Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ondanks wat andere reviews zeggen
Ondanks wat andere reviews zeggen, heb ik een hele goede ervaring met de bezorging.
Een dag van tevoren kreeg mijn pakket van AliExpress de status : " bezorger onderweg". De dag erna stond de bezorger voor de deur, hij had netjes aangebeld en kwam het netjes tot aan de deur bezorgen.
Heb de jongeman een suikerwafel meegegeven voor tijdens de werkdag!😎
Hij deed het een stuk beter dan m'n laatste ervaringen met PostNL iig.
Groetjes uit Den Haag.
Verkeerd bezorgd pakket met 8…
Verkeerd bezorgd pakket met 8 bestellingen, geen actie ondernemen en van kastje naar de muur sturen. Door deze problemen is mijn inkoop account gesloten, zaak lijd grote verliezen door incompetentie bij deze lui. Kunnen niet eens bezorgen in de juiste straat. Niet lezen analfabeten zijn het. Smijten het pakket open en bloot op de openbare doorgaande weg waar iedereen het kan zien liggen en meenemen.
Ongevraagd foto maken van mij.
Dat jullie foto’s maken van het geleverde pakket oké dat is logisch.
Maar ongevraagd een foto van mij nemen vind ik niet oké.
Had het alleen bij mijn hand gelaten.
Het was een jong kind van een jaar of 14 ofzo?
Ik zag bij het aflever informatie dat hij foto’s nam van mijn pakket bij m’n deur en dat hij het me gaf met alleen m’n hand en nog 1 met mijn gezicht en al.
Die vind ik echt niet kunnen vooral niet zonder toestemming.
1 ster is nog teveel
1 ster is nog teveel, bezorger stond voor mijn flat volgens de foto maar gaf aan dat hij het adres niet kon vinden en dus is mijn bestelling niet afgeleverd.men reageert niet op emails en op telefoon.
Niet te vertrouwen
Pakketjes voor de deur neergelegd toen ik niet thuis was, met foto's in de mail als "bewijs". Bij thuiskomst waren 2 pakketjes weg. Met 1 bedrijf een goede verstandhouding en nieuw product kunnen krijgen. Bij deze levering is het pakket weer voor de deur gelegd, ik was thuis en heb geen bel gehoord. Dit bedrijf moet haast wel samenwerken met mensen die de pakketten weer weghalen als ik de reviews zo lees.
Een hele week was de bezorger onderweg
Een hele week was de bezorger onderweg. En toen deze kwam bezorgen werd het voor de voordeur neer gelegd en weg was de bezorger.
1 ster is helaas het minste wat ik kan…
1 ster is helaas het minste wat ik kan geven,
pakket wordt gewoon in de hal,open voor iedereen gedropt.zag het gelukkig op tijs naders grote kans
dat iemand het paskket kon stelen.
slecht slecht.
Uiterst slecht
Uiterst slecht! Klantenservice slecht bereikbaar. En gooien je pakketjes overal waar ze zin in hebben.
Deze achterlijke idiote bezorger heeft verkeerde brievenbus gefotografeerd
Deze achterlijke idiote bezorger heeft mijn pakje bij een nummer 45 in de brievenbus gekwakt waar een compleet andere naam boven en onder staat. Als je contact Opneemt met dit bedrijf krijg je ze niet te pakken en de berichten box om m’n bericht achter te laten is vol. Er is geen telefoonnummer waar je naartoe kan bellen en om een terugbetaling te krijgen bij AliExpress heb ik een document nodig waarin ze met een stempel bevestigen dat ze het pakket verkeerd bezorgd hebben!. Kortom, ik kan fluiten naar mijn € 25 bestelling bij AliExpress aan auto-onderdelen een klein gelukje. Ik heb betaald met creditcard dus ik ga claimen bij mijn creditcard maatschappij dat de betaling niet vrijgegeven wordt, want ik heb gekozen met creditcard voor betaling achteraf naar levering en ik kan aantonen dat het niet geleverd is bij mij door hun eigen proof of delivery.
Bezorging mislukt
Bezorging mislukt. Vervolgens geen nieuwe bezorg pogingen én geen reactie op mail en een foutief telefoonnummer waar direct voicemail op komt én inbox vol. Enorm nare oplichting. Vanuit de verkoper is er daardoor ook onvoldoende grond om geld terug te krijgen. Schandalig dit.
Ik kreeg bericht van bezorging
Ik kreeg bericht van bezorging. Met foto’s van een brievenbus met een heel ander huisnummer
Wat kan ik hier aan doen?
Wat een ondermaats bedrijf
Wat een ondermaats bedrijf. Alleen maar slechte reviews, klantenservice niet bereikbaar, pakketjes raken zoek en verschrikkelijke bezorgers. Onbegrijpelijk dat zo’n bedrijf in Nederland mag blijven opereren.
Pakket kwijtfemaakt
Heb een foto gekregen dat mijn pakket was afgeleverd.
De enige overeenkomst was het huisnummer.
Op de foto die als afleverbewijs diende stond een vrijstaande brievenbus in een heg.
Beide niet op mijn adres.
Slechte bezorgdienst pakket was open en…
Slechte bezorgdienst pakket was open en spullen eruitgehaald, maar opgerold en snel fotos gemaakt bij de deur. Ik kan ze niet bereiken niks
Verschrikkelijk slecht bedrijf
Verschrikkelijk slecht bedrijf. Gooien het pakket gewoon voor de deur neer in een drukke straat/woonwijk. Er was duidelijk te zien dat er bij een bedrijf afgeleverd moest worden, toch probeerden ze om 19:30 het pakket af te leveren. Is uiteindelijk gewoon voor de deur gezet in een drukke omgeving waar veel mensen lopen.
bezorger is nonchalant
bezorger is nonchalant belt aan en voert ondertussen een telefoongesprek met een ander. spreekt geen Nederlands en onverstaanbaar Engels. Levering na 20.00 uur of om 22.00 uur is vreemd en geeft een onveilig gevoel.
Waardeloos!
Pakket werd gewoon in het portiek in m'n flat gebouw neergegooid! Ook op die manier. Niet aangebeld. Niet bij de woning bezorgd. Niets! Heel erg slecht! Deze "bezorgdienst" moet maar heel snel weg.
PDN is de meest slechtste pakketbezorger
Ik dacht dat ik de meest slechtste pakketleveranciers intussen wel kende. Maar PDN spant de kroon. Het Aliexpress pakketje is op een verkeerd adres afgeleverd. Ik kreeg een afleverbewijs via foto's van PDN met mijn adres op het pakketje maar in de brievenbus van het verkeerde adres. Hoe dom kun je zijn denk ik dan. De bewoners op dit adres zijn langdurig in het buitenland. Telefonisch bereiken kun je PDN niet, je krijgt direct de melding dat hun voicemail box vol is, waarschijnlijk te wijten aan de vele klachten. Via Aliexpress kan ik geen klacht indienen, je wordt dan doorverwezen naar PDN die niet bereikbaar is. Uiteindelijk Aliexpress helpdesk contact gehad en de kwestie is nu in onderzoek. Wanneer Aliexpress gebruik blijft maken van PDN koop ik hier niet meer.
De bezorger vond het kennelijk een goed…
De bezorger vond het kennelijk een goed idee om mijn pakketje open te scheuren. Gelukkig lijkt de inhoud niet beschadigd. Waarom AliExpress maar zaken blijft doen met PDN Express is mij onduidelijk. Dit moet toch wel met stip de slechtste bezorger zijn die er bestaat.
De ene keer gaat het goed
De ene keer gaat het goed, de andere keer niet. En paar maanden geleden een pakket dat werd afgeleverd bovenop de brievenbus bij de ingang. Ik was niet meteen in staat om het te halen dus was het weg. Vandaag ook een pakket dat netjes bij de deur werd afgeleverd. Het kan dus wel.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








