MysteryFootball Reviews 

1.659
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My son begged for a subscription as collecting football shirts. Absolutely love the monthly surprise on what may arrive. Customer service is fab, emailed because kept getting the same league and the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The scarf was a great hit as it coincidentally had the year of birth of grandson who was the recipient. The shirt was good but was exactly the same one as his cousin received last Christmas but he... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality and premium service never had any issues with shirts. Always come with tags and clearly a premium shirt is always provided

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've been subscribed to the Mystery Scarf deal for around 5 months and had a recent order I wasn't happy with. For context, the scarf arrived dirty, there was sellotape tangled in the tas... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Voetbalwinkel

Over MysteryFootball

Geschreven door het bedrijf


As avid football shirt collectors ourselves, we had been facing problem of choosing the next shirt to add to our growing collection. In December 2020, we decided to create MysteryFootball.co.uk and help all football fans grow their football shirt collections in the most exciting way possible.

Secret Football Shirts have become extremely popular in the football community and we pride ourselves on providing the most unique and vast range of football shirts on the market. We now stock shirts from over 18 different countries and 20 different leagues across the world. MysteryFootball is now able to offer 2022/23 season Secret Shirt Boxes, through its growing connections with Football's biggest brands. You can now receive a Mystery Football shirt from the current season, and follow the team you receive throughout the season.

We have helped over 30,000 people across the world to build their football shirt collections in the most exciting way we know how.

Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 98% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(1.659)

246 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

4 out of 6 exact same shirts

Most kits were of good quality. We ordered as a group of 6 and 4 of the kits were exactly the same. Not much mystery in that.

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

We're sorry to hear you were disappointed with your order.

You haven't provided any order details in your review, so we're unable to investigate exactly what happened. If the shirts were ordered together as part of a single group order, please get in touch with your order number.

Our team would be happy to look into this further and understand what went wrong.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best mystery kit experience I've had

I ordered the UK specific box after being disappointed with a couple rival mystery box services for poor selection and lack of transparency. I asked for for purple if possible and I got an incredibly cool magenta Swansea shirt that is instantly a new favorite in the collection. Will definitely be a repeat customer!

Duty included for US shipping was nice (unlike the surprise charge after purchase from a different service) and shipping from UK to West Coast USA was ~10 days

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you so much for taking the time to leave us such a fantastic review!

We're delighted to hear that your experience with our UK Mystery Shirt Box stood out compared to other mystery shirt services you've tried. The Swansea shirt is a brilliant pull, and we're glad it ticked the box for the purple request too!

It's also great to hear that the duty-paid shipping and delivery experience to the US met your expectations. We know how frustrating unexpected customs charges can be, so we've worked hard to make the process as smooth and transparent as possible for our international customers.

We really appreciate your support and look forward to helping you discover more shirts for your collection in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant

Brilliant! My son is a huge fan of any football shirt and loves to wear unique ones nobody else has! This was the perfect solution for him! 2 strips and very happy with both, great service and super quick delivery

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear your son enjoyed both of his mystery shirts. One of the things we love most is helping football fans discover unique shirts that stand out from the crowd, so it's great to hear he's already found two new favourites.

We're also pleased that the service and delivery lived up to expectations.

Thanks again for your support, and we hope to help grow his collection with even more unique shirts in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Got the complete wrong order only…

Got the complete wrong order only required was to be blue and they got it wrong

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

We're sorry to hear you were disappointed with your order.

As a mystery product, we're unfortunately unable to guarantee specific colours, teams, leagues, or shirt designs.

If there's an issue with the item you received beyond not matching a requested preference, please contact our customer service team with your order number and we'll be happy to look into it for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing First Order

This was our first time ordering from MysteryFootball and it has been fantastic! Super quick delivery, amended the order straight away (after an error on my part) and the tops quality is amazing. The whole concept is great! It was very exciting unboxing each one and was something we could do together as a couple. Will definitely be ordering again! Thank you!

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted that your first MysteryFootball experience was such a positive one. It's great to hear that we were able to quickly help with the amendment to your order and that your shirts arrived promptly.

What we love most is hearing that the unboxing experience became something you could enjoy together as a couple. That's exactly what MysteryFootball is all about – the excitement of discovering unique shirts and sharing the surprise with others.

Thank you for your support, and we can't wait to see what shirts you discover in your next box!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I asked for no Celtic because I don’t…

I asked for no Celtic because I don’t like Celtic but it gave me a Mexican shirt that is like the Celtic shirt

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for your review.

We're sorry to hear you were disappointed with the shirt you received.

Whilst we appreciate that some shirts may have similar colours or designs to teams you'd prefer to avoid, the note on your order was specifically to avoid Celtic. As you mentioned, you did not receive a Celtic shirt.

Unfortunately, we're unable to assess or filter shirts based on perceived similarities to other teams, as this is highly subjective and will vary from customer to customer.

We appreciate your feedback and thank you for giving Mystery Football a try.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shirt was Ukraine

Shirt was Ukraine. Very good quality. Very fast delivery.
Very happy Grandson!

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for your 5-star review!

We're delighted to hear your grandson was happy with his Ukraine shirt and that it arrived quickly.

Enjoying the mystery is all part of the fun, so we're pleased it was a successful surprise!

Thanks again for your support, and we hope to see you back for another mystery shirt soon.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not really what i paid for

Product itself was good, but paid for gift wrapping and a personalised message and didn’t get either 👍🏼

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for your review.

We're pleased to hear that you were happy with the shirt itself, but we're sorry to hear that the gift wrap and personalised message appear to have been missing from your order.

Please could you contact our customer service team with your order number so that we can investigate this further and make things right if an error has occurred?

We appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered two summer boxes and they…

I ordered two summer boxes and they were both the same team - not very impressed.

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

We're sorry to hear you were disappointed with your order.
We previously reached out requesting your order number so we could investigate further, but unfortunately we haven't received a response.

If both boxes were part of the same order, then receiving the same team shouldn't happen, and we'd be happy to look into this for you. Likewise, if the same team was received across separate orders where that team had been listed in the comments box as a team to avoid, we'd want to investigate that too.

However, if these were separate orders and no team avoidance request was left in the comments box, then there is always a possibility of receiving the same team, as all shirts are selected at random.

Please send us your order number and we'll be happy to review the order and see what we can do to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service and even worse…

Awful customer service and even worse shirt quality. I would strongly advise staying away from this company.

I ordered two football tops for Christmas, and after only five months, the badges on both shirts have completely peeled off. The rest of the logos still look like new, but the badges are gone. These tops were not cheap, and I would expect them to last much longer than this.

When I contacted customer service, they refused to take any responsibility and claimed the damage was caused by how the shirts had been washed. I strongly disagree. I have three boys who practically live in football tops, so I know exactly how to wash and care for them properly.

I also have doubts about whether these shirts are genuinely authentic.

To make matters worse, when I originally ordered a size 15/16, they sent the wrong size. I understand that mistakes can happen, but I was then told that the size I had ordered was actually out of stock. That made me wonder whether the smaller size was sent simply because they had no stock left.

I ended up ordering the next size up, a men's small, but it arrived as a slim-fit shirt and was very tight on my son. By that point, dealing with customer service had become so frustrating that I didn't want to go through the process again.

Overall, a very disappointing experience with both the product quality and customer service.

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

We're sorry to hear you're disappointed with your experience.

To clarify, the two shirts referenced were purchased around six months before the issue was reported. Unfortunately, by that stage they were well outside our returns period. Whilst we appreciate your comments regarding how the shirts were cared for, if there had been a manufacturing defect with the badges, we would typically expect this to become apparent much earlier in the life of the garment rather than after several months of wear and washing.

It's also worth noting that the two shirts were from different manufacturers and suppliers. We have not received similar reports relating to either product, which makes a manufacturing fault less likely.

We would also like to address the suggestion that the shirts may not be authentic. All shirts sold by Mystery Football are 100% genuine and officially licensed products sourced directly from clubs, manufacturers and authorised distributors.

Regarding the sizing issue, you're correct that an incorrect size was initially supplied. We apologised for that error at the time and worked to resolve the issue. While mistakes can occasionally happen, particularly during our busiest period of the year, we always do our best to put things right when they do.

Whilst we're sorry we couldn't provide the outcome you were hoping for, we believe our assessment of the situation was fair and consistent with our policies.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great value and authentic but I…

Great value and authentic but I received the same kit twice out of the two orders I've had

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for your review and for your support across multiple orders.

We're pleased to hear you found the shirts great value and authentic. We're sorry that you received a duplicate shirt on this occasion.

For future orders, please make use of the comment box on the product page to let us know any shirts or teams you've previously received and would like us to avoid. Our warehouse team use this information when packing orders and will do their best to accommodate your preferences.

Thank you again for your feedback, and we hope to provide an even better experience next time! ⚽🙌

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So pleased with my first order from…

So pleased with my first order from these guys. Top quality shirts, 2 great (random) shirts. Very quick delivery.

Only thing I found a little difficult was trying to add products from different categories into my shopping basket and editing it. In the end I had to decide exactly what I wanted, then clear the browser/cache and start again.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for your 5-star review!

We're delighted to hear you were pleased with your first order and enjoyed the shirts you received. It's great to know the delivery and shirt quality hit the mark.

We also appreciate the feedback regarding the basket experience. We'll make sure this is passed on to the team as we're always looking for ways to improve the website and make the ordering process as smooth as possible.

Thanks again for your support, and we hope to see you back for another mystery shirt soon! ⚽🙌

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got Leverkusen away pink shirt delivery…

Got Leverkusen away pink shirt delivery was fast and was very happy with the shirt I received

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for the 5-star review!

We're delighted to hear you were happy with both the delivery speed and your Leverkusen away shirt. The pink Leverkusen kit is a fantastic shirt and a great addition to any collection.

We really appreciate your support and hope you enjoy your new shirt. We look forward to sending you another mystery shirt in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My grandson loved his shirt

My grandson loved his shirt. Made his day

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for the 5-star review!

We're delighted to hear your grandson loved his shirt and that it made his day. That's exactly what we hope for with every Mystery Football box! ⚽😊

We really appreciate your support and hope to surprise him with another great shirt in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

The shirt came very quickly and my grandson was delighted with the choice.

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for the 5-star review!

We're so pleased to hear the shirt arrived quickly and that your grandson was delighted with the one he received. ⚽😊

Thank you for your support, and we hope to send him another great surprise in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My son received a lovely Malaga top and…

My son received a lovely Malaga top and was very pleased with it. It arrived quickly, was lovely colours and nice quality.

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for the 5-star review!

We're delighted to hear your grandson loved his shirt and that it made his day. That's exactly what we hope for with every Mystery Football box! ⚽😊

We really appreciate your support and hope to surprise him with another great shirt in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definitely Worth It

Delivery was on time and the shirt was great I got Bayer Leverkusen 25/26 away shirt very happy with it 😃😃

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for the 5-star review!

We're delighted to hear your shirt arrived on time and that you were happy with your Bayer Leverkusen 25/26 Away Shirt. That's a fantastic pull! ⚽🔥

Thanks for your support, and we hope your next Mystery Football shirt is just as good.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got a lovely shirt and came within a…

Got a lovely shirt and came within a few days top service

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for the 5-star review!

We're delighted to hear you received a shirt you love and that it arrived within a few days. ⚽😊

Thanks for your support and for taking the time to leave us a review. We hope to surprise you with another great shirt in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really impressed got a malaga shirt…

Really impressed got a malaga shirt with nice colours. Everytime i open a box i am really happy with the shirt amazing. Will be buying more

30 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Thank you for the 5-star review!

We're delighted to hear you're enjoying your Mystery Football boxes and that the Malaga shirt was another hit! ⚽😊

It's great to know you've been happy with the shirts you've received each time. Thank you for your continued support, and we look forward to surprising you with many more shirts in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sarcastic customer service

Took 3 days to reply to my email and when they did they was sarcastic, my 4th football top ordered and 1 was the mexico international kit and 2 from thr Mexico league, so if you want a mystery Mexico league top then theses are the people, this will be my final order with them as the service isn’t worth the price

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MysteryFootball

Antwoord van MysteryFootball

Hi Damon,

We're sorry to hear you feel this way.

To clarify, your order was placed on Saturday and your email was sent on Monday morning asking why it had not yet been dispatched. As our warehouse does not operate over the weekend, we replied on Monday and your order was dispatched the same day.

For standard delivery orders, we advise up to 2 working days for dispatch, so your order was shipped earlier than our stated timeframe.

Regarding the shirts received, our mystery boxes contain teams from all over the world and it is possible to receive clubs and national teams from the same country across multiple orders. Customers who wish to avoid specific teams, leagues or countries can let us know in the comment box when placing their order and we'll do our best to accommodate this.

We're disappointed to hear that you won't be ordering again and we're particularly surprised by your comments as you've been a long-standing customer and we were pleased to meet you at our Manchester Arndale vending machine launch. We appreciate your previous support and wish you all the best.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer