Gruwelijk pleuris bedrijf. Ik wil eigenlijk iets anders zeggen. Maar net als op andere websites mag je ook hier niet vrij je mening uiten vanwege censuur. Vreselijk! Zeggen dat ze niet... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Geen aankondigingen wanneer ze komen.
Geen aankondigingen wanneer ze komen.
Pakjes die in de bus passen weigeren hier in te doen. Geen afhaalpunt of mogelijkheid om plek of datum bezorgingen te kiezen.
Zal niet meer bestellen bij webwinkels die via deze partij leveren.
Niet slecht
Pakketje woensdagochtend aangekomen bij regionale faciliteit, normaal hoort die zelfde dag of volgende dag al onderweg te zijn (tenminste wat ik gewend ben van DHL en PostNL), alleen heb ik toch een week extra gewacht. Voor de rest was alles goed, bezorger gooide gelukkig niet mn pakketje op een willekeurige adres netals de rest van de reviews, en overhandigde het gewoon netjes.
PDN Express ervaring
Gewoon ter informatie, een reactie welke ik aan PDN Express heb gezonden!
================
Klantenservice / sociale instelling?
Inmiddels met een 4-tal leveranciers contact gehad en nadat ik hen op de hoogte heb gebracht van onze uitgebreide email-communisatie ben ik door hen volledig gecompenseerd!
* Dit gehele proces heeft mij uren (onzinnige en tijdrovende) chat-communicatie gekost, maar ik heb mijn principes en ik houd er niet van door jullie "in de zeik genomen" te worden met afleverings-bewijsmateriaal een pakket "VEILIG." afgeleverd te hebben tijdens mijn afwezigheid in een ruimte welke voor iedereen toegankelijk is!
Met als gevolg . . . bij thuiskomst geen "afgeleverd?" pakket gevonden en na met jullie contact opgenomen te hebben het het advies verkregen om zelf onderzoek in te stellen, eventuele camera's te bekijken, bij buren na te vragen . . Wat een debiele reactie!
Wellicht kunnen jullie bij de KvK jullie naam wijzigen in: "PDN Express SW" (SW staat dan voor: Sociale Werkplaats) /
Hen tevens geïnformeerd over de VELE EN NAGENOEG ALTIJD NEGATIEVE gebruikers-ervaringen over PDN Express hopende dat men hun eigen logistieke proces vanuit China (met name het laatste proces door PDN Express in ons land) zeer kritisch onder de loep te nemen!
Inmiddels een nieuwe bestelling gedaan en hoop van harte dat ik vooraf betrouwbare voorinformatie van jullie krijg met daarbij tevens een tijdslot!
Henk
======
Opnieuw besteld en ja hoor!
30 maart 26
Reactie verzonden aan vervoerder PDN Express Nederland:
=====≈===============================
Wat zijn jullie een stel ongelooflijke klootzakken, sorry voor mijn grofheid maar het woord "vervoerder", met een service zoals jullie is totaal niet aan de orde!
Zojuist belde mijn buurvrouw en overhandigde mij een pakket:
* zij zag dat het pakket beneden op een tafel geslingerd werd
* het pakket bleek voor mij bestemd te zijn
* zag de bezorger daarna weer met een soort bakfiets? weer vertrekken.
* de bezorger neemt niet eens de moeite om bij de geadresseerde aan te bellen, ik was gewoon thuis!
De negatieve reviews maken jullie volledig waar, mijn complimenten!
Stel hersenloze zielepoten
waardeloos!
Al twee dagen bezorger onderweg! Geen klantenservice! Niets. Ik geef de verkoper ook een ster omdat ze weten Dit een waardeloos bedrijf is!!
Heb 3 keer deze grappenmakers als…
Heb 3 keer deze grappenmakers als koerier gehad...2 keer in de bosjes naast de ingang gegooid en een keer onder het bellenblok...zodra een bedrijf met deze clowns in zee gaat mort je je pakket als verloren beschouwen
Geen klacht
Veel negatieve reacties. Bij ons pakket keurig bij de buren afgeleverd met een foto rrbij
De bezorger…
De bezorger heeft een foto gemaakt bij de juiste nummer, maar het pakket vervolgens aan de andere kant van het gebouw in de verkeerde brievenbus bezorgd.
Vreselijke service
Vreselijke service. Pakket kwijt en geen hulp of vergoeding. Verschrikkelijk
Wat een door en door slecht bedrijf
Wat een slecht bedrijf, laat mijn pakketje achter op een bankje in de centrale hal van een appartementen complex, die vrij toegankelijk is voor andere bezoekers.
Een voorbijganger/mede bewoner kan zo mijn pakketje meenemen.
Zijn ze nog zo stom om van het pakketje op het bankje een foto te maken en dan via een mail aan mij vermelden dat het bezorgd is. Pdn express laat hiermee zien dat het een amateuristisch en een door en door slecht bedrijf is die ook nog bewust niet is te bereiken en daarom snel van de markt dient te verdwijnen
Ze houden leveringen meerdere dagen…
Ze houden leveringen meerdere dagen vast op het depot voordat het een keer met de vervoerder meegaat. Omdat het tot nu toe uiteindelijk geleverd wordt geef ik nog een extra ster, zodat ik op twee en half sterren uitkom
3e keer dat het pakket intern…
3e keer dat het pakket intern zoekgeraakt is. Wel in Amsterdam is binnengekomen maar doorgestuurd wordt naar Rotterdam terwijl het naar Utrecht moet ! In Rotterdam valt de tracking en bezorging stil. Eerdere 2 keer is het pakket niet gevonden. Het lijkt erop dat zij de pakketten bewust achterhouden en lijkt op fraude. Wij gaan verdere maatregelen nemen...
Deze pnd express verdient niet eens een…
Deze pnd express verdient niet eens een ster. Afgelopen vrijdag 20 maart heeft een koerier mijn pakketje gewoon voor me deur gelegd en weggereden. Deze vieze hufter had ik gelukkig op beeld. Helaas was ik niet thuis, pakketje gewoon laten liggen en weggereden. Ik hoop dat deze vieze hond word ontslagen en zonder werk zit.
Om 22:00 nog aanbellen?
Ali pakketje via helaas PDN.express bezorgt.
Om 22:00 belde iemand aan, en probeerde een pakketje door de brievenbus te duwen, wat ook niet lukte.
Maar hoe verzin je het om op dit tijdstip nog aan te bellen?
Hier moet iets tegen gebeuren
Hier moet iets tegen gebeuren. Krijg foto's met het pakket gewoon voor de deur. Ik meld op Aliexpress dat de bestelling onterecht op geleverd staat. Sturen hun mij hun bewijs van PDN. Wat blijkt, daar sturen ze die foto van het pakket voor de deur niet heen.
Het is weer zo ver!!!!!!!!!!!!!!!
Het is weer zo ver
Word niet aangebeld niks, word gewoon zo ergens neer gepleurd.
Maar dat er niet eens aangebeld word, slaat echt alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik had beloofd vanaf nu bij elke slechte levering een beoordeling te doen.
Dan kan je zeggen en als er een goede levering is? ja dan meld ik dit ook.
Maar die verwacht ik eigenlijk niet. zelfs de klantenservice is waardeloos.
Alles waar ze maar antwoord op moeten geven word netjes omheen gedraaid, en nu zelfs niet eens meer op gereageerd.
Ik sluit mij aan de andere negatieve…
Ik sluit mij aan de andere negatieve ervaringen aan... Meteen refund aangevraagd bij Aliexpress.
Wat voor ter**ng leiers bezorgers.
Pakket arriveert nooit
Pakket arriveert nooit. Heb reactie op email of bellen. Volgens hun bestaat mijn huis niet. Hoe kunnen overige partijen dan wel mijn pakket afleveren ?
Ze jatten gewoon het pakket
Zetten een pakket voor de deur, maken een foto en jatten het dan ordinair. Staat allemaal op camera.
Pakket bezorging
Pakketje netjes afgeleverd, bezorger was zeer vriendelijk en beleefd.
^&%&^&firma geen 0 sterren…
Waarom kan ik deze ^&%&^&firma geen 0 sterren geven? Wat een oplichters. Pakketjes worden gewoon bij de deur van de toegangshal achtergelaten. Het enige berichtje dat je krijgt, is dat het pakket is overhandigd. Het valt al mee als het op je eigen adress is.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








