We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Although my package was delayed due to it being temporarily out of stock the customer service team was amazing ! They kept me updated on the package via email and honestly when customer service is gre... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Skeptical at first, but seeing real results after just 4 sessions!I was very hesitant to try a home cavitation machine, but the MyChway MS-22S5 has exceeded my expectations. I’ve only completed 3 or 4... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything arrived on time and the machines work great, the customer service is the best!! I would definitely buy from this company again, highly recommended 100% Todo llegó a tiempo y las máquinas... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10 highly recommend I have purchased two items from this company I’ve received my product quickly. Also quick response regarding any questions. I will continue to make purchases with this company.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmetische producten leverancier
  2. Cosmetisch productleverancier

Geschreven door het bedrijf

myChway Online is a supplier of cavitation, radiofrequency, laser lipo, fat freezing, hydro dermabrasion, ultrasonic skin scrubbers, and other aesthetic equipment, and we are committed to providing our clients with safe and efficient fat reduction treatments and aesthetic skin care procedures.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

323 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Package delayed but great customer service

Although my package was delayed due to it being temporarily out of stock the customer service team was amazing ! They kept me updated on the package via email and honestly when customer service is great but my package is delayed thats still a 10/10 from me !

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you so much for your understanding and kind words! We truly appreciate your patience during the delay, and we’re very happy to hear that our customer service team kept you well updated. Your support means a lot to us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Skeptical at first

Skeptical at first, but seeing real results after just 4 sessions!I was very hesitant to try a home cavitation machine, but the MyChway MS-22S5 has exceeded my expectations. I’ve only completed 3 or 4 treatments so far, and I’m already seeing visible changes on my belly, arms, legs, and even my face. It has even helped noticeably with the appearance of my stretch marks!My Experience So Far:Instant Results: While I know fat loss takes time, I see an immediate difference in skin tightness and contouring after each session. I’m excited to see how it progresses as I continue the routine.The Vacuum Feature: I just started using the vacuum handle today, and it feels like a great addition to the cavitation and RF for moving things along.Customer Service: Their team is excellent. I had a bunch of questions when I first got the machine, and they answered everything quickly and professionally, which really put my mind at ease.Pro-Tips for New Users:GEL IS KEY: Use a lot of conductive gel. If it starts to get a little dry during your session, don't just add more right away—spray it with a little water to rehydrate the gel first. It saves product and keeps the handles gliding smoothly.Consistency: Even though I was skeptical, seeing these early results has me convinced that staying consistent is the way to go.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you so much for sharing your detailed experience! We’re thrilled to hear that you’re already seeing visible results and that our customer service team could help make your experience even better. We truly appreciate your helpful tips and support, and we wish you continued success on your body contouring journey!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased my laser 3/11

I purchased my laser 3/11. Not only did it say “us stock” it was indeed from China. It took over 6 weeks to get to me and when it did they originally gave incorrect shipping information.
I have reached out several times and their 24/7 support is also false advertising.
When my laser arrived it has no user manual or training instructions as promised. I have reached out via email and phone several times for these things and been ignored completely.
0/10 would NOT RECOMMEND

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your feedback, and we’re sorry for the inconvenience caused.

Our inventory is updated in real time. The item you purchased is a hot-selling product, and at the time of your order, it was out of stock in our US warehouse, so we arranged shipment via our DDP shipping method from overseas, which may take longer.

We have reviewed our communication records and confirmed that we responded to your inquiries and also provided a partial refund as compensation.
The electronic user manual and operation tutorial videos have now been sent to your email. Please kindly check your inbox.

If you have any further questions, feel free to contact us anytime via email service@mychway.online or WhatsApp +86 18926771372. We’re always here to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

10/10 highly recommend I have purchased…

10/10 highly recommend I have purchased two items from this company I’ve received my product quickly. Also quick response regarding any questions. I will continue to make purchases with this company.

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your amazing feedback and recommendation! We’re so glad to hear you received your orders quickly and had a smooth experience with our support team. We truly appreciate your continued trust.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Miya was very helpful when I asked questions.

Miya was very helpful when I question about my shopping and returns , very prompt

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your feedback! We’re glad to hear that Miya was helpful and responded promptly to your questions. We truly appreciate your support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

6-in-1 cavitation machine…

I purchased a 6-in-1 cavitation machine from this company, and overall, I had a good experience. At first, I thought one of the parts was missing, so I sent them an email to inquire. I was pleasantly surprised by how quickly and kindly they responded, showing a genuine willingness to help me resolve the issue.

In the end, I took a closer look at the box and realized that the part was indeed included—I simply hadn't seen it. Even so, I greatly appreciate the customer support they provide, as they were very attentive and efficient in their response.

All in all, I recommend this company for its excellent customer service and prompt communication.

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything was perfect

Everything was perfect! Customer service is awesome. They reply every single question really fast. They help with everything even customs. I am located in Spain for reference.
I can't be more happy with my machine. Really great quality. I will buy more from them.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you’re happy with both our customer service and the quality of your machine. It truly means a lot to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

EXCELLENT XUSTONER SERVICE.. HIGH QUALITY MACHINE

The customer service at Mychway is OUTSTANDING! They respond quickly and make sure to resolve any problem you may have, if any.

The machine is perfect, I have no complaints!

High quality machine.

And FAST DELIVERY!

31 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your amazing feedback! We’re glad to hear you’re happy with our responsive customer service, the quality of the machine, and the fast delivery. Your support is truly appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service Miya was swift in…

Customer service Miya was swift in response to my email and f/up action. I was surprised bcse I waited outside the window to report a missing item, however they could see by tracking, I had not received the second part of my order. I was very Impressed and I’m EXTREMELY Happy with outcome.. Thanks a BILLION MIYA! 🙃

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your kind feedback! We're thrilled to hear that Miya was able to assist you quickly and resolve the issue smoothly. Your satisfaction means a lot to us—we truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time customer

First time customer. I purchased s shape with 30k and 50k machine. This machine has two handles one for cavitation the other one is vacuum. I have been using it half a month now about 2-3 times a week all over my body meaning: my underarms, my inner thighs and my abdomen. The machine is really easy to assemble and easy to use. Its very intuitive to understand. I can also tell that the machine is legit, its strong and feels professional. The results arent that visible yet but I one thing I can tell you so far that those areas are more tighter for sure. So with a regular usage I am sure that it will bring changes to my body. Also the customer service is very nice too! Overall, I dont regret buying this machine.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your detailed feedback! We're glad to hear the machine is easy to use and that you're already noticing firmer results. With consistent use, you should see even more visible improvements. We truly appreciate your support and kind words about our customer service!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mychway is the best!!

Mychway is the best!!! Thank you for customizing my machine. One of the trays was broken while en route for delivery. The tray was replaced and I received an extra one just in case. Amazing customer service!!!

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you so much for your kind feedback! We're very glad you’re happy with the customized machine and our service. It’s always our pleasure to help. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best service

Best service, best communication 👌

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your kind feedback! We're glad you’re happy with our service and communication.
For any further inquiries,plesae feel free to reach out.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So happy with my purchases and experience with Mychway

I've bought multiple devices from Mychway and have always been super happy with them. They arrive quickly, they operate flawlessly and I always feel like I get more than my money's worth.
I've contacted Customer Service to ask specific product questions and I've always received a friendly, detailed and helpful answer fast. They make it so easy to get help from an intelligent human: they don't make me jump through multiple AI hoops or make it difficult to find a help link on their website - I can also use WhatsApp to get immediate support.
I'll continue to be a customer forever - their prices are great, they offer really good promotions and sales and they sell incredible products.

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you so much for your kind words and continued support! 😊 We’re thrilled to hear that you’re happy with our devices and customer service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service they are very…

Great customer service they are very nice and respond fast !

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you so much for your kind words! 😊
We’re glad to hear you’re happy with our customer service and quick responses. It’s always our pleasure to assist you. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is great …Love my device

Customer service is great and very responsive. I recieved my devise in less than a week. I love my 7 in 1 cavitation machine as I have gotten great results so far. I was a little intimidating as it looks fo professional and structured so sturdy. a beautiful addition to my practice

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you so much for your wonderful feedback! 😊
We’re thrilled to hear that you received your device quickly and that you’re already seeing great results with your 7-in-1 cavitation machine. It means a lot to know it’s a beautiful and professional addition to your practice.
If you ever need any support, we’re always here to help. We truly appreciate your trust in us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exchange

I bought the 6 in 1 machine and had to teturn it. I worked with Alice who made the transaction smooth. I am happy wit mychway customer! I will continue to new a customer thank you!

4 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your feedback! 😊
We’re glad Alice could make the process smooth for you. We truly appreciate your trust.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alice is the best!

Alice, my customer service agent, is beyond wonderful. I really appreciate that I am communicating with the same representative instead of many different people. I also really appreciate how she would respond to my inquiries within 24 hours! She was so helpful in helping me choose which machine would best fit my needs, and she was very patient in answering all my questions. I am really grateful for her help!!

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your kind words! 😊
We’re so glad Alice could help and provide great support. We truly appreciate your feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery issues but excellent customer service

I ordered this machine and our FedEx ground delivery left it at the end of my driveway on a busy highway. Unfortunately it disappeared. The customer service support was phenomenal and quick to respond thru every step. They helped solve the issue and am very satisfied. Its unfortunate they had to help through this due to delivery problems but they came out on top.

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your understanding and kind feedback. We’re sorry for the delivery issue, but we’re glad our team could assist you promptly and resolve the matter. Your satisfaction means a lot to us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Problem fixed!

I always love working with mychway its a trusted company I will always recommend. The carrier dropped my device, there for it was broken. The service i got from Miya was incredible. We got it all taken care of no problems.

28 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo mychway.online

Antwoord van mychway.online

Thank you for your kind words! We're sorry to hear about the shipping issue, but we're so glad Miya could help resolve it quickly. We really appreciate your trust in us and your recommendation. We're always here to support you!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer