Perfect Awnings Reviews 

348
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have given 5 stars because the staff were very helpful when I was ordering new Thule parts , they pointed out I had ordered the wrong ones. They also kept me updated as there was a delay in the part... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would recommend these guys to anyone. We’re having our awning fitted next week and the customer service we’ve received already has been second to none. So impressed. Kim has been so helpful and gone o... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered an awning and fixings etc The following day I received a phone call and email apologising that the product was out of stock and asking how I would like to proceed? I rang customer service... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ok I am someone that never writes anything, I want something so I purchase it. Got back from a trip awning damaged need new fabric, simple However I started my research as we do, sending emails... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Luifel leverancier
  2. ook in
  3. Camperwinkel

Geschreven door het bedrijf

Perfect Awnings is a family company based in the UK. We specialise in supplying quality caravan awnings, motorhome awnings and awning accessories. Our aim is to provide quality information and an excellent service to customers, enabling you to choose the perfect awning at the perfect price. We are an internet only business which allows us to focus our efforts on sourcing the best products at reduced costs which we pass onto our customers to ensure we can beat or match any price with our Price Match Promise.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

348 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(348)

63 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Kit not adapted to van

Kit not adapted to van, VW T7 2025. Mounting bracket angles wrong, and they fix only to the aluminum exterior of the van not to the steel chassis inside. Not very reassuring as for life span

4 maart 2026
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Hi Reginald

We're very sorry to hear you have concerns over the multi-rail kit you ordered.

We can assure you that it is a specific multi-rail kit for the T7. 100%.

Looking back at your communication with us, you wanted to use this for a Fiamma F45S, which is also absolutely fine to use. There's even an installation video on our website for using the multi-rail solution with this particular awning.

I cannot see any communication from you to query any installation challenges you have encountered, but we are here to help!

Please email us with images that show the issues you have encountered and we will be happy to help you resolve them asap.

This mounting solution is used on many vans and motorhomes and is of the highest quality. The lifespan is superb and is not a concern.

Kind regards
Perfect Awnings Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good website for finding what you want

Good website for finding what you want. My requirement was for a spare part. Followed instructions and sent request form and had reply the same day. Part in stock and sent out. Received from DPD in 3 days.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thule Velowing

Very helpful and good understanding of the Thule Veloswing tow bar,I can recommend this company.
Steve and Adele offer a great service.

6 augustus 2025
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thanks for your kind review John. It was a pleasure to help you, so we are pleased to hear you were happy with the product and service received. Happy Travels :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast

Fast, efficient service!

14 augustus 2025
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thanks for your kind review Nik. We are pleased you are happy with the speed of delivery. Happy travels :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent advice

Gave advice first on product then sent me details of an excellent fitter. All in all , very good, thank you!

11 augustus 2025
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thanks for your kind review David.

We are so pleased to hear that you were happy with the product advice and fitter recommendation. If there's anything else we can help with, please do get in touch. Happy Travels :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great diagrams to help get right parts!

The detailed diagrams and descriptions on the website meant that I could fairly easily work out what I needed - I was trying to get specific parts for my motorhome wind-out awning which had come into contact with an overhanging branch!
I sent a photo of the damaged bit to check I was ordering the right things - quick response, and even quicker delivery of the parts! Great service.

8 augustus 2025
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thanks for your kind review Peter, we are so pleased to hear you had a great experience with us. If there's anything else we can help with, you know where we are! Happy Travels

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication and great service

Great communication and great service. Adele was really helpful over the phone and was able to get the awning to me next day as we needed it fast. Will be using Perfect Awning again.

6 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thanks for your kind review Adam. We are really pleased to hear that you are happy with the service received from our team. Hope you have a great trip :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service and response to questions.
Great price

22 juli 2025
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Many thanks Jeff for your kind review. As a small family business we do try to offer a excellent experience and its great when that is recognised.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome experience

Thanks everyone this purchase was an absolute pleasure. Steve and Adele were swift with replies to my many questions. Thanks for the referral to Matt at SAM vans. They arranged the fitting of the awning very quickly even dropping me to the local services to have a coffee while they did the work.

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thanks for your kind review Steve. We are so pleased that you were happy with the service received from Perfect Awnings and SAM Vans. Enjoy your new awning - Happy Travels!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Knowledgeable and friendly service

Knowledgeable and friendly service , also very prompt delivery .

19 juli 2025
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thanks for your kind review Edward. We are pleased that you were happy with the service received from Perfect Awnings. Happy Travels!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The sales and after sales experience…

The sales and after sales experience was incredible, very happy to help with any problems or queries that I had. If I phoned or emailed them I was greeted with a polit and friendly person.
Many thanks again I will definitely recommend you to other people.

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thanks for your review Andrew. It's great to hear you've been happy with the service received from Perfect Awnings - both during and after the process. If there's anything else we can help with int he future, you know where we are. Safe Travels!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Steve was amazing and helped us through…

Steve was amazing and helped us through the whole process. From deciding on best fit and size to fit our van- to finding a local fitter to fit professionally to the van. The win g was then sent directly to the fitter, all we had to do was arrive.
Extremely helpful service all the way. Highly recommend.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thank you for your kind review Sarah. We are so pleased to hear you were happy with the service received from Steve regarding the awning for your van. We hope you have very happy travels :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Service

Competitive pricing, good communication to ensure correct part ordered, quick delivery after payment

2 juli 2025
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thanks for the kind review Jez. We are pleased that you are happy with the service received from Perfect Awnings.

Happy Travels!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I discussed my requirements with Adele

I discussed my requirements with Adele, took her advice and the Thule side panels fit perfectly. Delivery within 3 days excellent serivce

16 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thank you for your kind review Steve. It's a pleasure to help you and so we are really pleased you've been happy with the service received. You know where we are if there's anything else we can help with :)

Happy Travels!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service at its best

Customer service at its best. We wanted a Thule Omnistor 1200 pull out awning for caravan but as we live in Northern Ireland, most GB suppliers were quoting crazy delivery costs. In less than a day, Adele was able to get us a realistic delivery quote and in less than a week the awning arrived in perfect condition. Can't thank Adele enough, she really pulls out all the stops to ensure exceptional customer service. We have no hesitation in recommending Perfect Awnings and will certainly purchase from them again.

23 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thank you for your kind review Peter. We are so pleased to hear that you were happy with the service received from Perfect Awnings. It's a pleasure to help and I'm glad we could get something over to you in NI quickly and at at a reasonable price. If there's anything we can help with in future, please do get in touch!

Happy Travels :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch

Adele and the team were fantastic all the way through. Before I ordered the advice was prompt and top notch, After I ordered and made a mistake they sorted it without any hesitation. Would highly recommend!

9 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Hi James, many thanks for your kind review. We try hard to provide great customer service but it’s always nice when it’s recognised. Enjoy your travels.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Helpful before transaction. Terrible afterwards. a

Spoke to Perfect Awnings about a potential purchase.... Sent them all the measurements to check whether it would fit. Very helpful until they had our money.

Item arrived, box completed disintegrated in transit. Despite checking, awning did not fit and perfect refused to accept a return or refund as it is not in resellable condition (no box).

9 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thank you for taking the time to leave a review. It’s disappointing to hear that you haven’t been happy with the service received from Perfect Awnings, however I can assure you that we have tried our very best to help you in this situation.

The tent which you have purchased is the correct size for your awning (this has been double-checked and confirmed directly with Thule too), however there is an issue due to the position your awning has been fitted in. We have provided information and guidance on a number of ways that this could be rectified and haven’t had responses to whether this has been done or not to date.

We of course would accept any items back for a refund in line with our returns policy, however as the item isn’t in the original packaging this wouldn’t be possible. There was no mention of the box being damaged or disintegrating in transit previously and this was not logged with the courier on receipt of the items. We have also offered support on selling these items on and offered to refer any customer who is purchasing the same item to you in the first instance.

We take customer service extremely seriously at Perfect Awnings and strive to ensure every customer has the best experience possible, however sometimes there are issues outside of our control.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and a great product…

Excellent service and a great product at a great price. Would buy from again with no hesitation.

6 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Perfect Awnings

Antwoord van Perfect Awnings

Thanks for your kind review Ralph. It was a pleasure to help and we are always here should there be anything else you need. Safe Travels :)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer