Banner for ROOFING SUPERSTORE

ROOFING SUPERSTORE Reviews 

22.831
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a Manthorpe GL250-03 drop down loft hatch from this company. Was a little dubious at first as price was much cheaper than other suppliers including Amazon but the product was exactly as adverti... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Bought 2 roofing EPDM kits for a large roof, all turned up quickly & roof is now almost finished, unfortunately needed more contact adhesive & uncured epdm for lantern upstands, ordered £ 275.85 of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The initial telephone enquiry was dealt with very professionally, leaving me feeling certain I'd ordered the correct product and that it would be delivered on time. When the materials arrived it was w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really, really impressed with Roofing Superstore. The website is genuinely easy to use, and the search functionality for materials is very, very good. Everything they supply comes with proper in... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Dakdekkersbenodigdheden winkel
  2. ook in
  3. Bouwgereedschap leverancier
  4. Bouwwinkel
  5. Doe-het-zelfzaak
  6. Ramenleverancier

Over ROOFING SUPERSTORE

Geschreven door het bedrijf

About us

ROOFING SUPERSTORE is the UK’s largest online roofing supplier, offering a SUPER range of products from leading brands like VELUX, Redland, Calder and Eurodec – all ready to be delivered.

We're the No.1 online VELUX retailer

ROOFING SUPERSTORE is the No.1 online retailer for VELUX windows for a reason. Speedy delivery on popular ranges, specialist support, amazing prices, and so much more make us the best place to get the UK's most popular brand of roof windows.

Earn SUPER Rewards

Points on every job, for money off the next one. Collect points across any of our SUPERSTORES and redeem those points for money off your next order!

Our history

Founded in 2015 by four former roofers, ROOFING SUPERSTORE was created to make sourcing building materials easier, faster and cheaper.

Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

23K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(22.831)

716 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item never arrived

Item never arrived, got given two separate delivery dates stayed at home these two days so wouldn’t miss delivery and never arrived

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning Kyle,

I apologise for your order not arriving when anticipated. I shall ask our customer service team to chase this up with the manufacturer, and provide you with an update.

We look forward to speaking to you shortly, and apologies once again.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

All goods received in good order

All goods received in good order, just a bit later than I had hoped for, based on the expected delivery days.

Prices are competitive, so in that sense some delay is acceptable.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning,

Thank you for taking the time to review us. We apologise for the delay that you encountered!

We're glad to see that this was competitively priced though, and if you need anything else in the future, please get in touch.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t touch this company. Communication is awful and service atrocious. NOW EVEN WORSE.

I ordered roofing for a summer house. An email stated it would be delivered on the 11th September. It did not appear then or over the weekend nor on the 14th.
On the 15th roof barges were delivered. Nothing else.
On the following three days I spoke to operators who were invariably pleasant and said they would confirm what was happening and get back to me. This never happened.
On the 18th a delivery of three items (instead of four) was delivered. I refused the delivery as I was not prepared to wait for another week when the company were unable to state at any time when or if delivery could be made. The driver took the pallet away.
Distance selling regulations are clear on this option of refusal.
I only have the roof barges occupying room in my garden. They have asked when it can be collected. I hope their collection company is better than the delivery company and have made an arrangement for collection.
It seems that they are going to contest full reimbursement and I am concerned about this as I have ordered and paid for an alternative from another company.
They suggest that they will only reimburse for parts not received by me. The amazing irony is that they are going to reimburse me for the only part of the order that was actually delivered !!! I’ve already asked them to pick this up twice!
Their record keeping is atrocious, they don’t read e mails to them in the Customer Service Dept.
The communication from this company has been lamentable. The only good news is that I used a credit card and hope to get my refund that way if necessary.
I strongly recommend avoiding this company.

1st October 2026
IT GETS WORSE. I stayed in today as I
had been told the item that was part of an incomplete order would be collected.
NO COLLECTION. NO INDICATION OF WHEN I’LL RECEIVE REFUND.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning Kevin,

Firstly, please accept our apologies. We fully appreciate that this has been frustrating, and our customer service shall be in contact shortly to get this matter resolved.

We look forward to speaking to you shortly, and sincerely apologise for the problems encountered.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication

Great communication. Arrived on time and cheaper than competitors. Will use again

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning Sarah,

Many thanks for the 5 star review!

We look forward to seeing you again in the future.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Easy to use website, very good prices.
Easy to talk to if required to check any details about the order.
Good communication throughout and delivery was scheduled around my work. Couldn’t have gone any better.

Delivery driver was also very good.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning Owain,

Thank you for taking the time to review us. We're glad that the communication was good, and that the driver was also able to assist.

We hope to see you again.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Bought 2 roofing EPDM kits for a large…

Bought 2 roofing EPDM kits for a large roof, all turned up quickly & roof is now almost finished, unfortunately needed more contact adhesive & uncured epdm for lantern upstands, ordered £ 275.85 of extra parts & was horrified when £ 75.00 for delivery, also asked to return some useless abutment vents as bad reviews from other users, was refused as the 14 day period had passed, now stuck with with £ 300 worth of of abutment vents that are not fit for purpose in my opinion. Did a roof last year from them & all went well.
Shame really product is good, but got shafted this time.
Won’t be using them again that’s for sure.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning,

Thank you for taking the time to review us. We're sorry that you feel that way! Unfortunately, because the items come directly from the manufacturer, the delivery cost was not something that we were able to control on this occasion.

In regards to the return, we do have a 14 day returns period. As the return was requested outside of this time period, I'm afraid we're unable to accept the return.

We appreciate that this is not the answer you were hoping for, but hopefully we get the opportunity to make this up to you on a future order.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 star

1 star – Told they had “great stock levels”, £2,500 taken, then told there is no stock

I was already aware from speaking to other suppliers that this particular product was on a long lead time, which is exactly why I was sceptical when Roofing Superstore’s website was showing a 3–5 day lead time.

Rather than simply trusting the website, I called Roofing Superstore before placing the order specifically to verify availability.

The person I spoke to checked with their supplier and came back to me saying they had “great stock levels.” On the strength of that confirmation, I placed the order and paid approximately £2,500, with delivery due tomorrow.

Having received no delivery information, I chased the order myself. Only then was I told that they actually had no stock of the product in either Click Smooth or Click Woodgrain.

At no point had anyone contacted me to explain there was a stock issue or that my scheduled delivery wasn’t going to happen. Had I not chased them myself, I would apparently have been sitting waiting for a delivery that simply wasn’t coming.

Quite simply, I should not be chasing an order that I have already paid £2,500 for.

Once Roofing Superstore realised there was a problem with the stock they had specifically confirmed to me, they should have contacted me immediately. Had they done that, I could have requested the refund straight away, secured replacement stock elsewhere and potentially been taking delivery of those replacement materials today.

Instead, because nobody contacted me, valuable time has been lost. I only discovered the problem because I chased the order myself the day before it was supposedly due to arrive.

I’m a building contractor and we rely heavily on good, dependable suppliers to keep projects running to programme. Mistakes happen, and stock information can occasionally be wrong. What matters is how those mistakes are dealt with.

Unfortunately, whoever has handled this order has completely missed the mark and, in my view, failed to understand the importance of the relationship between suppliers and the businesses relying on them.

I’ve now had to do all the legwork myself, contacting alternative suppliers around the country trying to locate the material at extremely short notice.

To make matters worse, I’m now waiting for approximately £2,500 of my money to be refunded before I can place the replacement order elsewhere. By the time the refund is received, another order is placed and the replacement material delivered, this is likely to have added at least a week to the external works on our build.

That’s the most frustrating part: this delay was avoidable.

I specifically questioned the advertised 3–5 day lead time. Roofing Superstore checked with their supplier and told me they had “great stock levels.” I paid approximately £2,500 on that assurance, and then received no communication whatsoever when it became apparent the order couldn’t be fulfilled.

Going from being specifically told there were “great stock levels” to subsequently being told there is no stock in either finish is incredibly frustrating.

Had Roofing Superstore taken ownership of the problem and contacted me as soon as they knew, I could already have had replacement materials on their way.

Completely avoidable, extremely disappointing, and not the level of service a business should be able to expect from a supplier.

I’ll update this review to reflect how quickly my £2,500 is returned and how Roofing Superstore deal with the complaint from here.

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good Afternoon,

Thank you for taking the time to provide such detailed feedback. We are genuinely sorry for the frustration and inconvenience caused by this order.

We appreciate that you contacted us before placing the order specifically to confirm availability, and we acknowledge that the stock information provided to you was incorrect. While our website was showing a 3–5 working day lead time, we accept that you were given further reassurance regarding stock availability when you contacted us, and unfortunately we were subsequently unable to fulfil the order as expected. We sincerely apologise for this.

We would also like to clarify that the delivery timeframe provided for the order was 3–5 working days, rather than next-day delivery. However, we fully recognise that this does not address the main issue raised in your review: you were given incorrect information regarding stock availability and, once it became apparent that the order could not be fulfilled, we should have communicated this to you promptly.

We understand the impact that delays of this nature can have on building projects and appreciate that, as a contractor, having reliable information from your suppliers is particularly important. We are sorry that on this occasion we fell short of the standard of service you expected from us.

Your feedback regarding the communication and stock-checking process has been taken seriously, and we will be reviewing what happened with the relevant teams to help prevent a similar situation occurring again.

Your refund is being processed for you today and you will receive email confirmation once this has been actioned.

We also appreciate your comments regarding the refund and will ensure that this is dealt with as promptly as possible.
Once again, please accept our sincere apologies for the inconvenience and the disruption this has caused to your project.

Kind Regards

Samantha

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good service and delivered promptly

Good service and delivered promptly, but for the small package the postage cost was excessive - half the cost of the goods

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Hi Peter,

Thank you for taking the time to review us. We're glad to see that this reached you quickly.

In regards to the delivery cost, this is due to the items coming directly from the manufacturer. Apologies for this being higher than we'd normally like, but it is somewhat outside of our control.

If we can help with anything else in the future, please let us know.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service would recommend to everyone …

I needed a window handle for my very old sky window and Fakro is the only place you can get and I am soo grateful for that.
I contacted them via email and got same day replies which was great,
From the time I ordered to delivery was very swift and quick absolutely amazing.
Thankyou soo much

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning Nirgus,

That is excellent news! We're pleased to have been able to help, and if you need anything else in the future please let us know.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was so easy and simple to place my…

It was so easy and simple to place my order, and it arrived the very next day.
Fantastic service, and a pleasure to do business with.
Based on the service I received, and the quality of my product, I would give them 10 stars, not 5.

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Hi Terry,

Thank you for such an excellent review! We're delighted that this was your experience, and if you need anything else in the future, please let us know.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful

Very helpful sales team when ordering and quick delivery cant fault them. Will be back very soon to order again

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Hi Nathan,

Thank you for the review! We look forward to seeing you again.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Still not received all the order…

Still not received all the order although supposed to be in stock
Been over 14 days since paid and still waiting
Product ok
Delivery slow and poor

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave a review.

I do apologise for this, I can see there has been a replacement dispatched for you for the missing item and should be with you within 3 working days.

Kind Regards

Samantha

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Original order incorrectly placed by…

Original order incorrectly placed by roofing superstore with velux. Received flashing kits and waited 2 weeks for roof lights. The small amount of compensation did not make up for the lost time on site and the rescheduling of labour.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave a review.

I can see this order was processed to be dispatched from our warehouse, however the windows were not in stock and therefore we had to get this dispatched from Velux directly to you which unfortunately took longer than expected.

I do sincerely apologise about this.

Kind Regards

Samantha

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reliable

I have delayed writing a review until now. I ordered a cut to size polycarbonate panel October 2025 to replace a damaged one in a run of four. Measure was critical as the panel was to sit between others with no room for error. It was very competitively priced and delivered well protected. For various reasons the panel has been idling for nearly a year but when I offered it up to the gap, it fitted perfectly. Obviously I had to get the measurement right but it was Roofing Superstore that did the cutting and it was spot on. Excellent service all round.

20 oktober 2025
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning Dee,

Thank you for reviewing us! That's excellent news to see that this fitted perfectly.

We're very pleased that you had such a positive experience, and if you need anything else in the future, please let us know.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning Matthew,

Thank you for reviewing us! Glad to see that everything arrived as expected, and if you need anything else in the future, please let us know.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Catalogue of incompetence.

Did not issue credit when order was changed even though this was promised
. Was not advised about long lead time when placing order. Incorrect product was delivered (centre pivot instead of top hung velux).
)

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave a review.

I do apologise about the delay with you receiving your refund, this has been actioned and we are reviewing our processes to make sure this doesn't happen again in future.

With regards to the window I cannot see that you have reported to us about the wrong window being delivered, however top hung Velux windows do have a centre pivot function for installation and cleaning so I wonder if this is what you mean.

If there are any problems with regards to the window please do email us with images and we can help with this.

Kind Regards

Samantha

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Broken tiles - no refund

I ordered a small number of roof tiles for a roofing repair. They were delivered on 3rd September. Approximately 1/3rd of the tiles were broken. The tiles had been placed directly on to a pallet without any protection and were clearly not handled with the required care and attention.
I took photographs of the broken tiles showing the way they had been packaged and transported.
The next day I contacted Roofing Superstore and raised the issue. They asked me to send the photographs through as evidence which I did the same day.
A few days later I received an email stating that they would need to check with their supplier before a refund could be made. I have heard nothing since, despite chasing emails.
My contract is with Roofing Superstore, not their unnamed supplier. I have now made a formal demand for a refund for the broken tiles within 10 working days. Still no response.
If I do not receive a refund I shall have no hesitation in pursuing Roofing Superstore under consumer protection legislation for compensation as well as any costs associated with legal proceedings under the Civil Procedure Rules. I shall also report Roofing Superstore to Trading Standards.
Roofing Superstore's behaviour speaks for itself and I don't need to comment any further.

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good Morning,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We sincerely apologise for the delay in responding to you and for the length of time it took to bring this matter to a resolution. We appreciate that this was frustrating and understand your concerns regarding the damaged tiles.

We can confirm that the matter has now been resolved and that the refund was processed on 21st September.

We regret that the process took longer than expected and apologise for the inconvenience caused.
Thank you for your patience while this was being addressed.

Kind Regards

Samantha

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dead easy to deal with and place an…

Dead easy to deal with and place an order. Will use again

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning Johnny,

Many thanks for taking the time to review us. We're glad to see that the process was easy.

We look forward to seeing you again in the future.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great supplier

All materials delivered are in tip top condition, the waiting time is reasonable and the website was easy to navigate. 3rd time i have placed an order with no issues. No complaints from me

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning Peter,

Thank you for taking the time to leave us this review. We're glad that this was an easy process, and we appreciate your repeat custom.

We look forward to seeing you again.

Kind regards,
Phil.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The high quality product which I needed…

The high quality product which I needed was available at a good price and it was delivered very promptly. An excellent company to deal with.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo ROOFING SUPERSTORE

Antwoord van ROOFING SUPERSTORE

Good morning,

Many thanks for taking the time to leave us this 5 star review!

We're glad to see that this reached you quickly, and if we can help with anything else in the future please let us know.

Kind regards,
Phil.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer