Naylors Reviews 

3.094
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed help with buying a pair of long boots. Rebecca replied to my email and when I spoke to her, she was very helpful, we discussed various brands and her own personal experience. The boots arriv... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nic in your Rochdale store is an asset to your company. As an older lady going back to riding, Nic spent time helping find the right hat, her knowledge and professionalism was outstanding. We then... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I visited the store for a look around and pick up a few items. I was interested in replacing my yard boots and a lovely assistant called Amelia was very patient with me and helped me with trying on va... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy to order and fast next day delivery was reliable, however boots didn’t fit as one was much tighter than the other, so had to return and the refund hasn’t arrived yet. It’s been 12 days and nothin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Paardrijwinkel
  2. ook in
  3. Buitensportkleding- en uitrusting
  4. Dierenwinkel
  5. Kledingwinkel
  6. Paardrijservice

Over Naylors

Geschreven door het bedrijf

Naylors is the largest UK based Equestrian, Country and Pet retailer with stores across the UK including concessions in GO Outdoors and an online store at naylors.com. We pride ourselves on our excellent customer service and can offer you in-depth product knowledge and advice.

Contact us via Customer Care

Contactgegevens


4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(3.094)

1.009 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Saffron was lovely and great help…

Saffron was lovely and great help amazing store

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

Thank you for leaving your review.

We are pleased to hear that Saffron was able to assist you with your visit to our Nantwich store. As a company we strive in providing the best customer care to all of our customers online and in store.

We look forward to being able to continue this service in the future.

Kind regards
Naylors Customer Care

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy to order and fast next day…

Easy to order and fast next day delivery was reliable, however boots didn’t fit as one was much tighter than the other, so had to return and the refund hasn’t arrived yet. It’s been 12 days and nothing so I guess I’ll message this coming week if it’s still not back. I was going to order some rugs but with the refunds taking so long I’m now hesitant.

25 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

We appreciate you sharing your experience with us.

As stated on our website we do advise that it can take up to 14 days for our returns team to process a refund once this has been returned back to us. Our customer care team have reached out to you via the email address provided on your order to discuss the return status further with you. We value your feedback as it helps us improve our services.

Kind regards
Naylors Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had an excellent experience with…Joanna

We had an excellent experience with Joanna, she was very kind and made great suggestions. All the staff were equally nice and helpful and had a great experience

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

Thank you for taking the time to share your recent shopping experience with us.

It is truly wonderful to understand that Joanna was able to help you whilst shopping in our Nantwich store. We look forward to being able to continue this level of service in store in the future.

Kind regards
Naylors Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, good price and fast delivery

31 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

We appreciate you taking the time to leave your review. We aim to be competitive with our pricing. We love that you are happy with your purchase and with the delivery options.

Kind Regards
Naylors Customer Care.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Delivery time wasn’t bad about a week…

Delivery time wasn’t bad about a week however that was too slow for my needs so I ended up returning one item. The returns process was very, very easy.

1 september 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

Thank you for your review.

We understand that a week was longer than ideal for your needs and we appreciate your feedback regarding the delivery timeframe. We're glad to hear our returns process was very easy for you.

We do hope that we can be of service again in the future.

Kind regards
Naylors Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

East to order the helmet I wanted and…

East to order the helmet I wanted and fast delivery. Excellent experience!

1 september 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

Thank you for your feedback, we are pleased that you found the order process easy and the option for a faster delivery service on this purchase. We hope you enjoy your purchase and we will be happy to assist you in future purchases.

Kind Regards
Naylors Customer Care.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Arrived quickly

Arrived quickly, not tried them on yet

25 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

We are pleased to hear your order arrived promptly. We do hope you enjoy your purchase and we will be able to assist you in the future with all your pet and equestrian needs.

Kind Regards
Naylors Customer Care.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great

Great, helmet as described.

24 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

We're so glad to hear the helmet met your expectations perfectly. Thank you for your wonderful feedback, we hope to be of assistance in the future,

Kind Regards
Naylors Customer Care.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Naylors were very quick with my order and I love my Ariat short wellies. They’re great.

31 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

We are happy to hear that you are pleased with the recent purchase of your Ariat short wellies, and that you received them quickly. We appreciate you taking the time to leave a review. Enjoy your boots.

Kind Regards
Naylors Customer Care.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you had an easy ordering experience and received fast service. We look forward to being of assistance again for future purchases.

Kind Regards
Naylors Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely rug at a great price and arrived…

Lovely rug at a great price and arrived promptly

31 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

Thank you for taking the time to leave such a positive review. We are happy to hear that you are pleased with your rug and that it arrived promptly. We appreciate your feedback and hope to be of assistance again in the future.

Kind Regards
Naylors Customer Care.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My order arrived earlier than expected

My order arrived earlier than expected. Super speedy service. Price for the items I ordered was also superb. Thank you!

23 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

We are so pleased to hear that your order arrived sooner than anticipated and that you were happy with the pricing of your items. Thank you for taking the time to share your positive experience.

Kind Regards
Naylors Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great selection good price

Great selection good price. Excellent service and deliver. My go to footwear supplier. Thank You.

31 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

It's wonderful to hear that you found a great selection and good prices, along with excellent service and delivery. We are delighted to be your go-to footwear supplier and hope we can assist you again in the future.

Kind Regards
Naylors Customer Care.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Need better delivery service ...using…

Need better delivery service ...using Evri. Their products are good quality and their own customer service great

30 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

Thank you for taking the time to leave your feedback regarding our delivery service.

We are actively reviewing our options to improve this aspect of our operations.

Kind regards
Naylors Customer Care Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Purchasing from Naylors was quick and…

Purchasing from Naylors was quick and simple, delivery was good. However, I ordered a women’s core all weather robe (Aubrion) in large but received a unisex all weather robe which meant it was bigger in size compared to the one on the website- so not overly happy with the order.

30 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

We appreciate you taking the time to share your feedback regarding your recent purchase.

We are glad to hear that the ordering process was quick and simple, and that delivery was efficient.

We are sorry to hear that the item you received was not what you expected in terms of sizing and style. We understand your disappointment when the product differs from its description on our website.

We have reached out to you via email and requested further information for this to be looked into further for you.

Kind regards
Naylors Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Plenty of choice and good sale prices

Bought wellingtons which were in sale. Very pleased with them and the fast delivery. Well packaged.

22 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

We are happy to hear you are pleased with your wellingtons and our fast, well-packaged delivery.

Thank you for your lovely feedback.

Kind regards
Naylors Customer Care Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

More communication / following up of…

More communication / following up of delivery to check item had been received would have helped.
Instead waiting and then having to be chasing up.

29 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

We appreciate you sharing your feedback regarding our delivery communication. All feedback that we receive is important to us.

We understand your frustration with having to follow up and we will review our processes for improvements to be made.

From checking your order we can see that you have been in contact with our customer care team regarding this, to which a resolution was provided to you. We do hope that you will give Naylors the opportunity to improve upon this service in the future.

Kind regards
Naylors Customer Care Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely terrible (telephone)…

Absolutely terrible (telephone) customer service. They really don't give a toss! Avoid like the plague, would be my advice.
My wife placed and order to collect. Receipt stated pick up from 14th, so visited on 15th to be sure. No sign of the order.
Despite having travelled 50 mules our of our way, customer service was cold, uncaring and abrupt. Refused to post on to our home in Finland. Even refused to forward to Manchester! Just a stonewall, and thats despite spending £500+

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

Thank you for sharing your feedback.

We are truly disappointed to understand of the experience that you have received on the phone. We strive in providing the best customer care to all of our customers online and in store.

To allow us to investigate the matter further we have reached out to you via Trustpilot to receive your contact details. Once the team have received your details we will reach out to you to investigate this further.

Kind regards
Naylors Customer Care Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Efficient and good value

22 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

We're delighted you found our service efficient and a good value. We appreciate your positive feedback and hope that we can continue to provide an excellent service to you in the future.

Kind regards
Naylors Customer Care Team.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

jodpurs faulty

Ordered jodpurs
When they came had marks on them
Waiting for refund
I sent them bk
Lady was helpful
But still waiting for 37.99

25 augustus 2026
Logo Naylors

Antwoord van Naylors

Thank you for taking the time to share your review.

We understand how disappointing it must have been for you to have received the jodhpurs in this condition. This is by no means the standard of service that we expect our customers to receive and this has been raised with our warehouse team for further investigation.

Upon reviewing your order we can see that our customer care team have been in contact with yourself regarding the jodhpurs and a full refund was issued back to the original payment method used on the 08th of September at 11:30am. It is advised that refunds may take 3-5 working days to show back on your account.

We do hope that we can provide a much improved experience on your next order.

Kind regards
Naylors Customer Care Team.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer