Ik probeer nu al drie jaar te wennen aan de nieuwe ondernemer van de The Read Shop in de Kroonpassage in Lelystad. Ik gaf ze een kans, een tweede kans... vooruit, nog een derde "laten we het nog... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Ik kwam bij Readshop in Goes voor een velletje gewone postzegels. De medewerkster gaf aan dat deze op waren en dat ik alleen drie losse postzegels kon kopen. Dat heb ik vervolgens ook gedaan. In de... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Read Shop Sassenheim, onbeschofte verkoper. Wat is dat een chagrijnige man die in de Read Shop sassenheim staat. Onvriendelijk straalt uit dat je blij mag zijn als je wat mag kopen bij hem Ik heb getw... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ontzettende onaardige man, ik vind het een dikke chagerijn. Altijd onvriendelijk en bot naar klanten toe. Hij sprak me aan alsof ik zijn onderdaan bent. Ongelofelijk dat zo’n zaak stand houdt in zo’n... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
The Read Shop heeft een breed assortiment boeken, tijdschriften, wenskaarten, cadeau- en kantoorartikelen. Tweets over nieuws, acties en aanbiedingen.
Contactgegevens
Nederland
- readshop.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Mensen keken ook naar
de winkel is de hele tijd gesloten
de winkel is de hele tijd gesloten! Ik ben er een paar keer geweest en het is gesloten!!! ze hebben een dhl-punt maar daar kun je geen gebruik van maken! Ik ben zeer ontevreden!!!!
Ontzettende onaardige man
Ontzettende onaardige man, ik vind het een dikke chagerijn. Altijd onvriendelijk en bot naar klanten toe. Hij sprak me aan alsof ik zijn onderdaan bent. Ongelofelijk dat zo’n zaak stand houdt in zo’n klein dorpje. Ik ga er alleen heen als het echt niet anders kan. Stuurde mij vanochtend weg zonder verzendbewijs omdat z’n printer het niet deed, niet voor rede vatbaar, geen gesprek mee te voren. Kon niet op normale toon uitleggen; direct verhief hij zijn stem. Gaf mij het gevoel alsof ik dom ben, ronduit onbeschoft!
Vandaag pasfoto's laten maken
Vandaag pasfoto's laten maken. Vreselijke foto's, tot 2x toe.
De man wist dat dit voor de gemeente was en laat me 13,95 betalen. Foto wordt afgekeurd op een lok haar die net over de wenkbrauw hangt.(zeer kritisch vd gemeente, 3/4 vd wenkbrauw was wel zichtbaar.)
Maar nu komt het:
Ik krijg géén geld terug omdat ik niet nog eens daar een foto wil laten maken. Schandalig!!! Wat een slechte service.
Ik raad het iedereen af daar pasfoto's te laten maken. Die man kan er gewoon niks van! Super onvriendelijke man!!!
Onbeschofte onvriendelijke eigenaren
Onbeschofte onvriendelijke eigenaren. Zijn het ondernemer zijn zeker niet waard. Ik koop er nog geen postzegel meer.
Zeer slecht personeel
Read shop dierenselaan spant de kroon onbeschoft personeel
Slechte service bij Readshop Roermond
Bij de Readshop in Roermond zijn ze doorgaans kortaf en klantonvriendelijk als je een pakketje op komt halen.
Vandaag wilde ik een pakketje ophalen (Ik was de enige klant) maar was mijn telefoon vergeten.
De dame wou perse een barcode hebben. Ik moest maar een andere keer terug komen. Ze zijn nog te beroerd om even te zoeken
Bij bijv. de Primera in Roermond kennen ze me,en roepen al gelijk mijn huisnummer als ik binnen kom en een barcode is niet nodig.
Wel eens geprobeerd ze te bellen??
Wel eens geprobeerd Readshop Vleuten te bellen??? doe maar niet je krijgt niemand aan de lijn. Per bandje vragen ze eerst een keuzenummer in te toetsen en verwijzen ze je standaard naar een site. Als ze je niet willen spreken, zijn ze je bezoek dus omzet ook niet waard. Je zou ook gewoon op het bandje kunnen zetten dat het te druk is.
Uiterst klant ONVRIENDELIJK
ik vind de readshop een aangename plek…
ik vind de readshop een aangename plek om te komen. ik wordt altijd goed geholpe door het vriendelijke personeel bij het verzenden van mijn pakketten
Klacht
Een van de mannelijke oudere medewerkers genaamd Ruud krabben is extreem onbeleefd en absoluut niet klantvriendelijk. Tevens ook geagiteerd als een klant aan hem iets vraagt. Ik ben met mijn zoontje weg gegaan, hij was er helemaal onder de indruk van . Wij hebben een officiële klacht ingediend
Wilde een pakketje terug sturen
Wilde een pakketje terug sturen. Was alleen gelijk van ja je moet een zelf een een label printen (terwijl er al een adress op het pakket stond) en van je kan hier niet contant betalen.
Laatste keer dat ik daar naar toe ga.
De laatste keer dat mijn moeder er was moest ze ter plekken allemaal apps installeren.
Misverstand met verzending opgelost inmiddels
Rond 14maart 2023 zo uit mn hoofd had ik een pakket retour gestuurd naar replacedirect via Bruna maar nu is dat dus fout gegaan want wat er op de verzendbewijs staat is niet het adres waar het naartoe moest, beide adressen zijn wel van dezelfde bedrijf maar ik kan het pakket nu niet traceren! Heel oerdom van Bruna! ik neem er nog contact over op!als het tegenzit wordt het een civiele procedure nog!en daar ben ik op zijn zachts gezegd helemaal NIET blij mee!
Ga alvast een melding doen van oplichting bij de Politie ook van het bedrijf waar ik het gekocht had en retour moest doen!
Zonodig wordt het een echte aangifte waarschijnlijk tegen Bruna!
Wacht al 3 maanden op een pakketje…
Wacht al 3 maanden op een pakketje krijg ik op de dag dat deze retour gestuurd wordt bericht vanuit post.nl waar het ligt. Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker van de Read Shop die mij verzekerde dat het pakketje op zaterdag nog opgehaald kon worden. Puntje bij paaltje mijn pakket is onderweg naar afzender retour. Rond uit een rotzaak
Klantonvriendelijk
Klantonvriendelijk
Volgens site ing punt tot half 6 open. Wanneer je binnenkomt om 1 voor 5 laten ze je lang wachten terwijl ze niks nuttigs doen en zeggen vervolgens dat je voor 5 uur had moeten komen. Hele SLECHTE zaak en NORSE mensen
Geef uw medewerkers een cursus omtrent service
Verbitterde medewerkers, chagerijnig en bot.
Op 10_09_2021 ben ik goed geholpen door…
Op 10_09_2021 ben ik goed geholpen door Yolanda. Een zeer enthousiaste en vriendelijke medewerker ook bij problemen word aandacht gegeven en opgelost.
Net bij Readshop Euterpeplein
Net bij Readshop Euterpeplein, Amersfoort binnengestapt. Een grote jongen zei zeer boos dat ik weg moest wezen. Hij was gesloten zei hij. Ik schrok heel erg, wat een onvriendelijkheid. Hoe kon ik nou weten dat ie dicht is????? Er stonden nog klanten. Ik zei er wat van. "Ja, ik ben heel onvriendelijk" zei hij spottend. Ik kom nooit meer in deze winkel. Is nu de 3e nare ervaring.
Het leek wel feest.
Gisterenmiddag een boek besteld bij The Read Shop Etten-Leur. Na een paar uur had ik het al in huis. Keurig verpakt in cadeaupapier en een lief bedankkaartje erbij.
Op deze manier is het een feestje om iets te bestellen bij deze Read Shop.
The Read Shop Hoorn Kersenboogerd
Wordt je PostNL pakketje bij The Read Shop in Hoorn Kersenboogerd afgegeven omdat je niet thuis was. Kom je bij de The Read Shop, zijn ze dicht. begrijpelijk voor de verkoop, want dat mag niet vanwege de maatregelen. Kom je je pakketje ophalen, kerstcadeau, zijn ze de komende 4 dagen dicht.....Waardeloos. Op zijn minst kun je een melding maken wat de klant dan kan/moet doen, wanneer hij zijn pakketje voor de kerst binnen wilt hebben, die bij het punt is afgegeven......
Locatie Schiedam
Hoe mijn kind van 6 en ik vandaag zijn behandeld heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Bij binnenkomst al keek men alsof we van de maan kwamen. Vervolgens zat mijn zoon aan een boek waarop de medewerker (oude vrouw rond de 60) helemaal overstuur mijn zoon op een zeer hoge toon aansprak over het feit dat hij van alle boeken moest afblijven en dat de boeken 20 a 30 euro kosten. Ten eerste zo ga je niet met klanten om en vooral niet met kinderen. Ten tweede de boeken liggen in het midden van de winkel op een tafel op middelhoogte dus het lijkt mij logisch dat kinderen eraan gaan zitten. Ten derde de boeken zijn niet beschadigd of afgebrand door mijn zoon en niks geeft haar het recht om zo hard tegen mijn zoontje te praten terwijl ik als moeder erbij sta. Er was helemaal niks aan de hand en mijn zoon mag aan boeken zitten want het is een boekenwinkel tenslotte waar ook kinderboeken worden verkocht!
Ietwat beperkte website
Ietwat beperkte website waarbij de informatie in de artikelcatalogus niet altijd de juiste details bevat. Maar bij bezorging in de winkel wel betrouwbaar en snel (vaak de volgende dag al in de winkel).
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.





