The GP Service Reviews 

1.251
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely shocking! Supposed to be a service that helps you in your time of need, especially for those that don't have a registered surgery. Our appointment was frustrating- we were prescribe... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed a prescription—a simple request under normal circumstances. But we had just moved to the UK and I didn't know where to turn. With WiFi still unsettled and no UK phone number yet, GP Service w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Short notice appt for repeat prescription that would have taken a week on NHS but needed quickly on a Saturday. Excellent service. I got more holistic advice about my health condition in one phone cal... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

On bank holiday Saturday my husband discovered a rash had come up around a tick bite he had sustained walking in Spain 2 weeks ago. Knowing it was high risk for Lyme disease I knew we had to get antib... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Huisdokter

Geschreven door het bedrijf

In our busy day-to-day lives, more people are finding it difficult to take time off to see their GP or have to wait on average up to 10 working days to see a GP. We at The GP service provide an Online Doctor service to help diagnose and treat common conditions using our on-line consultation platform. Our aim is to provide a safe, discreet and easy journey for patients who are looking for private medical treatment at their convenience and at a cost that people can afford. Our system allows patients to consult with qualified Doctors with a consultation via online assessment questionnaires or through secure video chat. They can then choose to collect their treatment from any Pharmacy registered with our service. The service also allows Doctors at their sole discretion to provide prescriptions where appropriate as well as referral letters and fit notes. For full details and charges, please refer to our Terms and Conditions on this site.


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 31% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(1.251)

49 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible normal GP service answer…

Terrible normal GP service answer within short time but this Service is longer wait

20 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The GP Service

Antwoord van The GP Service

Thank you for your feedback, . We're sorry to hear about the delays you've experienced. So we can look into this further and help resolve the issue, could you please share more details, such as your booking reference or the email linked to your account?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been waiting for my prescription since…

Been waiting for my prescription since january still not recieved it im an investor for them aswell

20 mei 2025
Logo The GP Service

Antwoord van The GP Service

We are sorry to hear about this. Could you please provide your order number or the email linked to your account so we can investigate and get this resolved for you as soon as possible?

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From start to finish

From start to finish, they listened and showed empathy.
Easy to talk with, no question was classed silly.

29 april 2025
Logo The GP Service

Antwoord van The GP Service

Thank you for the lovely feedback! We're so glad you felt heard and supported throughout the process.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor online GP service

Poor online GP service. Doctor was late and was not able to use his mic. Lack of empathy and no real attempt to listen to my symptoms. And then the prescription they provided was not accepted until you point out the instructions for the pharmacist.

21 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The GP Service

Antwoord van The GP Service

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and will definitely take your comments into consideration to help us improve.




Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

1st of everything takes time

Signed up 25th March and took delivery once all checks and consultations were done. Received my prescription today. 😊

14 april 2025
Logo The GP Service

Antwoord van The GP Service

Thanks for sharing your experience! We're glad everything went smoothly and that you’ve received your prescription.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It has been a really bad experience…

It has been a really bad experience form the start. The only part that was reasonably satisfactory was my initial video call appointment.

Getting hold of people or even getting a response is extremely poor and have waited a few days before receiving any form of contact.

The medication provided is of really poor standard and did nothing for me apart from dry out my tongue 🤪 and made me feel in the sick side.

Overall, a very poor service and product which leaves me with no hope going forward. I have put in a complaint and also have asked how to cancel my subscription.

We will see how long it takes to get a response and I will be following this up with cancard. I do wonder if anyone else has felt as disappointed to the point that they feel like they have been conned???

14 maart 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hidden charges alert!

It says "Total £49" in absolutely huge letters and then they charge you 69. Other than this, the service works very well. But hidden charges or misleading info means automatic 1 star for me.

28 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The GP Service

Antwoord van The GP Service

We sincerely apologise for the confusion and frustration you experienced regarding the authorisation charge. We understand why you feel misled, and we want to assure you that this is not our intention.

The £68.99 you saw was an authorisation hold, not a final charge. This temporary hold is placed on your payment method to cover the cost of the £49 video consultation plus a potential £19.99 if you were to require any additional services during your consultation, such as a prescription, referral letter, or fit note.

You will only be charged the additional £19.99 if you explicitly request and receive one of these add-on services.

If you did not receive any additional services, the final charge to your account will be the advertised £49 for the video consultation. The £19.99 authorisation hold should be released by your bank within a few business days, depending on their processing times.

We are taking your feedback seriously and are actively working to make this authorisation process more transparent during the booking stages to prevent future misunderstandings. Thank you for bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well informed knowledgeable staff.

I had a lovely consultation with Joanne who was very patient and kind who had great advice where needed. I am now a patient (new) once my prescription was sorted it arrived promptly and I’m looking forward to my follow up appointment to see how I’m doing. 😊

11 maart 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First contact

Good communication an very professional
Friendly service was straightforward
An informative so in all a good experience

11 maart 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far so good

So far so good, whatsapp chatted with the Team, vid call with Doctor, then pay for prescription and then waited couple days for delivery, arrived on time,well packaged, signed RoyalMail.

24 februari 2025
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

OK so far

Ok So far not as quick as I'd thought it would be bit of a wait to get sorted but being reasured things will run smoothly and quickly now set up just waiting for medication now so can't say what products are like ATM

10 februari 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer