KELLY OBI NY Reviews 

169
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wore a dress today (7/19/26) to church and received many compliments. Kelly OBI NY years ago had amazing style and service. I would have continued supporting the designer if it were still available... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been trying to return a jacket for over a month. Get return emails about how busy they are and they’ll get back to me. This feels like they are going to file bankruptcy or go out of business. E... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not sure what happened with this company. Initially they were so attentive amazing service, they must’ve changed ownership and management. My husband purchased a 100 gift card for me, I tried to use i... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was attracted to the site, after a very influential CEO Makeup artist I'm familiar with who purchases from Kelly Obi. I purchased my item November 11th, as a Christmas gift & never received it! No a... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

We`re a US-based, black-owned, Fast Fashion brand all about hooking you up with unique, one-of-a-kind fashion pieces that`ll turn heads wherever you go. We`re an emerging brand in the women’s accessories and lifestyles space. With the call to ‘Be Extra’—Kelly Obi is all about letting your inner light shine through high quality and unique accessories that are sure to turn heads. As a fashion brand, we see individuality and uniqueness every day and champion this through the energy of our products. We bring to life any outfit, and is ready to elevate your style in more ways than one.


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

169 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(169)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a pair of shoes on 10/18/2024

Ordered a pair of shoes on 10/18/2024, then received an email saying that there are delays due to a "fire" at a partner's warehouse. No more correspondence after that. Contacting the Attorney General's office in New York to have them investigated. Customer service does not respond!!!!! DO NOT ORDER FROM THEM!!!!!!!!!!!

18 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Frustrating experience

Made on order with order number #53191 since 10/10 and i am yet to receive shipping confirmation. This is very disappointing and frustrating especially since it’s a black owned business. Looks more like fraud. The company needs to be investigated. Kelly Obi i need my order or refund my money.

10 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t purchase from this company

Horrible experience. Customer service doesn’t reply to messages. Takes a month to receive partial order & then items that aren’t shipped are not even offered to be refunded. They take your money & don’t ship the merchandise. Dont order from this company they suck & the quality of their products are horrible & cheap

29 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a scam!!

What a scam!!! Took my miney iver a minth agi! Russell kerps sending me dmsils zboutva gire in their esrehouse promised shipping by Octiber 14! Still no shipment!
DO NOT ORDER from this website!!!

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BELIEVE ALL THE NEGATIVE REVIEWS!!!

DONT LOSE YOUR HARD EARNED MONEY!! I FINALLY received my order on Oct 16th after it was placed on August 16th well past my event date. Customer service is NOT helpful and gave generic responses. I decided to return 2 cheap looking items (one was as described) but because it took two months to get it, the website won’t allow me to request a return slip and guess what??? Now customer service is no longer responding..Per the website you have 14 days from the date RECEIVED to return. Guess they are going to hold off another 14 days so I can’t return. This place is a joke please don’t get scammed like I did. $146 GONE!

24 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not order from this company! Ordered on 10/8/24…still waiting as of 10/22/24

Ordered on 10/8/24. Received an email on 10/16/24 stating that there was a warehouse fire. I immediately emailed back to inquire about my order…if order was still being shipped and/or receiving a refund if it was no longer going to be shipped.

Unprofessional automated responses and no responses to emails, messages and number they have listed to text. Contacting my bank to see if the transaction can be traced and if I can be issued a refund.

8 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KELLY OBI NY

Antwoord van KELLY OBI NY

Hello Fawnya. We're so sorry for the hassle caused. We appreciate you taking the time to leave a review. We wanted to circle back on your concern because we don't want keep you—or anyone reading this—left in the dark about what happened behind the scenes since your review was posted.

Yes, we received the ticket you opened on 10/16 asking about your order's status and a possible refund. We're sorry if the automated response you got came off as unprofessional—it's just meant to confirm that your message was received and to give you a heads-up that our team's handling a high volume of inquiries. I understand it wasn't as persona as we'd like and we apologize that it missed the mark on showing you we care.

As for your refund, our records show it was successfully issued on 10/22 as confirmed on our correspondence. If you need the Acquirer Reference Number (ARN) to confirm with your bank, just drop us a line, and we'll send it right over.

Thanks again for giving the brand a shot! We appreciate it!

—The Kelly Obi NY Customer Appreciation Team 😽
Biz Hours: Mon-Fri, 10AM to 5PM EST | Online Storefront: www.kellyobi.com | Holler: care@kellyobi.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't order from them it's a SCAM

Don't order from them it's a SCAM. Please always read reviews first, I didn't with them and all this scamming ripoff artists do is send more emails with incorrect spelling trying to get you to buy more with their FAKE discounts. Only trying to get more of your money.

5 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KELLY OBI NY

Antwoord van KELLY OBI NY

Hello Dana. I'm really sorry your experience wasn't what you expected. That's definitely not the impression we want to leave, and I truly appreciate you taking the time to let us know.

Just to clear things up, the people you see in our posts are our models and influencers not random scam artists. We work with them to show our pieces on real people, so you get a better feel for how they look and fit. We even have ambassadors who wear our items on their own social media pages to give a bit of extra style and inspiration.

We know it can feel uncertain, but we're definitely a real company out of Kearny, NJ with a wonderful community of supporters of over 35k happy customers. Feel free to take a peek kat their feedback here: https://kellyobi.com/pages/reviews-1

About the discount codes—we can assure you they're the real deal! Thousands of our customers use them successfully. Sometimes, issue with codes can pop up if there's a small typo when you apply them, or if a code has already been used. Since we offer different kinds of codes (some for specific items, others for seasonal promotions), they can sometimes be a bit tricky to use. If you had any trouble, please reach out to our customer care team—we'd be happy to apply the discount manually and refund any difference.

Also, I noticed you mentioned typos on our newsletters or emails. Thanks for pointing that out! We're human and do make mistakes sometimes, but we appreciate your understanding as we work on improving our communications.

I really hope this clears things sup! We're here if you need any more help, and again I'm really sorry for the trouble you've had.

—The Kelly Obi NY Customer Appreciation Team 😽 | Biz Hours: Mon-Fri, 10AM to 5PM EST | Online Storefront: www.kellyobi.com | Holler: care@kellyobi.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE. SCAM

HORRIBLE.. I placed an order on 9/27/24 and it’s 10/20 and I have not received ANYTHING! It hasn’t even shipped. Is this a real company???? And it is impossible to communicate with customer service BECAUSE THEY DONT HAVE ONE!! There is not a customer service phone # to actually call, just an automated text. DO NOT ORDER from them.

27 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KELLY OBI NY

Antwoord van KELLY OBI NY

Hello Lisa. I'm really sorry for your experience—I get why you're upset. I checked your order details, and it was fulfilled on 10/20 and delivered by USPS on 10/26. I know the wait was longer than expected and I truly apologize for the inconvenience caused.

Just to ease any worries, we're a legitimate company with headquarters in Kearny, NJ with over 35k happy customers worldwide. Feel free to see what others have said about us here: https://kellyobi.com/pages/reviews-1.

As for customer support, we do have a small but dedicated team. And I see that two of our specialists were in touch with you on Facebook and via email. We've chosen to focus on digital channels like email and chat to support customers globally, rather than using a toll-free number, which wouldn't work for everyone. Also, this way, ,we can reduce our environmental footprint while embracing modern, efficient customer care.

I really hope this helps clarify things, and I'm here if you need anything else. Thanks for your patience, and I'm truly sorry again for the trouble.

—The Kelly Obi NY Customer Appreciation Team 😽 | Biz Hours: Mon-Fri, 10AM to 5PM EST | Online Storefront: www.kellyobi.com | Holler: care@kellyobi.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Let me start by saying that Kelly Obi…

Let me start by saying that Kelly Obi has some beautiful pieces…. If you can ever get them . Don’t think about ordering something for an event because you NOT get it on time. I have three orders that I placed with them one being over three weeks ago. I just received a partial order and immediately have to send back send as it looks as if it’s made for a toddler. I have three open orders with them and totally disgusted with the automated responses.

17 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KELLY OBI NY

Antwoord van KELLY OBI NY

Thank you so much for sharing your feedback, SJ. I’m really sorry to hear about your experience—it sounds frustrating, and I completely understand your concerns. On 10/25, we reached out here on Trustpilot asking for more information about your order, but we haven’t heard back yet. No worries if you’ve been busy! When you get a moment, please send over your order details, and we’ll get right on it to sort things out.

You’re correct—our shipping can take a little longer, especially since we offer free standard shipping worldwide using carriers like USPS, DHL, FedEx, and UPS. We do our best to set expectations on our site (https://kellyobi.com/pages/order-delivery), but I know the wait can be frustrating. We’re actively working on speeding things up, and we really appreciate your patience in the meantime.

I also apologize if our automated responses came off as impersonal and rubbed you the wrong way. They’re just meant to confirm we received your message and are working through the queue—we definitely don’t want you to feel ignored.

Regarding sizing, we completely get it! It’s disappointing when something doesn’t fit as expected. That’s why we’ve made our return process as easy as possible. You can find all the details here: https://kellyobi.com/a/return.

Despite this hiccup, we’ve fulfilled tens of thousands of orders this year and received great feedback from many of our 35k customers. You can check out some of their reviews here: https://kellyobi.com/pages/reviews-1. We’d love the opportunity to make things right and ensure your experience improves going forward.

Thank you again for giving us your honest feedback.

—The Kelly Obi NY Customer Appreciation Team 😽 | Biz Hours: Mon-Fri, 10AM to 5PM EST | Online Storefront: www.kellyobi.com | Holler: care@kellyobi.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Traaaaash company

Traaaaash company. Wish I had known. Ordered something a month ago and crickets. FINALLY got an email with some bs lie about a warehouse fire. This company is so trashy. Thankful I didn’t spend too much money cause at this point I’m just assuming it’ll never come. Never again.

17 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KELLY OBI NY

Antwoord van KELLY OBI NY

We're really sorry you've had this experience, MM. We wanted to let you know that we tried reaching out for more information about your order because, without anything more than your initials, we couldn't pull up the details. Pretty much like trying to find a needle in a haystack over here. :)

If it's not too much trouble, could you please reply to the request we sent you from here on Trustpilot with your order number? We really want to get this sorted for you and find out what happened. Whether it's getting a refund, sending out a replacement, or just giving you some proper updates, we're more than happy to help!

Also, we'd like to assure you that the unforeseen incident at one of our partner warehouses sure did affect our operations, but we understand how upsetting it is to feel left in the dark.

I know this has been a frustrating situation, and I truly appreciate your patience. Once we get your info, we'll dive right in and look into your order and ticket case (if you opened one) and make sure everything gets resolved. We'd love to help turn this around and hopeful give you a reason to update your review.

—The Kelly Obi NY Customer Appreciation Team 😽 | Biz Hours: Mon-Fri, 10AM to 5PM EST | Online Storefront: www.kellyobi.com | Holler: care@kellyobi.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order on 9/27

I placed an order on 9/27. Today is 10/17, and no shipping info is available. Customer service only gives you a repeated message—no real response. I will not be purchasing from this company again.

17 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KELLY OBI NY

Antwoord van KELLY OBI NY

Hello Ameenah. I'm really sorry we let you down with your recent order. We completely dropped the ball on keeping you informed about our package status, and I can see why that left your frustrated. The good news is your jeans were delivered on October 30th, but I know this wasn’t the smooth experience you were hoping for.

We’ve taken your feedback seriously and are working on improving our communication and tracking systems to prevent this in the future. I know this experience didn’t meet your expectations, and I’d be happy to discuss this further if there’s anything we can do to make it right.

Please feel free to reach out directly so we can assist you further. Thank you again for your honest feedback.

—The Kelly Obi NY Customer Appreciation Team 😽 | Biz Hours: Mon-Fri, 10AM to 5PM EST | Online Storefront: www.kellyobi.com | Holler: care@kellyobi.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just plain horrible

Just plain horrible. DO NOT TRUST THIS COMPANY. It’s been a month and all I’ve gotten is a cockamamie story about a fire! Is there a 0 stars button?

16 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KELLY OBI NY

Antwoord van KELLY OBI NY

Hello Shelley. Thank you for sharing your feedback, and I’m really sorry to hear about your experience. I can understand why this has left you feeling frustrated, and I appreciate the chance to clear things up.

I looked into your order details, and here’s what I found: Your 3D Flower Solid Short Sleeve T-Shirt was shipped via USPS and delivered to your address on October 28. I’m truly sorry if this wasn’t communicated clearly—that’s on us. I also see that we processed a full refund for your order on October 31, which has already been issued back to your original payment method.

As you know, we sent out a return label on October 31 via our reply to your ticket as a courtesy to make it easy for you to send the item back if needed. We wanted to ensure you had a hassle-free way to return it since the refund was already processed. Kindly use it anytime.

I know you mentioned feeling like you got a “cockamamie story about a fire,” and I want to be transparent here. We did have a temporary issue at our warehouse, which affected some orders and caused delays. I promise you it wasn’t an excuse but an explanation of the real hurdles we were facing at the time.

I understand your disappointment and frustration, and I genuinely apologize for how this has gone. Please reach out if there’s anything else we can do to make this right. We truly value your business and hope we can regain your trust.

—The Kelly Obi NY Customer Care Team

Open Mon-Fri, 10AM to 5PM EST | Website: www.kellyobi.com | Email: care@kellyobi.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I would have read reviews on…

I wish I would have read reviews on Kelly Obi before ordering from them. I placed an order on the 3rd of October, and it is now October 16th. Where is my order? It hasn't even shipped yet! Is this a real company? Will I ever receive my merchandise?

2 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I WILL NOT ORDER FROM THIS ONLINE STORE…

I WILL NOT ORDER FROM THIS ONLINE STORE EVERE AGAIN. I placed an order Oct. 1st and I'm still waiting for my order. I ordered a dress for my church 81st. anniversary. I get an email spill of a warehouse fire (for which i felt it was a lie) alone with a 25% off coupon on my next purchase...NO THANK YOU.

16 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If i can put a no rating i would

If i can put a no rating i would. This absolutely crazy that you would take people money and not send them the product that was puchased. I have reached out to you several times about 2 jackets i purchase in Sept. 26th 2024 and you took my money and state there is no orders showing from me. I sent this company my transaction statement showing them money was taken out my account and you still wont respond about my order. Be careful ordering and giving this company you money.

16 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My Orders

I placed an order on Sept 15th and as if today October 16th I have only received part of the order. I have received a tracking number of the last item under this order number on October 5th and the updated keep changing. You receive bull crap messages from the company with lame apologies. Once I receive all my orders I am done with this company. They are advertising merchandise they do NOT have in their warehouse. Poor business tactics.

15 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Thought I was being ghosted by these guys. I needed to return an item but I just couldn't get a response.
Today I got a brilliant response from a member of staff sorting out the issue. I'm very very happy.
I would highly recommed taking a look at this company.

8 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KELLY OBI NY

Antwoord van KELLY OBI NY

Hello there, Anne! Thank you so muchly for updating your review—we truly appreciate your effort. It’s not often that customers have the time to revisit their reviews once an issue is resolved, so your follow-up means a lot. We know it’s not always easy to come back and share when things turn around, but it’s customers like you that help us build trust and show the full picture of our efforts. 😊 THANK YOU.

Negative reviews can sometimes make it feel like only the not-so-great moments get the spotlight, even though most of our customers have experiences. We totally understand—it takes time to build trust, and we're grateful you gave us the chance to show you the real heart we put into our work.

Thanks again for working with us and sharing the love!

—The Kelly Obi NY Customer Appreciation Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disrespectful delivery in sizing and packaging!

I'm having a hard time with returning the items that do not have any labels or size. I ordered large and they sent a size small. I am disappointed! I want a refund. It took 3 1/2 weeks for the order to arrive. They have a 14 day return policy but it took over 25-days for the order to be delivered. Also, it was delivered in a vacuum seal plastic bag. It was all balled up with hard wrinkles. It felt disrespectful to my money and purchase. Those hard wrinkles are hard to fall out. I'm disappointed in the experience and will keep you posted on how this turns out for getting my refund. I am disappointed with the experience.

2 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo KELLY OBI NY

Antwoord van KELLY OBI NY

Thank you for your feedback, Karen. I’m truly sorry for any inconvenience you’ve experienced. I just want to let you know that we sent detailed instructions for returning the items in our ticket thread on 10/07. It’s possible you may have missed our response as we don't see any records of RMAs associated with your name and order numbers, and I apologize for any confusion this may have caused.

For your security, we recommend reaching out to our Customer Care team directly, as we cannot handle personal information on this public platform. We are ready to assist you with your return and ensure you receive a refund as soon as possible.

We appreciate your patience and look forward to resolving this for you.

—The Kelly Obi NY Customer Appreciation Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer