Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Zelfs 1 ster is nog te veel
Zelfs 1 ster is nog te veel. Het pakket is niet bezorgd met als reden: ‘adres onbekend’. Er zijn twee foto’s van de bezorger toegevoegd waarop duidelijk mijn correcte adresgegevens staan. Het is op geen enkele manier mogelijk om contact te krijgen met dit bedrijf. Op e-mails en WhatsApp-berichten wordt niet gereageerd en telefoontjes worden niet opgenomen.
De vorige keer had ik ook een levering van PDN Express, waarbij het pakket in de regen voor mijn deur werd achtergelaten. De bezorger heeft toen niet eens aangebeld.
Dit is echt de slechtste bezorgdienst die ik ooit heb meegemaakt. Aan ieder bedrijf dat deze koerier inschakelt: stop hiermee, want dit zorgt alleen maar voor frustratie bij jullie klanten.
Pakket niet geleverd
Pakket niet geleverd. ik was gewoon thuis maar kreeg een foto dat het pakket voor de brievenbus werd gehouden. ik ben gelijk naar beneden gegaan en ja een lege brievenbus.
krijg ze ook niet te pakken.
Nooit meer wat bestellen vanuit China.
HELE SLECHTE SERVICE
Slechte service ze deponeren je pakketje gewoon in de Lift van een appartementen complex ze zijn te beroerd om maar even naar boven te lopen. Ze verdienen niet eens 1 ster wat een kansloze bezorgers.
Pakket onvoldoende in brievenbus geplaatst.
Zij maken foto's van het pakketje, die in de brievenbus gaat en geven via email verder aan dat pakketje bezorgd is. Maar in de brievenbus was er geen pakketje. Waarschijnlijk niet geheel in de brievenbus geplaatst waardoor pakket door derden eenvoudig kan worden meegenomen. Zij zijn moeilijk of niet bereikbaar.
Kansloos bedrijf met slechte service
Wat een kansloos bedrijf
Mijn pakketje staat nu al 3 dagen op "Het pakket is opgehaald door de koerier, Uw pakket is onderweg voor bezorging." ik begin toch echt te denken dat de koerier gewoon mijn pakketje heeft gestolen dit slaat nergens op
Voor de 2e keer dat pdn bij ons een…
Voor de 2e keer dat pdn bij ons een bestelling heeft afgeleverd. Alle beide keren netjes bezorgd. Lezen veel negatieve berichten over het afleveren door pdn maar tot nu toe hebben wij ditnog niet ervaren .
Dieven (bezorgdienst pdn)
Zij maken foto's van het pakketje, die in de brievenbus gaat en geven via email verder aan dat pakketje bezorgd is. Maar in de brievenbus was er geen pakketje. Zij zijn moeilijk bereikbaar. Wat is dit?
Wat een waardeloze bezorgdienst
Wat een waardeloze bezorgdienst, durven gewoon te zeggen dat ze mijn pakket niet kunnen leveren omdat het adres onjuist is, op de foto van mijn pakket die zij erbij zetten op hun site zie ik toch echt heel duidelijk mijn adres juist vermeld.
Zij reageren niet op mijn e-mails, en ook de telefoon wordt niet beantwoord. Het bedrijf waar ik mijn pakket besteld heb is ingeschakeld en zij gaan er mee verder, en zouden het opnieuw via een andere bezorgdienst opnieuw opsturen als het via PDN niet lukt. Ook hun hadden al vele klachten en gaan stoppen met PDN.
Halve ster is nog teveel.
Halve ster is nog teveel.
Pakket gewoon voor de deur gegooit, daarna is het gestolen, pdn zegt dat er geen instructies waren...punt1 er is altijd een buur thuis, punt2..zorg daaarnaast voor een afhaalpunt punt3....neem de klacht serieus en verschuil je niet achter je eigen gezeik.
15-5-2026 Bestelling is op 9-5-2026…
15-5-2026 Bestelling is op 9-5-2026 niet bezorgt ivm niet thuis. Direct dezelfde dat en alle daarop volgende dagen tot/m 15-5-2026 geprobeerd contact te krijgen met PDN-Express via email, via telefoon, voia whatsapp en via sms. Tot op heden geen enkele reactie ontvangen om netjes een nieuwe afspraak te plannen zodat ik aanwezig ben voor levering. Zeer slechte service omdat contact ONMOGELIJK blijkt en website geen volledige info geeft of mogelijkheid om nieuw bezorgmoment door te geven. Als je bezorging via PDN-Express ergens ziet staan (bijv. via Ali express) bestel dan ergens anders.
3 dagen geleden pakje niet afgeleverd…
3 dagen geleden pakje niet afgeleverd (recipient not found). Bellen lukt niet (voicemailbox is full). Mail gestuurd van gebouw waar al 20 jaar pakjes bezorgd worden, nog steeds geen resultaat. PDN? Baggerbende eerste klas. AliExpres stop met deze boevenbende.
Snel afgeleverd en goed gedocumenteerd
Snel afgeleverd en goed gedocumenteerd. COMPLIMENTEN!
In en in slecht bedrijf
Dit bedrijf slaat echt alles. Belt niet aan tyft een pakket met elektronica over het hekje terwijl het regent. En we waren gewoon thuis.
Bizar net zo slecht als Peddler misschien nog wel slechter. En als je ze mailt, geen reactie
Waar zal ik beginnen
Waar zal ik beginnen
Met zeggen dat ze niet bezorgen
Dat ze niet hun afspraken nakomen
Dat ze niet telefonisch te bereiken zijn
Dat ze blijkbaar geen up to date navigatie hebben.....
Niet reageren op mail....
Dus mensen NIET DOEN....
Zonde van je geld.
Juiste huisnummer, verkeerde straat!
Juiste huisnummer, verkeerde straat!
Geen persoonlijke afgifte van pakket
Foto van mijn huis deur nummer is niet correct ik heb niet zo een deurbel , waren ook niet thuis ,dus pakket persoonlijk overgedragen klopt ook dus niet , algehele indruk zeer rommelig
Leggen de pakjes neer bij de ingang van…
Leggen de pakjes neer bij de ingang van het appartement en zeggen dat deze veilig is bezorgd. Net een grap, mijn pakket wordt gewoon meegenomen door iemand anders. Lekker dan.
Bestelling nooit ontvangen
Bestelling nooit ontvangen. Bezorger heeft foto voor de deur gemaakt en is weg gegaan met het pakket zonder aan te bellen. advies is om een melding te maken bij betreffende webshop, u kunt de webshop verzoeken om genoemde koeriersdienst voor toekomstige bestellingen te blokkeren.
Politie heeft ook een melding binnen. Mocht je bewijs hebben is het zeker een aanrader om het hun ook te melden.
niet aanbellen, pakje voor de deur in de regen
Het pakje (van aliexpress) werd in het volle zicht voor de voordeur gelegd, zonder dat er werd aangebeld. En het was ook nog regenachtig. Als je aan hen reviewcommentaar wilt leveren en je klikt op hun website op 'delivered' dan kun je gelijk geen commentaar meer leveren. Dus kies altijd voor 'other'.
Afleveringen worden vervalst
Er worden een foto van mijn huisnummer gemaakt en vervolgens wordt het pakket bij de buren afgeleverd met foto van de buurman. Er wordt zelfs geen briefje in de bus gedaan dat het daar is afgeleverd. Buurman komt vervolgens later een pakketje bij me brengen. Ik wist namelijk van niks.
Dit is vervalsing van aflevering data. Doen of het bij de geadresseerde is afgeleverd.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








