We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt reply to notification of a product failing after 3 months of use. After an exchange of polite and apologetic emails I was issued a full refund. A company to be recommended.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking to buy CD racks from Ikea to compliment a couple of existing ones. BUT THEY HAVE STOPPED DOING THEM!!!!! A lot of Google image searching took me to Trade Warehouse who had the closes... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy website to navigate. Roof sheeting ordered for double garage. Chose sizes so correct overlap with no cutting. Order and payment no problems. Customer service needs special mention: they spo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service from first ordering over May Bank holiday to delivery. The sun lounger is so comfortable. I can sit on my patio unnoticed by anyone - although I'm ground floor - under my fleece blank... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bouwmateriaal groothandelaar
  2. ook in
  3. Bouwmaterialen leverancier
  4. Bouwmaterialenwinkel
  5. Dakdekkersbenodigdheden winkel
  6. Doe-het-zelfzaak
  7. Tuinbouw leverancier

Over Trade Warehouse

Geschreven door het bedrijf

Trade Warehouse is an eCommerce store specialising in the distribution of construction materials nationwide. From metal guttering to cladding and fencing, we can find a solution for your project needs.

Trade Warehouse is continually adding new products and offers a wealth of technical expertise to help guide customers through the purchase journey.

Our partner site, The Metal Roof Company, supplies high-quality standing seam metal roof material including zinc, steel, copper as well as rainwater goods, including Lindab gutters and downpipes.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

496 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(496)

53 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality product, helpful staff

Everyone I have dealt with has been extremely helpful throughout and made suggestions where needed. Quick delivery and very good quality corrugated iron. Thank you!

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Trade Warehouse

Antwoord van Trade Warehouse

Hi Catriona,

Thank you for your kind words. It’s great to hear that our team was able to assist you along the way and offer helpful suggestions.

We’re also glad the corrugated iron and delivery lived up to expectations.

Hope to see you again soon!

Kind regards,

Trade Warehouse

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great value and solidly built blind.

I was notified in good time about the delivery slot. Delivery was quick and the blind was solidly designed and built. Happy that the awning came fully assembled.. The wall brackets were very substantial providing incredible support for the frame of the Blind.
Excellent value for money.

30 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Trade Warehouse

Antwoord van Trade Warehouse

Hi Stephen,

Thank you for your thoughtful review. We’re really pleased to hear the awning arrived promptly and made a strong first impression—both in build and ease of installation.

It’s great to know the pre-assembled design and sturdy brackets helped make the setup straightforward and secure.

We’re glad you found it to be excellent value and appreciate you choosing us.

Kind regards,

Trade Warehouse

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent servicr

Good old fashioned standard of service , immediate contact to assist , listened to what was required and they actually were willing to work , yes work to get the business .
They were excellent and unbelievable local companies could not care if they get a sale or not .

11 april 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a poly tunnel through Trade…

Ordered a poly tunnel through Trade Warehouse.
After some initial problems due to a faulty door zip I would like to thank Elliot and his team for a great after care experience ensuring that the damaged poly tunnel was replaced quickly. Will definitely use again , thank you

2 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered guttering from Trade…

I ordered galvanised guttering from Trade Warehouse, I am an end user not a builder so I needed help with the specification. The customer service was great and the purchase was straight forward and pleasing as the customer service clearly knew the product well.
The guttering was delivered quickly, and it is of a very good quality - my builder was impressed! it looks great thank you.

1 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for any word when goods…

Still waiting for any word when goods will be delivered crap email contact no one replys to customers

1 april 2025
Logo Trade Warehouse

Antwoord van Trade Warehouse

Dear Glenn,

Thank you for your review. We're very sorry to hear you were left feeling disappointed.

Having looked into your order, we can see that the item you ordered was delivered successfully. We then communicated the returns procedure by email. The item was returned to us on 17th March and a full refund was processed shortly after, on 19th March, in line with our returns policy. Refunds typically take up to five working days to appear on the original payment method, and we understand this wait can sometimes feel longer than expected. We also reached out again directly and you kindly confirmed the refund was received.

We do appreciate how important clear and timely communication is, and while we maintained contact via email throughout March, we're sorry if this didn’t quite meet your expectations. We also have phone and live chat support available during the week should you ever prefer to speak to someone more immediately.

If there’s anything more we can do, please don’t hesitate to reach out.

Kind regards,

Trade Warehouse

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery. Good packaging. The chairs were not the easiest to assemble for a woman. The last nut and bolt needed a man's strength to stretch the seat to the bolt hole.

1 april 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Found Trade Warehouse by asking Chat…

Found Trade Warehouse by asking Chat GPT for the cheapest UK supplier. It hadn't come up in my initial manual searches. There were some outliers, but most online offers were around the same price but Trade Warehouse was cheaper still. Their website was simple to navigate and the goods arrived as promised. Thanks

15 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

time I made contact with trade…

From the time I made contact with trade warehouse to my delivery everything went perfectly customer service excellent all of the people I spoke to were so helpful the delivery driver went out of his way to help me everything was excellent

11 maart 2025

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer