge 25/50% to return the item, even though it will be sent back as received. On the returns form they do not offer a refund, but a store credit. Even though it was their fault I then also have to pay to return the item.Why would you want to buy again from such a company, with such bad service & even worse returns policy.

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

Hi Ijaz, this is incorrect. Firstly, you entered the wrong delivery address. You then got the item delivered to the correct address and realised you ordered the wrong item. When we contacted the manufacturer to replace it was them who charge the restocking fee as its not a simply parcel return and it wasn't damaged on delivery it was the customer order error. We don't offer store credit, all refunds go back to the payment method you use. The returns policy for large catering appliances is exactly the same as all other catering equipment distributors. You still haven't replied to the return as of yet, so assuming you are keeping the item or do you wish to return the wrong?, please contact us and we can assist where possible. Have a lovely day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality product for a fair price

Good quality product for a fair price. Ordering on their website was very easy. Delivery time was good. All round good job. Thank you

3 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

Thank you Pomodoro for your review - we really do appreciate it. As a small family business your review goes a long way! thank you once again have a lovely day.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

I have used Catering Centre man times.
They offer very competitive prices, good delivery times and good customer service. Unfortunately there has been issues with orders arriving broken due to poor packing, however the support staff have always been very accommodating and provided replacements. Would recommend to others. Thank you!

9 juni 2025
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

Thank you SR for your review - we really do appreciate it. As a small family business your review goes a long way! thank you once again have a lovely day.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Title:Damaged Goods, Zero Accountability – Avoid This Supplier

I rarely write reviews, but the experience I’ve had with Catering Centre has left me no choice.

We placed a business order for 50 x napkin dispensers, over 25% arrived damaged (a small and acceptable number according the the Catering Centre), clearly the result of poor quality control and careless packaging. I raised the issue immediately and gave the supplier every opportunity to make things right.

After multiple emails and unnecessary delays, they refused to replace the faulty items, despite this being a wholesale, B2B order with clear obligations to fulfil. Instead, they’ve chosen to hide behind vague terms and conditions and now insist on issuing a partial refund only after I return the damaged stock, without any guarantee or timeframe for the refund to be processed.

To make matters worse, they tried to arrange a courier collection with less than 24 hours’ notice, assuming I’d drop everything to accommodate their mess. When I flagged this as unacceptable, they still couldn’t offer a meaningful solution — or a single gesture of goodwill for the time and revenue lost as a result of their failure to deliver.

This experience has been a complete waste of time and trust. I’ve had to source alternative products elsewhere to avoid letting down my client — something Catering Centre clearly didn’t care about.

If you're a business looking for a reliable supplier who values customer service, quality control, and basic accountability — look elsewhere.

22 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cateringcentre

Antwoord van Cateringcentre

Aaron. Sorry but we totally disagree with your review. You ordered 50 Olympia napkin dispensers. Your card order failed on the first order. You placed it again. When placing it again you didn't realise you put the wrong address on the order. You called and was extremely rude demanding we collect the items and take to your customers address. Because you failed to put the correct address. You reported damaged items we made the manufacturer send out more. We explained these items are direct from Olympia so they are sending them not us. Obviously we cannot see what condition they are being sent but they did replace. You reported the new items damaged. So we spoke to Olympia and the said they will collect and refund. Unfortunately it was completely out of our hands. But you was rude and abrupt and threatening to staff about legal recourse. We obviously wanted to help and did and happily refund the broken items. But our staff are not there to be spoken to like that we deal with thousands of orders a week and unfortunately if it's a product that is being sent direct by the manufacturer things are sometimes out of our control. We apologised and apologise again. Have a lovley day.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking customer service

Shocking customer service. Don’t reply to emails, don’t answer the phones to solve issues. When they finally do send products, they send them in dibs & dabs. Took 3 deliveries to receive my whole order. Also false advertise what products you can actually buy. I was asked to make additional payments due to this. Stay clear & use the likes of; Nisbets, Adexa Direct or Buzz Catering for all round better customer service.

23 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a Bain Marie for our new…

Purchased a Bain Marie for our new business, turned it on and water leaked out, after a few more days it was tripping the electrics, refused to rectify or send out a new machine so have to resort to the small claims court to get my money back, The worse customer service I have come across, avoid at all cost.

12 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company DO NOT ORDER

Scam company DO NOT ORDER. I was not given all my order and it came so late I wanted to return and no emails replies or phone answers. I have read reviews now and are all very similar. Definitely a dodgy scam company. Avoid at all costs!!!

28 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this company!

I wish I'd read the reviews before ordering!
Just a teapot ordered - never arrived. They claimed to have sent it again - still didn't arrive! Parcelforce photos of the delivery destinations are not of my house, but they have refused to refund!
Do not buy from this company!

25 maart 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer