Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Pakket niet geleverd
Ze geven niet aan wanneer ze langskomen. Je kunt ook geen speciale plek afspreken. Daarnaast is mijn pakket op een totaal ander adres bezorgd. Bij bezorgdatum stond ; het is bij uw buren afgeleverd, terwijl het een adres in een andere wijk was. De foto die ze als bewijs van levering kwam niet overeen met het adres wat in het bericht stond. Geen idee waar mijn pakket is.
Vertraging wegens niet bestaande feestdagen!
De bezorging is vertraagd met als excuus dat dit is vanwege de feestdagen…. Die er niet zijn.
Nu voor de zoveelste keer dat het…
Nu voor de zoveelste keer dat het pakket buiten naast de voordeur word gelegd. Het pakket was al verdwenen. Iedereen kan het pakket dan mee nemen. Zouden ze het nu onder een struik in de voortuin leggen en daar een foto van maken en per mail sturen dan is er nog een kleine kans om het pakket wel te ontvangen. Ik ga echt geen pakketbus plaatsen om mijn pakketten te kunnen ontvangen.
Zeer slechte bezorgservice
Wat een waardeloos bedrijf genoeg reden om dan maar Aliexpress ook gelijk te boycotten. Ze sturen mij een foto van iemand die mijn pakket voor mn brievenbus omhoog houdt. En dat noemen ze bewijs dat die geleverd is. Terwijl het niet eens in de brievenbus zou passen. Hun reactie check bewakingscamera's in de omgeving..
Pakket werd bij aflevering voor de…
Pakket werd bij aflevering voor de deur, buiten, neergezet. Daarna is de bezorger weggereden.
Geen aanrader.
Wat een *** bedrijf zeg
Wat een *** bedrijf zeg ! Ze staan letterlijk voor mijn deur. Maken nog een foto van mijn huisnummer , maar geven vervolgens aan dat mijn adres onvindbaar is ! Wat voor achterlijke mensen werken daar. Bedrijf is onbereikbaar en reageren niet op de mailtjes. Bezorger heeft ook niet aangebeld
PDNers
PDNers, Pakketnummer PDN 0054810396
Gezien het feit dat er geen reactie volgt op mijn onder staande klacht, begrijp ik dat jullie de slechtste koeriersdienst zijn die ik ooit heb meegemaakt, als je tenminste het woord dienst nog durft te gebruiken. Naar mijn mening hebben jullie de grootst mogelijke minachting tegenover de opdrachtgever alsook naar zijn klanten!
In mijn geval is het ordinaire diefstal!!!!!
En misschien is het bij jullie nog niet bekend maar “stelen is strafbaar in Nederland!!!!”
Mijn fantastische afleverervaring.
Nadat er gebeld werd na ongeveer 30 sec. de voordeur opende zag ik de koerier al in z’n auto zitten. Toen ik geen pakketje zag en mijn schouders ophaalde kwam de, asociale agressieve analfabeet, uit z’n auto wijzende naar de fiets van de buren. Gaf mij vervolgens een grote bek, die ik gelukkig niet verstond omdat hij geen Nederlands sprak, en nam het pakketje vervolgens weer mee!
Als jullie langer op de markt willen blijven dan zou ik iets aan het personeelsbeleid gaan doen.
Ik neem aan dat het pakketje alsnog bezorgd wordt.
Ik wil niet eens een ster geven, zo slecht!
Ik wil niet eens een ster geven. De bezorger heeft mijn pakket gewoon op zaterdag voor de deur van een school in de buurt geflikkerd en het pakket is uiteraard niet meer gevonden aangezien het ook een hangplein is voor jongeren. Schandalig hoe er met spullen van anderen om gegaan wordt. Ik hoor dat dit vrij vaak voor komt bij dit bedrijf dus waarom hebben ze überhaupt nog bestaansrecht?
Buiten op straat gezet 3x in 3 maanden…
Buiten op straat gezet 3x in 3 maanden , gewoon buiten op straat Heledag thuis niks gekregen gelijk alweer gestolen.
Pakket werd netjes bezorgd
Ik kreeg een melding dat een pakket in handen was van PDN Express, bij het zien van de negatieve reviews maakte ik me toch een beetje zorgen.
Aan het einde van de avond zag ik in de track & trace dat het pakket onderweg is voor bezorging rond 23:20. Dacht bij mezelf ze gaan `m toch niet midden in de nacht bezorgen. Maar de volgende dag aan het begin van de middag werd er aangebeld door een aardige bezorger met mijn pakket. En in de proof-of-delivery melding zag ik 3 foto`s van mijn pakket.
Mijn pakket werd dus in prima staat en netjes bezorgd.
Enige verbeterpuntjes zijn een tijdsindicatie van hoe laat je pakket ongeveer is zodat je niet de hele dag hoeft te wachten.
Is dezelfde als Peddler dus zelfde…
Is dezelfde als Peddler dus zelfde slechte bezorging en klachten behandeling. Werken ook met gps om aan te geven dat er bezorgd is. Dit rammelt aan alle kanten. Zelfs als je foto's van de bezorger stuurt die NIET bezorgd, wordt er niks met je klacht gedaan.
Echt slecht dit
De bezorger was de 1e keer gekomen, maar ik was aan het werk. Vervolgens wist ik niet waar mijn pakketje daarna was. Vanuit de verkoper werd er gezegd dat ik hier zelf achteraan moest gaan en dat de retourkosten anders voor mijn rekening zou zijn. Vervolgens uiteindelijk contact met PDN gehad. Via de mail kreeg ik een onduidelijk bericht, maar wel dat de pakketdienst het opnieuw zou proberen. Wanneer en hoelaat was via de mail én trackingnr onduidelijk. Later op de dag zag ik dat het pakket was bezorgd voor mijn voordeur. Ik was verbaasd en deed mijn voordeur open. Geen pakket..Ik liep naar beneden de hal in en daar stond mn pakket. Waar iedereen bij kan en fotos bijgevoegd van mn brievenbus was ook van de hal. Dit is echt bijdehand. Als ik voortaan iets bestel, dan check of deze pakketbezorgdienst is aangesloten. Nooooit meer bah.
Ze gooien je packet van Ali op een bankje en geld weg
Pdn express levert op een bankje en zet bij aliexpress als geleverd PDN0049835939
Dit packet is bij de ingang gelegt niet in brievenbus niet op adress of deuren aliexpress keurt het af en klarna na 2 maanden ook ik heb het ook gemelt bij politie,,,en geld kwijt ik heb politie gevraagd wat ik moest doen ik heb alles gedaan wat ze zeggen ,en ik heb gevraagd of ik de klacht online kon zetten ja zeiden zij dan moeten ze maar leren van de fouten of je geld terug geven,,,na 2 maanden klarna geef geen geld terug terwijl pdn het bewijs al geleverd heb ergens op een bankje goed bewijs dat het niet geleverd is zal zeker na een maand weer het revieeuw schrijven dat een ander niet het zelfde meemaakt en ze eerlijke geld kwijt is
Na een eerdere uitermate slechte…
Na een eerdere uitermate slechte ervaring (pakketje bleef 2 weken gegijzeld bij PDN) nu een prima bezorging. Op de dag dat aangekondigd werd dat er bezorgd werd lag mijn pakje om 08.00 uur 's morgen al in de brievenbus.
Ze hebben mijn pakketje sinds 25 maart
Ze hebben mijn pakketje sinds 25 maart. Het lukt ze niet het pakketje te leveren omdat het adres niet bestaat.
Geen kloppende contactgegevens
Zeer slechte service!
Zeer slechte service!
Foutief afgeleverd en ze blijven voet bij stuk.
Erg slecht contact en ze schuiven de boel af.
Neem je verantwoording en geef toe! Jullie foto’s kloppen niet! Dat is het bewijs, maar jullie blijven beweren het juiste adres gehanteerd te hebben. Hoe dan?
STOP MET BEZORGEN…!!!
Echt vreselijk dit
Echt vreselijk dit! Ik had een bestelling gedaan, dat bleek uit Amerika te komen. Nu heb ik als afleverbewijs, foto's van de bloemenwinkel een heel stuk verderop. De dames daar hebben de bezorger aangegeven dat zij geen pakketten aannemen en er ook de ruimte, noch de verantwoordelijkheid voor willen dragen Dat snap ik volkomen. Echter had de bezorger mijn pakket al als bezorgd gemeld... Nu is mijn pakket dus zoek. Kan niemand bellen en op mijn mail wordt reageert met; "Mocht u het pakket niet hebben ontvangen, raden wij u aan eerst bij uw buurman na te gaan of hij het pakket namens u in ontvangst heeft genomen. Als dat niet het geval is, kunt u ook de beelden van de nabijgelegen bewakingscamera's bekijken om te achterhalen waar het pakket zich bevindt."
Goh, zou je niet denken dat ik er al was geweest? En ohja, denk je dat iemand mij CCTV beelden laat bekijken van het winkelcentrum?
En het bedrijf waar ik besteld heb... "We hebben de foto's van het afleverbewijs, dus het is afgeleverd". Als klant stel je tegenwoordig gewoon niets meer voor en bedrijven vullen hun zakken en plegen gewoon diefstal met wat wij bestellen.
Dat zo'n pakketbezorging als PDN mag bestaan en er niets tegen gedaan kan worden, is echt werkelijk triest.
PDN Express bezorgt op 2e Paasdag!
Enkele ervaringen met PDN Express. Bestel vaker via Aliexpress, heb niet altijd de vervoerder voor het uitkiezen. Ben niet tevreden over PDN Express. Om te beginnen hebben ze geen pakketpunten, dus als je niet thuis bent moet je vaak een week wachten voordat het nogmaals wordt aangeboden. Daarnaast krijg je geen briefje in de brievenbus als ze je gemist hebben. Ze bezorgen wanneer het ze uitkomt. Vandaag 2e Paasdag, zie ik dat de bezorger met een pakket naar mij onderweg is. Van feestdagen hebben ze blijkbaar nooit gehoord. Ik kan nu een aantal uren later naar familiebezoek! Dankjwel PDN. 1 * is al te veel!
Hier besteld en de bezorgdienst waar ze…
Hier besteld en de bezorgdienst waar ze mee samen werken legt je pakket gewoon in de centrale hal waar het toegankelijk is voor iedereen en beide geven geen oplossing en wijzen naar elkaar. Slechte zaak bestel hier nooit meer!
TROEP KOERIERSBEDRIJF
Erg teleurstellende ervaring met deze bezorgdienst. Pakket is niet persoonlijk overhandigd, maar onbeheerd achtergelaten.
Wat opvalt is dat dit geen op zichzelf staand incident lijkt te zijn, maar een terugkerend probleem. Ook de communicatie vanuit de klantenservice laat te wensen over.
Van een bezorgdienst mag verwacht worden dat pakketten zorgvuldig en veilig worden afgeleverd. Dat lijkt hier helaas niet altijd prioriteit te hebben.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








