Ik probeer nu al drie jaar te wennen aan de nieuwe ondernemer van de The Read Shop in de Kroonpassage in Lelystad. Ik gaf ze een kans, een tweede kans... vooruit, nog een derde "laten we het nog... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Ik kwam bij Readshop in Goes voor een velletje gewone postzegels. De medewerkster gaf aan dat deze op waren en dat ik alleen drie losse postzegels kon kopen. Dat heb ik vervolgens ook gedaan. In de... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Read Shop Sassenheim, onbeschofte verkoper. Wat is dat een chagrijnige man die in de Read Shop sassenheim staat. Onvriendelijk straalt uit dat je blij mag zijn als je wat mag kopen bij hem Ik heb getw... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ontzettende onaardige man, ik vind het een dikke chagerijn. Altijd onvriendelijk en bot naar klanten toe. Hij sprak me aan alsof ik zijn onderdaan bent. Ongelofelijk dat zo’n zaak stand houdt in zo’n... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
The Read Shop heeft een breed assortiment boeken, tijdschriften, wenskaarten, cadeau- en kantoorartikelen. Tweets over nieuws, acties en aanbiedingen.
Contactgegevens
Nederland
- readshop.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Mensen keken ook naar
Readshop stadskanaal slechte ervaring
kwam een pakket ophalen en werd ontzettend onprofessioneel behandeld. In plaats van simpelweg naar mijn afhaalcode te vragen, begonnen ze rare en onnodige vragen te stellen, zoals waar het pakket vandaan komt. Dit voelt onlogisch en onvriendelijk, zeker als je gewoon je pakket wil ophalen. Geen warm welkom, geen duidelijke communicatie gewoon een onprettige ervaring. Hopelijk wordt hier iets aan gedaan, want klantvriendelijkheid hoort echt beter.

Antwoord van The Read Shop
Read Shop Kersenboogerd helemaal toppie
Als ik de reviews lees over Read Shop in het algemeen, bof ik maar. Altijd een vriendelijk woord, altijd een tip indien nodig, en soms, als ik wat lang blijf hangen bij een bepaald boekenschap, een compliment.
Ook voor wat betreft de postafhandeling altijd een goede raad en prettige daad. Kortom: ikke content.

Antwoord van The Read Shop
Readshop De Mare
Readshop De Mare. Helaas ook daar geen service meer. Ze zijn Postnl service punt, maar als je pakket er niet is dan wordt er met verschillende woorden het zelfde gezegd " jammer, gaat u zelf maar uitzoeken waar het is "
Readshop Schiedam
Readshop Schiedam! Zeer slechte service. Onbeschofte medewerkster. The Readshop is een boekwinkel, verkoopt ook de (nationale) Boekenbon maar een Boekenbon verzilveren voor een boek kan niet! “Dat kan niet in het systeem” en “dat ga ik nu niet uitleggen” werd op een zeer onprettige manier gezegd na het willen kopen van een boek (met de Nationale Boekenbon?). Slechte winkel!
Laatste keer readshop
Laatste keer readshop. Wat een onbeschofte en vooral amateuristische behandeling.
Ik had telefonisch een paar korte…
Ik had telefonisch een paar korte vragen n.a.v. een Post NL pakket welke bij The Readshop Rijssen afgeleverd zou zijn. Ik was nog geen 10 seconden aan de telefoon. Dame had weinig tijd, onderbrak mijn 2e graag en kapte af met een ‘sorry maar ik heb een klant aan de kassa staan’.
Niet klantvriendelijk.
Geen oplossing bij probleem met Post Nl.
Mijn partner en ik zijn visueel beperkt, dus we hebben soms wat hulp nodig. Mijn partner kreeg een brief retour die ze zakelijk aan een klant had verstuurd met daarin twee boeken als inhoud. Volgens de postbode bestond het huisnummer niet. Wij hebben de klant gebeld en het huisnummer bestond wel degelijk.  dus terug met de enveloppe naar The Read Shop aan ons winkelcentrum de Egelantier in Apeldoorn.   ondanks dat het een fout was van PostNL kon en wilde de eigenaar van de winkel ons niet tegemoet komen in de vorm van bijvoorbeeld een nieuwe postzegel om de verzending alsnog te doen slagen. Met de woorden, jullie doen geen zaken met ons, maar met PostNL en dat moeten jullie weten…  dus toen toch maar een nieuwe postzegel zelf gekocht en betaald. Vervolgens wilde ik thuis de uitdaging aangaan en een klacht indienen bij PostNL. Dat is geen fijne klus kan ik jullie verzekeren. Je gaat eerst met een zogenaamde chatbot praten en uiteindelijk krijg je een telefoonnummer te zien met een bepaald referentienummer. Dan ben je er nog niet want je staat oneindig in de wacht. Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven met de gedachte, hier laten twee bedrijven de consument lelijk in de kou staan.  en het gaat me niet om die paar euro’s maar om het principe: want wij doen toch zaken met de winkel en niet rechtstreeks met PostNL vraag ik me af?  daarbij worden wij heel erg droevig van de opmerking, dat moeten jullie maar weten… Wij hebben daar veel gekocht waaronder kaarten en ander papier spul en dergelijke…  daar gaan we nu mee stoppen, gelukkig is er ook nog een Primera op ons winkelcentrum.  als eigenaar van de winkel bied je diensten aan namens PostNL, maar als er een probleem is, geeft hij niet thuis. 
Readshop Zwaag weigerd pakket aan te nemen
Readshop Zwaag weigerd pakket aan te nemen,het is te groot en daar had die dame "ff geen zin in"
Kwam het pakketje terugbrengen naar het…
Kwam het pakketje terugbrengen naar het postkantoor. De tijd was aangegeven tot 17.30. De vrouw die op 30.11.2024 om 15.30 werkte was onvriendelijk, bediende anderen en gooide mij eruit. Walgelijke service, verdient niet eens 1 ster. Ik zal er niet meer heen gaan.
Respectloos en klantonvriendelijk en onzakelijk
Weg wezen en hier nooit meer terugkomen, als je hier weer verschijnt,zal ik je er persoonlijk uit sodemieteren schreeuwde luid een ,, mevrouw,, van BOELENS READ SHOP in Emmen tegen mij als klant, die zijn onjuist geadresseerde POSTNL pakket kwam afhalen , waarover een meningsverschil was ontstaan. Het lijkt me duidelijk dat dit bedrijf nog niet 1 ster verdient na deze respectloze behandeling
Winkel in Apeldoorn weigerde het pakket…
Winkel in Apeldoorn weigerde het pakket aan te nemen van DHL. Waardoor wij er weer achter aan moeten omdat het pakket retour wordt gestuurd. Readshop Apeldoorn krijgt ons niet meer als klant.
Geen fijne ervaring met het PostNL punt…
Geen fijne ervaring met het PostNL punt in de Read Shop bij ons in de buurt. De eerste keer waren de pakketjes opengemaakt, de tweede keer had het personeel geen zin om het pakketje te halen achter, en de derde keer zeiden ze dat het pakketje niet geleverd was, terwijl dat volgens de track en trace wel zo was. Ik ga hier niet meer heen voor m'n pakketjes.
Read shop express Beek
ZIE RECENSIES OP FACEBOOK VOOR ALLE DOSSIER STUKKEN OF MIJN ACCOUNT RON JANSSEN ZOEK OP READ SHOP.
Pas op met de boef van de read shop.
Ze mishandeld door u wederrechtelijk te beschuldigen o.a. en doet u onredelijk bezwaren met wederrechtelijk beding. In art 139F SR is natuurklijk rekening gehouden met het recht op vrijheid van de informatiegaring alsmede het recht op privacy.
Ze is zelf gek en een smerige boef, ik heb deze middag een noodweerexces gehad daar en nu weer o.a. daar ze nu wederrechtelijk heeft gehandeld door te stellen dat het pakket door mij is geweigerd maar zij heeft mij wederrechtelijk doen aanranden en daarmede gekwetst en doen mishandelen en nu weer met deze wederrechtelijke mededeling via PostNL
Ik heb het adres maar gewijzigd opdat het naar het veelal niet te vinden adres gaat en hopelijk gaat het goed, in Sittard word ik tenminste niet wederrechtelijk aangerand door het door PostNL bepaalde ophaalpunt wat ze niet doen wijzigen helaas.
Zie tapes en HUIVER van deze weerzinwekkende leugenaar, boef en / of waanzinnige.
Zoals eerder gepubliceerd was tape 1 geen lokaalvredebreuk en de politie mocht mij de tapes niet afnemen. Zij is de boef en niet ik! GELUKKIG KWAM ER TOCH POLITIE EN NIET ALLEEN IETS CORRUPTS!
UITLEG NIET DE SLIMSTE ACTIE:
ER HADDEN ONSCHULDIGE SLACHTOFFERS KUNNEN VALLEN ALS U DE TAPES GOED BEKIJKT. IN HET VERVOLG ALS DE ZAAK VOLSTAAT PLEEG IK GEWOON MISHANDELING OM ME TE VERWEREN!!!
OM HEEFT NIET HET RECHT MIJ TE VERVOLGEN MAAR IK DENK DAT HET WEER EEN CORRUPTE AFWIKKELING WORD NET ALS IN DE TOESLAGENAFFAIRE EN DE ZAKEN TEGEN WEENING STRAFRECHTADVOCATEN EN DOUFFET EN HEUTS ADVOCATEN. ER IS ZELFS AAN VERDUISTERING VAN STUKKEN GEDAAN IN DE RECHTBANK ALSMEDE VALSE OPGAVE IN AUTHENTIEKE AKTE. DAT IS WAAROM JE RECHT WORD GESCHONDEN EN JE NIKS MAG OPNEMEN AUDITIEF EN VISUEEL.
ALLES IS BIJ POLITIONEEL ONDERZOEK LATER RECHTGEZET, DIT GEBEURD NOOIT MEER WANT IK BEN ZO ERNSTIG BESCHADIGD DOOR DE "OVERHEID" O.A. DAT ER GEEN HAAR OP MIJN HOOFD MEER AAN DENKT OM EEN RELATIE TE BEGINNEN MET IEMAND. IK BEN ER TE WANTROUWIG VOOR EN WAT U NIET WILT DAT BIJ U GESCHIED DOET DAT OOK BIJ EEN ANDER NIET. UITKOMST ONDERZOEK, GOED VOLK EN ERNSTIG WEDERRECHTELIJK AANGERAND DOOR POLITIE, OM, RECHTBANK O.A. AGENTE MAG EEN RELATIE MET MIJ BEGINNEN.
IN ROERMOND HEB IK AL TOEN MENEER HOES WAARNEMEND BURGEMEESTER WAS ME UITGESPROKEN IN HET OPENBAAR EN DE RECHTBANK O.A. BESCHULDIGD VAN DE CRIMINELE FEITEN, VALSE VEROORDELING VOOR IETS WAT GEEN STRAFBAAR FEIT IS, ZEER DENKBARE REDENEN WAAROM ZIJ HET RECHT OP INFORMATIEVERGARING SCHENDEN EN ART. 139 SR (bescherming van de criminele organisatie) ETC. HIJ HEEFT MIJ GELIJK MOETEN GEVEN EN MOCHT MIJ NIET LATEN AANHOUDEN.
DERDE GROEP ADVOCATEN BOUMANS EN PARTNERS TE HEERLEN O.A. IS WEL GOED AFGELOPEN EN HEEFT JUSTITIE LATEN ZIEN DAT ZE NOG LEVEN IPV ALLEEN MAAR EEN STEL CRIMINELEN DIE ELK NODIG ONDERZOEK BV ACHTERWEGE LATEN SAMEN MET RC, RECHTERS ETC....
IK ZAL VAST BIJ VOORBAAT ZIJN VEROORDEELD EN IK MAG VAST NIKS OPNEMEN DUS ZAL OOK NIET AANWEZIG ZIJN IN DAT GEVAL. ZIE ER ZOWIEZO HET NUT NIET VAN IN GELET OP ALLE AANGELEVERDE BEWIJSSTUKKEN. MIJN AANWEZIGHEID IS OVERBODIG!
The Read Shop in Eindhoven
The Read Shop in Eindhoven, nooit van gehoord maar bij ons in de buurt de enige plek om nog een pakketje zonder verzendlabel te versturen.
Ruime openingstijden en je kunt zelf je pakketje scannen en het label erop plakken.
Zaak in harderwijk heeft een zeer…
Zaak in harderwijk heeft een zeer onvriendelijke mevrouw rond lopen.
Prima service in Eindhoven
Vandaag een pakketje verstuurd en voor het eerst naar The Read Shop in Eindhoven gegaan. Bijna alles is overgegaan in pakketautomaat en als je geen printer hebt thuis voor een verzendlabel gaat het niet.
Dit was volgens de automaat het dichtstbijzijnde punt dus daar naartoe gefietst. Een vriendelijke mevrouw was met de post bezig, riep momentje en toen ze klaar was heeft ze me uitgelegd hoe het werkt. Dan kun je het de volgende keer ook zelf doen als er even niemand is om je te helpen zei ze. Prima geholpen!
Onvriendelijke bejegening
Ik heb vanmiddag in Castricum een verjaardagskaart gekocht met postzegel. Mw achter de kassa was erg zwijgzaam, wees met haar vinger naar de pinautomaat zodat ik kon betalen en er kon geen dankjewel of gedag van af. Eenmaal thuis, bleek ik ook geen postzegel te hebben gekregen.
Onvindbare bestelling.
Op 07-03-2024 heb ik een wegenkaart van Frankrijk besteld. Op 08-03-2024 heb ik een e-mail ontvangen met goed nieuws: "De bestelling is ingepakt en meegegeven aan de bezorger". De bestelling zou bezorgd worden bij de Readshop in Breda. Na een week niets gehoord te hebben heb ik gebeld met Readshop en kreeg te horen dat de winkel wegens omstandigheden tijdelijk gesloten was. Nog een kleine week later heb ik geprobeerd de winkel te bellen, maar daar werd niet opgenomen. Dus toch maar weer Readshop gebeld. Daar werd mij op 22-03-2024 gemeld dat de winkel vanaf 21-03-2024 weer geopend was, waarop ik naar de winkel ben gegaan. De winkelier kon echter niets vinden, waarop ik vanuit de winkel met Readshop heb gebeld met het verzoek om mijn geld maar terug te storten, omdat ik de volgende dag voor twee maanden naar Frankrijk zou vertrekken. Ik wacht nu maar af of het geld daadwerkelijk terugkomt. Conclusie: ik bestel nooit meer iets bij Readshop en zal de winkel in Breda links laten lliggen.
Mega chagrijnige mensen
Mega chagrijnige mensen. Was bijna lachwekkend zo slecht.
De baas is ongelooflijk slecht
Pasfoto's werden door de gemeente afgewezen omdat ze niet het juiste formaat hadden. De manager van de winkel kon het helemaal niets schelen, je zult geen kwaliteit vinden in deze winkel, je zult alleen slecht personeel vinden.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.




