SexDollTorso.com Reviews 

119
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product is great As far as customer service, it was one of the best online shopping experiences I ever had. We had to make some adjustments after purchase and they were very accomodating

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

We ordered the doll in March of 2025 and have used the doll 6 times since we received it. We keep it stored in box with lid so it stays protected. We went to to use it over the weekend and metal is ti... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sono stati molto disponibili, mi hanno aiutato nella spedizione, fin dall' inizio mi hanno detto cosa fare.Il prodotto è fantastico, dimentico totalmente che è un oggetto finto, è molto realistico e d... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First off, as an Aus customer there were no issues or qualms with any import/customs concerns. 10/10 customer support from the site staff who basically communicated the entire way through the shipp... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sex toy-winkel

Geschreven door het bedrijf

SexDollTorso is a high-end sex doll torso manufacturer founded in 2012. It has 11 years of experience in the development and production of high-quality sex doll torsos.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

119 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(119)

17 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Product and Customer Service

Product is great
As far as customer service, it was one of the best online shopping experiences I ever had.
We had to make some adjustments after purchase and they were very accomodating

31 augustus 2026
Logo SexDollTorso.com

Antwoord van SexDollTorso.com

Hi Dear,

Thank you for taking the time to share your experience!

We're thrilled you're happy with Jennifer 2.0, and especially that our customer service made your experience great. We're always happy to work with our customers and find the best solution when adjustments are needed.

Your kind words mean a lot to our team. Thank you again for your trust and support, and we hope you enjoy Jennifer for a long time to come!

Kind regards,
Lily
Customer Support Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

We ordered the doll in March of 2025…

We ordered the doll in March of 2025 and have used the doll 6 times since we received it. We keep it stored in box with lid so it stays protected. We went to to use it over the weekend and metal is ticking out of the right leg and the same thing is about to happen on the left leg. There’s also tears on the back side of the leg. I would have thought the quality would have been better after on,y being used six times.

16 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SexDollTorso.com

Antwoord van SexDollTorso.com

Hi Vincent,

We're sorry to hear about the damage you've described, especially after such limited use. We understand how disappointing this must be, and we certainly want to take your concerns seriously.

We want to learn more about what happened and see how we can help. We want to carefully investigate the damage to the internal metal structure and the tears around the legs.

Unfortunately, we can't identify your order from the information in this review. Please contact our customer service team (info@sexdolltorso.com) directly and provide your order number, along with a few photos of the affected areas. This will allow us to locate your order and assess the issue more accurately.

As a general care recommendation for long-term storage, we suggest keeping the doll lying flat whenever possible. This helps minimize prolonged pressure on specific areas of the body and can help preserve the material and internal structure over time. We share this simply as general care guidance and would still be happy to review the specific issue you experienced.

We appreciate you bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to review the situation and find an appropriate solution. :)

Kind Regards,
Helena
Customer Support Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jennifer 2.0 is perfect

Jennifer 2.0

So now that I’ve owned Jennifer 2.0 for a couple of weeks now I feel confident in writing a review. I’ll start out by saying that the price tag is a bit hefty when you first look at it, and after doing some research and reading all of the positive reviews, I pulled the trigger on Jennifer 2.0 and I haven’t been happier with my purchase! Once I placed the order and she arrived, it really is something beautiful to stare at. Amazing jiggly big booty with a tight and fit waste. All other reviews are very true, she is thicker than a snicker and also pretty heavy. You get used to the weight after a while but she will always be heavy, and that’s a really good thing as it feels top quality and she can take it like a champ in anyway you choose. There really is nothing like this product and it does feel like the real deal, so fun to use and slap around! Now the cleaning process is a bit tedious but you get used to fairly quick, after all Jennifer 2.0 takes care of me really well so I want to take care of her as well so she can last me a while. For anyone that is on the fence on buying her, just look at all the positive feedback she gets and just look at some of the videos, it really is just such a fun product to have! And to top it off customer support is top notch, always quick with a reply and also incredibly polite. I am a customer for life and I love love love my Jennifer 2.0(wheat)!

21 augustus 2026
Logo SexDollTorso.com

Antwoord van SexDollTorso.com

Hi Dear,

Thank you so much for taking the time to share such a detailed review of Jennifer 2.0!

We’re absolutely thrilled to hear how happy you are with your purchase and that Jennifer has exceeded your expectations. We especially appreciate you mentioning her quality, weight, and overall feel, as we take great care to make Jennifer 2.0 a premium experience!

And thank you for your kind words about our customer support! We always do our best to be quick, helpful, and polite whenever our customers need us, so hearing that from you means a lot to our team.

Since you’re enjoying the gel ass Jennifer 2.0 so much, we’d also love for you to experience one of our gel breast dolls someday. The feel and softness of the gel breasts offer a different experience than standard TPE breasts, and they could be a great addition to your collection if you ever decide to try another doll.

We truly appreciate your trust and support, and we’re honored to have you as a customer for life. Enjoy your Jennifer, and thank you again for choosing SexDollTorso! ❤️

Kind Regards,
Helena
Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Doll ordered was supposed to be dark…

Doll ordered was supposed to be dark skinned with dark acsence. Instead I received all pale/white with packaging inprints across upper torso/belly/breasts. Hip joints & spine too stiff. Not sure how durable...

17 juli 2026
Logo SexDollTorso.com

Antwoord van SexDollTorso.com

Hi Sean,

We're sorry to hear that your experience with the doll did not meet your expectations.

We take your feedback very seriously and sincerely apologize for the disappointment you've experienced.

After locating your order using the email address associated with your Trustpilot review, our records show that the skin color selected for your order was Fair skin. However, we want to make sure there hasn't been any misunderstanding or issue with your order, so we would like to investigate this further with you.

We have already sent you an email to understand better the concerns you mentioned, including the skin color, the packaging marks on the doll, and the stiffness of the joints. Once we receive your reply, we'll carefully review everything and work with you to find a satisfactory solution as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention. We look forward to hearing from you and resolving this matter.

Kind regards,
Lily
Customer Support Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I like the doll but!

I like the doll but I feel the positioning of the parts are a little lower than I like. I have the Emily I want to say and those are spot on but I just fell with this doll they are a bit lower than I like. The jiggling is really good I like that but the doll is heavy and can be annoying to move around or find the right spot to use. I run into the issue of the doll being too low or not high enough for me to have fun with. But over all some what satisfied just wish it wasn’t as difficult to use.

14 juli 2026
Logo SexDollTorso.com

Antwoord van SexDollTorso.com

Hi Kid,

Thank you for your honest review and for choosing two of our dolls. We truly appreciate your continued support!

We're delighted to hear that Emily has met your expectations and that you also appreciate the realistic jiggling effect and overall quality of your other doll. At the same time, we're sorry to hear that the other doll didn't fully match your personal preferences. Since each of our doll models is individually sculpted, body proportions and anatomical positioning can vary slightly from one model to another. We completely understand that Emily's proportions may better fit your expectations.

We also understand that larger dolls can require more effort to position and move, and we appreciate your honest comments about how that affected your overall experience. Your feedback is valuable, and we'll be sure to share it with our product development team as we continue improving our designs.

If you're ever looking for another model, we'd be more than happy to recommend one that better matches the proportions and overall experience you're after.

Thank you again for your support and your thoughtful review. We truly appreciate your trust in us and hope to serve you again in the future! :)

Best regards,
Elena
The SexDollTorso Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Molto realistico,lo consiglio!

Sono stati molto disponibili, mi hanno aiutato nella spedizione, fin dall' inizio mi hanno detto cosa fare.Il prodotto è fantastico, dimentico totalmente che è un oggetto finto, è molto realistico e di sicuro lo consiglierei ad altri, sono veramente felice dell' acquisto!

25 mei 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

THE GREATEST FEELING EVER I EVEN POST A…

THE GREATEST FEELING EVER I EVEN POST A VIDEO OF ME WITH THE SEXDOLL ON THE WEBSITE

2 mei 2026
Logo SexDollTorso.com

Antwoord van SexDollTorso.com

Hi Jonathan,

Great! Thank you for leaving your review on our Trustpilot business page. We were truly surprised and grateful to see that you even shared a video review, because we know it takes a lot of courage for customers to openly share their experiences with their dolls through video content, not just text.

Reviews like yours help many new customers better understand our products and also give us more motivation to continue improving our service and dolls.

Thank you again for your trust and support. We hope you continue to enjoy your doll, and we look forward to hearing more from you in the future!

Best Wishes,
Amy
SDT Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SDT is absolutely trustworthy!

SDT is absolutely trustworthy in every regard. They are like your best friend in the form of a company! I have bought multiple times from them — they make sure everything is professional, and handle every issue with grace. My most recent purchase was rather expensive, and unfortunately experienced an issue through FedEx delivery. However after speaking with Jack from the SDT discord, he handled it like an absolute bro! They’re giving me a replacement for free! They are excellent at communicating well and in a timely manner. They are extremely fair and understanding. And their products are very well made. Give them a try!

18 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New Olsen 2.0 Purchase, as a prior Hip Torso customer.

Good morning or evening all. I just wanted to provide a quick overview of my recent, third purchase from SexDollTorso.com (the 2nd purchase was for one of their storage bags). I can't help but say, one of the best features of the company, is that they have multiple warehouses in the United States, so so matter where you are, you'll likely recieve your shipment in a matter of a few days (I believe all of my purchases have arrived around the 4 day mark). Once you order, they always make sure to notify the local warehouse, gosh, it seems immediately (may be automated). Regardless, I recently ordered the Olsen model, and much like Doris, she arrived in great condition, with a fast shipping! I should point out, the company was actually on Holiday Break when I ordered, so the fact that they still prioritized customers, and made sure items were being promptly shipped is so commendable!

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

amazing product & fantastic service.

I’ve been a fan of SDT for a while now. I always enjoyed seeing SDT dolls in action from other people’s content. Before I decided to purchase, I wasn’t sure whether or not I wanted to spend the money on an expensive doll as I never had before. After chatting with some friendly doll owners on the Discord server, I decided to go for it and purchase my first SDT product: Grace 2.0.

And let me just say…WOW. While I was excited for her to arrive, I never expected that she would be this good. She is very manageable in terms of weight and proportions, so much so that I would consider her the perfect beginner ass/sex doll. Her holes feel unreal, and I’ve definitely enjoyed every single moment that I’ve spent inside them.

She arrived only five days after I placed my order. The packaging was discreet, and I was never worried that she would arrive damaged. The packaging was safe and secure, and the whole shipping process was super easy and understandable. The team made it clear that they are always willing to help out if something goes awry.

I’d also highly recommend joining the SDT Discord server. There are many fellow toy lovers there that are always available and willing to answer questions and share tips about care, set-ups, and maintenance.

In short, I highly recommend Grace 2.0. If you’re thinking about purchasing her and are unsure, my advice is to go for it—you will absolutely not be disappointed. I can’t wait to get my hands on more SDT products. Hats off to the SDT team for creating such an amazing product. She is perfect for both beginners and experienced sex doll users in terms of weight, proportions, and maintenance.

Looking forward to all of the fun i get to have with her in the future!

14 januari 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

objet commandé le 2/12

objet commandé le 2/12, aucune réponse, aucun envoi, dispute paypal en cours vendeur continue d'envoyer le même suivi mais le suivi n'indique que "étiquette créée" et rien d'autre. fraude claire

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo SexDollTorso.com

Antwoord van SexDollTorso.com

Hi Alan,

Thank you for sharing your feedback and bringing this matter to our attention.

We are sorry to hear about the shipping issue with your order placed on December 2nd. This is not in line with our usual delivery standards: for orders within the United States, we typically ship within 24 hours, and for orders outside the United States (including France), we ship within 24-48 hours. As of today, December 19th, all orders from France in our system have already been shipped and received by our French customers.

After thoroughly checking our records, we cannot find any pending or unshipped orders from France during this period. According to the region shown in your review, you are located in France. Could you have ordered from another company with a similar name or website? Please double-check the website where you placed your order.

If you are sure your order was placed through our website, please contact us directly at info@sexdolltorso.com and include your order number. For your privacy, please do not share your order number publicly here. Once we have this information, we will promptly investigate and resolve the issue for you.

We value your trust and appreciate your cooperation as we work together to clarify and resolve this situation. :)

Best regards,
The SexDollTorso Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love 2 Screw

I have now 3 big butt gel torsos and 2 life size big butt dolls with huge tits. Plus I have an abundance of strokers as well. I decided around a little over four years ago that I’m done with human relationships. Too many issues and problems with differences come about. I love and addicted to artificial sex. It feels better. I absolutely love your products and use them at least twice a day. They feel so real and something l yearn for after I get home from work. I live alone so I can screw whenever I want to. Thank you so much for making me feel good.

12 november 2025
Logo SexDollTorso.com

Antwoord van SexDollTorso.com

Hi Mark,

Thank you for your review! We are truly proud to hear that you enjoy our products and that they bring you joy. Your positive feedback means a lot to us and motivates us to continue designing and delivering more high-quality products in the future.

We greatly appreciate your support and look forward to serving you again!😊

Warm regards,
SDT Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect buy

If you’re reading this you might be like me, having done hours of research trying to find the best realistic life-sized ass. This is the one. She is the absolute best overall size they have. I didn’t want to get something that was too heavy or too light. I don’t break a sweat setting her up. She only takes like 3 minutes to set her up (put her clothes on). I personally have a perfect sized drawer for her when not in use I make sure she is positioned in doggystyle. I do not keep the clothes on her. But how does she feel? Literally incredible. After giving her some body heat, there are times where I literally forget she isn’t real. The walls feel literally incredible, she is so soft, she feels so real. She claps back.

The price isn’t exactly cheap, but it’s so worth it. I already used her plenty in just a short period of time that she already paid herself off lol.
The shipping was extremely quick, all items and accessories arrived within like 5 days.

After recently going through a breakup I decided to just get this and I have zero regrets. She doesn’t talk back! I haven’t even entered her yet besides fingering. She feels so real I could nut from just humping her dry.

The customer service is also amazing. thanks to Amy, she answered all of my questions in a timely manner, and I had a lot of questions.
Do yourself a favor, stop reading the reviews, and buy her immediately. I have zero affiliation with this company, this is just the perfect buy.

9 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jennifer 2.0

The delivery was really fast. The order initially stated that international shipping would take up to 10-25 days but the package actually arrived in 7…

30 oktober 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SDT Jennifer 2.0 review

As a proud owner of the Jennifer doll, I want to tell you that she is absolutely stunning! She is on the edge between fantasy and reality, a true masterpiece. Do not look elsewhere, you will only waste your time (maybe money too), you are in the right place!
Customer service is also very friendly and wonderful to work with. They are very kind and friendly and always there for you. Once the purchase was made, they follow up with you very closely to keep you updated on information, shipping, tracking and you will feel very safe.
I am also pleased how her arrived well packed. Discreet box with no markings, inside is thick styrofoam molded just for her curves. Im more than happy, I couldn’t have asked for more !

11 oktober 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great support

Although I didn't get a chance to try out the doll, since I basically cancelled my order, the support is really great. Shoutout to Amy.

10 augustus 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer