The House Of BLOC Reviews 

320
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don't think these guys exist any more. I had bookmarked an item a while back and now tried to view on their website but it goes to something else entirely.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I initially bought a rug online, turns out their rug quality is utterly terrible. It's more like a plush blanket you would never want to cover your floors. Their customer sercive team ("Wendy") will... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Not your normal homeware brand! Yet to receive my purchase but I will be back for more I am certain. The online experience is so smooth. A creative website with easy to navigate functions. Research re... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely love my new lampshade! It was delivered much quicker than I thought it would. Website was straightforward and communication about shipping was excellent. My lamp shade is unique I haven’t s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

Homeware doesn't have to be boring. The UK's biggest seller of unique home decor.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

320 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(320)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect

Very clean, easy to use and quick

3 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Thanks!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my order

I ordered the Vintage style coloured Metal Clothes Hooks, never arrived. Support said they were not aware of the order so they have to push the order through again. After a week, still no tracking/update received from them. Had to send another followup, then they said they would need another 14 weeks to process the order. I asked for a refund instead, and never heard anything from the support again. Website looks legit, but they are scam. Buy somewhere else, don't risk your money in this shop

4 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Hey Rochelle,

I can see that Wendy pushed the order through, and a tracking email was sent to you. The tracking time was given as 10-14 days but I can see it is with your courier today.

Thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

House of Bloc is a scam

House of Bloc is a scam. Ordered 2 chairs for over $600 and never got them. Their customer service kept promising they would arrive, until I couldn’t cancel the credit card payment anymore, then went silent.

17 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered an irregular shaped coffee…

I ordered an irregular shaped coffee mug from The House of BLOC and it arrived within the time allotted mentioned by their ordering system. On opening the box unfortunately it was the wrong colour so I contacted them via email asking how I can return the item and if I could be refunded. I received a very prompt, courteous response, from Wendy, asking for photos of the mug. I sent photos and within an hour had a response back giving me a QR code to take to the post office for them to print off a label. Wendy said that once received back I would be refunded. I have to say that the communication was brilliant, friendly and there was never any quibble. It is quite rare, these days, not to have to 'fight' to go through a process, but there was no problem with this company. The mug, by the way, was nice quality and looked lovely, but the person I was buying it for wanted white. Well done to The House of Bloc and to Wendy and Adam.

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Thanks Clare!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I think this web site buys there stuff…

I think this web site buys there stuff from the likes of SHEIN it has a made in china label on it and was wrapped in the same plastic stuff screwed up so much it looked like a chicken it was a red fluffy heart cushion nothing special about it at all I have seen cheaper ones looking just as good if not better would never buy from this company again I ask myself do they buy it cheap and sell it expensive and call themselves a posh name not a happy customer

15 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great website

Great website. Really easy to navigate and the products are very cool.

11 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Thankyou Rob!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought dining chairs which didn't…

Bought dining chairs which didn't arrive and customer service unresponsive until I sent the issue to my solicitor at which point I finally got a refund. This may be close to a scam company

5 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Hi Jonathan,

Thanks for your review.

I just checked your email thread with customer service. I can see that there was an issue with the chairs during shipping. We asked you to be patient while we asked Evri to investigate.

You mentioned that you were going to get your solicitor involved, but we never heard from them.

A full refund was issued as soon as we heard back from Evri that the parcel was lost.

All the best
Thanks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent.

Excellent throughout my purchase. Thank you.

20 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Thankyou Adrian!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product beautiful

Product beautiful! Customer service excellent, very helpful Thank you 🤩

19 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Thanks Claire!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service, super responsive & ready to help! The chair we ordered had an 8-week leadtime but ended up being delivered after only 4 weeks😍
Chair's nice, sturdy & looks like on the photos but the metal has quite a few scratches, so minus one star for that.

17 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Thanks Laura!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wasted my time

Placed an order, after waiting for a month I contacted them and found out they don't have items in stock. Money was refunded but felt like wasted my time and should have contacted me very next day if your items were out of stock. Won't be using this company ever again.

16 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Hey Hassan, the initial three-week delay was caused due to there being no house number on your order only a street name.

I have just looked through your email thread - I cannot see anywhere that we have mentioned that they were out of stock.

The items were in stock but you did not want to wait any longer for the delivery so asked for a refund - which we processed straight away.

Thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Buy with Confidence

A really lovely company to work with, they went above and beyond.

1 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Thanks Sarah! Pleasure!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy website to navigate

Easy website to navigate
full of super cool items!
Good prices - looking forward to receiving our items

11 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Thanks Sophie!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just as promised!

Everything I‘ve ordered so far has been exactly as displayed on the website and very nice quality, too! It does take a while for the items to get shipped to outside of the UK but on the other hand I‘ve had no issues regarding border taxes etc., which is fantastic! Would and will shop at again!

10 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Thanks Luisa, glad we can keep providing you with the lovely pieces!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had some issues with the order

Had some issues with the order, but the customer service was polite, quick, and resolved the matter satisfactorily.

7 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo The House Of BLOC

Antwoord van The House Of BLOC

Thanks! Glad we could get everything sorted!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer