TailoredCanvases Reviews 

1.880
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tailored Canvases Makes A Totally Awesome Product!! Their Ideas For Subject Matter In Their Canvas Prints, Have Something To Match EVERY PERSONALITY!! They Ship Fairly Quickly, And Their Packaging Is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve had a blank wall behind my couch for a long time (years) because I was hoping to find the “perfect” piece for my husband. I saw this piece on Facebook and decided it would look really nice in... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loved the promptness of receiving my order and the prints are so well packed to prevent any damages caused by dropping or rainfall! The quality of the canvas is wonderful and looks stunning! I'm a r... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a beautiful canvas, but unfortunately, it arrived damaged. I immediately took several pictures and contacted customer service to see how to handle it. They replied almost instantly to let... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

We started as a small Etsy shop with a big dream: to turn meaningful moments into beautiful, personalized canvas art. What began as a handful of custom designs quickly resonated with thousands. Over time, word spread—our handcrafted canvases weren’t just decorations; they were gifts that told stories. More than 60,000 sales and 20,000 glowing reviews later, we knew it was time to grow. That passion for creating art that celebrates life, love, and legacy led us to launch our own online store. Today, Tailored Canvases proudly delivers high-quality, custom-made prints that bring personality and warmth to every space. Whether it’s a farmhouse kitchen, a cozy cabin, or a lively backyard bar, we’re here to help you say, this is home. Beautifully made in sunny Florida and trusted by over 350,000 customers, each piece is crafted with care, creativity, and the belief that every home deserves art that feels personal.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(1.880)

1.333 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have a long living room wall…

We have a long living room wall in our new coastal home that needed a focal point that was both dramatic and worked with our scenic window views. We could find the drama but not at a scale the large wall required. We saw Beach Shoreline in a 60”x30” size on Tailored and realized it was a perfect fit. The delivery was quick. The quality is excellent. The customer service answered a few questions I had along the way ASAP. Great product!

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Congratulations on your new coastal home! Finding artwork at the right scale to anchor a large living room wall while complementing scenic window views is a true design feat, and we are so thrilled that 'Beach Shoreline' in 60x30 created that perfect focal point! Knowing that our support team was able to assist you quickly and that your order arrived fast brings the biggest smile to our studio team. Thank you for welcoming Tailored Canvases into your home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordering was easy

Ordering was easy. Received several communications on order and delivery. When items arrived they were packed nicely. Pictures were exactly as shown. Love what I received.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Hearing how much you love your new pictures brings the absolute biggest smile to our studio team! We know how important clear updates and safe packaging are when ordering art online, so knowing you felt supported from checkout to unboxing means the world to us. We're so thrilled your canvases are every bit as beautiful in person as they looked on screen! Thank you for choosing Tailored Canvases!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service, super fast delivery and I absolutely love my paintings. I will order more in the future!

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Stunning paintings, top-notch customer service, and super fast delivery—that is the Tailored Canvases standard! We are so thrilled you love your artwork and look forward to welcoming you back for your next order. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered Earthtone Petals for our new…

We ordered Earthtone Petals for our new home & it is absolutely beautiful. It arrived wrapped & was delivered very quickly. Highly recommend this company!

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Congratulations on your new home! Hearing how much you love your 'Earthtone Petals' canvas and that it arrived quickly and safely wrapped brings the absolute biggest smile to our studio team! We pour so much care into every print and package so that unboxing feels special. Thank you so much for recommending Tailored Canvases and for welcoming our artwork into your new space!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received my order very quickly it came…

Received my order very quickly it came nicely and safely packaged. I absolutely love my painting looks beautiful on my wall

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

We pour so much care into both our artwork and our protective packaging, so knowing it arrived quickly and safely means everything to us. Thank you for choosing Tailored Canvases for your home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We love our black framed wall art

We love our black framed wall art! So colorful and it fits the space perfectly. Delivery was quick & efficient. Great experience all around!

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Hearing how much you love your new black framed canvas brings the absolute biggest smile to our studio team! A sleek frame paired with rich, vibrant colors can completely elevate a room, and we are so thrilled it fits your space so perfectly. We're glad delivery was fast and efficient, too. Thank you for welcoming Tailored Canvases into your home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I loveddd my canvas!!

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

We loveddd hearing this!! Knowing how much you love your new canvas brings the absolute biggest smile to our studio team! We pour so much passion and care into crafting every single piece, so seeing your excitement means the world to us. Thank you so much for bringing Tailored Canvases into your home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was a little conccolors are beautifulerned ordering…

I was a little concerned ordering something on Instagram but was pleasantly surprised when I got it. I love those colors. It looks beautiful on my livingrom wall. It didn't take long at all to get it shipped to me either. Will definitely be looking at more pictures.

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Taking a chance on something you see on Instagram can definitely feel like a leap of faith, so hearing that you were pleasantly surprised and love the vibrant colors on your living room wall brings the absolute biggest smile to our studio team! We use gallery-grade Giclée printing to ensure our physical canvases look every bit as rich and true-to-color as they do on screen. We're so glad your order arrived quickly, and we can't wait to help you choose your next piece!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product is good quality

The product came before I needed it!

26 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Top-notch quality and ahead-of-schedule delivery that is the Tailored Canvases standard! We are so thrilled your piece arrived early and that you love the craftsmanship. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m very pleased with both my pictures

I’m very pleased with both my pictures. Also the order came quick. Just moved in a new house and they look great on the wall. Planning on getting a few more pictures.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Congratulations on your new home! Knowing that both of your new pictures look fantastic on your walls and helped make your new space feel complete brings the biggest smile to our studio team. We are so glad your order arrived quickly, and we can’t wait to help you curate a few more pieces as you continue decorating! Thank you for welcoming Tailored Canvases into your new home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My second canvas has made a huge impact…

My second canvas has made a huge impact in my living room. Misty Lake was the perfect picture for my tall wall 36 x 24. Cannot wait to receive my next two canvases. The order and delivery service were fast and the quality of the canvases are impeccable.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Hearing how much of a huge impact 'Misty Lake' in 36x24 is making on your tall wall brings the absolute biggest smile to our studio team! Sizing artwork to perfectly fit a room's architecture is an art in itself, and we are so thrilled it transformed your living room. We are deeply honored by your repeat trust and cannot wait for your next two canvases to arrive! Thank you for being such a wonderful part of our collector family!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have bought two pieces from here

I have bought to pieces from here. The lake life one for me and the basement Bar for a wedding present. Both love ❤️ Basement Bar one had a minor ordering confusion, but customer service helped and we figured it out. Would buy and tell people about this company.

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

We are deeply grateful for your glowing 5-star review! At Tailored Canvases, combining gallery-grade print craftsmanship with responsive, attentive customer care is central to our brand values. Knowing that both your personal piece and wedding gift brought so much joy, and that our support team made your ordering process seamless, is fantastic feedback for our whole workshop. Thank you for your continued trust!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tailored canvas are nothing but scammers beware!

I received my canvas print and it had two definite deep creases in the canvas. I immediately emailed customer service and told them about the damage to the print and they had me take pictures which I did. So I received a few emails saying that they were going to take it to the next level of customer service and ask for more pictures which I sent them again. It seems like on the third round of talking to these people they are giving me a run around. All I'm asking for is a new canvas print or my money back but apparently they sent me an email telling me to put water on it and to dry it and to see if that would make the creases go away. There is no reason a customer should go through all that to make their canvas that they paid good money for that. The customer is expecting quality work that they have to repair the damage that was sent to them. I am still trying to fight them on getting my money back or another print. My next step is to call my credit card company file a claim with them because I am not getting any customer service anymore from canvas tailored canvas. So will call my credit card company and get them to either get my money back or a new print. Always buy your stuff with a credit card because you will get your money back if the vendor does not satisfy you. My experience with these people they are scammers. They make it so hard for you that they want you to give up and I will never ever recommend or buy from these people ever again.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Thank you for taking the time to share your feedback and for bringing your concerns to our attention.

We sincerely apologize that your canvas arrived damaged. We understand your concern to receive your order in less-than-perfect condition, especially when you were looking forward to displaying it. We truly appreciate your patience and the time you’ve taken to provide the requested information and photos.

We’d like to reassure you that we have already processed a replacement for your damaged canvas. There is no need to return the damaged canvas—we will provide you with a new one.

Once the replacement order has been dispatched, the new tracking details will be shared with you so you can monitor its delivery.

We would like the opportunity to make this right and ensure you receive your canvas in the condition you expected. One of our representatives will also reach out to you directly to assist with your case and provide any additional updates.

Thank you again for your patience and for giving us the opportunity to resolve this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have ordered three canvases thus far…

I have ordered three canvases thus far and each one was absolutely beautiful and the best quality product I could have asked for. All were gifts and the recipients loved them all. In fact, I will be giving out Tailored Canvases for Christmas presents and a very special Anniversary gift. I am extremely satisfied with all of my experiences thus far. A definite go to for those truly special gifts.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Hearing that all three of your canvas gifts brought so much joy to your loved ones brings the absolute biggest smile to our studio team! Knowing that Tailored Canvases has become your go-to for special occasions, Christmas presents, and upcoming anniversary gifts is the highest honor we could ever ask for. We can't wait to help you craft your next unforgettable gift!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products

Great products, fast service, great customer service.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Great quality, fast delivery, and dedicated customer care that is the Tailored Canvases standard! We are so thrilled you loved every part of your experience with us. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The most beautiful canvas!!

The most beautiful canvas!!! It turned out even better than I expected, and I was hoping for the best! Its absolutely stunning in real life. Quality is top notch, packagin, shipping etc. It did take a bit longer to ship to me that I first expected, but I think that was my fault. No big deal. It was worth the wait. I will be recommending and ordering from them again!

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

We are deeply grateful for your moving 5-star review! At Tailored Canvases, exceeding customer expectations through gallery-grade print beauty and meticulous packaging standards is core to our brand values. Knowing that your canvas was well worth the wait and earned your recommendation is fantastic feedback for our whole workshop team. Thank you for your continued support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The entire experience from ordering to…

The entire experience from ordering to receiving my product went extremely well. It was a pleasant experience and I love my wall art.

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

We pour so much care into both our artwork and the customer journey, so knowing you love your new piece means everything to us. Thank you for choosing Tailored Canvases for your home!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m SO in love with it!

I’m SO in love with it!! Came in about a week. It’s just as beautiful as the photo shows and very well made.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Fast 1-week delivery, true to photo, and crafted to perfection—that is the Tailored Canvases standard! We are so thrilled you are in love with your new artwork and appreciate you sharing the love. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It took awhile to receive it but it was…

It took awhile to receive it but it was packaged to perfection and I couldn’t be happier. I only wish that I could have afforded the largest one. Seeing the detailed design of Christ in humility brings a profound sense of humility in our home. It is so beautiful and lifelike. I highly recommend this piece

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Hearing how deeply this portrait of Christ in humility touches your home and heart brings tears of joy to our studio team! Art that inspires daily peace and reverence is the greatest blessing we could ever hope to craft. We sincerely apologize that shipping took longer than expected, but we are so glad it arrived packaged to perfection. Thank you so much for bringing Tailored Canvases into your sacred space and for your heartfelt recommendation!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased a canvas print for…

I recently purchased a canvas print for my bedroom as it has just been redecorated.i was looking for something that grabbed my attention on line and came across a print I really liked from tailored canvases and I ordered it.........and wow!,i was impressed w the beauty and quality. Absolutely love it! I highly recommend them,and I will be looking for more art in the near future. Thanks tailored canvases,i love my canvas!it arrived in about 5 days and was packaged carefully to protect it.

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo TailoredCanvases

Antwoord van TailoredCanvases

Congratulations on your newly redecorated bedroom! Hearing that our canvas grabbed your attention online and wowed you in person with its beauty and quality brings the absolute biggest smile to our studio team! Knowing it arrived safely in 5 days and became the perfect finishing touch for your fresh space means everything to us. Thank you for your high recommendation, and we can't wait to help you pick out your next piece!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer