Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Het liefst geef ik geen sterren
Het liefst geef ik geen sterren , de hebben al 2 keer een pakket buiten voor de deur gelegd , de eerste keer is het pakket gestolen , de 2e keer heeft een oplettende buurvrouw hem toen de thuis kwam binnen in het trappenhuis kunnen leggen . Ik spreek ali expres erop aan maar die doen er niks aan. Ik heb het nu naar een afhaal punt laten sturen ik hoop dat dit beter gaat werken ... Maar dit is omgedraaide wereld , inplaats dat de bezorger er op aangesproken word moet ik andere maatregelen keuzes gaan nemen. Bizar en geen goed woord voor !
Bedrijf heeft geprobeerd te bezorgen op…
Bedrijf heeft geprobeerd te bezorgen op een zaterdag, maar bedrijf was dicht.
Sindsdien nooit meer geprobeerd, zijn een week later.
Ze reageren niet op mails en telefonisch niet te bereiken.
Pakket gewoon voor de deur neergelegd…
Pakket gewoon voor de deur neergelegd en niet aangebeld !!
We waren allemaal thuis.
Iedere voorbijganger had het pakket kunnen stelen !!
Eén ster is nog veel te veel, wat een waardeloze service !!
Eigenlijk is 1 ster nog teveel maar…
Eigenlijk is 1 ster nog teveel maar lager kan helaas niet.
Dit is wel, het meest waardeloze vervoersbedrijf dat ik ken. Ze gooien structureel alle pakketten in de plantenbak van de buren, gelegen aan een drukke openbare weg. Contact opnemen lukt niet.
We laten nu maar alles op een ander adres bezorgen.
Waardeloos bedrijf
Waardeloos bedrijf, nauwelijks communicatie mogelijk, pakket is nooit aangekomen maar ze trekken wel hun handen ervan af 👎👎👎👎
Het pakket is al sinds 22 mei onderweg
Het pakket is al sinds 22 mei onderweg. Ze reageren niet op e-mails of telefoontjes. Hoe kan ik erachter komen waar mijn pakket is? Ik weet niet wanneer het bezorgd zal worden. Dit is echt het slechtste bedrijf dat ik me kan voorstellen.
Pdn express kan mijn adres niet vinden…
Pdn express kan mijn adres niet vinden na herhaalde aflever instructies. Bezorgers zijn zeer incompetent.
Ze willen het pakketje niet meer leveren en verwijzen door naar aliexpress. Aliexpress doet niets en verwijst weer door naar pdn express! Nu reageren ze niet meer op mijn emails en ben ik mijn geld kwijt.
Ik koop nooit meer iets bij Aliexpress als ze blijven versturen met pdn express. Met postnl en dhl gaat het altijd goed!
Oplichter
Oplichter, ze bezorgen niet, laten je bellen en nog op je kosten, waar krijg je geen duidelijke antwoord 😡
Waardeloos
Waardeloos, pakket niet ontvangen en nergens te vinden. Maar staat wel bezorgd met foto al.
Verder is er geen enkele contact mogelijk, via mail krijg je gewoon geen reactie terug.
Pakket ben ik dus kwijt.
Oplichters!!!
Dit zijn gewoon oplichters. Hoe kunnen ze nog actief zijn in Nederland? Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Dit bedrijf moet zo snel mogelijk gesloten worden.
Pakket voor de deur
Nu al 2 dagen achter elkaar pakketje voor de deur neergezet, terwijl ik thuis en de buren ook. We zijn hiet toch geen USA, waar stelen "Porch Pirates" schering en inslag is. Mijn voordeur grenst aan de straat, iedereen ziet het liggen.
Zou niet eens weten hoe ik dat moet regelen. Bij DHL en PostNL kan je gewoon aangeven.
Een bizar slecht flut bedrijf
Een bizar slecht flut bedrijf. 3x komt mijn pakket via pdn en 3x wordt er all zo slecht aangegeven wanneer mijn pakket komt. Staat all 3 dagen op “onderweg voor bezorging” komt de koerier vanuit china persoonlijk de pakketjes afgooien? Snap niet hoe pdn uberhaupt nog loopt. Heb mijn pakket nog steeds niet ondertussen
geen ophaalmogelijkheid
Ik zie bij verschillende mensen dezelfde ervaring. Dit bedrijf levert pakketjes niet af bij ophaalpunten als je zelf niet thuis bent. Dus je kan het niet ophalen en het bedrijf is verder niet bereikbaar. Ik heb al meerdere keren gemaild en bellen gaat ook niet. Echt zwaar slecht.
Goede koeriersbedrijf met een verbeterpunt / Good courier company with a point of improvement
Het is een goede bedrijf. Één verbeterspunt is wel dat er beter gecommuniceerd kan worden naar ontvangers wanneer het pakketje ongeveer bij hun kan aankomen.
It's a good company. One point of improvement is that there could be better communication towards the recipients when the package is approximately going to be arriving to them.
PDNExpress super slecht
Ik wacht al een aantal weken op een pakket die geleverd moet worden door pdn Express als je de trekking doet staat er pakket kan niet geleverd worden Mijn adres klopt helemaal meerdere malen mail naar hun gestuurd. Telefoon geeft aan voicemailbox is vol dan vraag je af waar staat dit bedrijf nou voor wat doen ze met de pakketten van iedereen die klaagt en op een pakket wacht hoe kan AliExpress met deze gasten in zee gaan? Ik vind dat dit bedrijf onder de loep genomen moet worden.
De helft is onderweg gestolen
De helft van mijn pakket is niet aangekomen. Verpakking zat ook bijna niet dicht. Aan het gewicht op de verpakking zag ik wel dat alles erin heeft gezeten. Reageren verder niet op mail.
Zeer slecht
Zeer slecht. Al de 2e keer dat pakket niet bij mij afgeleverd is. Is ook de 2e keer dat via deze pakketdienst bezorgd is. Foto brievenbus zegt niets als er niet in die brievenbus afgegeven kan worden. 100% negatief resultaat!!!!!!
Nog nooit zo'n slecht koeriersbedrijf…
Nog nooit zo'n slecht koeriersbedrijf meegemaakt. Te lui om aan te bellen. Proberen, door middel van het openmaken van mijn pakket, mijn spullen door de brievenbus te duwen, wat ze uiteindelijk is gelukt.
Goed op de hoogte gehouden en op tijd…
Goed op de hoogte gehouden en op tijd geleverd. Vriendelijke bezorger.
Niet aangebeld, op straat gegooid
Belachelijk wat ze doen. Gewoon niet aanbellen maar in een geveltuintje leggen, foto maken en dan stelen dien ze je pakket.
Wil voortaan zeker weten dat PDN niet betrokken is bij de bezorging en zal zeker laten weten dat de verkoper van mij geen cent krijgt en ik niks kop omdat ze een stel idioten en dieven zijn.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








