Tower Reviews 

5.345
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We brought an air fryer from Tower which became faulty shortly after we brought it. Tower, and particularly their agent Ezmie, were very prompt in agreeing to, and providing a replacement. We were... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After a query about a failure of a recalled air fryer, out of its 1 year guarantee Customer support were extremely helpful and generously agreed to a replacement. Their actions were much appreciated.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class customer service after trying to register my new air fryer on the website. Thanks to a human input I was able to register my product. The only downside side is you have to get closer to f... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I enquired about a replacement control knob and was spoken to by Holly. Her first conversation asked me to check out the batch and model number. Once I`d done that she told me that the air fryer was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Aanrechtwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Backed by Great British design, Tower Housewares has been the UK's #1 brand for pressure cookers, cookware, and kitchen appliances since 1912.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(5.345)

1.207 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service 🤩

I purchased a set of pans 3 years ago & yesterday 1 of the handles fell off. I contacted Tower & was contacted back within minutes. After sending proof of purchase & proof of warranty the problem was dealt with & a replacement is being sent out.
I dealt with Joseph who responded to my email within minutes. Thank you so much.
Great customer service. Why can’t all companies be like this

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Elizabeth,

Thank you for your 5-star review!

We’re sorry to hear that one of the handles on your pans came away, but we’re delighted that Joseph was able to respond so quickly and arrange a replacement for you once we received the required information.

Thank you for your lovely feedback and for recognising Joseph’s prompt and helpful service. We’ll be sure to pass your kind comments on to him.

We really appreciate your kind words and your support of Tower!

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simply the best!

I cannot remember the last time that I had such good service from a Customer Service team. The speed of responce and the help that was given made obtaining the replacement part that I needed, so straightforward and simple.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Mark,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that you received such a positive experience from our customer service team and that the speed of our responses made it straightforward and simple to obtain the replacement part you needed.

Thank you for your lovely feedback. We really appreciate you taking the time to share your experience with us.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Joseph was very efficient and solved my…

Joseph was very efficient and solved my problem quickly
1st class service...thank you Joseph

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Phillip,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that Joseph was able to resolve your issue quickly and efficiently, providing you with first-class service.

Thank you for your kind feedback. We’ll be sure to pass your lovely comments on to Joseph.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Joseph resolved my issues promptly and…

Joseph resolved my issues promptly and delivery of replacement item was quick, Great customer service by Joseph

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Naeem,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that Joseph was able to resolve your issue promptly and arrange for your replacement to be delivered quickly.

Thank you for your kind feedback. We’ll be sure to pass your lovely comments on to Joseph.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had an issue with an my slushi machine

Had an issue with an my slushi machine, Diane at customer service was amazing at trying to source my replacement when it was out of stock everywhere. It did take a few days but she found what I needed. Which means I don't have to wait until the end of summer to use it. Fabulous service well done Diane

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Tonia,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that Diane went above and beyond to source a replacement for your Slushi machine, especially when it was out of stock elsewhere.

We’re so pleased that Diane was able to find what you needed and that you won’t have to wait until the end of summer to enjoy your machine! Thank you for your lovely feedback, we’ll be sure to pass your kind comments on to Diane.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Warrenty

Ezmie in customer services was very helpful and informative- gave me all the information I needed , with instructions of what they required to enable
Me to get a great result on my problem . I Cannot praise her and the system highly enough .
Thank you Tower and Ezmie

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Susan,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that Ezmie was so helpful and informative, providing you with all the information and guidance you needed to achieve a positive outcome.

Thank you for your lovely feedback and for taking the time to recognise Ezmie’s efforts. We’ll be sure to pass your kind comments on to her.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5* with pleasure and more than!

5* with pleasure and more than!
They are very good team and helpful to customers in trouble!
I recommend it with gratefulness 🙏🏻
🌟🌟🌟🌟🌟

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that you found our team so helpful and supportive when you needed assistance. Your kind words and recommendation mean a great deal to us.

Thank you for your lovely feedback and for taking the time to share your experience. We truly appreciate it!

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An efficient person

Zoe was a very efficient and professional.
She took her time to work out what I was trying to buy.
Excellent since the first time I emailed to find out about what I was after, even helping to locate the serial number which was required.
Well done to Zoe
A prime example of how to do things correctly

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Graham,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that Zoe was so helpful and professional, taking the time to understand exactly what you were looking for and assisting you throughout the process.

It’s fantastic to hear that Zoe was able to help you locate the required serial number and make your experience so positive from the very first email.

Thank you for your lovely feedback. We’ll be sure to pass your kind comments on to Zoe.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer service

Fantastic customer service. My airfryer was recalled after a year of using, tower had offer an replacement of any choice from their catalogue and I have received an upgraded airfryer within 5 days. Unfortunantely, there was an issue with that one after 6 months of use. As I reported it to Tower, Zoi the customer service representative, straight away offer me another replacement and I should receive it within 5 days. I must say, this is a very good customer service from tower. They are very good with customer communication and very responsive and respectful. I hope the replacement unit will last for a long period. As electronic product can fail, but I hope it was an one off, but I must say, Tower is 10 on 10 in customer service. Thank you.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Tanvir,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that, despite the issues you’ve experienced with your air fryers, our customer service team was able to support you and arrange replacements promptly.

We’re especially pleased to hear that Zoe was able to assist you so quickly and provide you with such a positive experience. We truly appreciate your understanding that, unfortunately, product faults can sometimes occur, and we hope your new replacement provides you with many years of reliable use.

Thank you for your kind words about our communication, responsiveness and customer service. A 10 out of 10 rating is fantastic to hear! We’ll be sure to pass your lovely feedback on to Zoe and the wider team.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Effective Ezmie

Ezmie responded swiftly and courteously when I had trouble registering my product via the regular link. She did it all for me and forwarded confirmation allvwithin the hour. First class customer service, Esmie. Well done.
Anne Greengrass

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Anne,

Thank you for your 5-star review, Anne!

We’re delighted to hear that Ezmie was able to assist you so quickly when you had trouble registering your product and get everything sorted within the hour.

Thank you for your lovely feedback and for recognising Ezmie’s swift and courteous service. We’ll be sure to pass your kind comments on to her.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A kettle I purchased to match decor…

A kettle I purchased to match decor sadly had an issue after only 7 months. However, swift & amiable contact with Joe by phone resolved with a replacement agreed. 5* Cust Serv

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Paul,

Thank you for your 5-star review!

We’re sorry to hear that your kettle developed an issue after only seven months, but we’re delighted that Joe was able to assist you promptly and arrange a replacement.

Thank you for your kind feedback and for recognising the service you received. We’ll be sure to pass your lovely comments on to Joe.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service with Joseph

Excellent customer service with Joseph, sorted the issue out quickly and efficiently.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Bex,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that Joseph was able to resolve your issue quickly and efficiently.

Thank you for taking the time to share your feedback. We’ll be sure to pass your kind comments on to Joseph.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Customer Services

Excellent Customer Services. They were very cooperative when honouring the Extended 3yr Warranty on my Air Fryer. This was even though it only had 2 months to run. They didn't quibble at all.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that our customer service team was able to assist you with your Air Fryer warranty claim, even with your extended warranty nearing its expiry.

We’re pleased we could make the process straightforward and resolve the issue without any hassle. Thank you for taking the time to share your experience and for your kind feedback.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of the frying pans wasn't…

The quality of the frying pans wasn't great. I sent photographs to customer service, who quickly arranged for replacements. The process was very easy to follow and Zoe was a great help. Very amenable and empathetic.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Mr Harrison,

Thank you for your 5-star review!

We’re sorry to hear that you experienced an issue with the quality of your frying pans, but we’re pleased that Zoe was able to arrange replacements quickly and make the process as easy as possible.

Thank you for your kind feedback. We’ll be sure to pass your lovely comments on to Zoe, and we really appreciate you taking the time to share your experience.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ezme very helpful in dealing with my…

Ezme very helpful in dealing with my broken hover quick response and new one on the way

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Leah,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that Ezmie was able to assist with your broken vacuum cleaner and arrange a replacement so quickly.

Thank you for your kind feedback. We’ll be sure to pass your lovely comments on to Ezmie.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Emailed as I had a problem regarding a…

Emailed as I had a problem regarding a tower bread maker , Julia replied very quick and sorted my problem out

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Tracey,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that Julija was able to respond so quickly and resolve your issue with your bread maker.

Thank you for taking the time to share your feedback. We’ll be sure to pass your lovely comments on to Julija.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Speedy response and resolution

Julilja from Customer service responded to my email enquiry very quickly and resolved my problem immediately.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Maxine,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that Julija responded so quickly and was able to resolve your query immediately.

Thank you for taking the time to share your feedback. We’ll be sure to pass your lovely comments on to Julija.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Elle was really helpful as were the…

Elle was really helpful as were the other girls that replied to my query. My airfryer had stopped working but as under warranty it was a quick and easy process to get this replaces. Thanks

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Sarah,

Thank you for your 4-star review!

We’re pleased to hear that Elle and the wider customer service team were able to assist you and make the replacement process quick and straightforward.

Thank you for taking the time to share your feedback. We’ll be sure to pass your kind comments on to Elle and the team.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Chioma from your customer service department was excellent. Could not do enough for you. Thank you for sorting out my bin lid replacement so efficiently. I really appreciate it. I look forward to receiving the replacement part in due course.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Cara,

Thank you for your 5-star review!

We’re delighted to hear that Chioma was able to assist with your bin lid replacement and provide such efficient and helpful service.

Thank you for your kind feedback. We’ll be sure to pass your lovely comments on to Chioma, and we hope your replacement part arrives with you very soon.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

After our old Tower Air fryer packed up, we went for the same again. Unfortunately, the new one was faulty but the customer service team were on it right away. Replacement in the post... Great service

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tower

Antwoord van Tower

Hi Richard,

Thank you for your 5-star review!

We’re sorry to hear that your new air fryer developed a fault, but we’re delighted that our customer service team was able to respond quickly and arrange a replacement for you.

Thank you for your kind feedback and for choosing Tower again. We really appreciate your continued support and are pleased we could provide you with a great service.

Kind Regards,
Tanya - Customer Service Operations Manager

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer