Ik probeer nu al drie jaar te wennen aan de nieuwe ondernemer van de The Read Shop in de Kroonpassage in Lelystad. Ik gaf ze een kans, een tweede kans... vooruit, nog een derde "laten we het nog... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Ik kwam bij Readshop in Goes voor een velletje gewone postzegels. De medewerkster gaf aan dat deze op waren en dat ik alleen drie losse postzegels kon kopen. Dat heb ik vervolgens ook gedaan. In de... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Read Shop Sassenheim, onbeschofte verkoper. Wat is dat een chagrijnige man die in de Read Shop sassenheim staat. Onvriendelijk straalt uit dat je blij mag zijn als je wat mag kopen bij hem Ik heb getw... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ontzettende onaardige man, ik vind het een dikke chagerijn. Altijd onvriendelijk en bot naar klanten toe. Hij sprak me aan alsof ik zijn onderdaan bent. Ongelofelijk dat zo’n zaak stand houdt in zo’n... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
The Read Shop heeft een breed assortiment boeken, tijdschriften, wenskaarten, cadeau- en kantoorartikelen. Tweets over nieuws, acties en aanbiedingen.
Contactgegevens
Nederland
- readshop.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Mensen keken ook naar
Filiaal in Hovenstraat Waubach Landgraaf Zuid Limburg Bieden nooit een aankoop bon aan
Het gaat mij nu echt storen dat het filiaal in Hovenstraat Waubach Landgraaf Zuid Limburg nooit een aankoop bon aanbied tijdens aankopen en vooral tijdens aankopen van giftcards. Ze claimen zelf dat een aankoop bon en pin bon nodig is om tijdens problemen de giftcard te kunnen activeren maar telkens moet ik zelf naar een aankoop bon vragen. En vraag ik ernaar dan kijken ze vreemd en onozel uit hun ogen. Ik heb dit filiaal ook een uitgebreide klacht gestuurd via hun zakelijke facebook messenger pagina maar nooit heeft deze zaak de moeite genomen om te reageren op mijn klachten. Ik wil bij deze graag een compensatie aangeboden krijgen. Het is te gek voor woorden dat ik steeds zelf om een aankoop bon incluis pin bon moet gaan vragen. Een zaak moet dit standaard zelf aanbieden. Ik koop voortaan mijn giftcards elders. Ook zijn de aankoop bonnen en pin bonen van zeer slechte kwaliteit en zeer slecht gedrukt waardoor er op zeer korte termijn niks meer te zien is op de bonnen. Wederom een winkel fat veelal personeel in dienst heeft met een licht verstandelijke beperking. Ik probeer altijd netjes te blijven maar het wind mij enorm op dat er helemaal werkelijk niks van deze zaak zelf afkomt,dit filiaal is in beheer van plus Wetzels dus dit soort problemen en bizarre toestandem horen er in feite bij wand plus Wetzels is 1 pot nat. Read Shop: acm consuweizer en de nationale ombudsman en de consumenten bond worden ingeschakeld met bewijzen bijgevoegd. Op andere online review websites plaats ik dezelfde 1 sterren reviews en daar waar mogelijk met toegevoegde bewijzen bijgevoegd openbaar!Ik krijg nooit een aankoop bon aangeboden dus dit filiaal liegt! Waarop baseer je dat de zaak en ondernemer weet wie ik ben dus je flanst nu een lullig verhaal in elkaar. Dit is een gefundeerde klacht ik ga thuis winkel wet organisatie waarborg inschakelen over dit filiaal en een aparte klachten over read shop Nederland in het algemeen incluis bewijs/screenshot van je Trustpilot reactie. Reken ook maar op negatieve recensies op jullie facebook paginas incluis openbare comments. Mij zijn jullie als klant kweit permanent. Ook 1 van de ondernemers/filiaal manager/winkel eigenaar komt uit een zeer asociaale problematische familie die in slecht daglicht staat waar sind jaar en dag /generaties lang veel politie over de vloer is gekomen omtrent uiteenlopende redenen. acm consuweizer/de nationale ombudsman/consumenten bond schakel ik in elk met bijgevoegde bewijzen. Er wordt veel te makkelijk gelogen door dit filiaal en een feit is dat ik nooit een aankoop bon etcetera uit hun zelf aangeboden krijgt en ook nooit via achterop de giftcards! Erg dubbelzinnig zo claim je dat ze altijd een aankoop bon etcetera uit hunzelf aanbieden en tegelijkertijd claim je dat men er zelf om kan vragen. Volgens mij hebben jullie allemaal bij read shop een licht verstandelijke beperking incluis de ondernemers. Dit heeft nog een staartje! De compensatie eis ik wegens het nooit aanbieden van een aankoop bon en daardoor had ik makkelijk financiële schade kunnen leiden! Ook wegens de leugens eis ik een compensatie. Allemaal provinciale boeren/achtergestelde personen in dit onozele dorpje. Readhop Nederland laat hiermee haar ware gezicht zien! Nooit meer readhop voor mij . Controleer de camera beelden en dan zie je dat ze nooit een aankoop bon en activatie bewijs meegeven uit hun eigen beweging. Ik meld dit alles ook op hun openbare facebook pagina incluis op de landelijke facebook pagina van read Shop. Incluis een review op google:1 ster. Ook het inpakken van giftcards verkoopt zeer stroef,vaak word er enkel een cadeaupapier zakje omheen gedaan zonder enige sticker en ook zonder enige sliert om mooie versiering te maken. Personeel is zeer traag. Valt echt op dat veel personeel een licht verstandelijke beperking heeft. Betreft hun post nl service: vaak word er aan klanten gevraagd of ze mee willen helpen met tillen en verplaatsen van zware pakken:mij is dit gevraagd namelijk. Pakken liggen slordig en ondankbaar op elkaar gestapeld in de hoek van de winkel tussen de verkoop artikelen door waardoor de klant niet bij de aangeboden producten kan komen. ACM consuweizer is op de hoogte!

Antwoord van The Read Shop
Drie kansen en een gewonnen Staatslot later: ik ben er klaar mee probeer nu al drie jaar te wennen…
Ik probeer nu al drie jaar te wennen aan de nieuwe ondernemer van de The Read Shop in de Kroonpassage in Lelystad. Ik gaf ze een kans, een tweede kans... vooruit, nog een derde "laten we het nog eens proberen"-kans. Maar nu is de koek echt op. Net als bij de Staatsloterij: als je geen lot koopt, win je niks. Maar hier win je blijkbaar ook niks áls je wel een lot koopt.
Eerst duurde het maanden voordat er überhaupt weer Staatsloten werden verkocht (bedankt voor al die misgelopen miljoenen!), en als ik dan eindelijk in januari een winnend lot scoor — TADAA, prijs in februari! — krijg ik te horen: "Nee, we doen niet meer aan de Staatsloterij, haal je prijs maar ergens anders."
Nou, dat advies volg ik direct op. Ik haal mijn prijs ergens anders, en daar koop ik voortaan ook meteen mijn papier, pennen en boeken. Dat 'Lot' geef ik aan een ondernemer die wél zin heeft in een fatsoenlijk verkooppunt.
Levensmiddelen ver over de datum
De winkels van Readshop kunnen het beter houden bij de verkoop van alleen boeken...de levensmiddelen die ook worden aangeboden zijn ver over de datum.
Zo ook bij Readshop te Stadskanaal.
Kant en klare Focaccia meel van Delicious in een glazen pot.
Gekocht op 3 december 2025 en wilde met de feestdagen brood bakken. Maar wat blijkt de houdbaarheidsdatum was reeds op 25-03-2025 verlopen.
Ga ik vervolgens met de winkel bellen en krijg ik te horen "Ik heb hier nu geen tijd voor want het is druk in de winkel"
Ik ben toch ook klant?
Teleurstellende ervaring
Ik kwam bij Readshop in Goes voor een velletje gewone postzegels. De medewerkster gaf aan dat deze op waren en dat ik alleen drie losse postzegels kon kopen. Dat heb ik vervolgens ook gedaan.
In de winkel kwam ik toevallig de man van een kennis tegen; hij wilde eveneens een velletje gewone postzegels kopen. Later hoorde ik van mijn kennis dat hij wél een volledig velletje kon kopen — het laatste velletje dat er nog was.
Aangezien ik eerder in de winkel was, voelt dit voor mij niet eerlijk en zorgde het voor een teleurstellende ervaring.

Antwoord van The Read Shop
Slechte service.
Een pakket besteld en laten bezorgen bij de Readshop in Almere haven. De vervoerder was helaas post.nl. zonder enige uitleg is de bezorging geweigerd door de Readshop en telefoon wordt niet opgenomen. Stop met de service als je het niet aankan en neem de telefoon op. Laatste keer geweest.

Antwoord van The Read Shop
Onvriendelijk personeel.
Ik heb al meerdere keren te maken gehad met zeer onvriendelijk personeel bij the read shop in Goes. Een medewerkster in het bijzonder is altijd bot en erg onvriendelijk. Je wordt met een blik van als blikken konden doden aangekeken en als je wat vraagt wordt je afgesnauwd. Dit is steeds bij dezelfde medewerkster aan de orde. Aangezien ik er best vaak moet wezen ben ik aan het overwegen om een klacht in te gaan dienen. Ik wens zo niet behandeld te worden als klant en als mens.

Antwoord van The Read Shop
Onhebbelijk gedrag ten top The Readshop Lekkenburg Gouda
Vandaag pakketje ingeleverd bij DHL-punt in The Readshop in Winkelcentrum Bloemendaal te Gouda. Thuis voorbereid: MDP-code op de doos geschreven en QR-code paraat op mobiel. Vorige keren en bij andere afleverpunten geef je dat dan af, wordt code ingescand en krijg je ontvangstbevestiging. Ditmaal diende ik zelf te scannen. Ik naar zelfscan waarbij jongedame mij 'hielp'. Maar tjonge, wat een onbehoorlijke en neerbuigende toon die ze aanslaat bij voorlezen scherm-meldingen (als academicus ben ik best in staat zelf te lezen he)! Toen ik dus opmerkte dat mij van het hart moest dat ik de manier waarop e.e.a. ging niet erg vriendelijk vond, werd prompt door haar en verondersteld eigenaresse onhebbelijke, cynische sneren gemaakt. Hen er nog op gewezen dat het nu eenmaal de toon is die de muziek maakt, maar het is wel duidelijk dat bij deze 'dames' dat niet landt.
Bij eerdere bezoeken aan deze zaak trouwens ook al de onvriendelijke bejegening opgevallen.

Antwoord van The Read Shop
Jee wat rommelig daar
Jee wat rommelig daar, ze konden mn pakkerje niet vinden

Antwoord van The Read Shop
Read Shop Eindhoven
Wat een klantonvriendelijke en chagrijnige meiden!
Normaal staan er andere werknemers die aardig en klantvriendelijk zijn.
Ik vroeg of ze boek in wilden pakken om cadeau te geven.
Geen inpakpapier..het kwam er op neer dat ik het zelf maar uit moest zoeken en kreeg veel te grote cadeau zak mee. Ene meisje zei dat ze het sowieso niet in wilde pakken want dat" kon ze niet "
Daarna bij de AH ingepakt.
Nooi meer voor cadeau in het weekend naar de Read Shop!

Antwoord van The Read Shop
Meest vriendelijke eigenaar ooit
Meest vriendelijke eigenaar ooit! Ik was in Ter Apel bij The Read Shop voor mijn jaarlijkse agenda, en alweer was dit bezoek een plezier! Zoals ieder bezoek is de eigenaar ULTRA vriendelijk en ZEER grappig. Ik zou nergens anders meer naartoe gaan. Ik heb het over de kale man. Stuuring heet hij geloof ik. Wat een geweldige gast en netjes opgeruimde winkel.
Geen gegevens genoteerd
Online bestellen ging prima maar ik zou mijn bestelling afhalen in de winkel en zij hadden geen enkele gegevens om aan mij door te geven dat de bestelling er was. Zo had ik lang moeten wachten op mijn bestelling en ben zelf maar naar de winkel gegaan
Enige tip: geef een email door van de klant aan de winkel zelf zodat ze contact met klanten kunnen opnemen wanneer het binnen is.

Antwoord van The Read Shop
Ook ik vind dit een heerlijke winkel!
Ook ik vind dit een heerlijke winkel!
Goed verzorgd, enthousiaste en erg vriendelijke medewerkers.
Ze hebben zelfs voor mij een Bobo tijdschrift besteld toen ze dit (nog?) niet hadden. Nu kan ik daar steeds kopen.
Jullie schrijven bij mij geld af…
Jullie schrijven bij mij geld af terwijl ik geen klant bij jullie ben ik lees nooit geen boeken ik heb het teruggeblikt en incasso geblokeerd ben hier niet van gediend

Antwoord van The Read Shop
Read Shop Sassenheim
Read Shop Sassenheim, onbeschofte verkoper. Wat is dat een chagrijnige man die in de Read Shop sassenheim staat. Onvriendelijk straalt uit dat je blij mag zijn als je wat mag kopen bij hem Ik heb getwijfeld of ik dit op trustpilot zou zetten maar wellicht leert hij ervan. Vorige week een pakketje afgegeven en hij gooit zo de bon voor mijn neus neer en zegt verder niks. Voortaan naar primera, stuk vriendelijker

Antwoord van The Read Shop
Slecht personeel nul vriendelijkheid en…
Slecht personeel nul vriendelijkheid en je mag niet eens rondkijken want dan word je de winkel uitgestuurd.

Antwoord van The Read Shop
Super klantvriendelijk
Super klantvriendelijk
Altijd bereid een stap verder te gaan
Arrogante kwast
Ben door een lieve jongedame geholpen..de bedrijfsleider was ronduit arrogant en onaardig tegen personeel en klanten...ongeschikt !

Antwoord van The Read Shop
Klantonvriendelijk
Ik liet mijn afhaalcentrum vanuit mijn email zien. Daar kon ze niks mee. Naam en huisnummer, ook niks.
De afhaalcode uit de email kon ze niet groter maken. Om de code handmatig in te voeren. Ik werd ervan beschuldigd om een foto van de barcode te hebben gemaakt.
Niet waar. Ze maakte een opmerking of ik dit punt zelf had aangegeven???? Waarom zou ik dat doen? Dit punt werd door Bolcom aangegeven. Terwijl ze weer naar achteren ging opende ik mijn PostNL App, hier was de
barcode wat groter. Gelukkig was mijn
pakket er. Daarna kreeg ik het verwijt dat er op de sticker haar adres staat. Want dan neemt ze die pakketten niet aan. Volgens mij staat er bij elk afhaalpunt een adres.
Nu weet ik ook waarom een maand of 2 geleden mijn pakket een paar dagen onvindbaar was. Daar stond ook een adres vanuit de App waarschijnlijk. En kon ik mijn pakket na tussenkomst van de klantenservice ophalen bij een ander punt.
Ik gaf aan dat ze zelf een klacht bij Bolcom mag indienen, want hier sta ik volledig buiten.
Dat viel niet in goede aarde want ik ontving een blik....

Antwoord van The Read Shop
Onvriendelijk
Zeer onvriendelijke eigenaar
Zeer onvriendelijke eigenaar die zich uitermate onprofessioneel gedraagt.

Antwoord van The Read Shop
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.




