LuxeDecor Reviews 

3.087
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service with Arjola was amazing. It was however, a challenging and long process until we received our artwork because the vendor was having issues and was not communicating shipping updat... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Website is very well organized and easy to follow. Researched many beautiful items and found just what I was searching for. Will definitely shop here again and share my experience with friends.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quick easy process, with no stupid message saying something is wrong. And then when starting over adding another item to cart like some sites.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I USED YOUR WEBSITE NUMEROUS TIMES AND IT KEPT REQUIRING ME TO START OVER IF I WENT OUT FOR A BIT, DIDN'T HAVE ANSWERS TO MY QUESTIONS ABOUT WHITE GLOVE SERVICE, WHETHER I HAD TO PAY FOR EACH ITEM.... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Welcome to LuxeDecor. LuxeDecor is the premier online showroom for luxury home decor & outdoor furniture, lighting, rugs, and home decor. Shop LuxeDecor Now!


Contactgegevens

  • North Michigan Avenue 980, 60611, Chicago, Verenigde Staten

  • luxedecor.com

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(3.087)

753 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

I emailed Customer Service and Risa was very helpful and answered my questions quickly. Thank you, Risa!!

21 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

not sure if the to the trade discount…

not sure if the to the trade discount was applied

21 september 2026
Logo LuxeDecor

Antwoord van LuxeDecor

Hi Cliff,
Thank you for reaching out. We truly appreciate it, and I’m sorry for any frustration regarding your trade account. This is certainly not the experience we want for any of our customers.
After reviewing your account, I see that you applied for a trade account on September 21, 2026. Our team sent you an email requesting the necessary trade documentation so we can complete the approval process, but we have not yet received those documents.
At this time, the trade pricing has not been applied to your order. However, once we receive your documentation and your account is approved for trade pricing, we’ll be happy to review your order and apply the appropriate trade pricing.
If you have any questions in the meantime, please don’t hesitate to reach out. You can contact us through our Contact Us page or call us toll-free Monday through Friday, 9:00 a.m. to 5:00 p.m. CDT at 888-733-3201.
Thank you again, and we look forward to getting your trade account finalized!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False Advertising-Dishonest Seller

Completely false advertising. Order says item "ships in 1 to 5 business days" . Now stating that order will ship in 75 days. I would never have ordered this item if I knew it would not be delivered until December.

13 september 2026
Logo LuxeDecor

Antwoord van LuxeDecor

Dear Cynthia,
I am truly sorry for the frustration and disappointment you have experienced with your order. We understand how important it is to receive your items within the timeframe you were expecting, and this is certainly not the experience we want for any of our customers.
On September 13, 2026, you placed an order for three Magis Tibu Black Adjustable Bar Stools by Anderssen and Voll. At the time the order was placed, the estimated shipping timeframe provided was 1–5 business days.
I also wanted to provide some additional clarification regarding estimated shipping times. As outlined in our terms and conditions, the shipping timeframe provided at the time of purchase is an estimate and may change based on product availability. Once an order is accepted by the manufacturer, we receive an updated estimated ship date and communicate that information to the customer if it differs from the original estimate provided at checkout. 30-Day Return Policy | LuxeDecor
On September 18, 2026, the manufacturer confirmed your order and provided an updated estimated shipping timeframe. We immediately emailed you with the following update:
“The manufacturer has provided a shipping date estimate of the week of November 27th. Please note, this timeframe is subject to change and these products may ship earlier than estimated. Please contact us with any questions or if you would like alternative suggestions, we are here to help! We will keep you informed of any updates and tracking information as soon as they become available.”
We completely understand that this updated timeframe is frustrating, especially when you were originally expecting your order to ship much sooner. Please know that we will continue to monitor your order closely and will share any updates with you as soon as they become available. If the manufacturer is able to ship the stools sooner than the current estimate, we will be sure to let you know.
If you have any questions in the meantime or would like to discuss alternative options, please don’t hesitate to reach out to us through our Contact Us page or by calling us toll-free Monday through Friday, 9:00 a.m.–5:00 p.m. CDT at 888-733-3201. We are happy to assist in any way we can.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great site with ease in ordering

Great site with ease in ordering, many options. Shipping was a bit slow, but I ordered a table with a glass top, so it had to be shipped by a special carrier. Tracking information was sent which helped greatly. Customer service was great in answering questions and quick to respond. Would definitely order from LuxeDecor again.

26 augustus 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I originally saw this item on another…

I originally saw this item on another website and did not purchase because it was 10-12 weeks before it would arrive. I found it on your website at 4-6 week arrival. I purchased and paid significantly more to have the early arrival. Once I paid I was given a shipping date of December 2. This is false advertising an was no mistake.

14 september 2026
Logo LuxeDecor

Antwoord van LuxeDecor

Hi Lisa,
Thank you for reaching out. I sincerely apologize for the inconvenience and frustration this delay has caused. I completely understand how disappointing it can be when the expected delivery timeframe changes, and this is not the experience we want for any of our customers.
After reviewing your order, I see that it was placed on September 14, 2026, for the Four Hands Outdoor Providence Naval Rectangular Dining Table.  At the time your order was placed, the estimated shipping timeframe provided was 2–4 weeks, which was also included on your order confirmation.
As outlined in our Terms and Conditions, Shipping Policy | LuxeDecor  estimated shipping times are provided based on the information available when the order is placed and are subject to change based on product availability and the manufacturer’s production schedule. Once an order is accepted by the manufacturer, if the estimated shipping date differs from the original timeframe provided, we send an updated estimated ship date.
After the vendor confirmed your order, we sent you an updated estimated shipping date on September 16, 2026, advising that the manufacturer had provided an estimated shipping date of the week of December 2, 2026. Please keep in mind that this timeframe is still an estimate and is subject to change. There is also a possibility that the order may ship earlier than currently anticipated.
I completely understand that an extended timeframe can be frustrating, and I truly apologize for the inconvenience this has caused. We will continue to monitor your order closely and keep you informed of any updates, including tracking information, as soon as they become available.
If you have any questions or would like us to explore alternative options with you, please don’t hesitate to reach out. We are here to assist you in any way we can.
You may contact us through our Contact Us page or by calling us toll-free Monday through Friday, from 9:00 a.m. to 5:00 p.m. CDT, at 888-733-3201.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer