Meaco (U.K.) Limited Reviews 

5.871
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought Arete dehumidifier 3 years ago with 5 years warranty and just last week it wasn't working properly. Contacted Meaco customer care and they responded immediately. They settled everything and it... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a Meaco Arete two 18l dehumidifier that cost me £239.98, had this for just under 2 years, now keeps stopping working with L2 fualt, called customer service for help who said i need to email... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My brilliant Arete One 12L dehumidifier developed a display/locking out problem after 3 years of constant use. Meaco sent a packaging box and repaired the unit under warranty. The service report says... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not next day delivery as promised, no communication from customer services when I wanted the order cancelled as got the item cheaper at £160 and faster than the actual manufacturer. No one on chat eve... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Huishoudapparatuur winkel

Geschreven door het bedrijf

Meaco Britain's leading suppliers of portable dehumidifiers, heaters and air purifiers. Winners of three Which? awards, T3 Platinum award, Good Housekeeping Tried and Tested award and many, many more.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 99% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(5.871)

1.016 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Non-existent customer service!

Non-existent customer service!

If you value being delivered a product that looks and works as advertised and if after sales customer service is important to you, then sadly Meaco is not a choice for you, based on my experience.

Having missed out last summer, I decided to buy a Cirro 16000BTU early this year, direct from Meaco. It was delivered in good time, however sadly it arrived faulty. Since then (over the last 6-8weeks) I’ve been trying to get the issue resolved with Meaco and have experienced an almost total ‘ghosting’, with the issue left unresolved (as of writing this on 23/07/26).

To add insult, I’ve received numerous automated email responses, plus a generic, meaningless email from the CEO, apologising for the delay and citing ‘exceptionally high volumes of emails’.

It is beyond irritating that a company specialising in air handling units is trying to hide behind a ‘hot summer’ for their total and utter lack of customer care. The issue is not the hot summer, it is the lack of planning and poor leadership at the company. Demand has outstripped supply at nearly all AC suppliers early in the summer over the last 3-4 years, owing to ‘record breaking’ heatwaves. This year’s heatwave, whilst hotter than usual, is nothing new in recent times.
Any reputable company would be aligning resources to meet demand. Not to mention the fact that they control the amount of units they supply within the market and therefore are responsible to ensure they have in place suitable and adequate resourcing provision to deal with the aftercare of the supply limits they set themselves.
It’s hard to understand why this company has so poorly planned, yet again based on reviews. It’s particularly sad, as I’m led to believe their products are very good, when they work correctly. It seems to me the company is simply being let down by disastrously poor leadership.
Avoid this company!

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that it took so long to get your faulty air conditioner resolved, and we understand the frustration caused by the delays and lack of communication.

We have since been in touch and arranged for a replacement unit to be sent out, with the return of the original unit also being arranged. We hope the replacement provides the reliable performance you expected.

We apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience while this was resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this company

Do not buy from this company. They are incapable of resolving issues with their products due to high volume of issues. Google have turned off reviews for them which is unacceptable, people deserve to know this before buying from them. Our sefte 10 fan stopped working nearly two months ago. They took ages to reply and when they finally arranged a repair they sent it back and the issue was exactly the same. It's not worth the risk wasting your money to be without a fan during a heatwave. Avoid

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that your Sefte® fan has not been resolved to your satisfaction.

We have been in touch regarding your concerns, and we would like to look into what happened with the repair and why the issue appears to have remained. If you contact us with your details, we can review the case and help escalate this with the relevant team.

We’re sorry for the frustration caused and hope we can get this resolved for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dire

Extremely poor customer service, in fact the worst I've ever experienced. Impossible to get through by telephone, only the AI answers, then leaves you hanging on indefinitely. After 45 mins we gave up and emailed. It took 16 days to receive a reply from Louis. No apology for the delay or the issue we were experiencing, quoted the same blurb the AI did, dismissed my concerns over the overheating 3 pin plug by saying it's not overheating and operating within its parameters - well how do you know that without investigating? Couldn't even get my name correct, so that tells me a lot about the care taken with my email. As someone else said the fans are indeed very powerful and do a good job. They are let down by the total lack of customer care - definitely no customer service at Meaco.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry for the delay in responding and for the frustration this caused. We have since been in touch to address the concerns raised.

Regarding the plug, t cani feel quite warm, particularly during warmer weather or after extended use, without this indicating a fault or fire risk. Factors such as the electrical supply, household wiring or the socket itself can also affect how warm an adapter feels.

We appreciate that this may not have been clear from the outset, and we’re sorry that the response you received did not give you confidence. We’re glad to hear that you are otherwise happy with the performance of the fans

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Customer service of purchased the Meaco Cirro+ 14000 BTU

I purchased the Meaco Cirro+ 14000 BTU Super Quiet Inverter Smart Portable Air Conditioner on 07/08/2026, and unfortunately the experience has been extremely disappointing.

From the very beginning, the unit has shown persistent faults. It repeatedly displays the “FT” error, claiming the water tank is full after only about 30 minutes of cooling, even though my room humidity is around 40% and the duct is installed properly—short, straight, and unobstructed. Each time the error appears, a large amount of water pours out, making the product unusable for normal daily cooling.

I contacted Meaco Support with all the details, including the model, serial number , installation photos, and room conditions. I emailed twice, over two weeks ago, and even called customer service. Unfortunately, the only advice I received was to “email support,” yet no one has replied to any of my messages.

For a premium product marketed as “super quiet” and “smart,” this level of performance—and lack of customer support—is unacceptable. I am requesting a replacement unit, as the current one is clearly faulty.

Very disappointed with both the product and the customer service experience.

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry to hear that you’ve experienced an issue with your Cirro+ and have been unable to get the support you need.

If the unit was displaying an “FT” warning and water was then draining from the unit, the warning itself may have been indicating that the water tank had reached its limit and was doing what it was designed to do. However, we’d need more information about the circumstances to understand why this was happening so frequently.

As the review does not include enough information for us to identify your contact, we’d like to look into this. Please get in touch with our Customer Services team so we can locate the case, gather the relevant information and help escalate this whereby possible.

We’re sorry for the frustration caused and would be happy to help investigate this further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nonexistent customer service

Been trying to get to customer service to process a warranty claim for over a month (started on June 14th) and still no reply whatsoever. This is completely unacceptable and against consumer rights. Seems to me like they are trying to run the clock on the warranty period.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that you were left waiting for an update regarding your warranty claim.

We understand how frustrating it must have been to receive no response for such a long period. Our team has since been in touch to confirm the next steps, and we hope the matter is now progressing towards a resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer experience of my life

I ordered an AC unit on 26 June. I received no updates from Meaco until 15 July, when I finally received an email saying my order had been dispatched. The email included a tracking number and stated that the logistics company was Zufall, but the tracking number did not work on their website, leaving me with no way to track my order.

After several days of confusion, I eventually discovered that my parcel was actually with DPD, where it had apparently been since 15 July. It then became clear that Meaco had failed to provide DPD with my phone number or email address, meaning the courier had no way of contacting me regarding the delivery.

DPD claimed they had attempted delivery, but I was at home all day and no one rang the doorbell or contacted me in any way. Yesterday, after speaking with DPD, I managed to arrange what I was told would be a new delivery for 23 July. However, when I called again today because there had been no update, I was informed that the deadline had passed and that the parcel was already being returned to Meaco.

This situation is entirely the result of poor communication and inadequate handling of my order. Meaco is the only party able to stop the parcel from being returned, yet despite my repeated attempts to contact customer service, I have received no meaningful assistance. I even called the German customer service number and waited over 10 minutes without anyone answering.

This level of customer service is simply unacceptable. I expect Meaco to intervene immediately, stop the return of my order, and ensure that my air conditioner is delivered without forcing me to start this entire process again. I cannot recommend this company based on my experience

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that the delivery issues and lack of communication caused such frustration.

We understand the difficulty caused by the tracking information and the problems with arranging delivery. Our team has since been in contact with you to confirm the refund, and we hope this has now been completed satisfactorily.

We apologise for the inconvenience caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Alerte scam

Commande ME17168 :
2 ventilateurs commandés le 22 Juin.
Nous sommes les 23 juillet, la commande est notée comme livrée, mais ne l'a jamais été. Impossible de contacter le service client, que ce soit par chat & téléphone (inactifs tous les deux), ou par mail (sans réponse malgré mes relances).
Ils m'ont bien encaissé par contre, et de voir ici que je ne suis pas le seul dans ce cas laisse à penser que Meaco n'est qu'un scam.

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry to hear that your order has not arrived as expected. We understand how frustrating it is to be left waiting for a response after making several attempts to contact us.

We hope your delivery issue has since been resolved and that your order is now safely with you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dangerously Overheating Plug - no response from Meaco

(Order number S31196)

I ordered a MeacoFan Sefte® 10" Table Air Circulator which I recieved on 26th June and on 27th June I emailed them to ask to return it because the plug overheats very fast to the point where you cannot touch it. it is a serious fire hazard and a risk of setting your house on fire. They are aware of this problem but are fobbing people off and ignoring buyers asking to return the fans. it is supplied with a 2amp plug which is not sufficient for this fan. do not buy a fan from Meaco unless you want your house to catch fire!

I have called customer services 6 times asking to return the item and they just say "somebody will call you back" but they never do. I have emailed requesting a full refund under UK consumer law.

The Meaco products are really bad quality and there is nobody actually working ain customer services - they just use an answering service manned with people who do not work at Meaco.

Avoid this company.

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that you were frustrated with the support you received at the time. We can confirm that a return label was provided to allow the unit to be returned, and we hope everything has since been resolved.

We’re disappointed to see the suggestion that there is nobody working in our Customer Services team. While we recognise that response times have been longer than we would like during exceptionally busy periods, our team has been working hard to support customers throughout.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfulfilled £1,199 Order

Unfulfilled £1,199 Order – Missing Unit & Ignored by Management (Order S319394)

I ordered two AC units on June 30th (total order value £1,199). DPD lost one unit on July 8th and marked it as ‘returned to sender’, which has placed it on an untraceable return loop. When I raised this, Meaco explicitly told me in writing:
"Any problems delivery related are not within our jurisdiction and are therefore outside of our control. If you want to find the reason for your AC to be returned and delivered late, calling and contacting DPD is the best choice as we have no control over deliveries."
This statement is completely false under Section 29 of the Consumer Rights Act 2015, which holds the retailer strictly responsible for goods until they are delivered into the customer's hands. They also stated they cannot dispatch a replacement from their available warranty stock until the lost item arrives back at their warehouse, which is a further breach of their legal obligation to deliver within a reasonable time.
Following their email, I replied outlining their breach of the Consumer Rights Act 2015 and received no response. After ignoring my formal written complaint for a week, I phoned today and was told a customer service manager would call me back today—a call that never happened.
In the middle of a heatwave, I do not want a refund—I simply want the order I paid for to be fulfilled from their stock as required by law.

Update (4 weeks later):
After multiple follow-up emails, posting this review, sending another urgent email, and making several phone calls, we have finally received the second AC unit nearly four weeks after the issue began.
To be fair, Meaco has now fulfilled the order. However, the process was unnecessarily difficult and poorly managed. The original unit was lost by DPD, yet we were repeatedly told that delivery issues were outside Meaco's control, despite our contract being with the retailer.
What is particularly disappointing is the lack of communication throughout the process. We were not informed that a replacement unit was being dispatched and only discovered that another unit was on its way after persistently chasing for updates ourselves.
While the order has eventually been completed, the experience involved weeks of uncertainty, ignored correspondence, missed callbacks, and a significant amount of effort on our part simply to receive the goods we had already paid £1,199 for. The issue is now resolved, but the customer service and communication fell far below what we would reasonably expect.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re pleased to hear that your order has now been completed and that the outstanding unit has been delivered.

We’re sorry, however, that it took so long to resolve and that you were left without clear updates throughout the process. We understand how frustrating it must have been to repeatedly chase for information and not receive the communication you expected.

We apologise for the inconvenience caused and appreciate your feedback on how we can improve our communication when delivery issues occur.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bought 2 fans

Bought 2 fans, both ok, but both remotes damaged so they are difficult to operate. Have been trying to contact Customer services for 1 month, and they do not reply / cannot get through on the phone. Avoid this company as they have zero customer service

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re pleased to hear both fans are working well, but we’re sorry that the damaged remotes have left you unable to use them as expected.

We understand how frustrating it is to have been trying to contact us for a month without receiving the support you need. We apologise for the poor communication and inconvenience caused, and hope your query has since been resolved.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

This Meaco fan is not safe

I purchased direct from Meaco the 10”pedestal air circulating Sefte fan in May 2026. The plug gets very hot, apparently this is a known fault but has been ignored and denied by Meaco. The adapter supplied is a 2 amp which isn’t enough, some very very lucky complainers have been given free of charge the upgraded 3amp. Not me, I was told by them that the over heating wasn’t a fire hazard and was perfectly normal. Do not buy this fan it is not safe, and customer service is ….they have obviously been told to fob us off.

14 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that you’ve been left concerned about the plug and disappointed with the response you received from our team.

We understand why you would want clear information when you have concerns about a product’s operation, and we’re sorry that the support you received did not give you confidence or address those concerns to your satisfaction.

We apologise for the poor communication and inconvenience caused, and hope your query has since been resolved.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great product, poor service

Ordered an "air circulator" (a fan!) with a 2 day delivery quoted, sadly this ended up taking a couple of weeks. The most frustrating thing was the lack of communication from them on this - online chat constantly offline, no response to phone calls or emails. Thankfully the fan arrived and in fairness it's great - nice and powerful and very quiet. Shame the purchasing experience was so painful, if this was better I wold have given 5 stars.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re pleased to hear you’re happy with the fan and its performance, but we’re sorry that the delivery took considerably longer than expected.

We understand that the lack of communication made the delay even more frustrating, and we apologise for the inconvenience caused. We’re glad the fan has arrived and that you’re enjoying how powerful and quiet it is. Thank you for the honest feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Manque de réactivité SAV et retard de livraison

J'ai commandé un ventilateur le 30 juin. Sur le site c'est écrit livraison sur 3/5 jours, ce qui n'est pas vrai du tout. Ils m'ont contacté pour me dire que le modèle choisi était en réalité en rupture de stock et on m'a proposé soit un remboursement, soit un autre modèle (et que la différence de prix serait remboursée). Je n'ai pas reçu de confirmation d'expédition et quelques jours plus tard, j'ai reçu le lien de suivi du colis, que j'ai finalement reçu le 16 juillet, suite à des incidences avec le transporteur DPD également. A réception, j'ai signalé de vouloir retourner le ventilateur reçu car il fait un bruit aigue à puissance moyenne (4 sur 12). Donc le 17 juillet j'ai fait ma demande et nous sommes le 22 juillet, j'attends toujours une réponse pour pouvoir renvoyer l'article.
Il était urgent pour moi de recevoir un ventilateur pour surmonter la canicule et j'ai dû attendre plus de deux semaines pour recevoir un modèle que je n'avais pas initialement prévu. Malgré cela, le suivi de la commande n'est pas assuré par un SAV réactif. J'ai en outre appelé un numéro de téléphone et je suis resté en attente plus de 15 minutes ; la personne à l'appareil m'a dit d'appeler un autre numéro depuis la France. Le numéro avait 12 chiffres et j'ai dit que c'était étrange. J'ai essayé de composer le numéro mais c'est inexistant. Enfin, très peu de transparence et pas rassurant du tout. J'espère qu'au moins ils reviendront prochainement pour que je puisse clôturer ce sujet. J'espère que cet avis sera utile à quelqu'un. En lisant les derniers avis publiés, je vois que je ne suis pas la seule.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that your order and subsequent return have taken longer than expected, particularly after the original model was unavailable and you experienced further delivery delays.

We have since been in touch and your refund request has been passed to our accounts team for processing. We hope this is now completed shortly.

We apologise for the inconvenience and frustration caused throughout the process.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never delivered

Ordered 2 fans on 10 July and only 1 fan was delivered (delivery company DPD failed to turn up on two days when they said they would be delivering the fans).

No refund yet for the missing fan and not even an acknowledgement from meaco beyond the auto generated one saying there are delays in replying.

Terrible service and I remain out of pocket. Having to pursue it through the credit card company now.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that your order was only partially delivered and that you’ve been left waiting for a response and refund for the missing fan.
We apologise for the poor communication and inconvenience caused, and hope the matter has since been resolved.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sefte 8" rechargeable fan faulty on…

Sefte 8" rechargeable fan faulty on receipt. Despite reaching out several times over the last 14 days still no response from Customer Services. Pretty poor service.

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that you’ve been left waiting for a response after reporting an issue with your Sefte 8" fan.

We understand how frustrating it is to make several attempts to contact us over two weeks without receiving the support you need. We apologise for the poor communication and inconvenience caused, and hope your query has since been resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Habe einen Tisch Ventilator bestellt…

Habe einen Tisch Ventilator bestellt und auch schnell geliefert bekommen.
Als der Akku leer war hat das Laden nicht funktioniert.
Habe 2 mails geschickt-keine Antwort.
Telefonisch habe ich dann jemanden erreicht-sie sagte mir zu, am gleichen Tag auf meine mail zu antworten-nicht geschehen.
Wieder angerufen....10 min . in der Warteschleife....
Ziemlich schlechter Service!

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that you’ve been left without a working fan and that your attempts to contact us have not resulted in the response you were promised.

We understand how frustrating it is to send two emails, then be told a response would follow the same day, only to have to call again and wait on hold. We apologise for the poor communication and inconvenience caused, and hope your query has since been resolved.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Non existent customer service

The product itself is great but my order was missing an item. I contacted customer service and still have not received a response a month later. I’d think twice about purchasing from this company again as their after care is poor to say the least.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re pleased to hear you’re happy with the product, but we’re sorry that an item was missing from your order and that you’ve been left waiting a month for a response.

We understand your frustration at having to chase a straightforward issue without receiving an update. We apologise for the poor communication and inconvenience caused, and hope your query has since been resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can’t get a reply, first unit broken, second one failed after a year

Have tried to contact this company 4 times in the past 2 months about a faulty dehumidifier, cant get a reply for love nor money. First dehumidifier was replaced as it turned up broken, second one has packed in after a year of use, and I can’t get hold of anyone to sort this issue. AVOID.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that you’ve been unable to get a response regarding your faulty dehumidifier, particularly after experiencing issues with both units.

We understand how frustrating it is to contact us repeatedly over two months without receiving the support you need. We apologise for the poor communication and inconvenience caused, and hope your query has since been resolved.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Customer Service non existent and questioning the safety of the Fan?

Purchased a Sefte 8" during the most recent heat wave and it arrived next day and worked well initially. However, when i came to charge the plug it sparked where the cable enters the plug and would not work after that leaving a small scorch mark on the plug. I contacted customer services streightaway and 3 weeks have passed and i still have not had any contact from them. I managed to find a compatable plug and cable after two days trying to find one and now works well and happy with the 12 speeds and handy remote which glows in the dark. Not a good experience at all and questioning the safety of the fan.
Replacement fan sent

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re pleased to hear you’re happy with the Sefte 8" once working, but we’re sorry that you were left waiting for a response after reporting an issue with the plug.

We understand your concerns, particularly when you noticed sparking and a scorch mark. We apologise for the lack of communication and the frustration this has caused, and hope your query has since been resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After sales service is terrible

After sales service is terrible. My dehumidifier failed after 2 years. I filled out the returns form on line on the 19th June. I had no reply so I rang customer services on the 7th July. On hold for 45mins. When I got through was told it would be escalated. Now the 21st July and still no response. Also the chat services has not been working at all.

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Meaco (U.K.) Limited

Antwoord van Meaco (U.K.) Limited

We’re sorry that you’ve been left waiting for a response regarding your dehumidifier.

We understand how frustrating it is to complete the returns form, wait several weeks, then spend 45 minutes on hold only to be told the matter would be escalated, with no further update. We also apologise for the inconvenience caused by the chat service not being available.

We’re sorry for the poor communication and inconvenience caused, and hope your query has since been resolved.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer