Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Zo een slechte koeriers bedrijf heb ik…
Zo een slechte koeriers bedrijf heb ik nog niet gezien. Ze zijn distributier van Alli Expres.Hellemaal geen manieren. Ze bellen niet eens op intercom. Ze gooien het pakket gewoon in de flat op de vloer , zonder dat je iets van weet.En normaal, het pakket verwijderd , omdat er wonnen 500 mensen en de deur staat altijd open. Iederen kan naar binnen en het pakket stelen. Door hun zal ik niets meer bestellen.
Verkeerd afgeleverd op de verkeerde adres.
Dit is de zoveelste keer dat pakketten op de verkeerde adres werd afgeleverd, Foto van de afgeleverd adres is niet mijn voordeur als de bezorger even had goed opgelet dan ziet hij op de borden dat hij verkeerd zat.
Superslecht
Superslecht, was zogenaamd persoonlijk afgegeven maar lag gewoon voor de deur, was net op tijd toen iemand het wilde pakken 👎
Pakket niet bezorgd
Pakket niet bezorgd. je kan telefonisch niet bereiken. e-mails worden niet eens beantwoord. op aflever email staat er een foto en op de foto duidelijk te zien rolluiken van bedrijf dicht is.
Bezorger doet maar wat
Zeer slecht bedrijf…
Bezorgadres is ‘straatnaam’ 24B. Bezorger levert het af op 24A om 10 uur in de avond, maar nog geen eens afleveren aan de buren, nee gewoon voor de deur leggen en een foto maken, zo bezorgd…
Pakketje t.w.v. ruim 250 weg…
Klantenservice: “maar we zien toch echt dat het bezorgd is, bewijs staat op de foto.”
Bedrijf ziet het verschil niet tussen 24A & 24B.
Op deze manier kan ik ook wel postbezorgen. Mijn advies vermijd dit bedrijf met bezorgen!
Pakket voor de deur gezet en weggegaan
Pakket voor de deur gezet en weggegaan, terwijl ik een aantal dagen niet aanwezig was. Bij navraag aan PDN of dit de normale gang van zaken was kreeg ik als reactie dat ik maar een mail moet sturen mocht het niet voor me deur neergezet mogen worden.
Ze hebben mijn pakket terug geleverd en…
Ze hebben mijn pakket terug geleverd en gereageerd, voor sommige is hun ervaring misschien niet zo goed maar ik ben tevreden met pdn's service
Waardeloos
Is jammer dat mag niet 0 sterren te geven. Slechte ervaring. Geen contact met klantenservice.. Bezorger pakket op het vloer gegooid en weg gegaan. Pakket was gestolen. Wat en drama..
Pakket in de hal van het appartement…
Pakket in de hal van het appartement gelegd gegaan zonder aan te bellen om te zeggen dat het daar lag kreeg later een email van het bedrijf waar ik besteld had met het Track nr ga naar beneden weg pakket
inleveren in de openbare ruimte
inleveren in de openbare ruimte. Iemand gestolen mijn pakket. Gefeliciteerd PDN. Dit is niet eerste keer
Pakket is afgeleverd in een andere…
Pakket is afgeleverd in een andere stad. De foto’s laten mijn adres zien op het pakket liggend op een tuinstoel. Niet mijn stoel en niet mijn straat. Geen enkele hulp vanuit de klantenservice. Een aantal standaard mails waarin gevraagd wordt of ik al bij de buren ben geweest. Super slecht.
Nadat ons pakketje afgeleverd was
Nadat ons pakketje afgeleverd was , vonden we een vrij grote kartonnen doos , van ong. 50x50x70 cm. op straat achtergelaten. Met de stickers van PDN erop. Echt a- sociaal. Hij had ook kunnen vragen of het in onze papierbak mocht.
Pakket netjes bezorgd
Ik had nog nooit van PDN gehoord en voor mij was het de eerste keer dat ik een pakket door hen kreeg afgeleverd. Pakket is netjes op tijd bezorgd.
Smijt pakket zo in de hal, belt zelfs niet aan
Pakket op een zondagochtend zo in de centrale hal gegooid van deze hoge flat zelfs zonder aan te bellen. Gelukkig heeft een andere bewoner het opgeraapt voordat het in verkeerde handen kwam.
Klacht ingediend bij PDN en bij de afzender. Vage reactie als er nog eens een pakket kwam duidelijke instructies mailen. Gedaan, geen reactie.
Vandaag zag een andere bewoner hoe bezorger het weer in de hoek in de hal smeet zonder aan te bellen en niet reageerde op zijn commentaar. Gelukkig heeft ook deze bewoner het pakje gered. Weer een klacht ingediend bij PDN en weer geen enkele reactie. Telefonisch ook onbereikbaar. Aan verkoper laten weten dat ik niets meer koop zolang zij deze koerier nog gebruiken of ze niet tot normale bezorging krijgen. Als bezorger aanbelt zou ik ook naar beneden kunnen komen als hij niet naar boven kan. Waardeloos respectloos bedrijf.
Ze geven ook geen tijdvenster wanneer je ze kan verwachten. Ze rijden met een personenwagen, niet met een bus.
Op het afleverrapport staat bezorgd bij de voordeur. Met foto's van de brievenbus waar het dus niet in zit, in de hoek op de grond en pakket in de getinte handen van de bezorger.
Het is zaak dit nep-bedrijf te melden bij ACM. Als iedereen dat doet moeten ze of verbeteren of stoppen. Waar we allemaal om vragen.
0 Sterren , boycot AliExpress, slechtste 'service' ooit....
0 Sterren
Dit is gewoon oplichting. Vangen geld om te bezorgen, maar bezorgen? Ho maar. Telefonisch onbereikbaar, voicemailbox zit vol of wordt niet op gereageerd. Op emails wordt niet gereageerd. Pakket (AliExpress)is al ruim een week bij PDN, maar geen idee wanneer ik het ontvang.
Voorlopig bestel ik dus ook niet meer bij AliExpress, die deze ellende heeft veroorzaakt..
Bedrijf niet te bereiken
PDN Express heeft mijn pakket als niet-bezorgd gemarkeerd terwijl de bezorger letterlijk al bij het juiste adres stond. Op de foto's zie je gewoon de wijnwinkel waar ik woon. Dus het adres niet kunnen vinden klopt gewoon niet.
In plaats van even normaal naar binnen te lopen om het pakket af te geven, is er blijkbaar gewoon een foto gemaakt en daarna aangegeven dat bezorgen niet gelukt was. Dat is echt belachelijk. Wat een mafketel!
Daarnaast is customer service ook nog eens amper bereikbaar. Geen telefoonnummer en weinig nuttige hulp.
Het pakket onbeheerd bij mijn voordeur achtergelaten.
Ik wil duidelijk aangeven dat ik het pakket niet heb ontvangen. Daarnaast heb ik nooit toestemming gegeven om het pakket onbeheerd bij mijn voordeur achter te laten. 23 February 2026 at 10:34
Waardeloos.
Waardeloos.
Twee pakketjes besteld via Ali, waarvan een voor een reis nodig was.
16 Maart aangekomen bij PDN Express, de nieuwe van AliExpress. 17 Maart staat er "out for delivery".
Het is nu 26 Maart, en er is nog niks aangekomen. Een van de twee was voor iemand als cadeau, die ik mee zou nemen op de reis, die morgenochtend 27 Maart is. Het is nu 21:31, dus dat komt niet meer aan. Hoe kan het zijn dat iets 17 Maart "out for delivery to address" is, en er 26 Maart nog niet is?
Mailbox is vol, dus bellen kan niet.
Ik heb twee mails gestuurd, en beide kreeg ik een generieke copy paste onzin dat ze "de bezorgers aanspreken" wat niks waard is. Heel erg bedankt.
Absoluut nutteloos, als dit de vaste nieuwe leverancier is van Ali, bestel ik er niet meer.
Aan de andere reviews te lezen, heeft 91% dezelfde soort ervaring. Belachelijk dat zoiets nog kan bestaan.
Mijn pakket van Aliexpress is gewoon…
Mijn pakket van Aliexpress is gewoon retour gegaan, omdat mijn adres niet zou kloppen. Nou die klopte wel degelijk. Deze is bekend bij Aliexpress. Bovendien is 1 van de 7 pakketten wel op mijn adres bezorgd. Wat een slecht bedrijf!
GEEN STER WAARDIG!
Geen ster waardig! Al wekenlang wordt mijn pakket NIET bezorgd. Telefonisch niet te bereiken. Op al mijn e-mails krijg ik hetzelfde automatisch gegenereerd bericht dat ze zogenaamd zo snel mogelijk komen. Wat een rot bedrijf! Ik wil mijn geld terug!!!
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








