Same as other tbh. Entered my registration as per instructions. Then get a fine. Ask for proof that you entered your registration. Next time I’ll be photographing the machine and taking a selfie with... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
I was sent a fine for parking in a parent and child space when disabled bays where full. The photos taken from front and rear of the car, convieniently not of the screen where blue badge is placed, do... Toon meer
This is the worst parking experience ever, I parked and thought of starting a session in the app. I recognized the next morning before leaving the lot that something went wrong so I immediately contac... Toon meer
Premier Park Ltd - Unscrupulous Actions/Behaviour Their actions & behaviours are generally unscrupulous in nature using strong arm/threatening tactics to ensure payment is made. I parked in a di... Toon meer
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Utterly dishonest company using their…
Utterly dishonest company using their shameful access to DVLA data to falsely claim non compliance with terms and conditions.
AVOID them whenever possible!!!
AVOID them whenever possible!!!
I would give you -1☆ if that was even possible you cheating scum.
I parked my car by the ice skating centre in Milton Keynes and at the time of the parking I've noticied there is no way to pay "by card" or contactless so after I parked my car, I looked for some place I could get some change. Since this was Milton Keynes, a town designed to drive around and not walk, it took me over 20 min to figure out some change (I had to walk to the Morriston's nearby). Finally, when I got some change, I've paid for my parking stay like I should, for 2h stay (my car stayed at the parking lot for 2h25min because those 25min I've spent looking for change). After couple of weeks I got parking ticket and I have appealed. With the appeal I have explained the whole situation and provided the copy of receipt which I kept "just in case". Imagine my shock when they answered back saying there is no sufficient evidence to support my claim....wtf? And what other sufficient evidence do you expect me to provide?
So the next option would be to appeal to "POPLA" and do you know what they say? If I appeal to POPLA and my appeal gets rejected by them too, then I lose my right to pay discounted penalty because I dared to appeal again (there is no reason given of why I lose my right to pay discounted penalty after I appeal to POPLA...)
DO NOT USE! DO NOT USE!
DO NOT HIRE THEM, THEY WILL LOSE YOU CUSTOMERS
DO NOT HIRE THEM, THEY WILL TAINT YOUR BUSINESS REPUTATION AND LOSE YOU CUSTOMERS. Disgraceful company, I had a valid complaint: parked under 10 mins ( grace period) only to give the keys to Halfords so they move my car inside the workshop as I couldn't find a parking spot on their marked bays. Not my fault at this point as it is Halfords responsibility to then re-park on an authorised spot(all can be seen on cctv). However, Halfords are apparently unable to do anything??? Are they not paying these thieves to manage their carpark? This company just replied with a standard rejection email without even mentioning the reason for being unable to further appeal. My family and I (6 cars in total) are all staying away from Halfords for MOT and yearly services. Stay away from companies like this.
DISCGUSTING
DISCGUSTING! We dropped our son at his University accommodation having just started recently. We did not see any signs and was there for 23 minutes just unloading for him
We received a fine through the post of £60 to which we promptly appealed within a couple of days.
We had an email back from them to acknowledge our appeal and that the fine was paused for them to look into.
We have now just received a debt recovery letter for £110!!!
It now turns out the decision email went into our junk which we can prove so we didn't see it.
Premier Park - You have our address!!!! If these frequently go to people's junk boxes, you should certainly make sure, like the first communication, that you send it via post.
We now have to pay £170. We couldn't afford the £60 let alone £170. For 23 minutes or dropping your child to an education facility.
I am sure noone will reach out to us.
Mark Harris
Everyone should be careful from this…
Everyone should be careful from this Thieves and fraud parking company. I went to Houghton Hall to pick up a female passenger with special health conditions. I spent less than 10 minutes. because of the costumer, s health conditions I need to wait and help. 6 weeks later This fraud parking company sent me parking fine. I appeal them with full evidence and details of the pre-booked job with the instructions for costumers health. But they rejected.
This fraud company is a scam and should be take legal action against this fraudsters.
24 minutes
24 minutes, didn't get out of the car. £60.00 robbing gits. What an awful company to deal with.
Parking notice for alleged 1 day and 1 hour stay
I received a Parking Charge Notice for an alleged 1 day and 1 hour overstay in Alvis Retail Park in Coventry, where I go to the gym. The letter was dated 31/01/2026 and it arrived mid February, for the alleged overstay from 11/11/2025 to 13/11/2025.
I went to the gym before midnight on 11/11, left after midnight on 12/11, went to work on 12/11 and to the dentist on 13/11 in my car. It's ridiculous to even consider that I left my car in the retail car park, walked home at midnight as a single woman, for 3 miles, walked to work the next day and the day after, and walked back to the gym on the 13/11.
Somebody at Premier Park is highly incompetent.
I appealed and made a complaint, and I am so fuming about having had to waste my time with this that I want the whole world to know how incompetent and money greedy they are.
Had a fine for parking in a disabled…
Had a fine for parking in a disabled bay with no badge on show sent me a photo of the back of my car no dash photo as this was where the badge was displayed. Appealed this they asked me to prove I have a badge not a chance you prove I haven’t and that it wasn’t on show ! drive a fiat 500 and take my Nan whose badge it is shopping once a week I guess this isn’t classed as a disability car cheeky so and sos
Utterly morally corrupt organisation
Utterly morally corrupt organisation. A vague image of me driving my car and given me an obscene fine. When challenging the fine received a letter in the post to say it had increased even though they say it won't whilst contesting. Not sure how the umbrella company and their managing partners sleep at night stealing from people.
These people are scammers
These people are scammers. It's about time the government will close them. I paid via the App was mentioned on the location, the number was different from the picture that came up. I called them ( Sippy App) and they said : pay, and if there's a problem we will deal with it later. I got a confirmation that I paid but sidn’t say how much. Shortly Th after, I got a PCN notice from Them which I appealed but never got a reply, by now
They sent me a debt collector letter.
I am Going to contact my
MP and I suggest you do the same.
They must be stopped. Facebook is full of the same stories as mine. Disgusting.
Do not park in car parks managed by Premier Park
If it wasnt for the fact that this company has a series of appalling reviews I would think that it was a scam company. Of course they dont give out a number for you to contact them - just an online form that they will very graciously review within 28 days and then decide if they are willing to decrease the fine.
Premier Park claimed that I left my car in one of their Chippenham carparks over night. It's a carpark I use every day to go to the gym - I never leave my car there over night. They have recorded my arrival on one day and then logged me leaving 24hrs later - this is incorrect but of course as you cant speak to anyone its a bloody joke.
Duplicitous Operator
I parked in a Council Run Car Park and paid in full. Then moved to another Car Park within a few metres believing it to be Council owned with my ticket still valid. No clear signage showing it was a private car park. After receiving the parking fine I went back to check the signage which was very poor. To the best of my knowledge all other car parks are Council controlled. I feel like I have been duped by an unscrupulous Parking Company.
How can we fine the general public!
Absolutely disgraceful company in how they operate & treat the general public. Issuing fines & speedy debt recovery is clearly their focus revenue stream! Despite explaining our circumstances in depth (not worth going into!) they weren’t interested in any way and demanded payment otherwise it would increase and escalate all in a ridiculously short time frame! Don’t park in Premier Park car parks!!
absolute thieves
absolute thieves, i parked in a parking spot not knowing it was private, no signs, just a camera that takes pics of your reg, i parked here twice and was charged 100 for first one and 170 for the second, how are they allowed to do this?.... there should be a big sign instead of a little tiny one on the side of a gate that you would only see if the gate was closed, this is a sam, it needs to stop.
Waited over an hour and a half at…
Waited over an hour and a half at Heathrow having arrived 6am from Hong Kong.
Will never use them again. They were short staffed!
Poor experience
Sent me a parking charge notice dated 1st January but their letter arrived 15th January & guess what you only have 14 days to pay a fine and pay the reduced £60 charge, otherwise it’s £100. How very convenient or should I say opportunistic to get another £40 from you . A litany of poor reviews sum up the experience of dealing with this company.
Dirty low down cowboys
I cant review and give 0 stars...Visited Vue cinema, car park was very busy so I parked in what i thought was a space. No do not park signs, no writing on the floor saying keep clear nothing. Got a ticket through the post yesterday saying I wasn't parked in a legal spot. I was not causing any issues and thought it was a usable parking space.... these people are cheap low down highway robbers.... by the look of it so does everyone else... we need to stop using the these rip off cowboy private companies for leisure areas where it is free parking anyway...
1 star is a bonus
1 star is a bonus , can’t get hold of the customer services ! Disgrace of a company! Give you 14 days to pay a reduced charge but if you want to get hold of them it takes longer thus creating extra charges !
Paul Dawson ( CEO ) I hope you read this !
Two visits to the New Hall Hey site in…
Two visits to the New Hall Hey site in Rossendale on 22/12/2025.One at lunchtime exiting car park at 12.26 on exit camera .Again the other in the evening exiting at 19.22 on exit camera.
Thier notice is stating the 12.26 camera was the entry picture .Appeal by post only.What a bunch of clowns
.
Received a parking fine
Received a parking fine. Photograph on letter was a white car, mines blue… I live in the south… the fine was issued in Leeds and the number plate didn’t match mine! Last two letters were wrong way around. No way of calling these people to sort quickly, instead it’s going to take online ‘appeal’ so annoying as it’s got nothing to do with me. Why can’t they just have a telephone number for us to call?
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








