Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Zoals bij velen bij mij ook voor de…
Zoals bij velen bij mij ook voor de tweede keer binnen drie weken een pakje van Ali op de deurmat gelegd terwijl ik thuis was. Ze bellen aan, hebben kennelijk geen tijd om te wachten tot er opengedaan wordt, en leggen het pakje op de deurmat. Gelukkig kon ik beide keren het pakje snel binnen halen. Kon de bezorger er vandaag nog op aanspreken en hij zei dat hij niets wist over bezorging bij de buren. Maar als die niet snel genoeg open doen ligt het daar voor de deur. Slechte bezorgdienst. Waarom is Ali overgestapt van PostNL naar PDN? Ging altijd goed bij PostNL. Ga klacht indienen bij AliExpress.
zeer slechte dienst
zeer slechte dienst, pakket is nu al 2 weken onderweg met de bezorger. bellen helpt niet want je krijgt alleen voicemail en mailen wordt niet beantwoord.
echt een verschrikkelijk bedrijf.
echt een verschrikkelijk bedrijf.
sinds 26-5 is het pakketje op locatie en nog steeds niet afgeleverd op 6-6.
contact is onmogelijk via telefoon en emails worden niet beantwoord.
alles wat ik voortaan wil bestellen zal ik skippen als het door PDN wordt geleverd.
5 enveloppen bezorgd op ons huisnummer…
5 enveloppen bezorgd op ons huisnummer maar in de verkeerde straat.
De foto's laten perfect zien dat het niet onze deur is.
Alles uiteraard verdwenen nu, prutsers.
Zeer slechte ervaring met deze…
Zeer slechte ervaring met deze bezorgdienst.
Volgens de tracking is mijn pakket bezorgd en er is zelfs een foto toegevoegd als bewijs. Het probleem is dat ik de hele dag thuis was en de deur op de foto niet eens mijn voordeur is. Ik heb het pakket nooit ontvangen.
Ik heb direct gecontroleerd rondom mijn woning en bij de buren, maar nergens was het pakket te vinden. Op basis van het bezorgbewijs lijkt het erop dat het pakket op een verkeerd adres is afgeleverd of volledig is kwijtgeraakt.
Ik begrijp niet waarom bedrijven nog steeds gebruikmaken van deze bezorgdienst als er zoveel vergelijkbare klachten te vinden zijn. Voor mij is dit absoluut onacceptabel. Ik ben mijn pakket kwijt en heb geen vertrouwen meer in deze bezorger.
Ik raad deze bezorgdienst niet aan.
Onbereikbaar, beantwoord geen vragen, dummy telefoonnummer
Ongelofelijk. Zelfde ervaringen als andere reviews hier. “Adres onvindbaar” met een foto erbij , waar notabene mijn naambordje en huisnummer ook op staat en de deurbel zit binnen een meter naast de linkerarm van de bezorger. Maar niet aanbellen en daarna claimen dat adres niet bestaat?! Volgende pakket staat al 4 dagen op “onderweg naar u”
Telefoonnummer is een dummy telefoon met voice bericht dat de verbinding wordt beëindigd omdat de berichtenservice vol is.
Mail wordt niet beantwoord.
Eerdere kleine pakketjes zijn wél goed afgeleverd.
Ongelofelijk slecht, afzender heeft claim ingediend maar die interesseert het ook geen donder.
Dag pakketten, dag geld.
Ik heb het adres Rotterdam achterhaald en ga daar kijken of er iemand aanwezig is, die face to face dit toch nog graag wil oplossen.
—- update 6-6-2026 —
Wat een beestenboel daar. Geen woorden voor.
Op alle mails gedurende een week geen enkel antwoord. De sim van het ‘telefoonnummer’ hangt ergens in een phonefarm en zal nooit opgenomen worden en melden dat de berichtenbox vol is en daarna disconnecten. Het vestigingsadres is een puinzooi met pallets en pakketjes tot aan het plafond.
Ze beweren vandaag weer langs te zijn geweest, maar de “bewijsfoto’s” kunnen overal gemaakt zijn. Alleen het pakket is in beeld.
Na de derde escalatie bij verzender geef ik het op.
Ik krijg mijn geld terug en zal waarschijnlijk nooit meer iets van PDN horen. Medelijden met de (‘zzp’) koeriers die daar uitgebuit worden voor een habbekrats met onmenselijke routes. Moderne slavernij.
Alle video’s en het uitzoekwerk heb ik naar een onderzoeksjournalist gestuurd, misschien kan die redactie er iets mee, ik haak af.
Ik hoop dat dit “Siewert van der Lienden Mondkapjesdeal” bedrijf snel gedwongen wordt zijn activiteiten te gaan staken. Óf op zijn minst gaat reageren naar klanten en afspraken gaat bewaken.
Klanten met klachten kunnen helaas niets bereiken. Mocht je bij je bestellingen een andere vervoerder kunnen kiezen: doe dat. Of afwachten en bidden of PDN je pakketje ook echt komt afleveren.
——-/////
Bezorger kan adres niet lezen
Bezorger kan adres niet lezen.
Inmiddels twee keer gehad dat mijn pakket verkeerd bezorgd is. Op het pakketje is door iemand een ander getal met cijfer gezet tijdens het bezorgdproces, en om een of andere reden denkt de bezorger dat dit het huisnummer is, ondanks dat er bij "Deliver to:" echt mijn volledige, juiste adres met correct huisnummer staat.
Klantenservice is alleen te mailen en doet er een week over om mail te beantwoorden.
Wat een onkunde
Eigenlijk die ene ster ook niet waard
Eigenlijk die ene ster ook niet waard!Pakket( verrekijker van 140 euro) bij de voordeur neergelegd terwijl wij niet thuis waren. Hebben geen voortuin dus het ligt dan gewoon op de openbare weg. Verdwenen natuurlijk, ligt zo voor het oprapen. Geen enkel contact mogelijk met PDN , reageren ook niet op mail. Het bedrijf waar wij de verrekijker gekocht hebben Bosco, werkt ook totaal niet mee, blijven steeds maar de gegevens van PDN mailen waar je dus niks aan hebt. Kortom weg 140 euro. Beide bedrijven dus een dikke NUL !!!!!!!
Pakket al 50 uur “onderweg voor bezorging? Om te huilen pfff
---
⭐ Slechte ervaring – pakket al 50 uur “onderweg voor bezorging
Ik wacht al een week op een prijzig pakket uit Azië. Gisteren verscheen eindelijk een update op de website van PDN: *“onderweg voor bezorging”*.
Nu zijn we ruim **50 uur verder** en de status is **nog steeds hetzelfde**. Geen bezorger, geen nieuwe update.
Op mijn e‑mail wordt niet gereageerd en er is **geen telefoonnummer** om iemand te bereiken. De communicatie is werkelijk beneden niveau.
Als ik de reviews van anderen lees, blijkt dit helaas geen uitzondering maar de standaard werkwijze van dit bedrijf.
Door deze slechte service zit ik nu met een **dubbel probleem**: het pakket was voor iemand anders en ik moet die persoon nu **€500,- terugbetalen**.
Zeer teleurstellend en absoluut geen aanrader.
In feite verdient dit koeriersbedrijf 0 sterren!!!
---
UPDATE:!!!
Uiteindelijk is mijn pakket op 4 juni 2026 bezorgd, maar volgens de tracking had dit al op 3 juni moeten gebeuren. Het zou ideaal zijn geweest als de trackingsite had aangegeven dat de bezorging later zou plaatsvinden. Nu bleef ik onnodig in onzekerheid. Zeer waarschijnlijk had duidelijke communicatie een heleboel frustraties, irritaties en onzekerheid kunnen wegnemen. Bedankt.
Compleet onbereikbaar
Compleet onbereikbaar. Op de website staat dat je "Klantenservice" moet bereiken per email, maar niet dat ze vervolgens nooit zullen reageren op je berichten.
Terwijl ze wel mijn pakket hebben, is het zo onmogelijk om een afspraak in te plannen of het pakket ergens op te halen.
Via AliExpress heb ik nog een 06-telefoonnummer gevonden maar daarvan zit de voicemail vol.
Ik schrijf zelden reviews, maar dit is echt héél, héél slecht.
Pure fraude door bezorger PND Express – Foto's digitaal gemanipuleerd!
Wat een vreselijke ervaring met de bezorgdienst PND Express. Mijn eerste pakket werd simpelweg op een bankje in de hal van ons flatgebouw gedumpt en is daar direct gestolen. Bij het tweede pakket hebben ze het nóg bonter gemaakt: de bezorger heeft de status op 'bezorgd' gezet en een bewijsfoto geüpload die overduidelijk digitaal is gemanipuleerd.
Terwijl ik gewoon thuis was en er niet is aangebeld, hebben ze een foto van een heel andere galerij gebruikt. Ze hebben er amateuristisch met de computer mijn huisnummer '19' op geplakt, terwijl vitale details van mijn eigen voordeur (zoals het kijkgat) op hun foto volledig ontbreken. Ook de kleuren van de flatcladding kloppen van geen kant.
Dit is geen slordigheid meer, dit is pure, opzettelijke digitale fraude en diefstal door de koerier. Let heel goed op als je bestelt bij webshops die met PND Express werken, want je bent zo je geld en je spullen kwijt!
1 ster is teveel
1 ster is teveel. Ze zeggen dat ze het adres niet kunnen vinden. Belachelijke koeriersdienst. Mag je het zo eindelijk wel noemen? Ze bezorgen niets dus eigenlijk zijn het geldvreters die niets doen dan ergenis bezorgen. Ergenis, dat bezorgen ze wel.
Wat een waardeloos bedrijf
Wat een waardeloos bedrijf. Reageren niet op emails, whatsapps, voicemails en nemen geen telefoon op. 9 van de 10 keer krijg je "mailbox is full" te horen. Op het pakket staat duidelijk mijn naam en adres maar het kan niet worden bezorgd zie ik op de site ?!
Mijn pakketje afgeleverd in een andere straat
Mijn pakketje zou vandaag geleverd worden. Nou is het afgeleverd bij een hele andere straat.
Waarom kijken ze niet naar de Straatnaam?
Heel vervelend vind ik dit.
En die mensen waar hij is afgeleverd worden steeds boos op mij omdat het vaker gebeurd.
Altijd postnl of dhl zonder problemen…
Altijd postnl of dhl zonder problemen geleverd en nu voor mij onbekende pdn express, (nog nooit van gehoord) zij communiseren niet, laten niets weten, en wat ze laten weten is gelogen, ik wacht al weken op verschillende artikelen, maar ik hoor niets, alsof ik niet besta.
Pakket op het terras achter hek gegooid!!
Pakket is achter het hek op het terras gegooid!! Wij zitten nog 14 dagen in Zuid Frankrijk. Lekker makkelijk. Dat noemen ze aflevering. Waardeloos!
Gisterenavond 2100 zonder aankondiging…
Gisterenavond 2100 zonder aankondiging stond de bezorger van pdn express voor de deur, maar we waren helaas niet thuis.
Op de site van pdnexpress staat :
Niet geleverd - Ontvanger niet gevonden, en als bijlage paar fotos van pakketje.
Vannochtend mail en whatsapp gestuurd maar geen reacties. Het nummer gebeld , maar onbereikbaar en kan geen VoiceMail achterlaten want box zit vol.
Helaas kan ik nu gedag tegen pakketje zeggen, gezien de voorgaande reacties.
Advies pdnexpress zijn oplichters , ga dus nooit in zee met hun
Keurig afgeleverd door DPN
In tegenstelling tot een aantal (zeer) negatieve reviews kan ik met een heel positieve ervaring komen.
Via Amazon had ik een bestelling geplaatst en werd na ontvangst in Amsterdam door PDN overgenomen.
Binnen een week was het pakket afgegeven door een keurige bezorger. Zelfs dubbel parkeren was er niet bij.
Echt een waardeloos bedrijf
Echt een waardeloos bedrijf, aanbellen om 11uur savonds en zeggen wil niet naar boven komen want ik ben moe. Dacht eerst dat het een scammer was want wie leverd nog om dat tijdstip. Volgende dag kreeg ik de melding dat ze het adres niet hadden gevonden, heb na een maand me pakket nog niet gekregen
Ik ben al 30 dagen aan het wachten op…
Ik ben al 30 dagen aan het wachten op een pakje van aliexpress dat de laatste 20 dagen bij PDN express in Nederland ligt. Op de website-tracking staan zaken als bezorging veranderd, out for delivery etc, maar er klopt weinig van. Bedrijf reageert niet op mails en alles duurt een enorm lange tijd
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








