Groundedfootwear Reviews 

2.308
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have worn the Freedom shoe since April. After 10+ years of chemo-induced neuropathy in my feet and lower legs, I now notice long periods of time of my feet and legs feeling completely normal! My... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

FINALLY I have found a shoe I can wear all day. I have a closet full of shoes that felt great in the store but when I get home I can't wear any of them more than an hour. Quite exasperating because it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wow! these shoes just didn't work for me. Terrible return experience. No way would i do business with this company!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had trouble with my first pair of grounded shoes. They leaked water through tiny holes in the soles. The customer service rep was very sympathetic and asked me to send him a picture. Within the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(2.308)

235 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome

Great Product Line. Great Customer Experience and Support. I love them.

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Michael,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful 5-star review! We truly appreciate your kind words and your support.

We're thrilled to hear that you've had a great experience with both our products and our customer support team. Knowing that you love your Grounded Footwear means so much to us and motivates us to continue delivering the best experience we can.

Thank you again for choosing Grounded Footwear, Michael. We're grateful to have you as part of our community and look forward to serving you again in the future!

Best
Grounded Footwear

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great fit with awesome feel on my feet.

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi William,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful 5-star review! We truly appreciate your kind words and your support.

We're thrilled to hear that your shoes are a great fit and feel so comfortable on your feet. Knowing you're enjoying both the fit and feel of your Grounded Footwear means a great deal to us.

Thank you again for choosing Grounded Footwear, William. We're grateful to have you as part of our community and hope you continue enjoying every step!

Best,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been wearing Grounded Footwear for…

I've been wearing Grounded Footwear for about a year. I no longer have any foot pain, even at night I don't have to tingling or burning that used to keep me up nights!!! Very happy with the quality and comfort of Grounded Footwear!!!

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Terri,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful 5-star review. We truly appreciate your kind words and your continued support.

We're delighted to hear that you've been enjoying your Grounded Footwear for the past year and that they've made such a positive difference in your daily comfort. Knowing that you're no longer experiencing the foot pain and nighttime discomfort that once kept you awake is incredibly meaningful to us.

It's also wonderful to hear that you're happy with both the quality and comfort of your shoes. Feedback like yours inspires our team to continue creating products that help people move through life more comfortably.

Thank you again for choosing Grounded Footwear, Terri. We're honored to have you as part of our community and wish you many more comfortable steps ahead!

Best,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super nice and easy to work with

Super nice and easy to work with. They are really committed to helping me get the right shoes. I am looking forward to getting my exchange for the right fit.

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Carol,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful 5-star review! We truly appreciate your kind words and your support.

We're delighted to hear that you found our team easy to work with and committed to helping you find the right fit. Providing friendly, personalized service is something we care deeply about, and it's wonderful to know that was reflected in your experience.

We hope your exchange arrives soon and that your new pair is the perfect fit. Thank you again for choosing Grounded Footwear, Carol. We look forward to hearing what you think once you've had a chance to enjoy your new shoes!

Best,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality, service

When I got the shoes they were nothing like what was advertised. They firstly were all wadded up in a bag, I had difficulty getting them apart. They did not look like the picture shown. They looked and felt cheaply made.

Then when I called customer service about my return they told me they could not issue it unless I had the usps tracking number? I had it. But really, I sent you back your shoes and you tell me that?

Forget this company, not any quality or customer service

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Bruce,

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate you bringing your experience to our attention.

We're sorry to hear that the shoes did not meet your expectations and that the return process wasn't as straightforward as you had hoped. We understand your concerns regarding the packaging, the product, and the request for the USPS tracking number during your return.

Your feedback is important to us, and we'll be sharing your comments with our team as we continue working to improve both our products and the overall customer experience.

We'd appreciate the opportunity to review your case further. If you're willing, please reach out to us at support@groundedfootwear.co or (888) 996-7910, and we'll be happy to assist.

Thank you again for your honest feedback, Bruce.

Regards,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where are my shoes?

I was notified that my order shipped on June 12, 2026. It is now July 31 and I haven't received my shoes. When I try to track the order I'm told the site can't be reached. I could never recommend this company. I feel like I threw $100 into the trash can.

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Art,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your order still hasn't arrived.

Waiting this long for an order, especially after receiving a shipping notification, is certainly not the experience we want for our customers. We also understand your concern about being unable to access the tracking information.

We'd appreciate the opportunity to look into your order and help resolve this as quickly as possible. Please contact our support team at support@groundedfootwear.co or (888) 996-7910 with your order number, and we'll be happy to investigate the shipment and work toward a resolution.

Thank you again for bringing this to our attention, Art. We appreciate the opportunity to assist you.

Regards
Grounded Footwear

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer service is very responsive

Customer service is very responsive. My order was too small and needed larger size. Customer service clarified conflicting info in two different emails. For me I had ordered a size larger than my regular size. But still needed a half size larger. Heads up return shipping is not covered

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Tori,

Thank you so much for taking the time to leave us a thoughtful 4-star review. We truly appreciate your feedback and your support.

We're glad to hear that our customer service team was responsive and able to help clarify the sizing information during your exchange. We understand that finding the perfect fit can sometimes take a little trial and error, and we appreciate you sharing your sizing experience, as it may be helpful for other customers.

Thank you as well for highlighting our return shipping policy. We value your honest feedback, and comments like yours help us continue improving the shopping experience for our customers.

Thank you again for choosing Grounded Footwear, Tori. We hope your new pair provides the comfort and fit you were looking for!

Best,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have reached out 4 times by email

I have reached out 4 times by email, and tried calling numerous times. When I call they are too busy or no one is there (recording). I am shocked at the folks who say they are attentive, that is not my experience. This just reinforces my opinion they are not a trust worthy company willing to do the right thing. BUYER BEWARE!

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Debra,

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate you bringing your experience to our attention.

We're sorry to hear that you've had difficulty reaching our team. We understand how important timely communication is, and we regret that we haven't provided the level of responsiveness you expected.

We'd appreciate the opportunity to look into your case and help resolve any outstanding concerns. Please feel free to contact us at support@groundedfootwear.co or (888) 996-7910 with your order number, or if you already have an existing email thread, simply reply to it and let us know you're waiting for assistance. We'll be happy to review your case and follow up as quickly as possible.

Thank you again for your honest feedback, Debra. We appreciate the opportunity to make things right.

Regards,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TL;DR Low quality product from a…

TL;DR Low quality product from a predatory company. STAY AWAY.

I bought a pair of shoes from Grounded after reading good reviews. Once they arrived they did not fit, and were extremely low quality. I started the return process, which took several emails back and forth to even get the instructions. I followed the instructions, which included that they would initiate the refund after I sent them the tracking information. I sent them the tracking number, and they told me to inform them once the package arrived at their warehouse, and then they would inspect it before starting the refund. When I asked them to stick to the instructions they had already sent me, they refused.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Jeff,

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate you bringing your experience to our attention.

We're sorry to hear that the shoes didn't meet your expectations and that the return process was more complicated than it should have been. We understand how important it is to have clear, consistent communication, and we appreciate you pointing out where your experience fell short.

Your comments regarding the product quality, the return instructions, and the refund process have been noted and will be shared with our team as we continue working to improve both our products and the overall customer experience.

If you're open to it, we'd appreciate the opportunity to review your case further. Please feel free to contact us at support@groundedfootwear.co or (888) 996-7910, and we'll be happy to assist.

Thank you again for your honest feedback, Jeff.

Regards,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service and Great shoes!

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Lisa,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful 5-star review! We truly appreciate your kind words and your support.

We're delighted to hear that you had a great experience with both our customer service team and your shoes. Providing quality footwear along with friendly, reliable support is what we strive for every day, so your feedback means a great deal to us.

Thank you again for choosing Grounded Footwear, Lisa. We're grateful to have you as part of our community and look forward to serving you again in the future!

Best,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fine Until Not

The shoes were fine, nothing exceptional, until they weren't fine. Bought mens Orca in April 2026. By July 2026 the soles were peeling away from the tops. Contacted Grounded Footwear Customer Service with the issue including the order #. Prompt response...please provide pictures of the shoes from multiple angles. I did so. Customer service promptly replied they couldn't help me because the warranty had expired. Considering Grounded had the order # to begin with they could have told me about the warranty up front. They did offer me the opportunity to buy another pair with a 30% discount. I declined citing it would be contrary to any conventional logic to buy a another pair at a discount because there are clearly either design, material and/or manufacturing issues. Summary...poor product and even poorer customer service.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Christopher,

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate you bringing your experience to our attention.

We're sorry to hear that the Orca shoes did not perform as you expected over time. We also appreciate you taking the time to send the requested photos and share your thoughts about the warranty process. Your comments about the product's durability and the timing of the warranty information are valuable and help us identify opportunities to improve both our products and the overall customer experience.

We understand why you chose not to use the discount offer, and we appreciate your candid feedback. It has been shared with our team for review as we continue working to improve.

If there's anything further we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us at support@groundedfootwear.co or (888) 996-7910. We'd welcome the opportunity to speak with you.

Thank you again for your honest review, Christopher.

Regards,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

you won’t be disappointed

hey y’all, i have never written a review on a purchase.
i love everything about these shoes ! thought i’d feel every pebble, every surface imperfection. not at all. they have serious tread and traction while being very bendy and supportive, the fabric is soft and breathable. plus, they look kool. these shoes feel kinda silly, like I’m not wearing nothin’.
also, not what you’d expect to pay for a shoe made so well.
my feet are happy and appreciative.
i wonder if they offer small children’s shoes. ??
thank you, grounded team.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Jodi,

Thank you so much for taking the time to leave your very first review and we're honored that it was for Grounded Footwear! Your kind words truly made our day.

We're thrilled to hear how much you're enjoying your shoes, from the flexibility and traction to the breathable fabric and comfort. We especially loved your description of them feeling like you're "not wearing nothin'", that's exactly the natural, lightweight experience we aim to create. It's also wonderful to know that you appreciate both the quality and value of your shoes.

Thank you for your thoughtful suggestion about children's sizes as well. We'll be sure to share your interest with our Product Team as we continue exploring future opportunities.

We truly appreciate your support, Jodi, and we're so glad your feet are happy. Thanks again for being part of the Grounded Footwear community!

Best,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not Walking shoes!

First off, these are not street walking shoes, they are more a pool/house shoe. They are very light and easy on/off. Lacing is a stretch chord that feels like it will break before it will tighten on your foot. The bottom is rubbery and not very give you very good support while street walking. The uppers are a very light and breathable cloth material and, like I said, would be fine for hanging around the pool. Since I wanted them for outside walking they are a "no go" for me. I walked with them (around my block on the street) one time for about 3/4 of a mile and the bottoms were already de-laminating. When I went to get my money back they said that they could not refund my money as they were worn outside and that violated their return policy. If you want light pool shoes these are fine, if you want comfort while walking outside on the street avoid them.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Jay,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that our shoes weren't the right fit for your expectations and that your experience left you disappointed.

We understand that transitioning to barefoot-style footwear can feel very different from traditional walking shoes, particularly if you're looking for more cushioning and structured support. We're also sorry to hear about your concerns regarding the outsole after your first walk and your frustration with our return policy. We recognize how disappointing that must have been.

Your feedback about the fit, lacing system, durability, and return experience is important to us, and we'll be sure to share it with our team as we continue to improve both our products and our customer experience.

If there's anything further we can do to assist or if you'd like us to review your concerns in more detail, please don't hesitate to reach out to us at support@groundedfootwear.co or (888) 996-7910. We'd appreciate the opportunity to help.

Thank you again for your honest review, Jay.

Regards,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The shoes took 3 weeks to arrive

The shoes took 3 weeks to arrive. Then they were too small, so I called to return. They really don't want to take the shoes back. They offered me 30% of the shoe's value, then 50% in order to keep the shoes. I do have to pay for the shipping to return, get a USPS tracking number and then when I find out they have been delivered back to the company, I have to call them with the tracking number in order to get the credit. This is a lot of effort for a damn pair of shoes. My advice is to avoid this company.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Laurie,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We understand how frustrating it must have been to wait for your order, only to find that the shoes didn't fit as expected. We also appreciate your honesty regarding the return process. While our team aims to provide customers with flexible options, such as partial refunds for those who prefer to keep their items, we never want those options to make anyone feel pressured or add to an already disappointing experience.

Your comments about the return steps and overall process are valuable, and we'll be sharing them with our team as we continue looking for ways to improve the customer experience.

If there's anything further we can do to assist, we'd appreciate the opportunity to help. Please don't hesitate to reach out to us at support@groundedfootwear.co or (888) 996-7910.

Thank you again for your feedback, Laurie.

Regards,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service would not credit the…fabric

Customer service would not credit the grounded shoes after worn.
Very disappointing.
The three pairs have torn on front.
The fabric is not durable. The customer service stated only accept in new condition.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Marcelline,

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate you bringing your experience to our attention.

We're sorry to hear that the shoes did not perform as you expected. We understand your concerns regarding the wear on the front of all three pairs and appreciate you sharing them with us. Our return policy requires products to be returned in new condition, which is why your request was handled that way, but we recognize your comments about the durability of the fabric and will share them with our Product Team for review.

If you'd like us to take another look at your case, please feel free to contact us at support@groundedfootwear.co or (888) 996-7910. We'd be happy to review the details with you.

Thank you again for your honest feedback. It helps us continue improving both our products and the experience we provide.

Regards,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service is abhorrent

Customer service is abhorrent. They have not been helpful in trying to return shoes, in fact they have been completely unhelpful in what feels like an attempt to make me keep them.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Frank,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're genuinely sorry to hear that your experience with our customer service team left you feeling frustrated and unsupported.

Providing helpful, respectful service is something we take very seriously, so it's disappointing to learn that we didn't meet your expectations during your return request. We never want any customer to feel that we're making the process more difficult than it should be.

We'd appreciate the opportunity to review your experience and see if there's anything we can do to help. Please reach out to us at support@groundedfootwear.co or call (888) 996-7910, and our team will be happy to look into your case.

Thank you again for your honest feedback. We value your comments and will use them to continue improving our customer experience.

Regards,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the Grounded shoes

I love the Grounded shoes! They fit perfectly (true to size) and were comfortable from the start. Walking on their flat soles has completely eliminated my chronic knee pain. And their customer service is superb! My delivery came without the compression socks that I ordered. That happens. Customer service was easy to contact. I received my socks the very next day. Try them! You won't regret it.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Gwyneth,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful 5-star review. We're truly grateful for your thoughtful feedback and your recommendation.

We're thrilled to hear that your Grounded shoes fit perfectly, felt comfortable from day one, and have helped eliminate your chronic knee pain. Knowing they've made such a positive difference in your daily life is exactly why we do what we do.

We're also glad our customer service team was able to quickly resolve the missing compression socks and get them to you the very next day. While we're sorry the item was missing from your original delivery, we're happy we could make it right promptly.

Thank you again for your trust and support, Gwyneth. It means so much to have you as part of the Grounded Footwear community, and we look forward to serving you again in the future.

Best,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love these shoes so much ..

I love these shoes so much ... They are so comfy and easy to put on! I also walk in the creek with them! I have been hiking barefoot for a few years on our sandy trails, but after stepping on a sharp stick a few weeks ago I decided I better put some grounding shoes on! Am now on my second pair ... do NOT wash these in the washer ... I did and small holes broke through in the toe area on the fabric of the first pair. Also note, I usually wear a 10- 10 1/2 in most shoes and the 11 women's fits me perfect. My best friend and my daughter also love their a grounded shoes and also sized up! Sherry in Idaho

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Sherry,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful 5-star review. We're so grateful for your continued support and for sharing your experience with the Grounded Footwear community.

It’s fantastic to hear how much you love your shoes and that they've become your go-to for everything from everyday wear to walks through the creek and your outdoor adventures. We're honored that after years of hiking barefoot, you chose Grounded Footwear as your next step. It's also great to know you've found the right fit by sizing up, and we're sure other customers will appreciate you sharing that helpful tip.

Thank you as well for recommending us to your best friend and daughter—we're thrilled to hear they're enjoying their Grounded shoes too! We appreciate your care tip about avoiding the washing machine, as proper care can help keep your shoes performing at their best.

Thanks again, Sherry. We truly appreciate your support and look forward to being part of many more adventures with you.

Thank you,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An Unexpected Positive Experience. The Grounded Freedom shoe is my first…

The Grounded Freedom shoe is my first venture into barefoot running, after being a runner for many years. The difference between a flexible shoe with a wide toe box vs. a thick-bottomed traditional running shoe is amazing. This exercises my foot. It's much like the Ballet Barre exercises regarding balancing and strengthening, from my feet up my legs. I do use my own arch supports in them. It's been a positive experience and worth a try. I'm glad I did.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Veronica,

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful 5-star review. We're truly grateful that you chose Grounded Freedom for your first barefoot footwear experience.

It's wonderful to hear how positively the transition has been for you after many years of running in traditional shoes. We loved reading your comparison to Ballet Barre exercises and how you've noticed your feet and legs becoming more engaged and strengthened. It's also great to hear that you've found a setup that works well for you by using your own arch supports.

Thank you for sharing your experience and for encouraging others to give barefoot footwear a try. Your thoughtful feedback means a great deal to us, and we're so pleased that taking the leap has been worthwhile for you.

Thank you,
Grounded Footwear

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have 6 pair and l really don't wear…

I have 6 pair and l really don't wear any other shoes. They have helped my feet feel great. Like to see more colors

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Groundedfootwear

Antwoord van Groundedfootwear

Hi Iris,

Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful 5-star review! We're incredibly grateful for your continued support.

Hearing that you own six pairs of Grounded Footwear and rarely wear anything else truly means the world to us. We're especially delighted to know that our shoes have helped your feet feel great—that's exactly what we strive for with every pair we create.

We also appreciate your suggestion about offering more colors. Feedback like yours is invaluable, and we'll be sure to share it with our Product Team as they continue developing future collections.

Thank you again for being such a loyal member of the Grounded Footwear community, Iris. We look forward to keeping you comfortable for many more steps to come!

Best,
Grounded Footwear

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer