House of Isabella Reviews 

214
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time using this online business, but I always do my research beforehand using Trustpilop and Google. With great reviews, I purchased some chairs from House of Isabella. Unfortunately, the chairs... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was my first time purchasing from House of Isabella and it won’t be the last. Such beautiful pieces they have, I purchased a gorgeous marble bowl for my side table. It’s stunning and their customer... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I contacted this business in regards to their “price match promise” which is on their website. I found the EXACT SAME item available (same design, same manufacturer, same product name) for $399 co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a beautiful clock from the brand Thomas Kent. Perfect description on the website. Great price. Fast delivery and even a follow up how things went. Well done team House of Isabella.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

214 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(214)

87 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have requested something 10 times. No response. No phone number either

I honestly can’t believe this company. I had something in my cart that was not meant to be on my order. It went through. I have sent them over 10 emails asking them to cancel the item. They won’t respond. It’s got to the point I am going to cancel my whole order. It’s caused me so much hassle and time. I don’t do business with negative people. I don’t want their items in my home. If they can not respond to me. What does that say. They are just going to deliver it and expect me to pay all the expense in returning a large item that a mistake was made on. Which I have told them about 10 times. They have no phone number. They changed over one of my items and expected me just to accept it. Yet won’t respond to me. It’s double standards. Unbelievable. Shocking. They think they are high end. There joking.

Little update. They delivered everything. Blocked me into my apartment. Now 17 July. Have had to cancel everything. Can’t even let clients or take my dog for a walk. Totally blocked in. Still can’t contact them by phone. They don’t seem to see the problem.

29 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

HI Daisy,

Thank you so much for taking the time to leave a review. We’re genuinely sorry to hear that your experience has been frustrating — that’s certainly not what we want for any of our customers. Please know that we truly value your feedback and take all concerns seriously.

We’ve looked into your communication with our team and can confirm that we responded to every email you sent, each within 24 hours. Our support team is available nearly 20 hours a day via email and live chat, and we always aim to assist our customers as promptly and helpfully as possible.

When we received your request to cancel the item, the order had unfortunately already been dispatched. We informed you of this immediately and provided details of our returns policy, which you kindly acknowledged. Once an item has left our warehouse, we are unable to stop the delivery mid-transit — something we completely understand can be frustrating in these situations.

We would also like to clarify that we have no access to or control over what is placed in a customer's cart. Checkout is only completed by the customer themselves, and nothing is processed on our end until the order has been placed and paid for.

Additionally, no changes or substitutions were made to your order. All items you placed through checkout were in stock at the time and processed automatically through our system. Any changes to orders are always communicated in advance, but in this case, everything was dispatched exactly as ordered.

We genuinely tried our best to assist with your return. While change-of-mind returns usually require the customer to arrange the return, we made an exception in your case and organised collection for the two large items to support you. We also escalated your request with our courier partner in hopes of securing an earlier collection. While courier availability is outside our control, we can confirm that the collection was successfully completed.

We sincerely regret any inconvenience this caused you and want to thank you again for your patience throughout. We’re always here to help and remain committed to providing the best possible service to all our customers.

If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to get in touch with us directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

VERY EXPENSIVE RETURNS

I ordered a faux eucalyptus tree which did not suit our house, when going to return the item it was going to cost close to $450 in return fees, almost the same as the tree itself. If you are purchasing large items and not sure if they are going to work in your space be very mindful of the return fee. Customer service were not accommodating in helping to find a cheaper alternate

14 mei 2025
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Hi Jade,

Thank you for your feedback, and we're really sorry to hear that the tree didn’t suit your space.

As noted in our returns policy on the website, we’re always happy to accept returns, and our customers are welcome to arrange this with a courier of their choice. Unfortunately, we don’t have control over the return shipping fees, as these are set by the courier companies.

To help out, we’ve suggested some of the more cost-effective couriers we typically work with. As a courtesy, we also reached out to let you know we can assist by organising the collection from our end if that’s easier for you — we’re just waiting to hear back from you regarding that.

Thank you again for your understanding, and please feel free to reply to our email when you're ready to go ahead.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing customer service

I ordered 6 outdoor chairs to go around our fire pit area to arrive in time for my husband’s birthday. I was then informed that the chairs I ordered were actually out of stock and that I’d have to wait another 2 months for them to arrive. I explained how disappointing this was and all they could offer me was a $20 voucher on my next order… I’m afraid $20 wasn’t going cut it after the amount I’d already spent on the chairs and shipping. I won’t be ordering from here again.

6 mei 2025
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Hi Nell,

Thank you for your feedback, and we're truly sorry to hear that you were disappointed with your experience. We understand how important it was for your chairs to arrive in time for your husband’s birthday.

Just to clarify, as soon as we received your order, we reached out to let you know that the chairs were unexpectedly out of stock and provided the estimated timeframe for the next shipment. At that point, we offered you the option to cancel and receive a full refund. You kindly confirmed that you were happy to wait for the restock.

We do our best to keep customers informed every step of the way, and your order was delivered in Mid May as scheduled. We also offered a $20 voucher as a gesture of goodwill—not in place of your order, but simply to thank you for your patience and understanding.

As a small business, we genuinely care about our customers and always aim to be transparent and fair. We never want anyone to feel ignored or disappointed, and we hope you’ll consider updating your review to reflect the full context.

We appreciate your support and truly hope to have the chance to serve you again in future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchase a rattan pendant light - great CX

Purchase a rattan pendant light. There was a slight issue on our frame. The Support team looked into it immediately and resolved the problem for our renovation. I’ll be getting more items in the future.

29 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

House of Fun

Well let's start with the website. I was scrolling the site and found this mirror. I put it in the cart and was scrolling down to apply the discount code, but it didn't scroll, instead purchased the mirror. I'm not sure if that is some sort of scam thing with Shop, or something else, but it went straight to purchase. I sent an email straight away to House of Isabella to let them know and stop the purchase, but by the time they got back to me, it had gone through. I was stuck with what I had accidentally bought. The mirror arrived a few days or so later, but I couldn't put it up straight away. When my hubby was able to put it up, that's when we saw it. The bottom and top of the mirror frame is clearly bowed, in different directions, which you can clearly see in the pictures. That made the mirror distorted, like being in a fun house. Their website says that refunds have to be within 24 hrs, which we didn't know as we didn't unpack within that time. And packaging has to be kept, who does that, or a refund is not issued. Well I have filled out the refund form, so we'll see if I get a refund.

26 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased the Cayman console table…

I purchased the Cayman console table and is was a preorder purchase so there was a wait time. Though out that time I received updates on the delivery via emails.
The wait was definitely worth it 😊 the quality and detail is very good . It is something you don’t see in the masses.
I would purchase again from The House of Isabella.

3 april 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unhappy

Hi , I purchased 4 foot stools , when they arrived they were miniature , I found your website was misleading, yes I didn’t look at dimensions as I put in foot stools , emailed your customer service, only for Jenny to say they can’t be refunded, and stated the dimensions on the email , bottom line can get a store credit, which I don’t want, so I’m extremely disappointed, I buy a lot of things online & never ever have I counted this before, as I stated they were still in box , was aware I had to pay for postage, that also was a rip off paid $138 for delivery, when I said that to Jenny she basically said it goes buy the size etc , also no customer phone number that I could find , so won’t be buying anything from your site , regards Dianne moignard.

7 april 2025
Logo House of Isabella

Antwoord van House of Isabella

Hi Dianne,

Thank you for your review. We’re sorry to hear that you’re disappointed with your recent purchase.

We always strive to provide clear and accurate information on our website, including detailed descriptions, images, and dimensions. The footstools you ordered are listed as display or statement pieces, which are very popular, and the measurements are clearly outlined on the product page. We understand that sometimes these details can be overlooked, but we assure you the information provided is accurate.

We do accept returns for change of mind within our generous return period, which is clearly stated on our website. Unfortunately, as your request was made a number of days after delivery (your order arrived on April 8), it falls outside of our return window. We would have been happy to assist with a return if the request had been received within the designated period.

Our customer support team is available via live chat almost 20 hours per day, and we always aim to respond promptly to any inquiries or concerns. While we don’t have a phone line at the moment, we’re committed to providing timely and thorough assistance via email and chat.

Shipping costs are calculated based on factors such as the size, weight, and quantity of the items, as well as the delivery location, and are shown clearly at checkout before completing the order.

We truly appreciate your feedback and regret that this experience didn’t meet your expectations. If there’s anything else we can assist you with, please feel free to reach out.

We kindly ask that you consider revising your review, as we have made every effort to follow our policies and provide a fair resolution. Your satisfaction is important to us, and we hope we can work together to address any concerns.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Two beautiful Chinese inspired pots…

Two beautiful Chinese inspired pots from Florabelle took my eye on the House of Isabella website. The Cherry Blossom planter, and the Tang planter have both taken up residence at my island home, now resplendent with maidenhair ferns. I mention island as many online sellers will not deliver to my island. Well done House of Isabella! QLD

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very speedy service and delivery

After perusing all that was on offer for a spot situated near to the front door area of my house I spotted the
small Acorn Finial and immediately ordered and paid for it. Was pleasantly surprised at how quickly it was delivered and am very pleased with it too.

4 maart 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer