House of Isabella Reviews 

1.832
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bought a clock. Good price than other web sites. Arrived much earlier than expected. Lost one star because I wasn't kept posted of the parcels delivery status (I didn't even know that it had been dis... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a Zuri Antique Base and shade. Both are really lovely items. I have ordered from House of Isabella previously. The order arrives on time and is lovingly packed. Cannot complain at all. Exc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AWFUL company. Do NOT order anything from them. I placed an order on 26th July. Heard nothing for weeks. I then cancelled the order but it arrived on 1st September. I tried to return the order but t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a table lamp, and received an email shortly afterwards informing me unfortunately, the last two lamps in stock were damaged. The company gave me two choices-wait around four weeks for restoc... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

House of Isabella specialise in stylish and luxurious contemporary and traditional furniture, lighting, mirrors, gifts, hampers and accessories


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 91% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(1.832)

173 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy customer

Beautiful products and wonderful customer service! Even tho a part of our delivery was delayed, we were kept informed with regular updates and given the opportunity to have other items that were in stock delivered prior.

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you so much for your kind review!

We're delighted to hear that you love the products and that you had a positive experience with our customer service. While we're sorry part of your delivery was delayed, we're pleased we were able to keep you updated throughout and offer to send the in-stock items ahead of the rest.

Your lovely feedback means a great deal to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

We hope you enjoy your new pieces, and we look forward to welcoming you back again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item arrived poorly packaged and broken…

Item arrived poorly packaged and broken
I am yet to receive a reply to my email with pictures of the damage
I was also told that the 2 items I had paid for were only one in stock and will send on when available
Disappointed but the item if hadn’t been broken is lovely

3 juli 2026
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

We're very sorry to hear your item arrived damaged and for the disappointment this has caused.

We have emailed you twice regarding this and sent over our returns form and are currently awaiting your completed returns form so that we can process your claim. If you haven't received our emails, please check your junk/spam folder.

Once we receive the completed form and the requested information, we'll be able to resolve this for you as quickly as possible.

We also apologise that only one of the two items you ordered was available at the time. The second item will be dispatched as soon as it is back in stock.

Thank you for your patience, and we look forward to receiving your returns form so we can assist you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid, avoid, avoid. Do not use this company!

Do not use this company, you will regret it if you do!
I placed an order with House of Isabella on 24th May 2026 for the following product: Apollo LED 3m x 3m Square Rotating Cantilever Parasol With Base -
I paid £449.00 in full because I was led to believe it was a quality product which I would receive within 7-10 days. Despite countless promises and assurances of delivery dates I am still waiting for it to be delivered.
House of Isabella blame their courier service AIT and then the customer for their own incompetence.
Their Customer Service is via email and response times are slow and staff are rude and dismissive. Their Operations Director is accusing me of lying about attempted deliveries despite having Ring film footage of the days in question. They are refusing to return my money unless I pay £100 cancellation fee. I have threatened legal action if my money is not returned within 7 days, I’m still waiting for a response.

4 juni 2026
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

We are genuinely sorry for the experience you've had and completely understand why you feel so disappointed.

We appreciate that the delays, conflicting updates and the time you've had to spend chasing this matter have been incredibly frustrating, and we're sorry that your experience has fallen short of the standard we aim to provide.

We have continued to work with our supplier on your behalf, and they have now confirmed that once the returned goods have been received back at their warehouse, they will issue the credit for your order. We are actively following this through and will continue to do so until your refund has been processed.

Thank you for your patience while this has been resolved, and again, we're truly sorry for the inconvenience and frustration this situation has caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received my metal artwork which was a…

Received my metal artwork which was a lot cheaper than on other sites and it’s beautiful, really impressed with HOI and the communication from start to delivery was excellent. Would definitely recommend.

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Hi,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review!

We're delighted to hear that you're pleased with your metal artwork and that you found it to be great value. It's also wonderful to know that you were happy with our communication and delivery service.

Your recommendation means a great deal to us, and we really appreciate your support. We hope you enjoy your new artwork for many years to come!

Kind regards,

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Product.. poor quality……Karson round stack of…

Product..Karson round stack of shelves.. extremely poor quality and definitely not worth £180. The return/refund process has been efficient, even though I have had to pay to ship the product back for a refund.

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you for your feedback, and I'm sorry to hear that the Karson Round Stack of Shelves didn't meet your expectations.

I can see that your return request has been approved. Once the item has been received back at our warehouse, we'll process your refund promptly.

As the item wasn't reported as damaged or faulty, the return falls under our change of mind policy. Because we offer free delivery on all orders, customers are responsible for the cost of returning items in these circumstances.

If you have any further questions, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pleased with my purchase.

Pleased with my purchase. Whilst there was a small delay in issuing the item initially, I was happy to wait. The item arrived in good condition and is a quality item. I have purchased items previously and will continue to do so. Reputable retailer.

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you so much for your lovely review, Jacquie!

We're delighted to hear you're pleased with your purchase and that the item arrived safely and met your expectations. We really appreciate your patience with the slight delay and are so grateful for your continued support.

Thank you for choosing House of Isabella—we look forward to welcoming you back again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service and damaged deliveries.

So we ordered a coffee table on April 17. It finally arrives aroud 1 June! Btw they dont seem to have a phone number, the only way you can contact these people is email and they are slow to respond. I messaged them many times asking when it would arrive.

It arrives and its DAMAGED. So i email them and show the damage to return it. Which they said they would exchange it. After many emails the still hadnt come to pick up this large coffee table taking up space in my place. My wife asks for thier email to try and help speed them along and she is getting sick and tired of living with the large coffee table in a box waiting to be picked up.

After she has tried emailing them many times she gets so frustrated and says if they dont come tomorrow she will throw the item out.

That seems to make them finally come and pick it up around the end of June as they show up within 2 days of that email. So about 3-4 weeks total to pick it up.

They send a new coffee table and it arrives and it is DAMAGED again.

My wife emails them directly complaining. They offer a £100 compensation and email my wife directly (without cc'ing me in) who doesnt know they have to take the item back and she doesnt want to have to wait another 3-4 weeks (with another large damaged coffee table) for them to take the item away when she is due give birth in 6-7 weeks. She accepts the £100.

I was not cc'd into the emails and i know that they have to take it back if its arrived damaged.

I email them and say i want it returned but they say they have already processed the £100 cash back, which i would happily send back to them as I dont want to live with a damaged cofee table.

The item is worth c.£760. They tell me because they have sent me £100 the warranty is void and they wont help me return the damaged table.

I email them saying i am the client and they should have consulted me with the resolution that they were proposing.

They said "To clarify, we did not copy your wife into the correspondence. "

So i take it its my fault that you resolved the issue with her directly and didnt cc me in.

They said they would give another £100 in store credit but sorry thats thier final take.

I complained again but they sent another email that ended with:

"Whilst I appreciate this is not the outcome you were hoping for, this is our final position on the matter, and we are unfortunately unable to assist further." in an email i got on 7 July.

So thank you so much for wasting my time since April 17. You delivered 2 broken cofee tables.

Made me live with a huge box in my place for 3-4 weeks

Now i have to live with a damaged coffee table all for the price of £760 (minus the £100)

Thanks so much. Completely appauling behavior

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good communication and quick delivery

Good communication and quick delivery. The chairs weren't packaged very well; not boxed and with just some packaging material covering them. This was ripped and dirty in a couple of places and the dirt transferred onto one of the chairs leaving a dirty mark on the cream area of the chair. They should of been boxed to give better protection for the chairs.

1 juli 2026
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

We're so sorry to hear this, and we appreciate you bringing it to our attention.

Please could you email us some photos of the packaging and the mark on the chair? We'll investigate this with our warehouse team and work with you to find a suitable solution.

As an apology for the inconvenience caused, we'd also be happy to offer you a discount on your next purchase with us.

We look forward to hearing from you and resolving this as quickly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order for a sideboard…

I placed an order for a sideboard online, delivery stated 1-3weeks.. almost 6 weeks later and no delivery nor any communication I have had to contact this company through their website to be told that my order is being held up at customs due to the size of the product?? Very poor customer service and surely they would be used to dealing with customs if the products they sell on their website come from outside the UK?? What really angers me is that house of Isabella have not communicated any updates on my order. I won’t be purchasing with them again. The delivery time scales on the website don’t reflect actual delivery dates…

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

We're so sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the delay with your order and the lack of communication.

Unfortunately, the delays were caused by global shipping and customs issues that were outside of our control at the time. However, we completely understand how frustrating this must have been, particularly as you weren't kept updated throughout the process.

If you could please send us an email with your order details, we'd really appreciate the opportunity to look into this further and do everything we can to put things right for you.

Thank you for your feedback, and again, we're very sorry for the inconvenience caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing product and speedy delivery

Amazing product and speedy delivery - Thanks so much!

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you so much for taking the time to leave us a review.

We're delighted to hear that you're pleased with your purchase and that your order arrived quickly.

Your kind feedback really means a lot to our team, and we truly appreciate your support.

Thank you again for choosing House of Isabella. We hope to welcome you back again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful product, quick delivery

I ordered a lamp for my daughter and was worried I wouldn’t receive it in time for her birthday but the lamp arrived very quickly and is beautiful. It was also packaged very carefully. Very happy customer!

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review.

We're delighted to hear that your lamp arrived in time for your daughter's birthday and that you were pleased with both the quality of the product and the care taken in packaging it.

It means a great deal to us to know that we could help make the occasion that little bit more special.

Thank you again for your kind words and for choosing House of Isabella. We hope to welcome you back again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and service

Nice website with plenty of choice. Easy to order and very fast delivery. The sideboard was great and I was surprised and impressed with the quality. Thank you

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review.

We're thrilled to hear that you found our website easy to use, enjoyed the wide range of products, and were impressed with the fast delivery. It's especially lovely to know that the sideboard exceeded your expectations in terms of quality.

Your kind feedback means a great deal to our team, and we truly appreciate your support.

Thank you again for choosing House of Isabella. We hope to welcome you back again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and service.

Great product and service.
Received as described and shown in photos.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you so much for taking the time to share your review.

We're delighted to hear that your order arrived exactly as described and shown in the photos, and that you were pleased with both the product and the service you received.

Your feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back to House of Isabella again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I otdered a lovely parasol whish was a…

I otdered a lovely parasol whish was a really good price and it was sent really fast.

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We're delighted to hear that you're pleased with your new parasol and that you were happy with both the price and the speedy delivery. It really means a lot to us to receive such positive feedback.

We hope you enjoy your parasol throughout the summer, and we look forward to welcoming you back to House of Isabella in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Seamless

Seamless, fast delivery. My lantern is divine!!

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you for your kind words! We're so pleased to hear your lantern arrived quickly and that you love it. Enjoy, and thank you for shopping with us!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

difficult returns

the returns policy is impossible to work with. it's far too convoluted, you spend too much of your time trying to chase them to sort the returns out. Always makes me suspicious of a company when the returns policy is too difficult.

3 juni 2026
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

I am so sorry to hear that you found the returns process difficult to use. We certainly don't want our customers to have to spend time chasing a return, and I appreciate your feedback.

Our returns process requires customers to notify us of their intention to return an item within 14 days of delivery. Once approved by our returns team, you then have a further 14 days to return the item to the address provided.

I understand your concerns, and I will ensure your feedback is passed on internally as we are always looking for ways to improve our customers' experience.

Please let me know if there is anything I can do to help with your return, and I will be happy to assist.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience

Awful experience. Item purchased and paid in full. Told multiple times it had shipped (Over the course of a month long) but was never provided with a tracking no. Had to chase through multiple emails not even being responded to. Dreadful customer service and order fulfilment.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Hi, we're very sorry to hear about your experience. This is not the level of service we aim to provide, and we understand how frustrating this must have been.

We'd like the opportunity to investigate what happened and help resolve this for you. Please email us at info@houseofisabella.co.uk with your order details, or contact us via our live chat, and a member of our team will look into this as a priority.

We sincerely apologise for the inconvenience and appreciate the chance to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

"I would give zero stars if I could

"I would give zero stars if I could. After researching prices, I found this company significantly more expensive than competitors. While they advertise a price match policy, they appear to rename products to make direct comparisons difficult.
Our experience with the order itself was equally frustrating. Incorrect delivery details on their end caused repeated delays, and by the time a resolution was in sight, we would no longer be at the address — leaving us no choice but to cancel.
What followed was the most disappointing part. Despite the delays being caused by their error, we were informed we would be charged both a delivery fee and a 10% restocking fee. For an online-only retailer, applying return delivery charges and a restocking fee when the cancellation resulted from their own fulfilment mistakes feels unreasonable and, frankly, predatory.
I would strongly caution others to consider these policies before ordering."

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.

As communicated directly, your cancellation request was received after the order had already been dispatched from our warehouse. Once an order has been shipped, delivery charges are incurred with our carrier. Despite this, we processed the cancellation and issued a refund less the applicable restocking fee in line with our terms and conditions.

We regret that the delivery delay and subsequent circumstances led to your dissatisfaction, as this was never our intention. We strive to provide excellent service and value every customer, and we are sorry that we did not meet your expectations on this occasion.

If you would like to discuss this further, please contact our customer service team directly and we will be happy to assist.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gorgeous materials

The quick delivery, gorgeous products and quality materials! Love it!

2 juni 2026
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you so much for your wonderful review!

We're thrilled to hear that you love your purchase and that you were impressed with the quality of the materials and the quick delivery. It's always our goal to provide beautiful products and a great shopping experience, so your kind words mean a lot to us.

Thank you for choosing House of Isabella. We truly appreciate your support and hope you enjoy your new piece for many years to come!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service is exceptional

The customer service is exceptional. I had received a reply from my queries almost immediately after sending the team an email.

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Thank you for taking the time to leave such a lovely review!

We're so pleased to hear that our team was able to assist you quickly and provide the support you needed. Delivering responsive and helpful customer service is incredibly important to us, so your feedback means a lot.

Thank you for choosing House of Isabella. We hope to welcome you back again soon!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer