District 5 Boutique Reviews 

96
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my dress from over a year and a half ago. I have a balance of 4000 and they stopped communicating and answering me and I have no access to my credit. No phone answer, they post thing... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a dress and it never came. Finally got a store and ordered something again and it never came! Called multiple times with no resolution even when I actually spoke to someone. Then finally they... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst experience I ever had with a website. Although the website mentioned that they had a gown in stock, they hadn't, and they refused to refund the money. All other gowns were more expensive. I pref... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

She got new website and took all the customers money from the old website district 5 boutique and opened a new one called district luxe and as everyone now know she took all the money no designer wil... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Jurkenboetiek

Geschreven door het bedrijf

District 5 Boutique is a premier fashion destination known for its curated selection of luxury and contemporary designs. Celebrating 15 years in the fashion and e-commerce industry, District 5 offers an exclusive shopping experience with handpicked collections from top designers worldwide. With a commitment to quality, style, and exceptional customer service, we bring sophistication and elegance to every wardrobe.


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

96 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(96)

16 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

All promises were false, and we didn’t receive what we ordered or our money back

Honestly, if I was able to rate less than one star, I would do that. We have ordered a dress before new year’s eve for a family my brother’s wedding and we were promised that the dress would arrive before the wedding and I costed us an arm and a leg. It didn’t get delivered at all and we weren’t refunded despite their promise to refund if not delivered in time. Until today, we have been sending consecutive emails for refund and they said that finance and management need to provide their approval which have now taken two months and there is not reply. Since then, multiple emails have been sent to request for updates, but all emails are ignored and no response is received from the support team or person who was reviewing my case since it started.

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, we are sorry for the past experience you had with us.
Please see our explanation here https://district5luxe.com/pages/our-journey

We will honor any store credit you have with us. Please contact us and we will take care of you.

District 5 started in 2009- we have overcome the unimaginable. We would love to win back your business.
We would love to win back your business

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered a dress in July

I ordered a dress in July. I was told it would take several weeks to arrive, and the team kept me updated along the way. I followed up a few times and they were always polite and responsive.

By August, they let me know the gown could not be ordered, but they immediately offered me options from their in store collection. I was able to look through their dresses and they had a beautiful selection to choose from. The staff was helpful throughout the process and made sure I had alternatives so I would still be ready for the big day.

Overall, I really appreciate the way they handled the situation and the effort they put into making sure I was taken care of.

27 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Thank you so much for your business!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Today is 08/27

Today is 08/27
Till now I have not heard back from anyone about my dress , my money , or my order ….all what on their site is order processing since early June .
if they are under bankruptcy and our money is gone ..we need to be at least notified by an email.!!
My son’s wedding is upcoming and till now I dont know what is my status .
I placed my order early June ..I requested to be refunded or swap the dress with something ready to ware …no response
I left my phone number multiple times for someone to call ..no response

7 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, we are sorry for the past experience you had with us.
Please see our explanation here https://district5luxe.com/pages/our-journey

We will honor any store credit you have with us. Please contact us and we will take care of you.

District 5 started in 2009- we have overcome the unimaginable. We would love to win back your business.
We would love to win back your business

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A very satisfied customer here

A very satisfied customer here: The service was excellent and one of their sales reps kept me updated the whole time. My dress arrived in about 3 weeks, just as promised, and the quality is great.

Will be back soon! Thank you

16 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Thank you so much!! We appreciate your business so much!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I made an appointment to go into the…

I made an appointment to go into the store location. Paid for a plane ticket to Newark and a hotel room to meet the next day at the store location. I paid $300 to have the appointment at their location. The next morning I went to the location and the doors were locked and no one was there. After an hour of waiting I finally heard from Marga. She said they were not at that location that day. But that was the location she told me to go for my appointment. Again I paid $300 for the appointment. I’ve been dealing with trying to get a refund since June 15th. Every week Marga says she requested a refund and every week I have not gotten a refund. This site is a TOTAL SCAM!!!Do not buy anything from this site. Also everything comes from China and it is cheaply made! When we were waiting the post man brought a package from China. Cheap cheap clothes. Scam Scam! Do not buy!!!

16 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, we are sorry for the past experience you had with us.
Please see our explanation here https://district5luxe.com/pages/our-journey

We will honor any store credit you have with us. Please contact us and we will take care of you.

District 5 started in 2009- we have overcome the unimaginable. We would love to win back your business.
We would love to win back your business

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I paid $1,500 for an evening dress from…

I paid $1,500 for an evening dress from District 5 Boutique, and my experience has been a complete nightmare. Despite repeated calls, messages, and emails, they have ignored me and failed to resolve my issue.

A business that takes customers’ money and then disappears when there’s a problem should be held accountable. This is unacceptable and unprofessional.

I am sharing this publicly so others know the risk before buying from them. I will not stop until this matter is resolved, and I am prepared to escalate to the media, consumer protection, and legal action if necessary.

15 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, we are sorry for the past experience you had with us.
Please see our explanation here https://district5luxe.com/pages/our-journey

We will honor any store credit you have with us. Please contact us and we will take care of you.

District 5 started in 2009- we have overcome the unimaginable. We would love to win back your business.
We would love to win back your business

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Me robaron mi dinero

Tengo 6 meses de haber hecho mi pedido y no me dan fecha de envío y no contestan nunca y cuando contestan dicen que están en eso pero nadamas y no me dan fecha de entrega, es lo peor que he comprado y no me regresan el dinero ni me dan una fecha de entrega aparte ya no contestan por ningún medio

5 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hola, lamentamos la experiencia que tuvo anteriormente con nosotros.
Puede consultar nuestra explicación aquí: https://district5luxe.com/pages/our-journey

Respetaremos cualquier crédito de tienda que tenga pendiente con nosotros. Por favor, póngase en contacto con nosotros y le atenderemos personalmente.

District 5 nació en 2009 y hemos superado situaciones inimaginables. Nos encantaría volver a contar con su confianza.
Nos encantaría volver a contar con su confianza.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammed out of a $5,000 gown and 4 months

I ordered a very expensive couture Marches gown from District 5 because my size was in STOCK. After inquiring about a few things I was assured that it was in stock and I ordered and paid in full for my dress! Within two weeks I hadn’t heard anything and contacted them through What’s App where after a few days I was told it was sold before I paid for it, even though many days after I paid my order was confirmed. Dealing with Febe and Marga and they have strung me along for almost 4 months now because they put it into Pre order assured mei would have the own in 8-10 weeks. Every week I keep asking them since week 10 and they can never give a completion date. As of yesterday, they are ghosting me after I asked if they were in bankruptcy!!
NEVER EVER USE THEM!!
THEY ARE HUGE SCAM ARTISTS and I will be reporting them to the authorities, Marchesa and my credit card company!!! So heartbreaking! This dress was for my daughters wedding😢

5 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, we are sorry for the past experience you had with us.
Please see our explanation here https://district5luxe.com/pages/our-journey

We will honor any store credit you have with us. Please contact us and we will take care of you.

District 5 started in 2009- we have overcome the unimaginable. We would love to win back your business.
We would love to win back your business

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TOTAL SCAM

TOTAL SCAM! DO NOT ORDER FROM THIS JOKE OF A PLACE!!!
Prior to ordering I confirmed via a phone call with “Febe” that a particular dress was available and I could have it shipped “two day rush” and as of today I still do not have the dress! It’s been over a month…..I have documented communication everyday with Marga, online customer service, Febe, etc…assuring me the dress will arrive soon. Obviously that is not happening!
What a disappointment District 5 Boutique has been, they should not call themselves a luxury brand as I’ve never been treated this way by any other high end label or store! Lesson learned, and I’ll be following up with multiple reviews and contacting all necessary parties to document my experience! I have been told by competitors to make the actual designers represented on their site aware of how District 5 has handled this in hopes that they will cease any business with them.
I wouldn’t order ANYTHING from this place, as there are far too many reputable places that carry these brands!

9 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, we are sorry for the past experience you had with us.
Please see our explanation here https://district5luxe.com/pages/our-journey

We will honor any store credit you have with us. Please contact us and we will take care of you.

District 5 started in 2009- we have overcome the unimaginable. We would love to win back your business.
We would love to win back your business

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM COMPANY

DO NOT buy anything from this company! They are the biggest scammers ever. I have been waiting for a refund for 4 months! They only communicate on whats app and only give you the runaround when you try getting what is rightfully yours. Biggest SCAM!

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, we are sorry for the past experience you had with us.
Please see our explanation here https://district5luxe.com/pages/our-journey

We will honor any store credit you have with us. Please contact us and we will take care of you.

District 5 started in 2009- we have overcome the unimaginable. We would love to win back your business.
We would love to win back your business

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My daughter ordered a dress from…

My daughter ordered a dress from District 5 for a very special occasion last November. She never got the dress, nor a refund. She is still waiting for “store credit”. This company appears to have filed for bankruptcy, but seems to continue to engage in deceptive and unethical business practices. You can look up all their creditors online. DO NOT use this company! I will be encouraging my daughter to file a report with the Attorney General of New Jersey.

18 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hi, Jacqueline.

Thank you for sharing your review. In order to properly address and fully resolve the issue, could you kindly send an email to support@district5boutique.com and mention “TRUSTPILOT” in the subject line? This will help us properly address your refund request and ensure everything is thoroughly checked.

We appreciate your understanding and look forward to assisting you.

Sincerely,
Client Care-D5

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No refund

I ordered a dress that I a few days later requested a refund on April 27 2025. Every day I messaged them regarding my refund. Initially they stated 5 to 7 business days. That timeline came and went. It is now July 16 2025 and I continue to wait for my refund which they claim has been refunded. I contacted my bank and they assured me that no refund has been issued to my account. This refund was $2200 USD. Due to my refund not being received I am no longer able to travel to my daughter’s wedding. This has been an emotional experience. I learned that they are going through a bankruptcy. But it is fraud to be taking customers money when there is no intention of fulfilling their purchase or refunding. This is pathetic. I would never recommend this company to anyone.

27 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hi, Debbie.

Thank you for sharing your review. In order to properly address and fully resolve the issue, could you kindly send an email to support@district5boutique.com and mention “TRUSTPILOT” in the subject line? This will help us properly address your refund request and ensure everything is thoroughly checked.

We appreciate your understanding and look forward to assisting you.

Sincerely,
Client Care-D5

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO DRESS FAILS TO REFUND

I ordered a mother of the bride dress October 15, 2024 order # 24713. Told it would take several weeks for my Jenny Packman Bright Gem gown to come in. Followed up regularly. April 2025 they tell me they can't order the dress and to pick something from their instore dresses. Requested refund and as of today, still no refund.

2 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, Ana.

Thank you for sharing your review. In order to properly address and fully resolve the issue, could you kindly send an email to support@district5boutique.com and mention “TRUSTPILOT” in the subject line? This will help us properly address your refund request and ensure everything is thoroughly checked.

We appreciate your understanding and look forward to assisting you.

Sincerely,
Client Care-D5

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUYERS BEWARE! SCAM

BUYERS BEWARE! I ordered a $15,000 Georges Hobeika dress for a very special occasion. I was reassured that the dress would arrive prior to my event. I even paid an $750 expedite fee to ensure this. You can only use WhatsApp to communicate with customer service, which is frustrating in itself, however the good news is I have ALL the communication saved now as proof.

I was in contact with a customer service rep almost everyday who reassured me that my order was right on track. Well, fast forward 4 weeks, now 5 DAYS before my event and my dress still did not arrive, they still did not provide any tracking or any information on arrival date. I was so frustrated that I reached out to the Hobeika's headquarters in Beirut to try and get some information about my dress since District 5 would not tell me anything. The Hobeika rep told me that not only did District 5 never pay them to process the order but even if they did, it takes a minimum of 40 DAYS to produce this dress! So I was doomed from the beginning and District 5 led me on for 4+ weeks.

So, 5 days before my event, I had NO dress and was left in a very compromising position. What's worse is, they didn't even care! There was no attempt to help by sending me another comparable dress, offer any sort of compensation, or try to make the situation better. I was met with a fake apology that "we are very sorry you didn't get the outcome you had hoped for." Really? Outcome I had hoped for? How about District 5 FAILED to do their job and caused an innocent customer extreme stress and anxiety. They thought giving me a refund for a dress I never received was enough to make up for their unprofessionalism and scamming ways.
The rep at Hobeika told me that they have MANY clients that have gone through the same thing with them and to order from them directly next time. Save yourself the stress and DO NOT shop here. I went through hell with ZERO care or help from customer service! Even the owner didn't respond back to me! HORRIBLE!

24 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, Rebecca.

Thank you for sharing your review. In order to properly address and fully resolve the issue, could you kindly send an email to support@district5boutique.com with your Order ID and mention “TRUSTPILOT” in the subject line? This will help us properly address your concern and ensure everything is thoroughly checked.

We appreciate your understanding and look forward to assisting you.

Sincerely,
Client Care-D5

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered dress from them for my son…

I ordered dress from them for my son wedding for more than a month until now I don’t get it and they keep lying about delivery times which was June 14 but I don’t get it until today .I just found out they didn’t even place any order for my dress with the designer.

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hi, Mona.

Thank you for sharing your review. In order to properly address and fully resolve the issue, could you kindly send an email to support@district5boutique.com with your Order ID and mention “TRUSTPILOT” in the subject line? This will help us properly address your concern and ensure everything is thoroughly checked.

We appreciate your understanding and look forward to assisting you.

Sincerely,
Client Care-D5

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I could give a have a zero I…

I wish I could give a have a zero I spent a lot of money on a gown that arrived already worn with arm pit stain on it I asked for my money back and refused they told me that the dress was clean! A lie! Impossible to find your size and budget for a replacement dress after finally finding something they told me that it was over a year and they will grant me the credit to buy something that’s only in stock!!!
The worst customer service and website
No one should buy from them be aware!

13 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, Vanessa.

We received your review and thanks for sharing your thoughts with us.

To ensure clarity, we did a thorough review on your order. After careful checking, we noticed that this order was placed through your Store Credit. To be transparent, the credit used for your order has unfortunately expired. Despite this, we still honored it and ensured you receive the gown in perfect condition. Our agreement is for this be non-returnable due to our return policy in place as indicated in our website. Our return policy, terms and conditions are all stated in our website.

We received your returned gown in a different condition from when it was shipped. It had stains. We covered the cleaning fee to restore its condition.

Since we value all of our customers, we offered you an option to still select a gown from our ready to wear collection. Following through the policy that this order was placed through a Store Credit, this is the resolution we presented to you.

We believe that we have provided you with good
options, exhausted our resources to address the issue and went the extra mile to resolve this for you.

We hope that your feedback is based on facts, as we can provide further evidence of this situation.

Should you need more assistance or information, please reach out to our Customer Service Team anytime.

Sincerely,
Client Care - D5

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worest experience I've ever had on…

The worest experience I've ever had on the online stores .. they keep holding your money as a store crited for no sense reason .. just they want you to keep buying from their collection I didn't find something suited budget... not recommended at all from 2023 until now I keep asking a refund ....

8 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, Ama.

Thank you for sharing your thoughts. Our priority is to fully understand the issue and resolve it promptly. Could you kindly send an email to support@district5boutique.com with your Order ID and mention “TRUSTPILOT” in the subject line?

This will help us prioritize your request and ensure everything is thoroughly checked.

We appreciate your understanding and look forward to assisting you.

Sincerely,
Client Care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam! Do not order from here!

Dress never came! I spent $2,000 on it and it didn't come. On top of it all it's "non-refundable". Fraud company!

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, Sarah.

We received your review and thanks for sharing your thoughts with us.

To ensure clarity, we did a thorough review on your order. Based on the communication history, you informed us that the anticipated wear date is June 04, 2025. Due to some unforeseen production delay, we reached out to you and offered one of the gowns from our ready to wear collection. By which, you agreed for an exchange, and we shipped it to you overnight. We offered and gave an additional $200 credit, while agreed that the rest is for credit to your account.

Despite the circumstance, we believe that our team and company as whole was able to deliver, assist and went out of our way to ensure this gets overnight shipped and delivered to you.

We hope that your feedback is based on facts, as we can provide further evidence of this situation.

Should you need more assistance or information, please reach out to our Customer Service Team anytime.

Sincerely,
Client Care - D5

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyers BEWARE!!! Do not trust District 5 Boutique, Auraelis Couture, or Sector 15 Enterprises

This company, and the design line Auraelis Couture LLC, can only be described as online fraud.
They initiate a "pre-order" process for a gown, and do not deliver. Their office and communications may respond in a timely manner, but it is only to placate the fact that nothing is in production. I ordered a dress 3 months before my event date. Maintained regular check-ins with the "customer service office" to ensure things were on track. I was given every assurance there were no issues or delays. In fact, communications from the company continued to assure everything was well-in-hand, production pace was steady and delivery would happen on time.
When the 8 week delivery date was missed, the language was "we are expediting". Still nothing. A week past THEIR final 10 week deadline, I received this...
"We understand the sense of urgency and regret the inconvenience this has caused you. This is why we have escalated this concern to our Management for an immediate review and resolution. We have also taken the necessary action to expedite this order.
We have received an acknowledgement on this request and is only awaiting the tracking details.
While we wait, I would also like to have a back-up resolution for you. Indicated in the below photos are the dresses we can ship to you overnight/express."

Why would I need a backup if you are awaiting tracking details and this is on its way out?
Moreover, why would I give you anymore money when it is abundantly clear the initial thousands of dollars does not secure me my purchased product?

For days I received no follow-up communication from anyone tied to this business. NOTE: Their entire product is manufacturing dresses for big events.
I never received product.
I never received the truth about what happened to productivity.
I was lied to up to, and even past, my deadline; which was another 3 weeks following their 10 wk deadline.
I still have not received the promised full refund
and we are weeks past the written commitment to reimburse.
I have initiated fraud report through my credit card company to get my money back through that channel.

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, KB.

Thank you for sharing your review. In order to properly address and fully resolve the issue, could you kindly send an email to support@district5boutique.com with your Order ID and mention “TRUSTPILOT” in the subject line? This will help us properly address your concern and ensure everything is thoroughly checked.

We appreciate your understanding and look forward to assisting you.

Sincerely,
Client Care-D5

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be careful with this store

Be careful with this store. They don’t fulfill orders. No product, no refund, no answers. This is a scam. I’m taking legal action.

16 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo District 5 Boutique

Antwoord van District 5 Boutique

Hello, Ana.

Thank you for sharing your review. In order to properly address and fully resolve the issue, could you kindly send an email to support@district5boutique.com with your Order ID and mention “TRUSTPILOT” in the subject line? This will help us properly address your concern and ensure everything is thoroughly checked.

We appreciate your understanding and look forward to assisting you.

Sincerely,
Client Care-D5

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer