Showponyprep Reviews 

448
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Orders 3 number elastics, only received two, emailed to chase the third with no acknowledgment but did answer other question. Haven’t bothered chasing as felt they were not great quality so have purch... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely incredible company. Phoned them after my daughter put in a last minute request for faux plaits for our pony with only three days to go until the show and they were sent out that same day an... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

John & Amanda were so helpful, from booking appointment to go visit the shop, to pre-selecting items to suit and supporting final decision on items that will create the perfect showing look. Would hig... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly the best customer service you will get! Massive life savers at the London international this year when my older horse decided he was young again and we needed a last minute calmer! Also am... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

448 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(448)

39 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and products

Great service and products. You are now my go to shop for my showing needs! Thanks xx

3 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Thank you Sam for your wonderful review xxx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not matching and no refund!

Messaged and asked if they had matching bows for a tie. Was told to look on the website, found some matching ones. Got sent something completely different. Messaged and was told that was all they had and thought it would be ok. Tie was striped and bows were polka dot! Asked for a refund for the bows and sent them back using the same postage they had been sent with.
Contacted 4 weeks later to be told they had never received them nothing they could do, sent proof of postage and heard nothing. The bows that matched were on the stall at STARS! Used them for years from when they were just starting out and always recommend but I won't be again. Such a shame as the products are fabulous.

11 oktober 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Amanda,

Its a real shame you didn't just chat to us when you saw us at STARS, we don't bite and we would've done our utmost to help you (as we do with all of our customers).

The fact you are stating we had pink bows on show at STARS is a categoric lie as we ran out of stock at the Horse of the Year Show. Your order was made on the 9th October which meant we were struggling to fulfil so we sent you some sugar pink bows that matched the sugar pink tie (the tie only has subtle same colour striped detailing and therefore would match with any pattern you were to place with it)

The conversation we had was nothing like how you mention in the above post, which again is very strange for you to write it in such a detrimental way - just to remind you of what we said to each other i have added a transcript and dates below...

13/10/2023 - Amanda to Showponyprep

Hi I ordered a pink child's tie with matching accessories. They have arrived today and the bows don't match the tie. The tie is striped and the bows a different colour pink and spotted. I have attached a picture to show the colour difference as it's quite significant.

14/10/23 - showponyprep to Amanda

Hi Amanda, unfortunately, they are the last pair of pink bows we have so by all means you can send back for a refund but we searched high and low to find you a pair that would compliment the tie. Our return address is xxxx

14/10/23 - Amanda to Showponyprep

Am I able to send the bows back and keep the tie if possible please? It's not a problem at all I just wanted to let you know 🙂

14/10/23 - Showponyprep to Amanda

Yes of course x

19/10/23 - Amanda to Showponyprep

Hi the bows went in the post yesterday. Do you have my bank details to refund when they arrive?

20/10/23 - Showponyprep to Amanda

Hi Amanda we go on holiday today for a week but I will of course action as soon as we return and deal with any returns x

You then sent two messages whilst we were on our holidays asking for a refund to which our auto response had incorrectly marked the message as read.

I then let you know that had been an issue and asked for your proof of postage as the bows still hadn't arrived back with us - I NEVER said there was nothing I could do, I’ve just been back through every interaction and all I asked for was proof of postage so I could chase up with Royal Mail. When your item finally arrived back, you hadn’t bothered to put your name anywhere or a note in the parcel which meant I had no records to refer to to process your refund.

I cant locate any previous orders on your records on our system but i thank you for saying you have previously recommended our business, you are right our items are the best on the market and this is something we are extremely proud of.

We at Showponyprep are a small family business (just myself and my hubby doing everything) and sometimes we do get it wrong… and we always hold our hands up but after reading this review, I genuinely do hope that you shop elsewhere in future as we would prefer not to have customers like yourself as this could’ve been dealt with in a much better way.

Karlie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scarf Order 19505

Order 19505
Wrong scarf sent, I can’t even see the design I was sent on the webpage, and after I carefully colour matched to gloves and a fedora, I was disappointed, it’s a gift, no time for other choices, I’ll stick with it, and hope for the best. The return policy is in favour of seller, all postage is on the buyer, even if you get your money back for the item, you’ve wasted your time and the best part of a £10 & like me, have been stressed & bitterly dissatisfied.
On hindsight of ordering, if you pick a colour, you’ll get that colour roughly, but it could be any design, which is not what you want.
REPLY to Showponyprep; my phone number was correct, this was how I received my order number, a note of explanation with my order would have been better, rather than leaving it to guess work, as it is, you are blaming me, calling me ungrateful, and telling me I’ve upset you.

9 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Linda,

It’s a shame you didn’t contact us directly prior to posting on here as you will have been advised that we did try to contact you on the number you left, but the number you left had one digit missing and you didn’t leave an email address either.

The scarf you ordered was a cream and gold designer inspired scarf, we no longer had the specific one you ordered but we did in fact have one that is from the same range but usually retails for a much higher cost as it’s very similar to another well known brand and is silk.

We thought as it was Christmas it wasn’t nice to just reject your order so we upgraded you to the exact same colour scheme but for our higher end scarves as we thought we were doing a nice thing. It’s obvious from your review that this act of kindness hasn’t been recvd in the way it was intended, which is rather upsetting.

I’m hoping the person you gift this scarf to loves it the same way as we were super proud in upgrading your order.

Anyway we hope you and your family have a lovely Christmas.

Many thanks

Karlie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service
Delighted with my products.

4 september 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Thank you for your wonderful review Hayley, we hope you love your new Ultimate Show shirt and your Q-mark Comb!

Have a wonderful Christmas

Karlie x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely products that stand out

Lovely products that stand out. Repeat customer.

4 september 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Thank you so much for being an awesome customer!

We appreciate you all so so much

Karlie xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sizing too small

Sizes were way off, my daughter was so looking forward to having her shirt for the Royal but when it arrived it could nearly fit a doll. Very disappointed after a long wait for it.
On a positive note : it is a beautiful shirt

6 augustus 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Danielle,

Im super sad to read this review as you are absolutely right, the Navy Show shirts (from our Initial batch) had an issue with sizing and in turn i had to amend the size charts and advise as many customers as we could to try and remediate the issue.

What i would love to do for you is fix this issue so your daughter can still shine in SHOWPONYPREP. We have a new batch of Champagne show shirts available in stock. I will email you now with a discount code so you can get 50% off your order and that way you can still sell the small one you have and get another one without making a loss. If you could email me on Info@showponyprep.com with the size your daughter usually wears and the colour bib she would like and i will sort for you this week as a priority.

Look forward to hearing from you and sorting it out for you

Karlie xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with products,

Very happy with products, shirts are small fitting but overall very good.

4 augustus 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Mary, you are absolutely right, our first batch of shirts were small in size however we have now corrected this and all shirts are now superb sizing.

Over the next few months we will be making new designs and also new colours for our customers to love and enjoy in 2024. We have also made tonnes of improvements to the original shirt to make sure our customers feedback is fully incorporated.

Thank you for your wonderful review.

Karlie xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous range of products the brow…

Fabulous range of products the brow bands are amazing and the zip ties are perfect with so many colours to chose from

10 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Jayne

Thank you so much for your wonderful review. We are always improving our range and adding new items to please our customers and are trying to constantly innovate to maintain our status as the Leading Showing Brand.

Thanks for being an SPP supporter - we appreciate you so so much

Karlie xx

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The website was simple enough however I…

Easy website, helpful staff

27 juli 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Emma,

So sorry for your delay, we have been in the road at the Royal International horse show and also at Equifest so I’ve had to hand make your plaits in between serving customers as we sold out and I didn’t want to let you down. The bit i missed was to keep you informed so I am very sorry I haven’t emailed you to let you know. They are on their way to you now and should arrive imminently.

Sorry again

Karlie xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service.

15 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Thank you Emma for your wonderful review

We truly appreciate our customers' support with our family business

Karlie xx

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service and a huge range of…

Amazing service and a huge range of products for all your showing needs. Lovely family run business.

28 juli 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Thank you Catherine for your wonderful review

We truly appreciate our customers' support with our family business

Karlie xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my item over a week ago still…

I ordered my item over a week ago still not delivered and unable to track it from my tracking number. No communication and I will be in contact this week if it’s not delivered 😔

27 juli 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Claire

Your girth order came in on the 28th July which was whilst we were trading at the royal international and we were out of stock in the size you ordered so it was a pre order. The new girth stock arrived on Friday last week and was dispatched on Saturday. It should be with you in the next few days.

Apologies re the limited communication but it’s been a tough week with being flooded and losing a lot of stock - we usually pride ourselves in the customer service but the last two weeks has been extremely tough with it being just me and my hubby running the business whilst on the road at events around the country.

Many thanks

Karlie xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have not received my order and…

I have not received my order and contacted twice to ask for more information

24 juli 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Gemma

We have replied on both occasions to you. Your order was made whilst we were on the road with the trade stand at the Royal International Horse Show and then straight onto Equifest. Whilst on the road we do experience delays in dispatching goods and we can never promise speedy service as we are managing the trade stand between opening hours and then trying to pack and post twice a week when not working. I have just checked again and your shoes purchased have all been dispatched and will be arriving with you in the next few days. If you haven't received them by the end of the week then just call me on 07710550438 and i will of course investigate further.

Many thanks

Karlie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Showset

I bought a beautiful showset with browband for the horsed and, necktie etc.
Fantastic quality and service.
Much love from Denmark.

5 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Elisabeth

Thank you so much for sharing the love for our products over in Denmark. Your pictures are fabulous and we love your choice of pink!

Looking forward to following your successes.

Karlie x

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi sue, I’ve just checked and your order was made on the 2nd July (whilst we were on our annual leave) and then we dispatched the day we returned to the U.K. by special delivery and tracking number SE239458659GB is showing on the system as being signed for on the 7th (signed for by cambell.

Can you be kind enough to email me on Info@showponyprep.com so I can work out why the above review has been left?

Many thanks

Karlie x

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Haven’t tried yet as they arrived after…

Haven’t tried yet as they arrived after our show . Took around a week to arrive and I paid for 1st class .

27 juni 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Joanne

So sorry for the delay in getting your SSHH plugs out to you, i will investigate what caused the delay as we are usually turning around orders in a matter of 24 hours and we failed that SLA on your order.

We hops next time you order with us we can impress you with a quick delivery.

Karlie xx

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

still havent received item as you were…

still havent received item as you were on holiday but still took payment!

25 juni 2023
Logo Showponyprep

Antwoord van Showponyprep

Hi Jo,

We had tried to make it very clear we were on holiday ( we only have one week away as a family per year) and we placed information about the annual leave all over social media and across every page of the website in red flashing writing it also said the dates we were closed and the date in which orders will be dispatched.

You then progressed to complain as the first set of number clips didn't arrive so i sent another two sets out and still we recvd another complaint as you wanted a free pair also. Your order ended up leaving us out of pocket as we tried our best to please you and rectify the issue resulting in 4 sets of clips being dispatched (worth £20 when you spent £10 plus two lots of postage)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer